Να απαντήσω συνοπτικά στα δύο προηγούμενα, αν και έχουν όλες οι απαντήσεις αναφερθεί πάλι:
Στην Αλβανία δεν προβλέπεται μόνο μία εταιρεία! Στον παρόντα διαγωνισμό ήταν μία η θέση (η θέση που είχε η πΟΑ)! Ο πίνακας αυτός είχε μόνο τις θέσεις που βγήκαν τώρα, υπάρχει και άλλος πίνακας αν ψάξετε στο site της ΥΠΑ, που έχει συνολικά τις διακρατικές (μαζί και με τα δρομολόγια που δεν ήταν στον παρόντα πίνακα επειδή τα είχε η Αιγαίου και δεν βγήκαν στο διαγωνισμό)! Άρα για πολλοστή φορά, στην Αλβανία ΔΕΝ προβλέπεται μόνο ένας αερομεταφορέας!
«Ανοιχτοί ουρανοί» σημαίνει απεριόριστες εγκρίσεις, όποιος δηλώσει ενδιαφέρον παίρνει έγκριση, όπως και έγινε στο διαγωνισμό όπου υπήρχε πρόβλεψη για απεριόριστες άδειες! Με τις ΗΠΑ η διαδικασία είναι λίγο διαφορετική και γι'αυτό δεν βγήκε στον διαγωνισμ. (τα code share εγκρίνονται από την FAA ενώ για απευθείας πτήσεις απαιτείται αίτηση στην ΥΠΑ και την FAA αλλά όχι προκήρυξη)!
Για δρομολόγια που δεν είχε η πΟΑ και άρα δεν βγήκαν στο διαγωνισμό, πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να πάνε οι ίδιοι στην ΥΠΑ και να εκδηλώσουν ενδιαφέρον. Δηλαδή η διαδικασία εκκινείται από τις ενδιαφερόμενες αεροπορικές! Για ΗΑΕ λοιπόν που αναφέρθηκαν, όποιος θέλει πάει στην ΥΠΑ και ζητάει να βγάλει τα δικαιώματα σε διαγωνισμό!
Σε κάθε περίπτωση, για χώρες όπου απομένουν δικαιώματα (είτε με ανοιχτούς ουρανούς, είτε που δεν πετάει κανείς από Ελλάδα, είτε που έχουν μείνει θέσεις κενές) μπορεί οποιοσδήποτε να κάνει αίτηση και εκτός διαγωνισμού!
Καμμία αεροπορική δεν μπορεί να ξεκινήσει δρομολόγια χωρίς άδεια της ΥΠΑ, γι'αυτό περίμεναν τους διαγωνισμούς!