Πρόγραμμα Icarus

  • Thread starter Thread starter sv8fmz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
"To bonus που υπήρχε για αγορά εισιτηρίων μέσω της σελίδας, δεν ισχύει πλέον."

εγώ προσωπικά ήθελα να εξαργυρώσω τα μίλια μου με εισητήριο για βιέννη τον απρίλιο του 2008.δε θα μπορέσω καθόλου???'η εννοείς δε θα μπορέσω αν τα εξαργυρώσω και τα κλείσω τα εισητήρια μέσω της ιστοσελίδας της ΟΑ???
 
To bonus στο οποίο αναφέρομαι, δεν έχει σχέση με την εξαργύρωση των μιλίων στα λεγόμενα award εισιτήρια. Απλά μέχρι πρόσφατα, η ΟΑ έδινε ως δώρο κάποια παραπάνω μίλια στα μέλη του Ίκαρος που αγόραζαν ένα εισιτήριο μέσω της σελίδας της (όχι award) και έδιναν κατά την αγορά τον αριθμό της κάρτας Ίκαρος. Τα award εισιτήρια βγαίνουν (και θα βγαίνουν όσο υπάρχει το πρόγραμμα) κανονικά πληρώνοντας απλά τους φόρους του εισιτηρίου με μια αίτηση σε ένα γραφείο της Ο.Α.
 
τώρα κατάλαβα(δεν ήξερα καν ότι έδιναν εξτρα μίλια για κρατήσεις μέσω της σελίδας!)
ευχαριστώ για την απάντηση!
 
Wii":acv9hcld said:
Παιδιά μερικές ερωτησούλες σχετικά με το Icarus FFP:
Αληθεύει ότι μέχρι τον Ιούνιο του 2002 τα μίλια έληγαν;
Όχι, τα μίλια θεωρητικά δε λίγουν ποτέ...Είμαι μέλος απ' το 2000.
Αν κάποιος γραφτεί σήμερα στο πρόγραμμα, για πόσο καιρό πίσω αναδρομικά μπορεί να πιστωθεί μίλια για ταξίδια που έχει κάνει;
Κανονικά, δε δικαιούσαι κανένα μπόνους πριν την ημερομηνία αίτησής σου.
Και είναι λογικό αυτό, στη μητέρα μου συγκεκριμένα στην Α3 δέχτηκαν μόνο μίλια έως 1 μήνα πρίν την αίτηση. Μπορείς να το ρωτήσεις/δοκιμάσεις.
Το bonus για κρατήσεις μέσω του site ισχύει ακόμα; Υπάρχει κάποιο άλλο bonus γενικά;
Όπως είπαν και άλλοι φίλοι η συγκεκριμένη προσφορά δεν ισχύει πλέον.Όμως υπάρχει προσφορά για Αθήνα-Μαδρίτη +1500 μίλια, αν πραγματοποιήσεις την αγορά από το σάιτ.

Κάποιος είπε για την ευγένεια των υπαλλήλων της υπηρεσίας ίκαρος, και τα σχόλιά του τα θεωρώ άδικα. Είναι ευγενικότατοι, γρήγοροι και αποτελεσματικοί. Να είμαστε δίκαιοι παιδιά. Εμένα προσωπικά με έχουν εξυπηρετήσει τέλεια όσες φορές τους χρειάστηκα και τους ευχαριστώ.
 
