Olympic Airlines

  • Thread starter Thread starter psil
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
i OA ehei 13 B734, 1 B 733 kai 3 B 734 ton makedonikon = 17

lete na prolabi i OA na parei alla 9 B737 mesa se ena hrono. To psiloamfibalo auto :?

Gia A320 (diladi kainourios typos aeroplanou) oute pou to syzitao.
 
Auto poumou bromaei s'authn thn istoria einai oti kaneis den anaferei charter operations. Ap'oti gnorizo, oi Makedonikes bgazoun arketa apo ta charter kai an den uparxei kati antistixo sth NOA einai polu pithano na xathei ena megalo meros ths agoras.
 
τα αεροσκάφη της Ν. Ο. Α. θα είναι τριών τύπων και συγκεκριμένα, Α-340 για τα υπερατλαντικά ταξίδια και τη Νότιο Αφρική, 26 μεσαίου τύπου (Boeing ή Airbus) για την Ευρώπη, καθώς ATR και 4 Bombardier για την περιφερειακή ζώνη.

Στα μάτια μου είναι 4 και όχι τρεις οι τύποι. Μιας και άρχισε η αλλαγή σε Bombardier και μιας όπως φαίνεται η ΟΑ επιμένει σε turboprob, γιατί δε γίνεται επιλογή των DHC8-300/400 (με 50 και 70 θέσεις αντίστοιχα) ώστε να είναι έχει όντως τρεις τύπους. (εκτός φυσικά αν εννοεί ότι επειδή τα ATR και τα Bombardier είναιturboprob, είναι ένας τύπος αεροσκαφών :? )

η δε τελεσφόρηση της θα πραγματοποιηθεί πριν τη διοργάνωση της Ολυμπιάδας της Αθήνας.

Μέσα σε ούτε ένα έτος θέλουν να αναναιώσουν πλήρες το στόλο :?: Αν εννοεί ότι θα δώσουν 1Α340, 3 Α300 και 2 Β717 και θα πάρουν 9 Β734 τότε ίσως να το καταφέρουν :!: Για τελείως νέα αεροσκάφη, ούτε λόγως :roll:
 
@ webmaster: ta 717 einai :wink:

pantos den to blepo logiko na meiosei thn capacity mesa ston epomeno xrono mias kai to kalokairi oi anages tha einai TROMAKTIKES logo ton olimpiakon. As mhn ksexname oti h Olympic einai o official carrier ton agonon kai mesa sth sumbash pou upograftike me ton Athina 2004 einai kai h metafora enos megalou arithmou proskeklimenon.
 
Μέσα σε ούτε ένα έτος θέλουν να αναναιώσουν πλήρες το στόλο Αν εννοεί ότι θα δώσουν 1Α340, 3 Α300 και 2 Β717 και θα πάρουν 9 Β734 τότε ίσως να το καταφέρουν Για τελείως νέα αεροσκάφη, ούτε λόγως

akribos auto enoo aki. ego pantos to amfibalo, alla pios kseri: tha haro ama eho adiko. Pantos ta A300, to A340 kai ta 3 B717 den pisteuo na ta dosoun toso grigora, kathos stous olympiakous kai to kalokairi tha yparksi megali zitisi gia theseis. Kai ama di kanis ton aritmo prsferomenos theseon
tote katalabeni oti i OA mikreni pali. Pisteo oti ta aerplana tha figoun meta to kalokeri kai tous olympiakous

1 A340, 3 A300 kai 3 B717 > 7 B737

@ psil: me prolabes, peripou ta idia leo kai ego (heretismata stin AXD !! ) :wink:
 
:oops: Αχ γεράσαμε :twisted:
 
Ε! όποιος δε μπορεί να μετράει μέχρι το 3 και μικραίνει οικειοθελώς ακόμη περισσότερο το στόλο της ΟΑ... ε! αυτός δε γέρασε :?: :lol:
 
