Περιφερειακές πτήσεις εσωτερικού - πιθανοί συνδυασμοι?

  • Thread starter Thread starter YCNZ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
H πληρηεις ανακριβειες και ειρωνιες δεν χωρανε εαν δεν υπαρχουν επιχειρηματα. Ναι η Ελλαδα εχει μολις 10 εκατ κατοικους. Η Θεσσαλονικη δεν ειναι ουτε το 1/4 της Αθηνας και απο οτι φενεται μποτει να γινει ενας παρα πολυ καλος τουριστικος προορισμος.
Η Λαρισα εχει περιπου 300.000! κατοικους Αν αυτη η πολη ειναι μικρη εγω θα γινω αστροναυτης. Οντως οχι μια 300000,αλλα 2000 κατοικων πολη γεμιζει 1 εστω αεροπλανο, αλλα δεν καταλαβαινουν καποιοι οτι η νοοτροπια του κοσμου καποιοων πολεων ειναι η ξυρια αιτια που δεν υπαρχουν αεροπλανα ουτε στο 1%.
Επισης δεν καταγομαι ουτε απο τη Λαρισα ουτε απο το Βολο για να εχω τον καημο να τις δω με αεροπορικη συνδεση της προκοπης. Απλα δεν μπορω να δικαιολογω τα αδικαιολογητα.
Η Πιζα δεν εξηπηρετει και παρα πολυ τη Φλωρεντια ,διοτι η δευτερη εχει δικο της αεροδρομιο σε απο σταση 100κμ απο την Πιζα με αρκετες εσωτερικες επισης με Ρωμη και Μιλανο παρολο που ειναι διπλα.
Ειπαμε αλλο Ιταλια και αλλο Ελλαδα που βλεπουν αεροπλανο και νομιζουν οτι θα βγουν πρασινα ανθρωποακια απο μεσα!
 
Συγνώμη, εδλω απλά να διορθώσω κάτι - η Θεσσάλονίκη ήταν κ είναι, πάντα, από καταβολής στατιστικών στοιχείων, το 1/3 της Αθήνας, κ ακόμα και τώρα, με 4.4 εκ. στην Αθήνα, η Θεσσαλονίκη υπολογίζεται στα 1.35 εκ.
Τώρα όσον αφορά την Λάρισα, εδώ θα διαφωνήσω - σαν περιοχή μαζί με τον Βόλο, ίσως πάει 300.000, αλλά σαν πόλη μόνη της με το ζόρι είναι 160-170.000. Τρίτη πόλη στην Ελλάδα είναι η Πάτρα και με διαφορά. Ακόμα και το Ηράκλειο είναι, οριακά ίσως, μεγαλύτερο από την Λάρισα.

Συμφωνώ απόλυτα με τους προηγούμενους όσον αφορά πλυθησμό - οικονομικούς μετανάστες κτλ. Αλλά για ρωτήστε με και μένα, όσον αφορά τα city-breaks, όταν παρατήσαμε την ησυχία μας κ πήγαμε 3 μέρες στο...Ρίμινι, τι είδαμε? Μια πόλη που αν ήταν στην Ελλάδα ούτε ο χάρτης δεν θα την είχε. Ας μην ήταν η Ραβέννα κ το Σαν Μαρίνο δίπλα, αλλιώς θα βαρούσαμε μύγες για 3 μέρες. Κ αν δεν ήταν η Ryanair να μας πάει εκεί, πιστεύει ειλικρινά κανείς σας οτί θα πετούσα ποτέ στο RMI, ένα αεροδρόμιο με το πολύ 6 κινήσεις την ημέρα? Αλλά οι Ιταλοί κ οι κάθε Ιταλοί ξέρουν κ 'σπρώχνουν', ενώ εμείς, βάζουμε μια αφίσα σε έναν τοίχο κ ελπίζουμε να τραβήξουμε κόσμο έτσι.

Αλλά κ με κριτήριο τον πλυθησμό μόνο, η μη ύπαρξη σύνδεσης των μεγάλων πόλεων (160000+) μεταξύ τους είναι αδικαιολόγητη. Τουλάχιστον η Πάτρα με Θεσσαλονίκη και η Πάτρα με το Ηράκλειο. Αυτόι οι συνδυασμοί στέκουν και σαν απόσταση κ σαν χρόνος κ σαν πιθανή επιβατική κίνηση.
 