επειχειρησα να βγαλω κι εγω Icarus, μιας και με βολευει ενα συγγεκριμενο δρομολογιο της ΟΑ που κανω συχνα τελευταια.
αφου λοιπον διαπιστωσα οτι ειναι αδυνατον να τη βγαλεις μεσω της ιστοσελιδας, επκοινωνησα τηλεφωνικα και με εκπληξη μου ειπαν οτι θα πρεπει να περασω απο τα γραφεια, το αργοτερο μεχρι τις 4μμ εργασιμες ημερες. δήλαδη, για καποιον που δουλευει ειναι κατα καποιο τροπο αδυνατο να βγαλει καρτα αν δεν παρει αδεια απο τη δουλεια του...
αφου λοιπον τα καταφερα ενα μεσημερι, περασα απο τη Φιλλεληνων για να ακουσω τον υπαλληλο να μου λεει "λυπαμαι αλλα εδω και λιγες μερες μας τελειωσαν οι αιτησεις". Στην ερωτηση μου τι μπορω να κανω κι αν υπαρχει αλλος τροπος μου απαντησε και παλι οτι λυπαται και οτι δεν προλαβαινα να παω ουτε στη Συγγρου γιατι σε λιγο κλεινουν κι εκει. αφου εκανα το μηχανακι πυραυλο, πηγα τελικα και βρηκα την πολυποθητη αιτηση και αφου παρακαλεσα την υπαλληλο που σε 10 λεπτα εκλεινε να την περασει στο συστημα, απεκτησα το μαγικο καρτακι.
ολα αυτα για μια διαδικασια που μπορει να γινει απο το ιντερνετ σε 5 λεπτα....το ολο συστημα φαινεται οτι μπαζει απο παντου, ειναι αρχαιο και μυριζει αναξιοπιστο. ειχα και στην Αιγαιου προβληματα με τα μιλια παλιοτερα, αλλα εδω ξεκιναω με μια πολυ ασχημη γευση απο την αρχη...
 
Η Aegean λέει ξεκάθαρα στους όρους του Miles & Bonus πως:

τα νέα Μέλη θα έχουν το δικαίωμα αναδρομικής πίστωσης Μιλίων στο Λογαριασμό τους, για χρονικό διάστημα έως και τριών (3) μηνών πριν από την εγγραφή τους με την προϋπόθεση ότι θα αποστείλουν στο τμήμα MILES & BONUS τα απαραίτητα αποδεικτικά έγγραφα


Δεν καταλαβαίνω γιατί στην ΟΑ είναι τόσο μεγάλη ταλαιπωρία. Δηλαδή αν κάποιος θελήσει να γραφτεί στο αεροδρόμιο πριν την πτήση του ή όπως ο bari δεν βρει αίτηση, κάνουν φτερά τα μίλια; Κανονικά θα έπρεπε να επιτρεπόταν κάποια αναδρομική πίστωση 2-3 μηνών :evil: Μου αρέσει που είναι πρόγραμμα επιβράβευσης και φαίνεται σαν πρόγραμμα ταλαιπωρίας :(
 
flightnumber":bappnbjf said:
Κάποιος είπε για την ευγένεια των υπαλλήλων της υπηρεσίας ίκαρος, και τα σχόλιά του τα θεωρώ άδικα. Είναι ευγενικότατοι, γρήγοροι και αποτελεσματικοί. Να είμαστε δίκαιοι παιδιά. Εμένα προσωπικά με έχουν εξυπηρετήσει τέλεια όσες φορές τους χρειάστηκα και τους ευχαριστώ.
Θα έπεσα δυστυχώς σε απρόθυμους να με εξυπηρετήσουν υπαλλήλους...Προσπαθούσα να τους πετύχω καμια εβδομάδα στο τηλέφωνο, αλλά ήταν αδύνατο να τους βρω.Πέρασα από το αεροδρόμιο και τη φιλελλήνων μήπως μπορέσω να εξυπηρετηθώ με αυτό τον τρόπο,αλλα μ'ενημέρωσαν οτι όχι μόνο δεν μπορούσαν να με εξυπηρετήσουν,αλλά θα ήταν ευτύχημα (επί λέξη ο χαρακτηρισμός για τους συναδέλφους τουσ) αν επικοινωνούσα τηλεφωνικά με το πρόγραμμα ΙΚΑΡΟΣ.
Όταν με τα πολλά δέχθηκαν να απαντήσουν στο τηλέφωνο,δε με έβρισκαν ως μέλος και είχαν και την απαίτηση να συλλαβίσω το επίθετο μου κατά το αεροπορικό αλφάβητο.Συγγνώμη είμαι υποχρεωμένος να γνωρίζω το αεροπορικό αλφάβητο για να πάρω τηλέφωνο στην ΟΑ?Απίστευτο!
Μου "την είπαν" ακόμα για τι ήταν δικό μου λάθος το γεγονός οτι δεν περάστηκαν τα μίλια μου , ενώ εγώ είχα δώσει την κάρτα μου στις κοπέλες της ALITALIA που έχει το handling στο Heathrow.Είμαι δηλαδή υπεύθυνος και για τα λάθη των υπαλλήλων αυτών?
Εν πάσει περιπτώσει,τους τα έστειλα όλα αυτα αναλυτικα με email καθώς και boarding pass, tags αποσκευών και εισιτήριο και η υπόθεση έληξε.Είναι όμως ταλαιπωρία η όλη κατάσταση και λόγω της απροθυμίας κάποιων (σε καμία περίπτωση όλων) των υπαλλήλων και λόγω της έλλειψης διαδικτυακών υπηρεσιών των μελών του ΙΚΑΡΟΣ.
Δυστυχώς ή ευτυχώς είμαστε μέλη και σε άλλα frequent flyers clubs [προσωπικά έχω και την κάρτα flying blue (AirFrance/KLM)] και οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες.
 
