Olympic Air Marketing

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Theodore

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
14/01/2007
Μηνύματα
6
Likes
0
Πω πω γεμίσαμε Marketeers!

Μπορείτε να λέτε αν σας άρεσε ή όχι, είναι απολύτως θεμιτό! Αν όμως θα κάνει την δουλειά της, ή αν είναι καλοφτιαγμένη ή αν έπρεπε να δείχνει αεροπλάνα αφήστε να το κρίνουν οι κατάλληλοι.

Δεν χρειάζεται να δείχνεις πάντα ξεκάθαρα αυτό που θες να διαφημίσεις, μπορείς να είσαι πιο αλληγορικός. Η διαφήμιση έχει προχωρήσει πολύ απο το 1960...
 

yannisa340

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
26/02/2009
Μηνύματα
65
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΟΑL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Orfeas":1sja4raa said:
Ναι...Γιά θυμίστε μου λίγο τί διαφημίζει; Αεροπορική εταιρεία. Μήπως μια διαφήμηση αεροπορικής εταιρείας μπορεί να περιλαμβάνει ας πούμε ένα αεροπλάνο, για να καταλάβει και ο θεατής τί διαφημίζεται; Να παραπέμπει η διαφήμηση, με κάποιον τρόπο, σε ταξίδι; Ή εγώ είμαι ηλίθιος, ή η διαφήμηση είναι εντελώς ανόητη. Όπως σχολίασε κάποιος στο Youtube, μοιάζει πιο πολύ με διαφήμηση για post-it παρά για την ΟΑ. Ποιό το νόημα αυτού του παραληρήματος; Αν στο τέλος δεν έλεγε αυτά τα <<νέο ξεκίνημα από 1η Οκτ...>>, κανείς δεν θα είχε ιδέα τί διαφημίζοταν. Ελπίζω να επανέλθουν με κάτι καλύτερο στο μέλλον, γιατί αλλιώς...

Εγώ είδα μια έγκυο και νόμιζα ότι διαφήμιζε τεστ εγκυμοσύνης. :twisted: :twisted:
 

sakoN

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
12/06/2007
Μηνύματα
41
Likes
0
... Μήπως μια διαφήμηση αεροπορικής εταιρείας μπορεί να περιλαμβάνει ας πούμε ένα αεροπλάνο, για να καταλάβει και ο θεατής τί διαφημίζεται; ...
Γιατί όταν φτάσει στο "Olympic Air" μένει κανείς με την απορία ποια είναι αυτή η εταιρεία;
 

LAN

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
12/09/2009
Μηνύματα
34
Likes
0
Εγω παλι οταν πρωτοειδα το σποτ, νομιζα οτι διαφιμιζε... τα χαρτακια post-it...(!) Και μετα ξαφνικα μου πεταει: Απο 1η Οκτωβριου η ΝΕΑ Ο.Α. ...........

Οσον αφορα το μουσικο φοντο μου θυμιζει Πολιτικη Κουζινα (σκηνη του σταθμου) :D
 

mrk

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/07/2003
Μηνύματα
367
Likes
132
Περιοχή
Αθήνα
Για να δούμε....

http://www.youtube.com/watch?v=Yxbgm9Bmkzw

Αυτή είναι η περίφημη διαφήμιση της British Airways "Face" του 1989. Βλέπετε κάποιο αεροπλάνο; Καταλαβαίνεις ότι μιλάει για την BA προς το τέλος του spot ή αν δεις την αεροσυνοδό και τους πιλότους...

http://www.youtube.com/watch?v=6cM4EOeJzHA

Αυτή είναι η διαφήμιση της Virgin Atlantic για τα 25 χρόνια... Όχι και ότι πιο ξεκάθαρο υπάρχει...

http://www.youtube.com/watch?v=8hVOiaUL3aw

KLM...

Και πάμε σε πιο "ξεκάθαρα".....

http://www.youtube.com/watch?v=VmNztYfInOA

Air France

http://www.youtube.com/watch?v=9eJoF6zgFbs

Swiss

http://www.youtube.com/watch?v=om-R_RH8rzE

Iberia

Που το πάω... Δεν είναι απαραίτητο να δείξεις αεροπλάνο για να καταλάβεις ότι μιλάς για αεροπορική εταιρεία. Ειδικά για μια εταιρεία που το όνομα της το 95% του κοινού ξέρει τι είναι...

