Πιλοτοι στην Olympic Air

  • Thread starter Thread starter NFEEFE
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Προτείνω να μεταφερθούν τα Posts που αναφέρονται στους χειριστές της πρώην ΟΑ σε thread για την πρώην ΟΑ, κι ας συνεχίσει εκεί η αντιπαράθεση...
 
Οι μισθοι των ιπταμενων, για να ειμαστε ακριβοδικαιοι, δεν ειναι το κυριο προβλημα που οι χειριστες της "παλιας" ΟΑ δεν πανε να υπογραψουν συμβαση...
Το θεμα κυριως, ειναι οτι με το να φυγουν ΠΡΙΝ την ημερομηνια που θα τεθει σε εκκαθαριση η "παλια" ΟΑ, απεμπολιζουν τα δικαιωματα τους, οπως εφ'απαξ, συνταξη, ΥΠΑ.
Ενας αλλος λογος ειναι οτι αρχικα η συμβαση ηταν "αποικιοκρατικου χαρακτηρα", αλλα διορθωθηκε (προς τιμην τους) προσφατα, και θα γινει ακομα καλυτερη.
Ειμαι δε απολυτα σιγουρος, και το γνωριζουν οι ιθυνοντες , οτι μετα της αλευση του εκκαθαριστη, η νεα εταιρια θα ανακτησει αμεσα ολους τους χειριστες που χρειαζεται, εν μεσω μιας νυκτος.
Λογω δε των επερχομενων εκλογων, βλεπω καθυστερηση τουλαχιστον 2 μηνων, μεχρι να τεθει σε εκκαθαριση η ΟΑ.
Ο Νομος 3717 ειναι στο ΦΕΚ, και δεν μενει παρα η υπουργικη αποφαση που θα δωσει "εντολη" εκκαθαρισης, ουτως ωστε αφ'ενος ο "κοσμος" να μεταταχθει (εδαφος), να συνταξιοδοτηθει, και να αρχισει η λειτουργια της νεας ΟΑ, αφου θα δωθει το υπολοιπον 51% των μετοχων (που τωρα ανηκουν στο Δημοσιο), στην Μιγκ, και να αρχισει η νεα εταιρια τις πτησεις.
Θελω να ελπιζω, αυτη η καθυστερηση να μην εχει αρνητικο αποτελεσμα στην ολη διαδικασια πωλησης, η οποια ευκολα και για πολλους λογους μπορει να "κολλησει", μιας και επρεπε μεχρι το αργοτερο την 1?10 να αρχισουν οι πτησεις.
Δυσκολα τα πραγματα.
Τελος, δεν θελω να σχολιασω καποια "ανωτερου επιπεδου" δημοσιευματα, φιλων του παροντος, οπου ουτε λιγο ουτε πολυ, κατηγορουν το συνολο των χειριστων , για τις κακες επιλογες και πραξεις καποιων πρωην συναδελφων μας.
Και εγω, σας διαβεβαιω, πληρωσα στο παρελθον το ¨λαθος" το οτι δεν ημουν "υιος" η "δικος" τους. Και μαλιστα πολυ σκληρα.....
Στην ΥΠΑ, οσοι απο εμας θα παμε, δεν θα παρουμε καμμια θεση κανενος, διοτι οι θεσεις ειναι "προσωποπαγεις", ουτε θα επιβαρυνουμε το budget της ΥΠΑ.
Και να μην ξεχνατε, οτι δεν διαλεξαμε να γινουμε "γραφιαδες", να αφησουμ τα ταξιδια και την ζωη του αεροπορου, και να βαζουμε σφραγιδες στην ΥΠΑ. Προτιμω λιγοτερα και στον αερα, απο το να πληρωνομαι "ηγεμονικα" και να ταλαιπωρουμαι σε ενα γραφειο.
Προς αρσιν καθε παρεξηγησης, για να σταματισει αυτο το αλισβερισι της ΥΠΑ, κλπ, και να ασχοληθουμε με πιο σοβαρα θεματα. Και υπαρχουν πολλα.
 
Γιατί αποκλείεις να βγει η υπουργική απόφαση την 1/10, είναι 6 ολόκληρες ημέρες πριν τις εκλογές και ο νόμος ορίζει ξεκάθαρα ότι η κρίσιμη ημερομηνία μπορεί να είναι το αργότερο 1/10...