Να τολμήσω να προτείνω μερικά δρομολόγια από δύο αεροδρόμια που ίσως θα μπορούσαν (θεωρητικά πάντα) να πραγματοποιούνται με regional των 60-100 θέσεων?

Δεν γράφω τα αεροδρόμια με ΙΑΤΑ και ICAO κωδικούς γιατί δεν τους βοηθάει όλους!



1. Ν. Αγχίαλος προς: Ηράκλειο, Ρόδο, Άκτιο, Μυτιλήνη, Σάμο, Αλεξανδρούπολη, Καλαμάτα, και καλοκαίρι Μύκονο, Σαντορίνη, και αρκετούς προορισμούς εξωτερικού, πχ με Ryanair (!) Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία κλπ.

Το αεροδρόμιο Αγχιάλου (111ΠΜ) βρίσκεται 20 λεπτά από το Βόλο (200.000 κάτοικοι), 35 λεπτά από Λάρισα (280.000 κάτοικοι), 45 λεπτά από Καρδίτσα (50.000 κάτοικοι), 40 λεπτά από Λαμία (75.000 κάτοικοι) και κάτι παραπάνω από 1 ώρα από Τρίκαλα (55.000 κάτοικοι), και μάλιστα λόγω κάμπου, με δρόμους-ευθείες!! Χρειάζονται βέβαια καλές συγκοινωνίες, γιατι τελικά αυτό είναι το πλέον σημαντικό...



2. Ανδραβίδα προς: Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη, Ιωάννινα, Ηράκλειο, Ρόδο, Σάμο και καλοκαίρι μικρότερα νησιά και εξωτερικό, πχ Ιταλία: Μπάρι, Βενετία κλπ.

H Ανδραβίδα (117ΠΜ) μπορεί να εξυπηρετεί Πάτρα (πάνω από 300.000 κατ), Αίγιο (40.000 κατ.), Πύργο (55.000 κατ.), Ολύμπία (και όλη την τουριστική της κίνηση), παραθεριστικά κέντρα Δυτικής Πελοποννήσου, μέχρι και Κυπαρισσία, Καλαμάτα, Πύλο κλπ. Σε συνδυασμό με τις μελλοντικές επενδύσεις στην περιοχή και την αγορά ακινήτων από ξένους (άρα και μόνιμους επισκέπτες) το αεροδρόμιο αυτό είναι πολύ καλή περίπτωση! Ειδικά με τους νέους αυτοκινητοδρόμους στην περιοχή, οι αποστάσεις θα εκμηδενιστούν.



Ξαναλέω, δεν είμαι ειδικός, αυτές είναι απλές σκέψεις! Πάντως ειδικά αυτά τα δύο αεροδρόμια, θα τραβούσαν και Αθηναίους (και Θεσσαλονικείς στην περίπτωση της Αγχιάλου) που δεν θα είχαν πρόβλημα να ταξιδέψουν 200-250 χιλιόμετρα για να πετάξουν στο εξωτερικό. Έχω ταξιδέψει με Ryanair από STN και LPL προς Στοκχόλμη, Σαρλερουά (για Βρυξέλλες), Καρκασσόν κλπ, χωρίς να με νοιάζει που το πιο κοντινό αεροδρόμιο ήταν...120 χιλιόμετρα μακρυά από τις πόλεις προορισμού!!!


.
 
jetflight":1kpqilem said:
H πληρηεις ανακριβειες και ειρωνιες δεν χωρανε εαν δεν υπαρχουν επιχειρηματα. Ναι η Ελλαδα εχει μολις 10 εκατ κατοικους. Η Θεσσαλονικη δεν ειναι ουτε το 1/4 της Αθηνας και απο οτι φενεται μποτει να γινει ενας παρα πολυ καλος τουριστικος προορισμος.!
Καταρχήν η Ελλάδα έχει 11 εκατ. και όχι 10. Τώρα αν εσυ νομίζεις οτι μπορει η Θεσ/κη έτσι όπως είναι να γίνει ένας καλός τουριστικός προορισμός γιατί να στο χαλάσω... Η πραγματικότητα όμως μάλλον με δικαιώνει...

jetflight":1kpqilem said:
Η Λαρισα εχει περιπου 300.000! κατοικους Αν αυτη η πολη ειναι μικρη εγω θα γινω αστροναυτης.

