ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΤΗΣ Α3

  • Thread starter Thread starter KOSTAS AGQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
στις 3 το μεσημέρι που πέρασα από το αεροδρόμιο ήταν ακόμα εκεί. Από ότι άκουσα, ο ένας κινητήρας έχει πρόβλημα.
 
Short off


Καιρός να τα σουτάρουνε τα σαράβαλο-Doeing!

;)
 
makedonas":1s8zgv32 said:
Short off


Καιρός να τα σουτάρουνε τα σαράβαλο-Doeing!

;)

@leandros : Μήπως είδες νηολόγιο?

Βασικά, πείτε μου ότι δεν είναι (ξανά) το 14-μπαλωμένο -ΒΤΟ :roll:
 
...όχι δεν είδα διότι εκεί που το χαν δεν φαινόταν. Μόνο με κύαλια που δεν είχα όμως
 
Καλησπερα σε ολους.
Καταρχην το προβλημα στην συγκεκριμενη πτηση παρουσιαστηκε οταν κατα την διαρκεια της προσεγγισης με το συστημα κατω υπηρχαν 3 πρασινες ενδειξεις. Οταν ομως επελεγησαν φλαπς 15 τοτε χτυπησε το landing gear warning πραγμα που σημαινει οτι υπαρχει προβλημα στις πληροφοριες που δεχεται το συστημα απο 2 διαφορετικους αισθητηρες.

Προκειμενου να διασφαλιστει οτι το συστημα ηταν οντως κατω και ασφαλισμενο το πληρωμα αποφασισε να εκτελεσει go around και να ξεκινησει εκ νεου προσεγγιση εφ' οσον ολα οδηγουσαν στο οτι ηταν λανθασμενη ενδειξη.

Οταν ξεκινησε η διαμορφωση του α/φους και κατεβηκε το συστημα τοτε υπηρξε για πρωτη φορα η κοκκινη ενδειξη στο δεξι σκελος.

Αφου εγινε και 2η και 3η φορα επιλογη του συστηματος κατω με τα ιδια αποτελεσματα το πληρωμα αποφασισε να ακολουθησει την διαδικασια που περιγραφεται στο QRH: Manual Gear Extension (για τους γνωστες).

Στην συνεχεια και εφ' οσον ειχε επιβεβαιωθει και απο το viewer που βρισκεται στον θαλαμο των επιβατων οτι το συστημα ηταν μεν κατω αλλα δεν ειχε ασφαλισει αποφασισαν να ακολουθησουν την διαδικασια που περιγραφει το QRH: Partial Gear Landing ως επιπλεον μετρο ασφαλειας θεωρωντας οτι το δεξι σκελος δεν ηταν κατω.

Απο εκει και περα το αποτελεσμα της πτησης το γνωριζετε ολοι.

Ηρωισμοι και αλλα τετοια "νοστιμα" δεν υπαρχουν ο καθενας που θα βρισκοταν στην θεση αυτου του πληρωματος ενδεχομενος να ειχε κανει το ιδιο η κατι παραπανω η και κατι λιγοτερο....!
 
andharis":2z8xxaku said:
Ηρωισμοι και αλλα τετοια "νοστιμα" δεν υπαρχουν ο καθενας που θα βρισκοταν στην θεση αυτου του πληρωματος ενδεχομενος να ειχε κανει το ιδιο η κατι παραπανω η και κατι λιγοτερο....!

Κανένας δεν έκανε κριτική για τους χειρισμούς των πληρωμάτων. Κριτική γίνεται μόνο για τα αεροσκάφη :wink:
 
@andharis: Σε ποιό συμβάν αναφέρεσαι? Είναι πρόσφατο ή το άρθρο σου είναι συνέχεια στα προηγούμενα του Ιανουαρίου 2007?
 
Ζητω συγνωμη απο τα μελη που δεν εδωσα να καταλαβετε σε ποιο συμβαν αναφερομουν....!

Εγινα μελος του φορουμ μολις εχθες....!

Αναφερομαι στο συμβαν του Ιανουαριου με το SX-BTO.
 
Top