@ Alex:
H AXD brazei apo th zesth kai distixos den exei kai kamia spoidaia pthsh sto aerodromia gia na blepo kana kalo aeroplano kai na goustaro. Mono h Transavia erxetai kathe Triti me B737, h Aegean me AVRO, h Olympic kirios me 737 kai h HAF me C-130. Eutixos poy uparxoun kai kapoies exsaireseis kai blepoume kai kana 717 kai -spania- MD ths Macedonian. Auto pou exei polh plaka einai to dromologio SKG-AXD-Sitia opou sto SKG-AXD leg einai sinithos adeio! Enas filos mou pou petakse prosfata htan monos tou!!! kai thn ebgale apo th arxi ths pthshs os to telos sto cockpit!! H diadromh, an kai mikrh, einai polu oraia kai an eisai tuxeros mporeis na piaseis kalh koubenta me to crew. mia apo tous F/A eipe oti endexetai na allaksoun ta ATR se 500aria gia th NOA alla tipota den einai sigouro.

Anyway, elpizo oi parapano plhrofories na endiaferoun kai tous upoloipous users.

PS1. mesa sth xronia programmatizetai allagh tou taphta sto aerodromio, pragma pou mporei na prokalesei problhmata stis ptiseis.
PS2. perissotera sto http://www.alexandroupolisairport.gr/ (ena apo ta elaxista sites aerodromiwn sthn ellada)
 
Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑ
Πράσινο φως Σημίτη για τη Νέα Ολυμπιακή

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Τρίτη, 19 Αυγούστου 2003 07:00
ΤΟ «ΠΡΑΣΙΝΟ φως» για την κατάθεση τροπολογίας στη Βουλή, με την οποία θα δημιουργείται η Νέα Ολυμπιακή Αεροπορία, φαίνεται ότι πήρε xθες από τον Πρωθυπουργό ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Xρίστος Βερελής, ενώ η αναζήτηση ιδιωτών που θα συμμετάσχουν στη ΝΟΑ γίνεται τώρα πρώτο μέλημα της κυβέρνησης.

Η πορεία των διαδικασιών για τη δημιουργία της Νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας, που θα συγκεντρώσει το πτητικό έργο του ομίλου, ήταν στο επίκεντρο των xθεσινών συζητήσεων, ευρείας σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε υπό την προεδρία του Πρωθυπουργού και τη συμμετοxή των υπουργών Οικονομίας, Ν. Xριστοδουλάκη, Μεταφορών, Xρ. Βερελή, και Εργασίας, Δ. Ρέππα, αφού σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, στην τελική ευθεία εισέρxεται πλέον η δημιουργία της Νέας Ο.Α., καθώς το σxέδιο που θα αφορά την ίδρυσή της αναμένεται να κατατεθεί σύντομα στη Βουλή που άνοιξε μάλιστα χθες.

Όπως είπε σε δηλώσεις του μετά τη σύσκεψη ο υπουργός Μεταφορών, η λύση η οποία δίδεται είναι συμβατή προς το Κοινοτικό Δίκαιο.

Σύμφωνα με το κυβερνητικό σxέδιο, στη Νέα Ολυμπιακή Αεροπορία θα απασxοληθούν 1.830 εργαζόμενοι, ειδικοτήτων ιπτάμενου προσωπικού, γεγονός που σημαίνει σημαντική μείωση του δυναμικού της σημερινής Ολυμπιακής Αεροπορίας, της Αεροπλοΐας και των Μακεδονικών Αερογραμμών που ενοποιούνται στη ΝΟΑ.

Τέλος, όπως διαρρέουν πηγές του ΥΜΕ, ενδιαφέρον για τη νέα εταιρεία υπάρxει και από επενδυτές, xωρίς να κατονομάζονται, εξαιτίας του μικρότερου μεγέθους της ΝΟΑ και της μη ύπαρξης οικονομικών βαρών.
 
Top