Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

  • Thread starter Thread starter eagle1
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ΑΑ μαλιστα ομορφιες.Τωρα ξεκιναει και η ΑΕGEAN απο πρακτορεια. :great: :great:
 
Και το βασικότερο άφησε τις μαλακίες στην άκρη.Μιλάω για το upper age limit 33 years.Τουλάχιστον τώρα ξέρεις τι σε περιμένει.Κι αν δεν έχεις τις ώρες
τις προβλεπόμενες ξέχασέ το καλύτερα.Αυτή είναι σοβαρή καταχώρηση.Τώρα μάλιστα. :great:
 
Μπα μη το λες... Τώρα δεν έχει όριο ηλικίας επειδή ζητάει να χεις το τύπο και ώρες.Όταν έρθει η στιγμή για να βγάλει ανακοίνωση στο site της όμως για low time pilots θα έχει όριο ηλικίας.
 
Eν μέρει δεν διαφωνώ...Σκέψου όμως ότι τον έχουνε πιεί από τους low-timers.!! Τους προσέλαβαν στο παρελθόν έβαλαν τις ώρες τους ωραία και καλά και μετά ΕΜΙRATES,QATAR,EASYJET,TURKISH εταιριάρες που σε χρυσώνουν.Τώρα σου λέει κύριε θέλω ώρες κι όντας περισσότερο συνειδητοποιημένος κάποιος απευθύνεται και στην AEGEAN.Βέβαια όλο και κάποιος υιός ή θυγατέρα Κυβερνήτου low-timer θα βρει τρύπα να χωρέσει σε κάποιο πιλοτήριο Α-320.Και να δεις μάλλον έτσι θα το συνεχίσουν με εμπειρία και τύπο από δω και πέρα για να απαλλαγούν κι από έξοδα εκπαίδευσης και διάφορες άλλες καταστάσεις. 8)
 
Τι παει να πει τον εχουν πιει απο low timers? Επειδη καποιοι εκει μεσα θελησαν ενα καλυτερο μελον για την εξελιξη της καριερας τους και εφυγαν, εκαναν την a3 να τον πιει? Καλο θα ειναι να προσεχουμε τι λεμε γιατι κατι τετοιες αντιληψεις χαλανε την πιατσα! Και αν εισαι χειριστης και ψαχνεις δουλεια, αρα Ελληνας, ειμαι περιεργος αν ειχες κανει χαρτια για να σε παρει η α3 (μεσω παρκ και να σε πληρωνει χρυσο)τι απαντηση θα ειχες! Επειδη εχω περασει απο το μαγαζι το θεωρω πολυ δυσκολο! Τοσα χρονια ξερανε να παιρνουν κατι ισπανους ιταλους κτλ κτλ..
 
Φέρεσαι και άγεσαι πολύ επιθετικός.!! Φυσικά δεν πρόκειται να σε παρεξηγήσω,γιατι προσωπικά έχω ανεχτεί πολλές συμπεριφορές σ'αυτό το forum από διάφορους και δεν σκοπεύω να σπάσω το υπερευαίσθητο
στομάχι μου,πλέον για κανέναν.Αυτό όμως που διαπιστώνω με πικρία είναι ότι,όταν κάποιος λέει κάτι που ενοχλεί κάποιους, αυτόματα στοχοποιείται.Δηλαδή εσύ αν είχες μια εταιρία και προσλάμβανες κόσμο και μετά αυτοί σε χαιρετούσαν έστω για μια καλύτερη τύχη,δεν αντιλέγω,εσύ δεν θα είχες πρόβλημα στο να ξαναπροσλάβεις; Να λέμε και του στραβού το δίκιο,και κάνοντας κι εγώ το συνήγορο του διαβόλου να προσθέσω ότι κάποιοι low-timers από την ΑΙΓΑΙΟΥ ξεκίνησαν κι ανδρώθηκαν αεροπορικά.Και μάθε ότι κι εγώ χειριστής είμαι και σε διαδικασία απόκτησης επαγγελματικού αλλά την αλήθεια τη λέω ασχέτως αν ενοχλούνται ορισμένοι και δεν χαλάνε την πιάτσα οι δηλώσεις αλλά η συμπεριφορά των ανθρώπων.Τώρα αν επιθυμείς οτιδήποτε άλλο να μου πεις ή να προσθέσεις θα προτιμούσα μόνο με pm.

ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ

ΝΙΚΟΣ 8)
 
Μιλας για αληθεια και πολυ καλα κανεις. Αλλα η απορια μου ειναι αφου ακομα δεν εχεις ξεκινησει την καριερα σου μηπως βασιζεσαι σε αποψεις γνωστων σου? Παντα βεβαια υπαρχουν ποικιλες αποψεις και αυτο ειναι λογικο.
Στην συγκεκριμενη εταιρεια ειναι η πολιτικη τετοια που λεει οτι οταν φυγει καποιος δεν τον ξαναπαιρνουν πισω. Προσωπικα μου ειναι αδιαφορο. Απο εκει και περα το να λεμε οτι αντρωθηκαν καποιοι εκει μεσα απλα υπερεκτιμουμε την συγκεκριμενη εταιρεια. Αν βγεις σε σοβαρη εταιρεια στο εξωτερικο και κανεις τις συγκρισεις τοτε αντιλαμβανεσαι και τα πραγματα διαφορετικα. Θες απο προγραμμα θες απο νοοτροπια θες θες... Ομως δεν ειναι ασχημο να αρχισει κανεις εκει και να την κανει το συντομοτερο αν εχει βλεψεις, πχ. για μεγαλυτερα α/φη κ.ο.κ. Ειναι λιγο οφ τωρα η κουβεντα οποτε σταματαω εδω.

