Το A340 είναι ένα τεχνολογικό αριστούργημα. Στη δομή του υπάρχουν πολλαπλοί Υπολογιστές και Ηλεκρονικά συστήματα που το κάνει πραγματικά άπειρο. Οι δυνατότητές του δεν έχουν τέλος. Κάθε υπολογιστής ελέγχει τους κατατόπους τομείς και μέρη του αεροπλάνου, καθώς και τα αναρίθμητα συστήματά του. Οι υπολογιστές αυτοί, όχι μόνο ελέγχουν, αλλά ελέγχονται από άλλους υπολογιστές, με την δημιουργία τεράστιου κυκλώματος. Στην ουσία αυτό το αεροσκάφος ΕΞΑΛΕΙΦΕΙ την ύπαρξη του πιλότου. Στο πιλοτήριο σε κάθε ένδειξη στις οθόνες, για Faults, κτλ. δίδεται από τον Computer στον πιλότο με κάθε έλεγχο των παραμέτρων οι ενέργειες που θα πρέπει να ακολουθήσει ο πιλότος. Μάγκες, (εδώ θα πάθετε πλάκα) οι επιλογές αυτές δεν είναι μόνο μία, με την ένδειξη IF NOT ... DO THIS όπου αν η μια ενέργεια επανάκαψης του συστήματος δεν δώσει επιθυμητά αποτελέσματα να υπάρχει η επόμενη. Ο πιλότος δεν χρειάζεται να σκεφτεί τι θα κάνει.
Οι κινητήρες (οι γνωστοί CFM-56 κτλ κτλ) δεν είναι και τόσο δυνατοί αναλογικά με τον όγκο του αεροσκάφους, αλλά έχουν μεγάλο λόγο συμπίεσης και τουρπίνας. Πιέζονται λίγο και καίνε λάδια αρκετά μπορώ να πω, αλλά είναι εξ'ολοκλήρου ηλεκτρονικοί και πρωτοποριακοί με στόχο την μείωση κατανάλωσης καυσίμου (κατά 60 τόνους σε σχέση με 747 για Αμερική για παράδειγμα) και την μικρότερη δυνατή καταπόνηση.
Διαθέτει όχι ένα, όχι δυο, αλλα 3 υδραυλικά συστήματα με +1 εφεδρικό με μπαταρία απο το αεροσκάφος. Όπως καταλαβαίνετε το να χάσει υδραυλικά το αεροσκάφος είναι λίγο δύσκολο (εως πολυ).
Αυτα τα ολίγα για σήμερα για τα συστήματα που με εντυπωσιάζουν σε αυτό το αεροπλάνο.