Olympic Air Marketing

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας

dvixos

Business-Class-Member
Εγγραφή
01/11/2008
Μηνύματα
275
Likes
33
Ιδίως εκείνη η σκηνή με την έγκυο είναι όλα τα λεφτά...Μάλλον λειτουργεί σαν γέφυρα με την παλία ΟΑ η κοπέλλα γκαστρώθηκε να περιμένει την αναχώρηση της πτήσης της και ακούγεται επίτέλους (φέυγουμε θα πετάξουμε ότι θέλετε βάλτε..)
 

makedonas

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
06/09/2003
Μηνύματα
5.934
Likes
0
Website
avianewsgr.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
Ή να σημαινει ισως "αντε πεταξτε, μας γκαστρωσατε πια! Θα ξεγεννησω και θα ειστε ακομα στο μπλα μπλα!"


:D - :D - :D
 

LAN

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
12/09/2009
Μηνύματα
34
Likes
0
Εμενα θα μου αρεσε εαν στην φαση που δειχνει τους γλαρους (συμβολο Αιγαιου) να περασει ενα Α319 της νεας ΟΑ και να τους ρουφηξει στη τουρμπινα!!! Ετσι θα ειναι σαν να μας λεει '' bye bye Aegean '' :twisted:

Ξερω, ξερω μακαβριο αλλα θα 'χε πολυ γελιο! :D
 

Krinagoras

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
04/07/2009
Μηνύματα
28
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Πω πω, έχουμε ψοφήσει στο γέλιο με τις ιδέες σας...ρε παιδιά, εσείς τι δουλειά κάνετε; Γιατί νομίζω ότι χαραμίζεστε...σε διαφημιστική πρέπει να εργαστείτε για να μην πηγαίνει χαμένη η φαντασία σας. Κάντε μια αίτηση στο τμήμα μάρκετινγκ της Aegean και παρουσιάστε και το portfolio με τις ιδέες σας - ειδικά αυτή την περίοδο, θα χαρούν ιδιαίτερα να σας έχουν μαζί τους!
 

menelaos

First-Class-Member
Εγγραφή
22/04/2009
Μηνύματα
835
Likes
115
Καλά κ εμένα δε με τρελαίνουν οι διαφημίσεις, αλλά έλεος, μιλάμε για ένα πασίγνωστο brandname, ποιος ο λόγος να δείχνουν αεροπλάνα; Σιγά πια! Μια χαρά ιδέα είναι οι διαφημίσεις απλώς προσωπικά δε μου αρέσει το τελικό αποτέλεσμα, κυρίως λόγω της μουσικής.

(btw, ως προς το "1) Δεν πετάει η εταιρία οπότε δεν μπορεί να δείξει κάτι σχετικά με το πτητικό της έργο ή τα δρομολόγια." προφανώς αν ήθελαν θα μπορούσαν να πετάξουν ένα αεροπλάνο μια ώρα για να πάρουν δυο πλάνα, ή να πάρουν πλάνα μέσα από το αεροπλανο, ή να δείξουν ένα αεροπλάνο στον ουρανού ή μια σκιά κλπ, προφανώς δεν ήταν το πρόβλημα ότι δε μπορούσαν. Απλώς διάλεξαν κάτι διαφορετικό :))
 

LAN

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
12/09/2009
Μηνύματα
34
Likes
0
Πραγματι, μια εταιρεια δε χρειαζεται να δειχνει μονο αεροπλανα στη διαφημιση της (βεβαια η νεα ΟΑ δεν μπορει να το κανει καθως ακομη δεν εκτελει πτητικο εργο). Η νεες αυτες διαφημισεις εχουν αρχικα ως κυριο στοχο να τονωσουν το ηθικο του Ελληνα. Να του υπενθυμισουν πως η Ελλαδα τωρα αποκτα εναν σοβαρο και πανω απ' ολα εναν υγιη αερομεταφορεα που θα τον κανει περηφανο, σε οποια χωρα και αν ταξιδεψει...

Προσωπικα, μου αρεσει αυτη η ''αναγεννηση'' της Ολυμπιακης (και σε ποιον δε θα αρεσε?). Ενταξει, στην αρχη θα εχει χαρακτηρα regional αλλα ξερουμε οτι θα πετα και οτι δεν θα κλεισει...

Παντως φαινεται πως και ο Mr.MIG εχει παρει στα σοβαρα την υποθεση αυτη και μπραβο του!

Εγω ευχομαι τα καλυτερα στη νεα ΟΑ...και οπως λεει και το σποτ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΨΗΛΑ !!!
 

christos-uoa

Economy-Class-Member
Εγγραφή
10/01/2009
Μηνύματα
107
Likes
0
Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να απευθύνονται και στους επιβάτες που δεν είναι και τόσο σχετικοί με τα αεροπορικά δρώμενα και να αναδείξουν ότι πλέον είναι μια ΙΔΙΩΤΙΚΗ εταιρία και όχι μια εταιρία του δημοσίου και θα λειτουργεί με άλλα κριτήρια. Δυστυχώς τόσο καιρό το όνομα "Ολυμπιακή" έχει συσχετισθεί με:

α)καθυστερήσεις ή/και ακυρώσεις πτήσεων
β) δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία υπαλλήλων
γ) βυσματική υπηρεσία του δημοσίου με παχυλούς μισθούς
δ)υπηρεσία με ουκ ολίγα golden boys που τα πληρώνει ο φορολογούμενος Έλληνας
κτλ.