Απορίες είναι αυτά, όλοι μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε! Με το καλό να γίνουν όλα, να πάρει ο καθένας το δρόμο του και να ξεκινήσει και η νέα εταιρεία με όσα προβλήματα έχει, αυτή θα κοιτάξει να τα λύσει! Το θέμα είναι να φύγει το δημόσιο από τη μέση (εκκαθάριση) και να τελειώνει αυτή η ιστορία για όλους (τόσο για τους υπαλλήλους της πΟΑ ώστε να ηρεμήσουν και να πάρουν το δρόμο τους) όσο και για τη νέα εταιρεία (να αρχίσει να βάζει μπρος να ξεπεράσει τα αρχικά προβληματάκια και να ορθοποδήσει όσο δυνατόν γρηγορότερα)!

Πάντως, κι εμένα φίλη μου αεροσυνοδός μου είπε ότι πράγματι μέσα στην πΟΑ ακούγεται για καθυστέρηση και ξαναρωτώ, ο νόμος δεν είναι σαφής ότι η κρίσιμη ημερομηνία είναι το πολύ μέχρι 1 Οκτωβρίου;

ΥΓ: Μακάρι οι πιλότοι της πΟΑ να πάνε στην νέα εταιρεία και για να κάνουν τη δουλειά που γουστάρουν και γιατί είναι έμπειροι και γιατί η άδειά τους θα είναι "άνευ αποδοχών", οπότε όσο καιρό το λέει η ψυχή τους και μπορούν να δουλεύουν, να δουλεύουν κάπου που θα είναι πιο χρήσιμοι και να πληρώνονται από την ιδιωτική εταιρεία και όχι από τον ελληνικό προϋπολογισμό!
 
gmmour":mqm0210r said:
Γιατί αποκλείεις να βγει η υπουργική απόφαση την 1/10, είναι 6 ολόκληρες ημέρες πριν τις εκλογές και ο νόμος ορίζει ξεκάθαρα ότι η κρίσιμη ημερομηνία μπορεί να είναι το αργότερο 1/10...
Αν καθυστερήσει η εφαρμογή του νόμου ή αν εφαρμοστή διαφορετικά απ τις προβλέψεις του η αν
ακόμα δεν εφαρμοστεί καθόλου θα εκπλαγείς ? Λες και δεν έχουν ξαναγίνει αυτά στην Ελλάδα.
Δεν νομίζω να βρεθεί δημόσιος υπάλληλος να βάλει την υπογραφή του για ένα τόσο σοβαρό θέμα
3 μέρες πριν τις εκλογές.
 
Ο "φοβος" ολων μας ειναι η καθυστερηση του εκκαθαριστη, οπως εγραψα και στο προηγουενο post μου.
Αλλοστε ειναι γνωστο, οτι μια ζωη η ΟΑ μεταφερει πρασινα-κοκκινα και μπλε ανθρωπακια στις εκλογες, "πληρωτεα" απο τα κομματα (δες "φεσι").
Ειναι λοιπον σχεδον βεβαιο, στις εκλογες αυτες τα 340 να μεταφερουν απο Ροδο και Ηρακλειο "ανθρωπακια". Και επειδη αυτοδυναμια δυσκολα βλεπω απο τον πρωτο γυρο, η "βαλιτσα" προβλεπεται να παει μακρια,,,,,,,μεχρι τελη Νοεμβριου και βαλε!
Ο Ν.3717 δεν αναφερει ημερομηνια . Απλα η συμφωνια με την Ε.Ε. προεβλεπε μια καταληκτικη ημερομηνια, την οποια δεν γνωριζω. Συναδελφος μου ειπε οτι η μεταβαση πρεπει να γινει το εργοτερο μεχρι 31/12 (με καθε επιφυλαξη).
Τωρα οπως πολυ σωστα ο vakikios εγραψε, ειναι σχεδον απιθανο να βρεθει καποιος να υπογραψει την εκκαθαριση, αυτο τον καιρο.
Απο την αλλη μερια ομως, δεν θα πρεπει να παραβλεψουμε το γεγονος, οτι και ο επιχειρηματιας εχει ριξει χρημα, και θα ριξει και αλλο. Οποτε θα πιεσει για να τελειωσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αυτος ο καρκινος της ΟΑ που μας εχει διαλυσει ολους, και ειδικα εμας τους εργαζομενους, που τα τελευταια 10 χρονια το μονο μας προβλημα ειναι, ποτε και αν θα κλεισει η εταιρια!
Ελεος! :wall:
 