Το πρόβλημα της Ολυμπιακής δεν είναι η αναγνωρισημότητα (δείξτε αεροπλάνο να καταλάβουν όλοι ότι είμαστε αεροπορική εταιρεία - βλέπε case swiss), το πρόβλημα της είναι η πτώση στον αριθμό των επιβατών και η απώλεια ποσοστού ταξιδιωτών. Είναι όμως ταυτόχρονα ένα όνομα που κάπου στο πίσω μέρος του, κουβαλάει μια αίγλη, μια Ελλάδα, ένα συγγενή, το πρώτο ταξίδι -> άρα το συναίσθημα.

Όταν λοιπόν δεν έχεις να πουλήσεις κάτι που να σε διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και το μόνο που έχεις είναι ένα όνομα συναισθηματικά φορτισμένο, παίζεις εκεί.

Στρατηγικά οι διαφημίσεις είναι σωστές.
 

payneful_tales

First-Class-Member
Εγγραφή
16/05/2008
Μηνύματα
757
Likes
27
Aγαπητέ mrk, έπρεπε να μας δώσεις και την ομορφότερη ίσως αεροπορική διαφήμιση, που νομίζω ότι έχει βραβευτεί κιόλας. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=A7zcEldBddI

δική σας
 

thanosp

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
05/11/2005
Μηνύματα
1.007
Likes
168
Περιοχή
U.K. / KVA
Επιτέλους και ένα πόστ ορθώς τεκμηριωμένο (μπράβο mrk :great: ). Γιατί απο εχθές επικρατεί ένα παραλλήρημα κατακεραύνωσης σε οτιδήποτε έχει να κάνει με την νΟΑ. Έλεος ρε παιδιά, αν κάτι δεν σας αρέσει δηλώστε το αλλα με κάτι βάσιμο και σωστό όχι αερολογίες. Όλοι έχουμε γίνει ειδήμονες εδώ μέσα. 2 πράγματα σχετικά με τις διαφημίσεις..

1) Δεν πετάει η εταιρία οπότε δεν μπορεί να δείξει κάτι σχετικά με το πτητικό της έργο ή τα δρομολόγια.
2) Η διαφημίσεις μπορεί να γυρίστηκαν και 1 μήνα πριν. Τι να σας έδειχναν ??

Οι διαφημίσεις αυτές ήταν κάτι το εισαγωγικό. Με το καλό που αρχίσουν οι πτήσεις, πιστεύω θα έρθουν καινούργια σποτ με πιο ενδιαφέρον υλικό για όλους εσάς τους κριτές και τους δύσκολους.
 

sakoN

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
12/06/2007
Μηνύματα
41
Likes
0
Ο mrk έχει απόλυτο δίκαιο!
Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις είναι στρατηγικά σωστές για τον επανεκκίνηση της Olympic, αλλά αργά ή γρήγορα η εταιρεία θα πρέπει να απαντήσει στο ερώτημα "γιατί με την Olympic;", κοινώς να δείξει την τοποθέτηση της στην αγορά και την -κατά το δυνατό- διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό. Και αυτό είναι το πιο δύσκολο...
 

fotis

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/02/2007
Μηνύματα
1.715
Likes
1
Περιοχή
Athens/Munich
Website
www.videoart.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
payneful_tales":27wqm571 said:
...την ομορφότερη ίσως αεροπορική διαφήμιση...
http://www.youtube.com/watch?v=A7zcEldBddI
:thx:

Krinagoras":27wqm571 said:
...την ελπίδα για ένα νέο ξεκίνημα στο οποίο όλοι στέλνουν τις ευχές τους με τα χαρτάκια (αρκετά έξυπνο αυτό, ειδικά η περίπτωση του νεαρού που το αφήνει να πετάξει στον ουρανό)...
Φυσικά. Πανέξυπνο...
Όλοι οι μ@λα^%$*&@#κες πετάνε τα χαρτάκια όπου να 'ναι. Σιγά μην τα ανακυκλώσουν.
Μπορεί να βρίσκετε γελοία την ένστασή μου, αλλά είναι δυνατόν ρε γ@μώτο;
Διαφήμιση που θέλει να πάει την "Ελλάδα ψηλά" παρουσιάζει Έλληνα να πετάει στον αέρα το χαρτί; :wall:
 
Top