Πράγματι, είναι αλήθεια. Οι υπάλληλοι του Ίκαρος στα κεντρικά της Συγγρού είναι ευγενέστατοι και εξαιρετικά πρόθυμοι. Έχω πάει καμιά δεκαριά φορές και έχω τύχει άψογης συμπεριφοράς, που μάλιστα δεν μου θύμιζε καν υπαλλήλους Ο.Α. Και μου πέρασαν και μίλια ενός τριμήνου πριν γίνω μέλος. Τα μόνα που αρνήθηκαν να μου περάσουν ήταν μίλια πτήσεων ενός έτους πριν. Για να πω όμως και την αλήθεια, η σχέση αυτής της εταιρείας με τα τηλέφωνα είναι σχέση μίσους. Σε καμία υπηρεσία, ποτέ, δεν σηκώνουν τηλέφωνα. Και επίσης δεν δίνουν πλέον πλαστικές κάρτες, πράγμα απαράδεκτο. Είμαι μέλος εδώ και τρία χρόνια και είμαι ακόμα με ένα πλαστικοποιημένο προσωρινό χαρτάκι.
 
συμφωνω για τους υπαλληλους της Συγγρου.
το ολο θεμα ομως σε κανει και αισθανεσαι οτι ειναι περιττο σε μια εταιρια που η οργανωση ειναι αγνωστη λεξη, να ψαχνεις περιττες ιστοριες οπως ειναι τα μιλια. ειδικα η αντιμετωπιση στη φιλελληνων με εκανε εξαλλο.
οσο για τη Α3 και εκει ειχα προβληματα, αφου ποτε δεν πιστωθηκα μιλια που ταξιδεψα λιγο πριν την εγγραφη μου και που τους ενημερωσα πληρως με τα αναλογα παραστατικα.
γιαυτο...μας αναγκαζουν και πεταμε με τους ξενους που παρακαλανε για ενα κοματι της πιτας και που θεματα οπως τα μιλια ειναι σεβαστα και σου προκαλουν το ενδιαφερον με χιλιους τροπους.
 
Προσωπικά εξυπηρετούμαι συνήθως με e-mail στο icarus @ olympic-airways.gr , με απάντηση συνήθως όχι αργότερα από την επόμενη μέρα.

Και τηλεφωνικά όσες φορές χρειάστηκε να επικοινωνήσω, δεν είχα κανένα πρόβλημα και οι υπάλληλοι ήταν ευγενέστατοι και εξυπηρετικοί.

Βεβαιωθείτε ότι έχουν καταχωρημένο το e-mail στην καρτέλα σας, και ζητάτε statement με ένα e-mail, είναι ο απλούστερος τρόπος.
 
Top