Σε βλέπω κατευθείαν για ΝΑSA... η Λάρισα έχει 124.000 κατοίκους και ο Βόλος άλλους τόσους. Το σύνολο 250.000 όπως έγραψα.Πάμε στις συγκρίσεις τώρα. Η Φλωρεντία έχει 970.000 κατοίκους και όλη η Τοσκάνη 3.600.00 + 870.000 η Umbria το σύνολο κοντά στα 4.500.000. Η Θεσσαλία δεν έχει πάνω από 750.000... ( http://www.citypopulation.de/)
Επιμένεις ακόμα ότι ο πληθυσμός δεν παίζει κανένα ρόλο;

jetflight":1kpqilem said:
Οντως οχι μια 300000,αλλα 2000 κατοικων πολη γεμιζει 1 εστω αεροπλανο, αλλα δεν καταλαβαινουν καποιοι οτι η νοοτροπια του κοσμου καποιοων πολεων ειναι η ξυρια αιτια που δεν υπαρχουν αεροπλανα ουτε στο 1%.!

jetflight":1kpqilem said:
Ειπαμε αλλο Ιταλια και αλλο Ελλαδα που βλεπουν αεροπλανο και νομιζουν οτι θα βγουν πρασινα ανθρωποακια απο μεσα!

Έτσι λοιπόν είμαστε στην Ελλάδα;; Tι να σου πω τώρα και τι να σχολιάσω... Μάλλον τίποτε γιατί πάλι θα μιλάς για ειρωνίες,αλλά βρε μπαγάσα βλέπω ότι ξύνεσαι στη γκλίτσα...

Κατά τα άλλα εγώ τις γράφω τις ανακρίβειες κι εσύ είσαι γεμάτος επιχειρήματα... Ήμαρτον...

Υ.Γ. Ότι είχα να πω το είπα και το κόβω εδώ. Όσο και να προκληθώ δεν θα επανέλθω επί του θέματος. Φρονώ πως όλοι θα κατάλαβαν ποιός λέει ανακρίβειες και ποιός έχει επιχειρήματα. Αυτά.
 
City break στη Θεσσαλονίκη?

Μήπως να μεταφερθεί η συζήτηση στην ενότητα "Πολλά και διαφορα - Jokez";
 
σε διαβεβαιω ότι δεν θα ήταν καθόλου αστείο εάν υπήρχαν υποδομές,τουριστική παιδεία-συνείδηση,σκληρή δουλεια-μαρκετινγκ-διαφήμιση,σωστες συγκοινωνίες κτλ..Το γκντανσκ ή το πόζναν που τα έχουν κάνει προορισμούς-αστέρια τα τελευταία χρόνια απο θέμα αναπτυξης η Rayanair και η Wizzair δεν μεταφερουν μόνο μετανάστες αλλά φροντιζουν σιγα σιγα να αναπτυχθούν τουριστικως και ασ μην τα ήξεραν ουτε οι..μανες τους μεχρι χθες..αλλά εδω η Αθήνα που είναι πρωτεύουσα δεν εχει καταφερει να καθιερωθει σαν city-break προορισμός..ποσο μάλλον αλλες πόλεις της ελλάδος..υπάρχει η θέληση?πόσοι απο τους εκαστοτε "υπευθυνους" τουρισμού είδαν ποτέ το θεμα σοβαρά και δεν μεναν μόνο στο μοντέλο ηλιος-θαλασσα (και τ'αγόρι μου-κοριτσι μου-και τα 2 στη μυκονο :lol: )..ποιοι υπουργοι,υφυπουργοί το πήραν ζεστα το θεμα και ξόδεψαν δισ. (αντί να σκεφτονται πόσα θα φανε) για να έχουμε λαμβάνειν τουριστικώς σαν χώρα στο μελλον? να μη μιλήσω για τα γραφεια του ΕΟΤ στο εξωτερικό :rant: που ξύνονται και σου πασαρουν απηρχαιωμένα φυλλάδια ή καρτ ποστάλ με γιαγιαδες μαυροφορεμενες και τα κλασικά γαϊδουράκια....γιατί η Μαγιόρκα και η Αττάλεια έχουν τουρισμό και τον χειμώνα και η Ρόδος με την Κρήτη βαρανε μύγες? όΛοι εδω ξέρουμε πόσες εταιρίες πετάνε στη Μαγιορκα και το χειμώνα και πόσο προωθείται η Ατταλεια έξω...και τώρα μας χτυπάνε και καλα μας κάνουν και οι γειτονες βούλγαροι με Βάρνα-Μπουργκάς χειμώνα καλοκαίρι..ήδη έχουν μπει στο χωρό συνδεσης με το εξωτερικό αρκετές λόκο..και μιας και αναφερηκα στη Βουλγαρία να πω και ενα άλλο "αστείο" που πονάει τρομερά και τραβαμε τα μαλλιά μας όσοι βλεπουμε ποσο αναξιοποιητοι μενουν οι φυσικοί θησαυροί της χώρας μας από αναξιους κυβερνώντες?το αστείο λεγεται "χειμερινός τουρισμός" :wall: :rant:
 
