Περιφερειακές πτήσεις εσωτερικού - πιθανοί συνδυασμοι?

  • Thread starter Thread starter YCNZ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ανεξάρτητα από το αν θεωρείς το επίπεδο κάποιου συνforumιτη υψηλό η χαμηλό καλό θα ήταν να κρατάμε και από την δική μας πλευρά χαμηλά τους τόνους χωρίς προσωπικούς χαρακτηρισμούς ώστε να μην δημιουργούνται εντάσεις.

Επί του θέματος τώρα.

Υπάρχει μία πραγματικότητα. Αυτή λέει ότι δεν υπάρχουν πτήσεις μεταξύ των πόλεων αυτών.

Αρέσει δεν αρέσει αυτό είναι πραγματικότητα.

Κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει μία εταιρεία να δρομολογήσει αεροπλάνα σε γραμμές που αυτή δεν θεωρεί συμφέρουσες.

Αντιθέτως αν η τοπικές κοινωνίες θεωρούν ότι υπάρχει τέτοια δυνατότητα τότε μπορούν αυτές να δρομολογήσουν αεροσκάφη δημιουργώντας εταιρείες που θα συμμετέχουν δήμοι . φορείς , επιχειρηματίες κλπ.

Βλέπεις όμως ότι κανείς δεν κάνει κάτι τέτοιο (προφανώς γιατί είναι μεγάλο ρίσκο) αλλά απαιτούν από άλλους να κάνουν αυτό που «οραματίζονται»……..
 
Οι μεγάλοι δρόμοι μειώνουν τον χρόνο κ όχι το κόστος(αντε αντι να είναι κάποια απόσταση 450km να γίνει 400km).Δυτική Ελλάδα δεν είναι μόνο ηπειρωτική εχει κ νησια you know.
 
Ο νοων νοειτο... Αν δεν καταλαβες οτι εννοουσα την ηπειρωτικη Δυτ. Ελλαδα τοτε συγνωμη που δεν διευκρινησα... Κ σε οτι αφορα τους δρομους, κανεις λαθος μεγαλο. Αν ηταν οπως τα λες τοτε δεν θα φτιαχναμε αυτοκινητοδρομους... Θα αρκουμασταν σε μερικα αεροδρομια παραπανω...
 
jetflight":psfd9mch said:
Τα επιπεδο του Computerise ειναι χαμηλο και υβριστικο,και συν της αλλοις λεει ανακριβειες τεραστιες.
Η Λαρισα εχει 280000 κατοικους ειναι η μεγαλυτερη πολη στην Ηπειρωτικη Ελλαδα μετα την Πατρα(Περαν Αθηνας Θεσσαλονικης). Λογοι οικονομικοι και κοινωνικοι την εχουν αφησει στην αφανεια και τιποτα αλλο.
Jetflight θα σε παρακαλέσω λίγο πιο ήρεμα και όταν επιμένεις σε κάτι, να το κάνεις εφ' οσον έχεις κάποια στοιχεία ώστε να πείσεις τους συνομιλητές σου. Όσο αναφορά τον πληθυσμό της Λάρισας, δεν ξέρω απο που έβγαλες το 280.000 και ίσως αναφέρεσαι σε όλο το νομό Λαρίσης, οπότε ok. Αν όμως αναφέρεσαι για την πόλη της Λάρισας, με ένα απειροελάχιστο ψάξιμο θα δεις ότι η πόλη έχει το πολύ 130.000 κατοίκους σύμφωνα με την απογραφή του 2001 (το ίδιο και ο Βόλος). Άντε σου λέω εγώ, σήμερα να έχει 140.000. Ο Computerise μας παρέθεσε και ένα αξιόπιστο (θεωρώ) site σχετικά με τους πληθυσμούς πόλεων ενώ εσύ συνεχίζεις να υποστηρίζεις ένα εξωπραγματικό νούμερο και μάλιστα με λάθος τρόπο. Λίγο σύνεση σε αυτά που γράφουμε δε βλάπτει. Δεν θα ασχοληθώ με τα λοιπά θέματα των posts, αλλά αν συνεχίσεις κατ' αυτόν τον τρόπο δεν πρόκειται να βρεις το δίκιο σου.
 
