Olympic Air - Οικονομικά Στοιχεία

  • Thread starter Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν τα πάω καλά με τα οικονομικά και δεν ξέρω αν περιλαμβάνεται αυτό σε κάποιο από τα προηγούμενα..

31/8/2011 : MARFIN I.G.: Ενημέρωση επενδυτών για το εξάμηνο της χρήσης 2011
http://www.marfininvestmentgroup.com/dm ... _7KjNO.pdf

Olympic Air 2011 2010
ƒ H1 Sales: €114.1m €155.2m
ƒ H1 EBITDA: €(16.4)m €(61.2)m
ƒ H1 Net income after minorities: €(20.5)m €(61.1)m
 
Στα αποτελέσματα 9μήνου της MIG αναφέρει κάπου αυτό:

Κέρδη από την πώληση άυλων στοιχείων του ενεργητικού 11.519

Τα κέρδη από την πώληση άυλων στοιχείων του ενεργητικού αφορούν σε κέρδη από την πώληση χρονοθυρίδων της OLYMPIC AIR.

Ποια slots πούλησε από 1/1/2011 μέχρι 30/9/2011;
 
Είχε αναφερθεί πως :
jerry":3rypgli0 said:
στα αποτελέσματα του 2010, φαίνεται στη σελίδα 57 πως τα slots σε JFK, MXP, FRA, FCO, BRU, LGW πωλήθηκαν έναντι 4.138 εκ. ευρώ
και με είχε διορθώσει ορθώς ο gd197
gd197":3rypgli0 said:
επίσης τα άλλα σλοτς δεν τα πούλησε, τα έχει ακόμα στα βιβλία της απλα απομείωσε την αξία τους κατα 4,1εκ. προφανώς επειδή δεν τα χρησιμοποιεί

Από το οποίο συμπεράναμε πως τα slots σε JFK,MXP,FRA,FCO,BRU,LGW δεν είχαν πουληθεί. Ίσως τώρα να δόθηκαν κάποια.

Περισσότερα θα μάθουμε όταν δημοσιευτεί εδώ η ενημέρωση επενδυτών για το 9μηνο.
 
Επικέντρωση στις γραμμές του εσωτερικού, επιλεκτική ενεργοποίηση σε προορισμούς εξωτερικού και δραστηριοποίηση σε πτήσεις charter, είναι το τρίπτυχο της στρατηγικής ανάπτυξης του 2012, για την Olympic Air, η οποία κλείνει την τρέχουσα χρονιά με κάθετη «προσγείωση» των ζημιών.

Νομίζω ότι δε χρειάζονται σχόλια. Ο ισολογισμός θα μιλήσει από μόνος του

Το άρθρο της Ημερησίας:
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=13901&subid=2&pubid=112687489#
 
Τώρα πήραν χαμπάρι για την αγορά της Ρωσίας;...Η Α3 προηγείται προ πολλού και για το 2012...Αντε να ανακαλύψουν και τα τσάρτερ για TLV... :x
 
Λογικό .........

Κόβουμε δρομολόγια λιγότερα λειτουργικά έξοδα (αεροπλάνα , προσωπικό, καύσιμα, και κλπ) μείωση και στις ζημίες

Οι περισσότεροι προορισμοί με dash = οικονομία και καλύτερες πληρότητες

Συνεργασία = Μας βολεύει. Άλλος πετάει για Βρυξέλλες και του κοτσάρουμε και εμείς ένα δικό μας εισιτήριο.....

Άνοιγμα προορισμών από Θεσσαλονίκη για Ελληνικούς προορισμούς ?

Μα που θα πετάει

SKG - LRS?

Το μόνο που μπορεί να βάλει και να καρποφορήσει είναι το SKG - JSH - SKG

Τα παραπάνω είναι απλή λογική επομένως προσωπικά δεν βλέπω κάποια επιτυχία στην OLYMPIC AIR στα οικονομικά .....

Απλώς ακλούθησε σίγουρες κινήσεις και τις χειρίζεται αναλόγως.... Ε βάζουμε που και που κανένα νέο δρομολόγιο για να δείξουμε την αύξηση της πτητικής μας δραστηριότητας......
 
Μια πρώτη εικόνα έδωσε χθες σε conferene call ο Ευθύμιος Μπουλούτας, Διευθύνων Σύμβουλος της MIG (Πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Marfin Bank πριν από το διαζύγιο)

Πωλήσεις: €240,5Μ από €334,0Μ το 2010 (Σημαντικά μικρότερη εταιρεία από την A3 πλέον)
Ζημιές: €37,6Μ από €80,9Μ
Load Factor: 63%
Passengers: 3,4M
Punctuality: 95%
Αναμένεται λειτουργική κερδοφορία το 2012

Η Olympic Handling από την άλλη αύξησε πωλήσεις αλλά οι ζημιές της έφτασαν τα €40Μ!!!

Σύντομα θα έχουμε και τα αναλυτικά
 
Hi
Πρόσεξε κάποιος ότι δεν αναφέρεται πουθενά το code sharing με την Cyprus airways;
 
Εγώ απορώ πως θα βγουν κερδοφόροι το 2012. Με ζημιές το 2011 στα 37.6 εκ ευρώ (που αν συμπεριλάβουμε τα 11.2 εκ ευρώ από την πώληση slots είναι ακόμα μεγαλύτερες) και με περαιτέρω μείωση των πωλήσεων (λόγω της αναστολής και άλλων γραμμών). Έρχονται δύσκολες μέρες...
 
Top