Όσον αφορά το city-break στην Θεσσαλονίκη, είμαι περιέργος να δω πόσοι Άγγλοι θα είναι μαζί μου στην 'φτηνή΄πτήση της Easy από το Gatwick μεθάυριο, για το Σαβ/Κο...Θα σας ενημερώσω σχετικά...
 
Γνώμη μου είναι πως ενώσεις πόλεων(κ ας μην έχουν ούτε 50.000 κατοίκους) που απέχουν πάνω από 400km είναι σίγουρο πως μόνο επιτυχία θα έχουν για 2 λόγους:
1.αν τις κάνεις με αυτοκίνητο είναι πολύ ακριβές κ η ταλαιπωρία μέγαλη.
2.Αν προσπαθήσεις να τις κάνεις με συγκοινωνίες τότε είναι που χάνεις περιουσίες κ άπειρο χρόνο.Κ καλά αν χρειαστεί να πάρεις μόνο μια συγκοινωνία.Αν χρειαστει να αλλάξεις 2 ή 3 λεωφορία ή τρένα;
Δεν είναι τυχαίο που οι πτήσεις στη Δυτική Ελλάδα είναι κάθε μέρα γεμάτες κ οι κάτοικοι ζητάνε κ άλλες.
 
Κ πες πως κανεις αεροδρομια στη Δυτ. Ελλαδα... Οταν σε 10 χρονια γινει επιτελους η Ιονια οδος, τι κανεις τα αεροδρομια??? Τα καταπινεις???? Οι κατοικοι τωρα ζητανε αεροπλανα, κ ευλογα, μιας κ δεν υπαρχει αξιοπρεπης εναλλακτικη. Με την Ιονια οδο ομως, θα φτανει κανεις αμεσως κ με ασφαλεια στο Αντιρριο, θα περνα απεναντι κ μετα πριν το καταλαβει εφτασε Πατρα, ή Αθήνα ή οπου αλλού θελει...

Περιφερειακά δρομολόγια γίνεται να υπάρξουν σε νησιωτικές περιοχές (αφού συχνά υπάρχει απαγορευτικό απόπλου των καραβιών), καθώς και στις γωνιές της χώρας.
 