αι συν της αλλοις λεει ανακριβειες τεραστιες.

Τοις (το έχω δεί εκατοντάδες φορές γραμμένο λάθος σήμερα, γι'αυτό αγανάκτησα και παίρνω σβάρνα τους ανθρώπους που το γράφουν :mrgreen: )

Κατ'αρχήν το Trapani έχει όχι 40.000, αλλά 70.000+ κατοίκους, σύμφωνα με την απογραφή του 2004. Που σημαίνει ότι το "κακόμοιρο χωριουδάκι" είναι μια πόλη με 50%-75% των κατοίκων του διαπλανητικού χωνευτηριού της Λάρισας. Τέλος πάντων, βλέπω εδώ ότι το 4 και το 7 είναι δίπλα-δίπλα στο keypad, άρα λάθη γίνονται. Για τις ΠΠΕ προσέθεσα το λιθαράκι μου κάποιες σελίδες παραπάνω, οπότε δεν έχω τίποτε άλλο να προσθέσω.

Βασικά, να ρωτήσω: αφού θα έχει τρομακιτκή επιτυχία, γιατί δεν κάνετε μια αεροπορική εταιρεία οι ενδιαφερόμενοι, να τις κάνετε τις πτήσεις; Αν τα πράγματα είναι έτσι όπως τα λέτε, το δάνειο που θα πάρετε, θα το ξεπετάξετε εντός ενός χρόνου.
 
YCNZ":4t45vs7u said:
Όσον αφορά το city-break στην Θεσσαλονίκη, είμαι περιέργος να δω πόσοι Άγγλοι θα είναι μαζί μου στην 'φτηνή΄πτήση της Easy από το Gatwick μεθάυριο, για το Σαβ/Κο...Θα σας ενημερώσω σχετικά...

λιγοι φανταζομαι καθότι δεν εχει διαφημιστει αρκετα η πτηση ακομα..χθες ξεκινησε οπότε μην περιμενεις να δεις πολλα ατομα στο αεροπλανο..οι περισσοτεροι αγγλοι ερχονται εδω (θεσνκη) με την ΒΑ...προς το παρον βεαιως, βεβαιως...περιμενω εντυπωσεις γιατι θα ταξιδεψω κι εγω σε λιγο καιρο με την ευκολη...
 
jetflight":3fkszbbx said:
Στις Κυκλαδες αεροπλανα μεχρι 50 θεσεων θα εκαναν θραυση , εφοσον μονο η Μυκονος και η Σαντορινη εχουν τη δυνατοτητα πτησεων Τσαρτερ και εξωτερικου, χωρις να χρειαστει απαραιτητα να γινει επεκταση σε καποιο αλλο κυκλαδιτικο αεροδρομιο.

Επαυτού να πω ότι τοσο η σαντορινη οσο και η μυκονος εχουν τραγικα μικρα αεροδρόμια για τις δυνατοτητες τους και ειναι κριμα που η ΥΠΑ δεν χει προχωρήσει σε επεκταση τους ωστε να μην υπαρχουν καθυστερησεις επειδη με 5 αεροπλανα κλεινει η πιστα!οπως μου ετυχε περσι το καλοκαιρι..ειχαμε μια ωρα καθυστερηση στην αναχωρηση από θεσνκη γιατι στην μυκονο δεν υπηρχε θεση στην πιστα!!!μας τοπε ο κυβερνητης...και δεν νομιζω ότι ειναι λογική να μην αναπτυσσουμε το αεροδρομιο επειδη το χειμωνα δεν εχουμε εξωτερικό τουρισμό...δηλ.πρεπει να υποφερουμε το καλοκαιρι? η Ιμπιζα τι να πει τοτε...

