Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
OA701":2apcwnja said:
ο διαγωνισμός αφορούσε αποκλειστικά δρομολόγια της πΟΑ που έμειναν ορφανά λόγω της ιδιωτικοποίησης, εκτός της ΝΥ...
Για την ακρίβεια, η διαδικασία αφορούσε όλα τα δρομολόγια στα οποία δικαιώματα εκτέλεσης είχε η πΟΑ και τα οποία ρυθμίζονται από διακρατικές συμφωνίες με περιορισμούς. Η ΝΥ εντάσσεται στη συμφωνία Ανοιχτών Ουρανών ΕΕ-ΗΠΑ, οπότε δεν τίθεται θέμα ορισμού αερομεταφορέων από τις κρατικές αρχές της κάθε χώρας.
 
το θεμα που υπαρχει με την αλβανια εξακολουθω να μην το καταλαβαινω. αφου προβλεπεται συμφωνα με τον σχετικο πινακα ενας ελληνικος αερομεταφορεας πως ειναι δυνατον να οετανε δυο? δηλαδη και ολυμπιακη και αιγαιου. λενε καποιοι τα εχει κατοχυρωσει.πως τα κατοχυρωσε ενω προβλεποταν ενας ουτως η αλλως. και αν τα κατοχυρωσε τα δικαιωματα για αλβανια η αιγαιου πως ανατεθηκαν στην ολυμπιακη?
 
Για την ακρίβεια, η διαδικασία αφορούσε όλα τα δρομολόγια στα οποία δικαιώματα εκτέλεσης είχε η πΟΑ και τα οποία ρυθμίζονται από διακρατικές συμφωνίες με περιορισμούς. Η ΝΥ εντάσσεται στη συμφωνία Ανοιχτών Ουρανών ΕΕ-ΗΠΑ, οπότε δεν τίθεται θέμα ορισμού αερομεταφορέων από τις κρατικές αρχές της κάθε χώρας.
Και με τον Λίβανο υπέρχουν ''Ανοιχτοί Ουρανοί'', κι όμως ήταν στον διαγωνισμό. Εμένα η απορία μου είναι άλλη:σε δρομολόγια οπού προηγουμένως υπήρχε περιθώριο για την δραστηριοποίηση επιπλέον αερομεταφορέων (π.χ. Βηρυττός, Η.Α.Ε. απεριόριστοι, Κουβέιτ ένας ακόμη) γιατί οι άλλες εταιρείες δεν ξεκινούσαν από πριν πτήσεις αλλά περίμεναν τον διαγωνισμο; Μήπως θα έπρεπε να γίνουν διαγωνισμοί και για τους υπόλοιπους προορισμούς, αρκετοί από τους οποίους παρουσιάζουν σίγουρα ενδιαφέρον, π.χ. Σαουδική Αραβία, Λιβύη, Ιορδανία, Συρία που αν δεν ενδιαφέρουν τις Olympic Air και Aegean Airlines, μπορεί κάλλιστα να εκμεταλλευτούν από τις Hellas Jet, Hellenic Imperial και Athens και, γιατί όχι,Astra και Skywings.
 
Να απαντήσω συνοπτικά στα δύο προηγούμενα, αν και έχουν όλες οι απαντήσεις αναφερθεί πάλι:
Στην Αλβανία δεν προβλέπεται μόνο μία εταιρεία! Στον παρόντα διαγωνισμό ήταν μία η θέση (η θέση που είχε η πΟΑ)! Ο πίνακας αυτός είχε μόνο τις θέσεις που βγήκαν τώρα, υπάρχει και άλλος πίνακας αν ψάξετε στο site της ΥΠΑ, που έχει συνολικά τις διακρατικές (μαζί και με τα δρομολόγια που δεν ήταν στον παρόντα πίνακα επειδή τα είχε η Αιγαίου και δεν βγήκαν στο διαγωνισμό)! Άρα για πολλοστή φορά, στην Αλβανία ΔΕΝ προβλέπεται μόνο ένας αερομεταφορέας!
«Ανοιχτοί ουρανοί» σημαίνει απεριόριστες εγκρίσεις, όποιος δηλώσει ενδιαφέρον παίρνει έγκριση, όπως και έγινε στο διαγωνισμό όπου υπήρχε πρόβλεψη για απεριόριστες άδειες! Με τις ΗΠΑ η διαδικασία είναι λίγο διαφορετική και γι'αυτό δεν βγήκε στον διαγωνισμ. (τα code share εγκρίνονται από την FAA ενώ για απευθείας πτήσεις απαιτείται αίτηση στην ΥΠΑ και την FAA αλλά όχι προκήρυξη)!
Για δρομολόγια που δεν είχε η πΟΑ και άρα δεν βγήκαν στο διαγωνισμό, πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να πάνε οι ίδιοι στην ΥΠΑ και να εκδηλώσουν ενδιαφέρον. Δηλαδή η διαδικασία εκκινείται από τις ενδιαφερόμενες αεροπορικές! Για ΗΑΕ λοιπόν που αναφέρθηκαν, όποιος θέλει πάει στην ΥΠΑ και ζητάει να βγάλει τα δικαιώματα σε διαγωνισμό!
Σε κάθε περίπτωση, για χώρες όπου απομένουν δικαιώματα (είτε με ανοιχτούς ουρανούς, είτε που δεν πετάει κανείς από Ελλάδα, είτε που έχουν μείνει θέσεις κενές) μπορεί οποιοσδήποτε να κάνει αίτηση και εκτός διαγωνισμού!
Καμμία αεροπορική δεν μπορεί να ξεκινήσει δρομολόγια χωρίς άδεια της ΥΠΑ, γι'αυτό περίμεναν τους διαγωνισμούς!
 