Τα επιπεδο του Computerise ειναι χαμηλο και υβριστικο,και συν της αλλοις λεει ανακριβειες τεραστιες.
Η Λαρισα εχει 280000 κατοικους ειναι η μεγαλυτερη πολη στην Ηπειρωτικη Ελλαδα μετα την Πατρα(Περαν Αθηνας Θεσσαλονικης). Λογοι οικονομικοι και κοινωνικοι την εχουν αφησει στην αφανεια και τιποτα αλλο.
Η Πιζα εχει 100000 κατοικους και η Φλωρεντια 400000 και φυσικα εχουν τεραστιο τουρισμο. Οι 900000 χιλιαδες που βρεθηκαν; Δεν εχω δει οτι ειδικα η Πιζα ειναι μια σχετικα μικρη ιταλικη πολη;
Ειμαι νησιωτης και ειμαι περηφανος για αυτο οπως και καθε αλλος εδω μεσα για την πατριδα του. Ειτε αρεσει σε καποιους ειτε οχι εμεις στα νησια μαθαμε να πεταμε εστω και λιγο.
Ευτυχως υπαρχουν μελη που καταλαβαινουν οτι πολεις οπως ο Βολος και η Λαρισα με τοσο κοσμο θα μπορεσουν εαν αλλαξουν καποια πραγματα να εχουν ακομα και με την Αθηνα αεροπορικη συνδεση.
Διαφωνω με την αποψη οτι τα τρενα και οι καλοι δρομοι θα καταργησουν τα αεροπλανα.Λαθος θα συμληρωσουν ενα αρτιο συγκοινωνιακο δυκτιο.
Δεν θα ανταπαντησω σε υβρεις και ειρωνιες που προσπαθουν να κανουν τη μερα νυχτα.
Easyjet,Air One εβαλαν τη Θεσσαλονικη στο χαρτη τους και αυτο σημαινει παρα πολλα,εχουν ατομα που κανουν μελετες για να ξεκινησουν καποιο δρομολογιο και δεν κανουν τιποτα στην τυχη.Μην κανουμε καραμελα το citybreak γιατι ετσι και ο καθε ενας που το ΣΚ παει στο χωριο του citybreak κανει.
Δεν θα κανουμε τη Λαρισα το Βολο και την Πατρα χωρια επειδη δεν εχουν αεροπορικη παιδεια ,αλλα επιτροπες τουριστικης προβολης που ζουν στη δεκαετια του 80!Τοτε που οντως σε καθε χωρα ξεραμε 3-4 το πολυ αεροδρομια και υπηρχε η νοοτροπια ελα μωρε ποιος θα παει στο Τραπανι της Σικελιας με 40000 κατοικους;Η γιατι να πεταξει καποιος απο το Λονδινο στο Ηρακλειο; Θα γεμισει η πτηση;Και ηδη η Easyjet μελεταει να παραμεινει και το χειμωνα.
Μαγιορκα , Ιμπιζα κτλ γιατι εχουν πτησεις εξωτερικου και το χειμωνα. Η Τουρκια; Μπηκε κανεις στο site του αεροδρομιου του Dalaman απεναντι απο τη Κω να δει οτι το χειμωνα εχει πτησεις charter?
Αυτα για τον καθε νεοελληνα που νομιζει οτι ο Τουρισμος ειναι ευκολη υποθεση φενονται απιστευτα!Ας ξυπνησουμε γιατι οχι μονο η δυση αλλα και η Τουρκια μας εχουν βαλει τα γυαλια.
Σε τετοια θεματα δεν θελω ειρωνιες γιατι εξαλλου φοιτητης στον Τουρισμο ειμαι και κατι παραπανω εχω μελετησει.
Αλλη μια ανακριβεια ειναι οτι η περιφεριακες πτησεις μεταξυ νησιων ειναι αποτυχημενες. Μεγα λαθος. Ξερετα ποσοι πανε μεταξυ Λημνου και Μυτιληνης ;Για ταξιδεψτε να δειτε; Τα σαπιοκαραβα τυπου GA Ferries και Σαος ειναι η καλυτερη αφορμη για αεροπλανο μεταξυ των νησιων και απορω γιατι ειδικα το καλοκαιρι δεν γινονται καθημερινα.
Στις Κυκλαδες αεροπλανα μεχρι 50 θεσεων θα εκαναν θραυση , εφοσον μονο η Μυκονος και η Σαντορινη εχουν τη δυνατοτητα πτησεων Τσαρτερ και εξωτερικου, χωρις να χρειαστει απαραιτητα να γινει επεκταση σε καποιο αλλο κυκλαδιτικο αεροδρομιο.
Ας αφησουμε αυτα που συνεβεναν παλια, και ας δουμε τη συγχρονη ευρωπαικη αεροπορικη και τουριστικη πραγματικοτητα που με διαφορους τροπους(Low cost ,regional) εφερε την περειφερια στο επικεντρο του ενδιαφεροντος.
Επισεις να μην υποτιμαμε της χωρες της Αν ευρωπης γιατι εχουν κανει πολλα βηματα στις αεροπορικες συγκοινωνιες. Και μονο οτι εχουν δκες τους Low Cost και εχουν κανει εταιριες οπως η Carpatair να ειναι επιτυχημενες αυτο τα λεει ολα.
 
Top