Επισης θεωρθ τρομερη αδικια με τον τουρισμό που εχει να μην αναπτυσσεται το αερδρομιο της Παρου..θα μπορουσαν να ερχονται απευθειας παμπολλοι ξενοι τουριστες αν το μεγαλλωναν και φτιαχναν διαδρομο ικανο να προσγειωνονται 737/320/757...
 
Αναφερομαι στο νομο Λαρισας διοτι ενα αεροδρομιο δεν υπαρχει μονο για αυτους που μενουν στην πολη,αλλα και γυρω απο αυτην.
Δεν μιλησα για καμια επιτυχια οτι θα υπαρχει ,εαν καποιος τολμησει να ανοιξει καποιο δρομολογιο αεροπορικο απο τη Λαρισα η το Βολο και ενας απο τους λογους που μαλλον δεν θα υπαρξει επιτυχια ειναι ο ισχυρισμος μου οτι δεν υπαρχει καμια αεροπορικη παιδεια των κατοικων ειτε λογω αγροτων , ειτε λογω κακων τοπικων παραγοντων που δεν εχουν κανενα αναπτυξιακο οραμα για τις περιοχες τους.
Μυκονος και Σαντορινη εχουν ικανοποιητικα σε μεγεθος αεροπλανα αν και στο πρωτο η ελλειψη χωρων οφειλεται στα πολλα γενικης αεροποριας αεροσκαφη που δεχεται. Θα συμφωνησω οτι Παρος,αλλα και Ναξος αξιζουν κατι καλυτερο απο αεροδρομιακης υποδομης ,αλλα επειδη ειναι παρα πολυ δυσκολο για καποιους λογους ,θα ηταν καλυτερα να υπαρχουν απο τα 2 διεθνη κυκλαδιτικα αεροδρομια καποιες πτησεις που να ενωνουν τις Κυκλαδες ετσι ωστε να μεταφερονται γρηγορα οι τουριστες, αλλα και οι κατοικοι των Κυκλαδων διοτι τα πλοια ειναι αρχαια!
Για το Τραπανι και οποιαδηποτε αλλη πολη που εχει ξεθαφτει απο τις Low cost ,δεν ευθυνεται ο κοσμος που για ιταλικη πολη ειναι υπερβολικα μικρη και βρισκεται σε αποσταση αναπνοης απο το Παλερμο, αλλα το managment του αεροδρομιου συν οι τοπικοι παραγοντες που εφεραν τη Ryanair και την Air One ,στο αεροδρομιο τους τη στιγμη που ανετα θα μπορουσαν να εξυπηρετουνται απο το αεροδρομιο του Παλερμο που ειναι διπλα.Αλλο Ιταλια ,αλλο Ελλαδα το εχω πει πολλες φορες.
 
και ας πουμε οτι εχεις δικιο για το θεμα αεροπορικης παιδειας των αγροτικων περιοχων της Θεσσαλιας και των όποιων αγροτικων περιοχων..οι ιδιοι οι κατοικοι της λαρισας ή του βολου πως ταξιδευουν 200-300χλμ. να πεταξουν από αθηνα ή θεσνκη και δεν θα το καναν από τον τοπο τους (ασχετως εαν ο τοπος προσφερεται ή οχι για αεροπορικη αναπτυξη)...

συμφωνω 100% οτι άλλα μυαλα στην ιταλια,ισπανια κτλ όπου και σκεφτονται πιο τοπικιστικα-αναπτυξιακα με την καλη εννοια
 
Εφοσον δεν ισχυει η ελλειψη αεροπορικης παιδειας τι αλλο τους εμποδιζει να πετανε απο την πολη τους και να μην ταλαιπορουνται. Ισως οι αχρηστοι τοπικοι παραγοντες...Φυσικα δεν ειναι μονο η Θεσσαλια , ειναι και η Πατρα η Καστορια η Κοζανη κ.α. Ιωαννινα ,Πρεβεζα κουτσοδερνουν αλλα απο το τιποτα παλι καλα.
 
Top