Παιδιά, διάβασα όλο το thread αλλά συμπέρασμα δεν μπόρεσα να βγάλω.
1) Βελιγράδι και Τελ-Αβίβ θα πετάει ή οχι η νΟΑ από 1-1-2010 ;
2) Βελιγράδι και Τελ-Αβίβ θα πετάει ή οχι η ΑΙΤΖΕΑΝ από 1-1-2010 ;
3) Ανεξάρτητα τί έγινε στον διαγωνισμό της ΥΠΑ , είναι δυνατόν η ΟΑ να χάσει ιστορικούς προορισμούς όπως αυτούς ;;;!!! Δηλαδή προορισμούς με σταθερό πελατολόγιο για ανταποκρίσεις σε προορισμούς προς ΕΕ ;;
Εάν είναι να τους χάσει και να πάνε στον ανταγωνισμό, τότε δίκιο εχει ο Βγενόπουλος που φωνάζει. Το κράτος του την έφερε διπλά: και εισέπραξε από τη μια το τίμημα της αποκρατικοποίησης, και από την άλλη παραχωρεί γραμμές στον ανταγωνισμό με διαδικασίες όχι ιδιαίτερα διαφενεις [το πως αποφασίζει η ΥΠΑ μεταξύ των αερομεταφορέων δεν είναι ξεκάθαρο, κριτήρια υπάρχουν αναρτημένα, αλλά το πώς εφαρμόζονται είναι μυστήριο, τουλάχιστον για μένα - δεν είδα δηλαδή στο σίτε της ΥΠΑ κάποια αξιολόγηση και το πώς κατέληξε η ΥΠΑ στα συγκεκριμένα αποτελέσματα]