Εγώ πάντως επιμένω ότι και στους 3 Πίνακες της ΥΠΑ η Αλβανία είναι One Greek Operator. Παρακαλώ όποιος γνωρίζει τον Πίνακα που λέει ότι η Αλβανία είναι διαφορετικά, ας μας τον αναφέρει γιατί διαφορετικά υποθάλπονται σκοπιμότητες.
 
Μηπως εννοουσαν οτι τα συγκεκριμενα δρομολογια που βγηκαν στον διαγωνισμο θα πανε σε εναν Greek Carrier?
 
Αν ειναι ετσι οπως τα λες gmmour εμενα με καλυψες . απλα δεν εχω δει τον συγκεκριμενο πινακα
 
Αν ειναι ετσι οπως τα λες gmmour εμενα με καλυψες . απλα δεν εχω δει τον συγκεκριμενο πινακα.
επισης θα ηθελα να πω πως αν οντως προβλεποταν πολλαπλοι αερομεταφορεις για τουρκια η παλια ολυμπιακη με καποιον τροπο( ισως πονηρο) αφησε χωρο στις συχνοτητες να τις εκμεταλλευτει η αιγαιου
επισης θα ηθελα να πω πως στην αλβανια οι προσφερομενες θεσεις αερομεταφορεων ηταν μαλλον 2 με απεριοριστες συχνοτητες και οχι 1 οπως νομιζουμε. αλλα και παλι αφου υπαρχουν απεριοριστες συχνοτητες γιατι δεν επιτρεπουν στην αιγαιου να αυξησει τις συχνοτητες της?
επισης για αιγυπτο οι συχνοτητες τελικα δεν ειναι μονο 11 αλλα τελικα 16 μαλλον. οι αερομεταφορεις ειναι πολλαπλοι. οποτε η παλια ολυμπιακη αφησε και εκει χωρο με καποιον τροπο( ισως πονηρο) για την αιγαιου.

παιδια μην με κραξετε......εχω κανει λαθος :wall: :with: . μολις ειδα τον σχετικο πινακα. εχει δικιο ο ammour :thx: :great: ενας αερομεταφορεας για αλβανια οπως τελικα εγινε-για αιγυπτο πολλαπλοι αερομεταφορεις με 14 συχνοτητες για αυτο κρατηει και μερικες η αιγαιου-τουρκια 31 συχνοτητες αλλα στον διαγωνισμο βγηκαν 24 (απλα πως παραχωρηθηκαν αυτες που εχει ηδη η αιγαιου δεν ξερω....δηλαδη πως της εχασε η πΟΑ)
Αυτα.....και σορυ για αναστατωση :great:
 
Belavia":1oenosmd said:
Εγώ πάντως επιμένω ότι και στους 3 Πίνακες της ΥΠΑ η Αλβανία είναι One Greek Operator. Παρακαλώ όποιος γνωρίζει τον Πίνακα που λέει ότι η Αλβανία είναι διαφορετικά, ας μας τον αναφέρει γιατί διαφορετικά υποθάλπονται σκοπιμότητες.


Ρε συ, όταν διαβάζεις:
Present situation: Olympic Airlines (7 weekly), Aegean Airlines (5 weekly)
και Offered for bid (ελληνιστί: προσφερόμενα σε διαγωνισμό): One Greek Carrier

Τι δεν καταλαβαίνεις; Ναι το One Greek Carrier σημαίνει ένας ελληνικός αερομεταφορέας, αλλά διάβασε και τι λέει πιο πάνω (offered for bid, δηλαδή στον παρόντα διαγωνισμό) και διάβασε τι λέει και δίπλα (present situation: Olympic Airlines, Aegean)! Ο διαγωνισμός αφορά μόνο όσα έμειναν ορφανά από την πΟΑ!
Και το One Greek Carrier σημαίνει ένας έλληνας αερομεταφορέας (offered for bid) σε σύγκριση με άλλα δρομολόγια όπου επιτρέπονται και κοινοτική αερομεταφορείς εγκατεστημένοι στην Ελλάδα!

Δηλαδή, σου το έχουν εξηγήσει τόσα άτομα 15 φορές! Αν επιμένεις, ΚΑΤΣΕ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ, ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΙ ΛΕΕΙ και μετά ζήτα από τους άλλους να σου το ξαναεξηγήσουν για χιλιοστή φορά!
 
Ετοιμοι για την πρωτη πτηση της blue bird για ΜΟΣΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[album]18482[/album]
 
Top