Νεωτερη και σωστη πληροφορια σε οτι αφορα την εκκαθαριση και την εναρξη λειτουργιας της νεας εταιριας....
Δεσμευση της κυβερνησης προς ΕΕ ειναι να εχει μπει εκκαθαριστης μεχρι 31/12.
ΔΕΝ χρειαζεται να εχει μπει εκκαθαριστης για να αρχισει η νεα ΟΑ να πεταει.
Το μονο προβλημα ειναι οτι δεν αποδεσμευονται οι χειριστες απο την παλια ΟΑ.
Ετσι στην αρχη η νεα εταιρια ισως λυσει το προβλημα της με την μεθοδο του wet lease, ακομα και απο την "παλια ΟΑ" που για μενα ειναι και το πιο πιθανο σεναριο.
 
Λογικό ακούγεται το παραπάνω για τα 734 και τα ATR.Για το 340 όμως?
Συνεχίζουν οι σταθμοί και τα πρακτορεία να κλείνουν θέσεις στα διηπειρωτικά δρομολόγια για τον Οκτώβριο-Νοέμβριο?
Μακάρι...
Πάντως μέχρι τις εκλογές βλέπω το ρεύμα προς MIG να αυξάνει μιας και κανείς πλέον στην πΟΑ,δε μπορεί να είναι σίγουρος ότι η μετάταξη στην ΥΠΑ,τελικά θα πραγματοποιηθεί.

Ρέστης και ex-ΟΑ Α340 ίσως αποτελεί μια καλύτερη λύση για εσάς τους παλιούς,αν τελικά πραγματοποιηθεί...

Αλήθεια όμως ποια είναι η τωρινή γνώμη σου για τον Κο Σιμυγδαλά?
viewtopic.php?f=36&t=6047
 
Παρά τις προσπάθειες ανθρώπων της κυβέρνησης να περάσει σήμερα νομοσχέδιο για τους υπαλλήλους της ΟΑ όπου θα δεσμεύεται ότι θα λαμβάνουν στις νέες (μεταταχθέντες) θέσεις τους, τον ίδιο μισθό που λάμβαναν και στην πΟΑ, η βουλή έκλεισε χθες. Αυτό περιπλέκει την κατάσταση, στην ΥΠΑ αισιοδοξούν ότι εντός 20 ημερών θα γίνει η εκκαθάριση της πΟΑ. Λίγο δύσκολο ένα μήνα πριν τις εκλογές να γίνουν τέτοιες ενέργειες. Όλες αυτές οι ενέργειες μπορεί να καταρριφθούν μετά τις εκλογές. Όπως οι προσλήψεις που έχουν προκηρυχθεί στην Ε.Α.Β. και καταληκτική ημερομηνία υποβολής είναι 21/8, ύστερα ποιος θα πάρει απόφαση για τις προσλήψεις αφού πρέπει να περάσουν από Διοικητικό Συμβούλιο και αργότερα δεν θα υπάρχει. Πιστεύω ότι όλα θα καθυστερήσουν. Υπάρχει χρόνος μέχρι 31/12 να γίνουν όλα.
 
Πολύ σωστές οι απόψεις των DocORL και Belavia, δυστυχώς οι καθυστερήσεις θα είναι αναπόφευκτες καθότι η κυβέρνηση της ΝΔ "τάφτυσε" σαν τη Skyeurope ! Δεν αποκλείονται απρόβλεπτες βραχυ-μεσοπρόθεσμες εξελίξεις στο πακέτο νΟΑ/MIG/Δημόσιο,νΚυβέρνηση (??)
 
eagle1":36wn88fw said:
Αλήθεια όμως ποια είναι η τωρινή γνώμη σου για τον Κο Σιμυγδαλά?
viewtopic.php?f=36&t=6047

Ο κυριος Σιμυγδαλας, μου εμπνεει απολυτη εμπιστοσυνη, και μιας και τον γνωριζω προσωπικα πολλα-πολλα χρονια, ειναι τιμιος, ηθικος, σοβαρος, και κυριως απολυτος γνωστης σε αυτο που κανει.
Απλα δεν καταλαβα για ποιο λογο με ρωτας?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top