Αυτά θα πρέπει να αναδειχθούν στην συνείδηση των εν δυνάμει πελατών τους ότι δεν ισχύουν πλέον. Και αυτό πιστεύω θέλει δουλειά..και μέσω των διαφημίσεων και μέσω των πραγματικών αποτελεσμάτων από την λειτουργία της. Ώστε να γίνει πάλι η Νο 1 αεροπορική εταιρία στην επιλογή για την αναζήτηση πτήσεων ενός ενδιαφερόμενου.

ΥΓ: Πόσοι από εμάς στην πρώτη επιλογή μας για τηλεφωνία και internet πάμε σε εταιρίες πλην ΟΤΕ λόγω των παραπάνω αιτιών..Πόσοι από εμάς ξέρουν όμως ότι από 1/8/2009 ουσιαστικά ο ΟΤΕ ανήκει στην Deutsche Telekom η οποία απέκτησε την πλειοψηφία των μετοχών με ότι αυτό συνεπάγεται στον τρόπο λειτουργίας του και στο επίπεδο των υπηρεσιών του.
 

Krinagoras

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
04/07/2009
Μηνύματα
28
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Πάντως, εδώ δεν μιλάμε για μια οποιαδήποτε εταιρεία αλλά για την Ολυμπιακή. Ένα θέμα το οποίο προβάλλεται από τον ελληνικό τύπο (κανάλια, εφημερίδες κ.λπ.) εδώ και πολλααααά χρόνια. Δεν νομίζω ότι υπάρχει Έλληνας σήμερα τον οποίον αν ρωτήσουμε για την Ολυμπιακή δεν θα γνωρίζει ότι πουλήθηκε σε ιδιώτη - μάλιστα ο περισσότερος κόσμος νομίζει ότι η εταιρεία είναι ιδιωτική ήδη από τον Μάρτιο (εδώ μόνο έχουμε ένα μικρό κενό πληροφόρησης μιας και μετά την πώληση της εταιρείας τα ελληνικά κανάλια όλως περιέργως ουδέποτε ξανα-ασχολήθηκαν με την παραμικρή καθυστέρηση ή επεισόδιο αγανακτισμένων επιβατών της Ολυμπιακής).

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι μάλλον όλοι γνωρίζουν για το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς της εταιρείας και η δημοσιοϋπαλληλική εικόνα της δεν είναι κάτι που μπορεί να αλλάξει στη συνείδηση του κόσμου μέσω των διαφημίσεων...η διαφήμιση μας επηρεάζει, μας προϊδεάζει για ένα καινούργιο ξεκίνημα για το οποίο πιστεύουμε ότι τα πράγματα θα είναι καλύτερα...αν αυτό γίνει, θα φανεί στην πράξη. Και μόνο το γεγονός ότι υπάρχει διαφήμιση είναι κάτι που μας πάει προς αυτή την κατεύθυνση. Είναι δυνατόν να μας πουν ευθέως στη διαφήμιση ότι "δεν είμαστε πια το μπου*%$*έλο που όλος ο κόσμος πιστεύει ότι ήταν η παλιά ΟΑ";

Τέλος, θα πω για μία ακόμη φορά ότι το να περνάει σε ιδιωτικά χέρια μια επιχείρηση δεν σημαίνει ότι θα λειτουργεί άψογα - πολλές ιδιωτικές επιχειρήσεις λειτουργούν πολύ χειρότερα από το δημόσιο (και ας θέλουν όλοι να περνάει προς τα έξω η ακριβώς αντίθετη άποψη). Επίσης, με ιδιωτική εταιρεία, δεν σημαίνει και πάλι ότι θα βελτιωθεί το επίπεδο των υπηρεσιών ή θα πέσουν οι τιμές - βλέπε ΟΤΕ ή ακόμα χειρότερα την κατάσταση στα ακτοπλοϊκά δρομολόγια των νησιών του Αιγαίου: απαράδεκτες συνθήκες μεταφοράς ιδιωτών εφοπλιστών, με τσουχτερά εισιτήρια!
 

AOA

Business-Class-Member
Εγγραφή
14/06/2008
Μηνύματα
316
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
LUF
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Η τελευταία σου παράγραφος έχει ουσία , για τα υπόλοιπα αν νομίζεις ότι η πλειονότης των Ελλήνων στη παρούσα φάση της κρίσης σκέπτονται το marketing της νΟΑ, της Α3 ή όποιας άλλης, επειδή ασχολούμεθα εμείς ένεκα αγάπης στον αεροπορικό χώρο και μόνο, "πλανάσαι πλάνην οικτράν φίλε μου"!!
 

gmmour

Business-Class-Member
Εγγραφή
06/02/2008
Μηνύματα
314
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Λοιπόν, το τηλεφωνικό κέντρο της νΟΑ έχει αρχίσει να λειτουργεί!
Το όνομα της εταιρείας στα ελληνικά είναι απλά "Ολυμπιακή" όπως ακούγεται και στο ηχογραφημένο μήνυμα που απαντά στον αριθμό αλλά και στις διαφημίσεις που είδαμε.
Καλή επιλογή για το όνομα στα ελληνικά! Καλύτερο από το Ολυμπιακες Αερογραμμές!

Καλή αρχή, αν και ο χρόνος αναμονής είναι πολύ μεγάλος!

Επίσης το ηχογραφημένο μήνυμα λέει ότι δίνουν δωρεάν μία ημέρα ενοικίαση αυτοκινήτου με εισιτήρια business class!

Άντε να δούμε και το site!
 
Top