giorgos738
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/06/2005
- Μηνύματα
- 52
- Likes
- 1
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BLF
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
@ gonso:
Αληθεια φιλε gonso,τι ειναι αυτο που σε "προσεβαλλε" τοσο πολυ στο post μου και το θεωρεις ως "μπουρδολογια"?? Δηλαδη,πως θα ηθελες να εχει εξελιχθει η ολη κατασταση,ωστε αυτο που εγραψα να μην φαινεται υπερβολικο?Εαν το αεροπλανο ειχε καταληξει στα χωραφια θα ηταν καλυτερα η χειροτερα απ'οτι τωρα?Ενας πιλοτος σε μια οποιαδηποτε emergency κατασταση,εχει άλλη επιλογη περαν της ψυχραιμιας?Επιστρατευει ολο τον επαγγελματισμο του και τις γνωσεις του προκειμενου να αντιμετωπισει αυτη την κατασταση (οσο σοβαρη κι αν ειναι),η οχι?Προσπαθει να βεβαιωθει οτι οι κινησεις του θα ειναι οσο πιο σιγουρες και σταθερες γινεται,η οχι? Γιατι αν δεν κανει κατι απο τα παραπανω, ε,τοτε ολοι μαζι,οντως θα καταληξουν στα χωραφια...Δεν σχολιασα τι ενοιωσε ο κυβερνητης,η αν ο συγκυβερνητης τα'κανε πανω του..Ανθρωποι ειναι κι αυτοι,ειναι φυσικο να αγχωθουν,Δεν ειπε κανεις το αντιθετο.Το οτι τελικα αποδειχτηκε,οτι το ολο θεμα ηταν "ενα φωτακι λιγοτερο",αυτο,εκεινη την ωρα ΔΕΝ ηταν σε θεση να το ξερουν.Ουτε ηταν σε θεση να ξερουν εαν το σκελος που φαινοταν να εχει κλειδωσει,ΕΙΧΕ οντως κλειδωσει...Γι'αυτο και εκτελεσε αυτην την τεχνικη στην προσγειωση του,"ακουμπωντας" στιγμιαια το δεξι σκελος στο διαδρομο,ωστε να διαπιστωσει εαν θα εμενε στη θεση του.Γι'αυτο κρατησε το αεροπλανο στο αριστερο σκελος και ξαναεπανελαβε τη δοκιμη αυτη για δευτερη φορα ωστε να ειναι σιγουρος.Γι άυτο και το ριναιο σκελος παρεμεινε για ολη αυτη την ωρα στον αερα,(το προσεξε κανεις αυτο?),ωστε αν κατι δεν πηγαινε καλα,να επιχειρουσε ανυψωση του αεροσκαφους και να επαναξιολογηθει η κατασταση με τα νεα δεδομενα.Εαν ολα αυτα σου φαινονται για μια κανονικη προσγειωση,τοτε μαλλον θα πρεπει να την ξαναδεις...
Και στην τελικη,ΔΕΝ ειναι κακο να λες μπραβο σε ανθρωπους που βρεθηκαν σε μια δυσκολη κατασταση και ανταπεξηλθαν ΠΛΗΡΩΣ στις απαιτησεις της....
Υ.Γ. Το εαν διαβασαν το checklist,ειμαι σιγουρος οτι ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ.Που το'ξερω?Σιγουρα,δεν το φανταστηκα...
Αυτα...
Αληθεια φιλε gonso,τι ειναι αυτο που σε "προσεβαλλε" τοσο πολυ στο post μου και το θεωρεις ως "μπουρδολογια"?? Δηλαδη,πως θα ηθελες να εχει εξελιχθει η ολη κατασταση,ωστε αυτο που εγραψα να μην φαινεται υπερβολικο?Εαν το αεροπλανο ειχε καταληξει στα χωραφια θα ηταν καλυτερα η χειροτερα απ'οτι τωρα?Ενας πιλοτος σε μια οποιαδηποτε emergency κατασταση,εχει άλλη επιλογη περαν της ψυχραιμιας?Επιστρατευει ολο τον επαγγελματισμο του και τις γνωσεις του προκειμενου να αντιμετωπισει αυτη την κατασταση (οσο σοβαρη κι αν ειναι),η οχι?Προσπαθει να βεβαιωθει οτι οι κινησεις του θα ειναι οσο πιο σιγουρες και σταθερες γινεται,η οχι? Γιατι αν δεν κανει κατι απο τα παραπανω, ε,τοτε ολοι μαζι,οντως θα καταληξουν στα χωραφια...Δεν σχολιασα τι ενοιωσε ο κυβερνητης,η αν ο συγκυβερνητης τα'κανε πανω του..Ανθρωποι ειναι κι αυτοι,ειναι φυσικο να αγχωθουν,Δεν ειπε κανεις το αντιθετο.Το οτι τελικα αποδειχτηκε,οτι το ολο θεμα ηταν "ενα φωτακι λιγοτερο",αυτο,εκεινη την ωρα ΔΕΝ ηταν σε θεση να το ξερουν.Ουτε ηταν σε θεση να ξερουν εαν το σκελος που φαινοταν να εχει κλειδωσει,ΕΙΧΕ οντως κλειδωσει...Γι'αυτο και εκτελεσε αυτην την τεχνικη στην προσγειωση του,"ακουμπωντας" στιγμιαια το δεξι σκελος στο διαδρομο,ωστε να διαπιστωσει εαν θα εμενε στη θεση του.Γι'αυτο κρατησε το αεροπλανο στο αριστερο σκελος και ξαναεπανελαβε τη δοκιμη αυτη για δευτερη φορα ωστε να ειναι σιγουρος.Γι άυτο και το ριναιο σκελος παρεμεινε για ολη αυτη την ωρα στον αερα,(το προσεξε κανεις αυτο?),ωστε αν κατι δεν πηγαινε καλα,να επιχειρουσε ανυψωση του αεροσκαφους και να επαναξιολογηθει η κατασταση με τα νεα δεδομενα.Εαν ολα αυτα σου φαινονται για μια κανονικη προσγειωση,τοτε μαλλον θα πρεπει να την ξαναδεις...
Και στην τελικη,ΔΕΝ ειναι κακο να λες μπραβο σε ανθρωπους που βρεθηκαν σε μια δυσκολη κατασταση και ανταπεξηλθαν ΠΛΗΡΩΣ στις απαιτησεις της....
Υ.Γ. Το εαν διαβασαν το checklist,ειμαι σιγουρος οτι ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ.Που το'ξερω?Σιγουρα,δεν το φανταστηκα...
Αυτα...