Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
gmmour":2h8a7urp said:
αφετέρου η νΟΑ δεν έχει πάρει δικαιώματα γι'αυτές τις αγορές!
Σε ολα τα αλλα εισαι ΑΠΟΛΥΤΑ(με κεφαλαια) σωστος... Απλα λεω να κρατησουμε μια πισινη γιατι τα νεα δρομολογια που φορτωθηκαν μαθαινω οτι ειναι εδω για να μεινουν, και οπως ειπε ο jerry με κωδικο Olympic Air (OA) και οχι Olympic Airlines...!
:roll:
 
Για το Βελιγράδι, μήπως έχει σχέση με την εφαρμογή της ενδιάμεσης εμπορικής συμφωνίας ΕΕ-Σερβίας?

Για το Ισραήλ, μήπως έχει σχέση με αυτό?

Ότι και να είναι πάντως, είμαι περίεργος... Λέτε να έχουμε πάλι "γλέντια"?
 
OA701":qcxb0ez0 said:
...
Για το Ισραήλ, μήπως έχει σχέση με αυτό?
...
Διάβασα την συμφωνία (υπάρχει και στα ελληνικά) και δεν βλέπω να προλέπει κάτι σχετικά με τα designations αυτά καθ'εαυτά, τα οποία συνεχίζουν να διέπονται από τις διμερείς συμφωνίες μεταξύ του Κράτους του Ισραήλ και της κάθε χώρας της ΕΕ...

Θα έχει πλάκα πάντως να δούμε την ΟΑ να κάνει σαματά... Είναι γνωστό ότι ο Βγενό είχε θέμα με την άδεια που πήρε η Α3 για Κωνσταντινούπολη δυνάμει μίας συμφωνίας των υπουργείων εξωτερικών χωρίς την έγκριση της Βουλής, οπότε λέτε να πάει με το έτσι θέλω και να ανοίξει γραμμές για Βελιγράδι και Τελ Αβίβ χωρίς να ρωτήσει κανέναν; (Πολύ τραβηγμένο μου ακούγεται, αλλά... θα δούμε σε μιάμιση βδομάδα! Ε ρε γλέντια!!!)
 
Εναλλακτική έχει πάντως αν προχωρήσει στην εξαγορά της JAT η MIG όπως έχει ακουστεί
 
Οι πτήσεις codeshare έχουν συνήθως αριθμούς >5000!
Μήπως ζητήσουν κανένα provisional όπως η Α3 στην Αλβανία;;;
 
Πλέον οι πτήσεις για BEG και TLV της ΟΑ εμφανίζονται με μηδενική διαθεσιμότητα..
 
Παιδιά, διάβασα όλο το thread αλλά συμπέρασμα δεν μπόρεσα να βγάλω.

1) Βελιγράδι και Τελ-Αβίβ θα πετάει ή οχι η νΟΑ από 1-1-2010 ;

2) Βελιγράδι και Τελ-Αβίβ θα πετάει ή οχι η ΑΙΤΖΕΑΝ από 1-1-2010 ;

3) Ανεξάρτητα τί έγινε στον διαγωνισμό της ΥΠΑ , είναι δυνατόν η ΟΑ να χάσει ιστορικούς προορισμούς όπως αυτούς ;;;!!! Δηλαδή προορισμούς με σταθερό πελατολόγιο για ανταποκρίσεις σε προορισμούς προς ΕΕ ;;
Εάν είναι να τους χάσει και να πάνε στον ανταγωνισμό, τότε δίκιο εχει ο Βγενόπουλος που φωνάζει. Το κράτος του την έφερε διπλά: και εισέπραξε από τη μια το τίμημα της αποκρατικοποίησης, και από την άλλη παραχωρεί γραμμές στον ανταγωνισμό με διαδικασίες όχι ιδιαίτερα διαφενεις [το πως αποφασίζει η ΥΠΑ μεταξύ των αερομεταφορέων δεν είναι ξεκάθαρο, κριτήρια υπάρχουν αναρτημένα, αλλά το πώς εφαρμόζονται είναι μυστήριο, τουλάχιστον για μένα - δεν είδα δηλαδή στο σίτε της ΥΠΑ κάποια αξιολόγηση και το πώς κατέληξε η ΥΠΑ στα συγκεκριμένα αποτελέσματα]
 
rotomano":fnpnmbgz said:
3) Ανεξάρτητα τί έγινε στον διαγωνισμό της ΥΠΑ , είναι δυνατόν η ΟΑ να χάσει ιστορικούς προορισμούς όπως αυτούς ;;;!!!

Ναι, είναι δυνατόν. Η Olympic Air δεν έχει καμία σχέση με τις Ολυμπιακές Αερογραμμές.
 
Είναι ευχάριστο ότι τα δρομολόγια της ΟΑ γίνονται τον Ιανουάριο, για Τίρανα και μάλιστα με καλές τιμές 167 ευρώ με επιστροφή. Εγώ πάντως ακόμη δεν έχω βγάλει νόημα με τα αποτελέσματα του διαγωνισμού. Οι προορισμός που δεν ξέρουμε εάν συνεχίσει η ΟΑ είναι το Βελιγράδι, Τελ Αβιβ και θα είναι πολύ δυσάρεστο εάν τους χάσει. Δεν τους έχει καταργήσει από το σύστημα κρατήσεων της, δεν σου δίνει διαθεσιμότητα θέσεων. Μάλλον θα έχει κάνει ένσταση που δόθηκαν στην Α3.
 
Από το τηλεφωνικό τους κέντρο πάντως λένε ότι δεν πετάνε πλέον αυτούς τους προορισμούς!
Λες να παίζουν ενστάσεις;
 
Top