Olympic Air A319/A320

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
mxnk":jvprcv8o said:
Στην ιστοσελίδα τους ακόμα μιλάνε για το στόλο της εταιρείας τον Οκτώβριο του 2009 και πως θα διαμορφωθεί το φθινόπωρο του 2010 (16 Airbus). Ας το διορθώσουν επιτέλους

Ε, μα τώρα κάνεις λες και ζεις σ'άλλη χώρα... Είδες εσύ ποτέ καμμιά ελληνική αεροπορική να είναι επιμελής στην ιστοσελίδα της και γενικά στο marketing απ'τη στιγμή που τα βρίσκει σκούρα τα πράγματα; Θυμήσου την Hellas Jet... ή την Athens Airways... Εδώ οι πιο πολλές δεν έχουν καν το φιλότιμο να είναι συνεπείς με τους μισθούς του εργατικού τους δυναμικού.

Η δικιά μου απορία ωστόσω είναι αν σκοπεύουν να ξεφορτωθούν όσα A319/A320 φέρουν κινητήρες CFM56. Εστώ κι αν δεν προχωρήσει η συγχώνευση με την Aegean, τα περισσότερα φέρουν V2500 και όσο να 'ναι δεν είναι κι ότι πιο οικονομικό να συντηρείς δύο διαφορετικούς τύπους κινητήρων... Βέβαια, δεν γνωρίζω και τίποτα σχετικά με τα συμβόλαια που έχει κλείσει η Olympic Air με τις εταιρίες που της νοικιάζουν τα αεροσκάφη. Πάντως τα (πρώην) SX-OAK και SX-OAL φέρουν κινητήρες V2500.
 
Aν θέλει να θεωρείται σοβαρή εταιρεία το Marketing είναι το εργαλείο που πρέπει να χρησιμοποιήσει όταν τα βρει σκούρα. Λίγη οργάνωση χρειάζεται, άτομα έχει. Εκτός αυτού δε νομίζω ότι μπορούμε να συγκρίνουμε την ΟΑ με την Athens και την Hellas Jet
 
Για το δεύτερο που είπες έχεις δίκιο. Ήθελα όμως (με μια διάθεση σαρκασμού) να εξηγήσω ότι είναι πρόβλημα νοοτροπίας. Δηλαδή οι ελληνικές εταιρίες έχουν μια διαστρεβλωμένη - αν έχουν κάποια - αντίληψη του τι είναι εταιρική υπευθυνότητα και εταιρικό image. Αλλά αυτό είναι μια γνωστή παθογένεια της ελληνικής επιχειρηματικότητας γενικά και εδώ είναι και εκτός θέματος.
 
mxnk":127q7cfc said:
Στην ιστοσελίδα τους ακόμα μιλάνε για το στόλο της εταιρείας τον Οκτώβριο του 2009 και πως θα διαμορφωθεί το φθινόπωρο του 2010 (16 Airbus). Ας το διορθώσουν επιτέλους

Επιτέλους η ιστοσελίδα τους ενημερώθηκε!
 
Όλε! :banana:
Μπορεί και η τελευταία ενημέρωση μέχρι την επόμενη σπουδαία είδηση (κλείσιμο, πούλημα, etc).
 
1. Τα 9 Α320 που τα βρήκε; 7 δεν είχε; Πήρε κι άλλα;
2. Εκείνο το ΑΤ4 τι το κρατάνε; Περιμένουν να γεννήσει ατάκια; Γιατί δεν το διώχνουν;
 
lewton":16mzbpmg said:
Όλε! :banana:
Μπορεί και η τελευταία ενημέρωση μέχρι την επόμενη σπουδαία είδηση (κλείσιμο, πούλημα, etc).
μπορείς να μας εξηγήσεις τι εννοείς? δεν μιλώ με υπονοούμενο απλά δεν καταλαβαίνω...
 
babaloukos":2x05ct93 said:
μπορείς να μας εξηγήσεις τι εννοείς? δεν μιλώ με υπονοούμενο απλά δεν καταλαβαίνω...
Ότι ανανεώνουν το site μια φορά το χρόνο. :D
 
Δύο φορές πέταξα με το SX-OAH και μπορώ να πω ότι είναι απλά απαράδεκτο. Την πρώτη φορά στην 4Α και τη δεύτερη στην 7F. Αν και είχα αρκετό χώρο στα πόδια, το κάθισμα έχει σχήμα "L" (κανονικά 90 μοίρες γωνία) και έχεις την αίσθηση ότι κάθεσαι πάνω σε ξύλο. Και το κάθισμα και η πλάτη του είναι ολόισια και σου προκαλούν μεγάλη ταλαιπωρια ειδικά σε πτήση 3 ωρών. Χωρίς υπερβολή τα καθίσματα του μετρό είναι πολύ πολύ καλύτερα. Ελπίζω να το διώξουν σύντομα...
 
Top