6circles
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/09/2006
- Μηνύματα
- 856
- Likes
- 1.836
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- UAE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- NZAA
Τα 2 δικά μου σεντς:
1. Πιστεύω ότι κανένας από μας δεν έχει πραγματική εικόνα του συμβάντος... Για σκεφτείτε: Πρώτη φορά πετάνε Ισραηλο-ισραηλινοί και Αραβο-Ισραηλινοί στις τόσες μα τόσες πτήσεις της Α3 για Τελ - Αβίβ; Γιατί δεν έχουμε ξανακούσει κάτι παρόμοιο; Μήπως υπήρξε κάποια προσωπική κόντρα / λογομαχία των εμπλεκόμενων; Μήπως κάποιο "γαλλικό" που δεν ακούστηκε ευρύτερα και έγινε αφορμή να σκαρφιστεί κάποιος το θέμα περι ασφάλειας / τρομοκρατίας που είναι και "πιασάρικο";
2. Όλοι τρέχουν να ψέξουν την Αιγαίου ( το πλήρωμά της έστω ) για κακό / ελλειπή / ερασιτεχνικό χειρισμό του περιστατικού. Και εγώ νομίζω πως όντως δεν τα πήγαν και τόσο καλά. Απλά αναρωτιέμαι κατά πόσο ευθύνεται η εταιρική κουλτούρα. Και εξηγούμαι: Τι θα συνέβαινε αν ο κυβερνήτης αποφάσιζε να κατεβάσει τους ταραξίες; Τι θα συνέβαινε αν ματαίωνε οριστικά την πτήση επικαλούμενος λόγους ασφαλείας; Έχει το προσωπικό εμπιστοσύνη στην εταιρία ότι αυτή θα υποστηρίξει την όποια υπεύθυνη και λογική τους κίνηση σε τέτοιες καταστάσεις, ή φοβούνται ότι θα βρουν το μπελά τους; Έχει η Αιγαίου ένα πρόγραμμα επιβράβευσης του προσωπικού της ή μόνο επιβάλλει κυρώσεις; Τέλος, υπήρχε άντρας φροντιστής στο πλήρωμα καμπίνας ή μόνο τέσσερις πέντε κοπέλλες που μπορεί και να μη "γέμιζαν" το μάτι στον ...όχλο;
3. Ρητορική ερώτηση, και τελικά ίσως εκεί να υπάρχει η εξήγηση για τους όποιους χειρισμούς: Ποιός ακριβώς νόμος επιβάλλεται στην Ελλάδα ( αυτός για το κάπνισμα σε εσωτερικούς χώρους, ο πολεοδομικός, ο ΚΟΚ, ) για να περιμένουμε ότι και εδώ θα υπάρξει έστω και μια στοιχειώδης τήρηση της έννομης τάξης ( κλήση αστυνομίας, αποβολή από την πτήση ταραξιών κλπ );
Ας δούμε και ένα θετικό: Αυτή είναι μια ευκαιρία κάποιοι στην Αιγαίου και ίσως και στον ΔΑΑ / ΥΠΑ να σοβαρευτούν και να μάθουν από αυτό το περιστατικό.
1. Πιστεύω ότι κανένας από μας δεν έχει πραγματική εικόνα του συμβάντος... Για σκεφτείτε: Πρώτη φορά πετάνε Ισραηλο-ισραηλινοί και Αραβο-Ισραηλινοί στις τόσες μα τόσες πτήσεις της Α3 για Τελ - Αβίβ; Γιατί δεν έχουμε ξανακούσει κάτι παρόμοιο; Μήπως υπήρξε κάποια προσωπική κόντρα / λογομαχία των εμπλεκόμενων; Μήπως κάποιο "γαλλικό" που δεν ακούστηκε ευρύτερα και έγινε αφορμή να σκαρφιστεί κάποιος το θέμα περι ασφάλειας / τρομοκρατίας που είναι και "πιασάρικο";
2. Όλοι τρέχουν να ψέξουν την Αιγαίου ( το πλήρωμά της έστω ) για κακό / ελλειπή / ερασιτεχνικό χειρισμό του περιστατικού. Και εγώ νομίζω πως όντως δεν τα πήγαν και τόσο καλά. Απλά αναρωτιέμαι κατά πόσο ευθύνεται η εταιρική κουλτούρα. Και εξηγούμαι: Τι θα συνέβαινε αν ο κυβερνήτης αποφάσιζε να κατεβάσει τους ταραξίες; Τι θα συνέβαινε αν ματαίωνε οριστικά την πτήση επικαλούμενος λόγους ασφαλείας; Έχει το προσωπικό εμπιστοσύνη στην εταιρία ότι αυτή θα υποστηρίξει την όποια υπεύθυνη και λογική τους κίνηση σε τέτοιες καταστάσεις, ή φοβούνται ότι θα βρουν το μπελά τους; Έχει η Αιγαίου ένα πρόγραμμα επιβράβευσης του προσωπικού της ή μόνο επιβάλλει κυρώσεις; Τέλος, υπήρχε άντρας φροντιστής στο πλήρωμα καμπίνας ή μόνο τέσσερις πέντε κοπέλλες που μπορεί και να μη "γέμιζαν" το μάτι στον ...όχλο;
3. Ρητορική ερώτηση, και τελικά ίσως εκεί να υπάρχει η εξήγηση για τους όποιους χειρισμούς: Ποιός ακριβώς νόμος επιβάλλεται στην Ελλάδα ( αυτός για το κάπνισμα σε εσωτερικούς χώρους, ο πολεοδομικός, ο ΚΟΚ, ) για να περιμένουμε ότι και εδώ θα υπάρξει έστω και μια στοιχειώδης τήρηση της έννομης τάξης ( κλήση αστυνομίας, αποβολή από την πτήση ταραξιών κλπ );
Ας δούμε και ένα θετικό: Αυτή είναι μια ευκαιρία κάποιοι στην Αιγαίου και ίσως και στον ΔΑΑ / ΥΠΑ να σοβαρευτούν και να μάθουν από αυτό το περιστατικό.