mxnk":jvprcv8o said:Στην ιστοσελίδα τους ακόμα μιλάνε για το στόλο της εταιρείας τον Οκτώβριο του 2009 και πως θα διαμορφωθεί το φθινόπωρο του 2010 (16 Airbus). Ας το διορθώσουν επιτέλους
Ε, μα τώρα κάνεις λες και ζεις σ'άλλη χώρα... Είδες εσύ ποτέ καμμιά ελληνική αεροπορική να είναι επιμελής στην ιστοσελίδα της και γενικά στο marketing απ'τη στιγμή που τα βρίσκει σκούρα τα πράγματα; Θυμήσου την Hellas Jet... ή την Athens Airways... Εδώ οι πιο πολλές δεν έχουν καν το φιλότιμο να είναι συνεπείς με τους μισθούς του εργατικού τους δυναμικού.
Η δικιά μου απορία ωστόσω είναι αν σκοπεύουν να ξεφορτωθούν όσα A319/A320 φέρουν κινητήρες CFM56. Εστώ κι αν δεν προχωρήσει η συγχώνευση με την Aegean, τα περισσότερα φέρουν V2500 και όσο να 'ναι δεν είναι κι ότι πιο οικονομικό να συντηρείς δύο διαφορετικούς τύπους κινητήρων... Βέβαια, δεν γνωρίζω και τίποτα σχετικά με τα συμβόλαια που έχει κλείσει η Olympic Air με τις εταιρίες που της νοικιάζουν τα αεροσκάφη. Πάντως τα (πρώην) SX-OAK και SX-OAL φέρουν κινητήρες V2500.