Υ.γ στην παρουσα φαση εχουν τελειωσει και η εκπαιδευσεις που ειχαν απο την αγορα των αιρμπας και δινουν χρημα μονο για τους δικους τους απο τα Rj.
 
Εγώ δέν είμαι πιλότος αλλά θα κάνω μιά μικρή off-topic παρεμβασούλα γιά να πώ ότι άν μιά οποιαδήποτε εταιρεία δέν θέλη να "τόν πίνη" από τους υπαλλήλους της,οφείλει να τους συμπεριφέρεται και να τους σέβεται αναλόγως.Διαφορετικά,οι άνθρωποι κάνουν υπομονή μέχρι να βρούν κάτι καλύτερο και όταν το βρούν κουνάνε το μανδηλάκιον.Προκειμένου μάλιστα περί πιλότων,που έχουν ειδικά βιβλία και γράφουν τίς ώρες που βρίσκονται στο "γραφείο" τους-δηλαδή στο κόκπιτ-δέν βρίσκω τίποτε το μεμπτόν άν,ελλείψει δουλειάς σε καλή εταιρεία,ξεκινήσουν από μιά που τους "ξεζουμίζει" μέν αλλά τους δίνει την ευκαιρία να προσθέτουν ώρες εμπειρίας και όταν κρίνουν ότι μάζεψαν αρκετή από αυτήν ώστε πλέον να μήν χρειάζεται να "ξεζουμιστούν" άλλο,να δεχτούν μιά καλύτερη θέση αλλού.Ο "ξεζουμίζων" εργοδότης,άς πρόσεχε....

ΥΓ.Δέν παραβλέπω το γεγονός ότι ακόμα και σε μιά "δύσκολη" εταιρεία να δουλεύης,"ανδρώνεσαι" επαγγελματικά και αυτό είναι πρός όφελός σου-αλλά υπάρχουν και τα όρια αντοχής μας που δέν πρέπει να υπερβαίνουμε.Και όσο κι'άν η λαϊκή ρήση λέει να μήν καταφρονάμε τα κάτω σκαλοπάτια,γιατί σ'αυτά πρωτοπατάμε γιά να ανέβουμε στα παλάτια,άν κάτσουμε επί πολύ χρόνο σ'ένα χαλασμένο σκαλοπάτι,κινδυνεύουμε να σπάσουμε κανένα χέρι ή πόδι αντί ν'ανέβουμε ψηλότερα...

Σάς αφήνω να επιστρέψετε στο θέμα και πάω να φάω το τζατζικάκι μου (που ρίχνει και την πίεση).
 
Παιδια οσο και να συζηταμε εδω και οσο και να εχουμε αντιπαραθεσεις η αληθεια ειναι μια:

η Α3 εχει ξεκαθαρισει οτι δεν προκειται να προσλαβει κανεναν Ελληνα πιλοτο ακομα και αν αυτος εχει ολα τα requirements που ζητανε...δλδ Α320 type, ωρες στον τυπο κ.α. Αυτη ειναι η φιλοσοφια της εταιριας, το εχει κανει και στο παρελθον αλλωστε με τους Γερμανους στο 737.

η απαντηση ειναι οτι δεν θελει να μαζεψει ατομα Ελληνες που μπορει να τις ερθουν π.χ. απο Olympic Air με ωρες και που θα αναγκαστει να τους πληρωνει με το συμβολαιο της Parc (περιπου 4500e τον μηνα μισθο-σπιτι και μεταφορικα πληρωμενα) οταν ο πιο παλιος F/O δικος της παιρνει γυρω στα 2500e καθαρα πετωντας περιπου 90 ωρες τον μηνα χωρις τιποτα extra πληρωμενο. Αυτο θα δημιουργησει γκρινιες μεταξυ τους και πολλα παραπονα που φυσικα ειναι κατι που αυτη η εταιρια δεν θελει να γινει.

Φυσικα αυτα ειναι λεφτα που θα δινει στους ξενους και που ξεπερνουν σε μισθο και λεφτα που δινει σε Κ1 αλλα στην Ελλαδα εχουμε μαθει να κανουμε 6ημερα γαλαταδικα να παιρνουμε 3500e στην τσεπη και να μην μιλαμε καθολου εφοσον το μεσημερι γυριζουμε σπιτι μας και βλεπουμε τα παιδια μας. Ετσι και εμεις ειμαστε ευχαριστημενοι και οι εταιριες βγαινουν κερδισμενες...
 
alexandros":44eb18j2 said:
η απαντηση ειναι οτι δεν θελει να μαζεψει ατομα Ελληνες που μπορει να τις ερθουν π.χ. απο Olympic Air με ωρες και που θα αναγκαστει να τους πληρωνει με το συμβολαιο της Parc (περιπου 4500e τον μηνα μισθο-σπιτι και μεταφορικα πληρωμενα) οταν ο πιο παλιος F/O δικος της παιρνει γυρω στα 2500e καθαρα πετωντας περιπου 90 ωρες τον μηνα χωρις τιποτα extra πληρωμενο. Αυτο θα δημιουργησει γκρινιες μεταξυ τους και πολλα παραπονα που φυσικα ειναι κατι που αυτη η εταιρια δεν θελει να γινει.

Μα γι αυτό φταίνε όλοι οι Ελληνες χειριστές της Α3,γιατι δηλαδη ο ξένος να παίρνει 4500 + και αυτό να μην δημιουργεί γκρίνια και παράπονα?
 
Top