Περιφερειακές πτήσεις εσωτερικού - πιθανοί συνδυασμοι?

  • Thread starter Thread starter YCNZ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
το οτι ειναι σε μικρή αποσταση από αθηνα ωστε να εχουν δρομολογια,εχουν τρενα,το οτι η ελλην.πολιτεια εχει γραμμενες τις περιοχες ως προς την τουριστική τους αναπτυξη-αεροιπορική συνδεση κτλ..
 
Υπάρχει περίπτωση να μάθουμε απο κάπου πόσοι επιβάτες κάνουν transfer στην Αθήνα σε πτήσεις εσωτερικού? Οι ΟΑ ή η Aegean έχουν δημοσιεύσει ποτέ τίποτε τέτοιο?
 
Θα αναφερεσαι σε επιβατες που χρησιμοποιουν το αεροδρομιο της Αθηνας ως ενδιαμεσο σταθμο για να πανε καπου αλλου.Πρεπει να ειναι παρα πολλοι. Μονο αυτους που απο καποιο ελληνικο νησι που δεν εχει φυσικα επαρκη συνδεση με τη Θεσσαλονικη καταλαβαινουμε ποσοι ειναι, χωρις να βαλουμε αυτους που θελουν να πανε στο εξωτερικο οπου ολοκληρη η Ελλαδα εχει μονο ενα αεροδρομιο για αυτη τη δουλεια(Αθηνα),και για να μην μπερδεψω καποιους αναφερομαι σε transit οι οποιοι εχουν ξεκινησει απο καποιο μερος της Ελλαδας κυριως καποιο νησι. Για οσους εαν υπαρχουν κατεβαινουν απο Βολο η Λαρισα η απο οπουδηποτε αλλου δεν γινεται να υπαρχουν transfer στοιχεια λογω του οτι δεν πανε με καποια εσωτερικη πτηση στο Ελ.Βενιζελος αλλα με κατι αλλο οπως τρενο,ΚΤΕΛ ,αυτοκινητο.
 
Όχι, αναφέρομαι μόνο σε πτήσεις. Κ ειδικότερα ΜΟΝΟ σε πτήσεις εσωτερικού.
 
Περιοχές όπως η Δυτική Μακεδονία, θα εξυπηρετουνταν πάρα πολύ απο μια αεροπορική σύνδεση εσωτερικού της προκοπής. Εννοώ πως οι δυτικομακεδόνες θα έπαιρναν σίγουρα αεροπλάνο αν υπήρχε για να φτάσουν στην Πάτρα και στην Κρήτη για παράδειγμα. Η Αθήνα καλυπτεται με Ολυμπιακή, η Θεσσαονική με την Εγνατία πλέον είναι δίπλα. Η οδική σύνδεση προς Ιωάννινα έχει κάποιο πρόβλημα αλλα είδωμεν. Οι πτήσεις δεν είναι ανάγκη να είναι καθημερινές. Κυρίως θα εξυπηρετούνται οι φοιτητές και οι αντιπρόσωποι εταιρειών αλλά και αν το δούμε επιχειρηματικά και εμπορεύματα. Για να παέι ο Καστοριανός στην Πατρα πρέπει να περάσει χίλια μύρια κύμματα ενω ενα αεροπλανάκι θα ήταν ότι πρέπει (άσε που θα βλέπαμε και διαφορετικό τύπο αεροσκάφους στον Αριστοτέλη). Και κάτι ακόμη, δεν θα ήταν άσχημο υδροπλάνο, Πάτρα - Καστοριά στη λίμνη.
 
jetflight":10xzwflw said:
Το επιχειρημα της δηθεν μικρης αποστασης δεν στεκει. Τοτε και η Μυκονος με 3 ωρες με συχρονο πλοιο δεν χρειαζεται αεροπλανο αφου συμφωνα με την λογικη αυτη αν βαλει κανεις το Check in ktl το ιδιο θα κανει.
Στην Ιταλια η Ναπολη με τη Ρωμη η η Πιζα με τη Ρωμη δεν θα επρεπε να εχουν αεροπορικη συνδεση 25 λεπτων γιατι με το τρενο η το αυτοκινητο ειναι καλυτερα να πας 3-4! ωρες.

Καλό παράδειγμα. Πάντως, και μιλάω εκ πείρας, όταν ταξιδεύεις μαζί με παιδί, σκυλί, γατί, σίγουρα το αεροπλάνο είναι πολύ πιο εύκολο από το να οδηγείς ώρες ή να πηγαίνεις με πλοίο. Πολύ πιο εύκολα τα ακινητοποιείς για 20-25 λεπτά παρά για 3-4 ώρες. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι θα ήταν πολύ βολική μια σύνδεση των Κυκλάδων με την, πρωτεύουσα, Σύρο μια φορά την εβδομάδα. Έψαχνα να πάω απο Πάρο - Σύρο με το πλοίο και πρέπει να διανυκτερεύσω στη Σύρο, αν θέλω να ταξιδέψω με πλοίο και όχι σχεδία. Νομίζω ότι σε μια τέτοια πρόταση περιφερειακών πτήσεων εσωτερικού θα πρέπει να δωθεί μια προτεραιότητα στα νησιά, γιατί οι μοναδικές λύσεις για τους μόνιμους και ημι-μόνιμους κατοίκους είναι το πλοίο και το αεροπλάνο.
 
ξαναεπαναφερω αυτο το θεμα με αφορμη την αυξηση του στολου της aegean kai της athens airways για τα δρομολογια εσωτερικου που παρολλο που περασε ενας χρονος απο το τελευταιο post η παιδεια για τις αερομεταφορες στην ελλαδα δε φαινεται να αλλαζει!!! προσωπικη μου αποψη ειναι οτι πολεις οπως Πατρα , Βολος - Λαρισα , αντε και Γιαννενα δεν μπορουν να ανταπεξελθουν στις εσωτερικες συνδεσεις(τα Γαιαννενα ισως μονο με Αθηνα) και ο λογος απλος. Ειναι 2-3 ωρες μακρια απτην πρωτευουσα και συμπροτευουσα. Τωρα αν μιλαμε για καλοκαιρι και συνδεση με κρητη , ροδο κερκυρα κατι γινεται αλλα ολο τον χρονο και με τακτικα δρομολογια λιγο χλωμο το βλεπω καποια εταιρια να παει εκει να επενδυσει.

Αυτο που μπορει να αλαξει ολα τα δεδομενα ειναι τα υδροπλανα. προσωπικα με ενθουσιαζει πολυ αυτη η προοπτικη. Οταν και αν ξεκινησουν ποτε τα υδροπλανα απο Βολο , θα εισαι Αθηνα - Θεσ/κη σε μιση ωρα , ουτε αεροδρομια , ουτε αναμονη ουτε κινηση μεχρι το αεροδρομιο τιποτα...σε μια ωρα απο τη στιγμη που το αποφασιζεις εφτασες.Πατρα - Βολος - Γιαννενα - Αθηνα - Θεσ/κη - Καστορια δεν θα ξεπερναει τα 45-50 λεπτα!!! Δε μπορουσα να φανταστω πιο γρηγορη μετακινηση... ιδωμεν
 
Top