Πτώση Α320 της Pakistan International Airlines

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.297
Likes
593
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Πτώση ενός Α320 της ΡΙΑ πριν λίγο στο κοντά στο Καράτσι, χωρίς περισσότερες πληροφορίες για τα αίτια ως τώρα. 99 επιβάτες και 8 πλήρωμα στον αεροσκάφος.

https://www.bloomberg.com/news/articles ... rd-crashed

Βίντεο από το σημείο της πρόσκρουσης, που φαίνεται να είναι σε κατοικημένη περιοχή:

https://www.aviation24.be/airlines/airb ... -pakistan/
 

Nontas

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/04/2007
Μηνύματα
351
Likes
97
Απο τα πρώτα στοιχεία που έγιναν γνωστά:

Για κάποιο αδιευκρίνιστο μέχρι στιγμής λόγο το α/φος προσγειώθηκε με το σ/π επάνω, οι κινητήρες έπαθαν μεγάλη ζημιά απο την επαφή, έγινε go-around αλλά προφανώς λόγω της ζημιάς μετά από λίγο έχασαν ισχύ με αποτέλεσμα την συντριβή.
 

andrewrizos30

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
28/03/2019
Μηνύματα
6
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
https://youtu.be/xfzwYKGLNnY

Στο παραπάνω βίντεο είναι οι τελευταίες συνομιλίες των πιλότων με τον πύργο ελέγχου.
Έχει ακουστεί και το ενδεχόμενο bird strike αλλά εφόσον έχει προηγηθεί απόπειρα για belly landing για μένα δεν είναι τόσο πιθανό σενάριο τα πουλιά στους κινητήρες
 

nikolaos87

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
14/04/2020
Μηνύματα
23
Likes
3
Μηπως εμεινε απο καυσιμα??αυτο λενε οι πακιστανοι του λονδινου....
 

andrewrizos30

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
28/03/2019
Μηνύματα
6
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Δύσκολο, συνήθως έχουν αρκετά καύσιμα για τουλάχιστον 1 ώρα ακόμα.
 

nikolaos87

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
14/04/2020
Μηνύματα
23
Likes
3
Και μενα το σεναριο φταιω μου φανηκε δυσκολο....για να δουμε τι θα δειξει...πως εμεινε απο κινητηρες και οι 2 βγηκαν off ξαφνικα αραγε??
 

Nontas

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/04/2007
Μηνύματα
351
Likes
97
Το έγραψα στο προηγούμενο μήνυμα.
Οι κινητήρες καταστράφηκαν από ακούσιο belly landing, Πιθανώς ξεχάσαν να κατεβάσουν το σ/π -όσο απίθανο κι αν ακούγεται και κατόπιν επιχείρησαν go-around.
Στις συνομιλίες με το ATC ακούγεται το warning οτι πάνε για προσγείωση με το σ/π επάνω ή ανασφάλιστο.
 

telephoner

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
04/03/2020
Μηνύματα
22
Likes
12
Όντως απίστευτό να το ξέχεσαν με το Master Warning να "χτυπάει" και το GPWS να "φωνάζει" TOO LOW, GEAR.

Ωστόσο εδώ φαίνεται ότι οι κινητήρες έχουν υποστεί ζημιά καθώς και το RAT σε λειτουργία, κάτι που υποθέτω σημαίνει Dual Engine Failure :
EYn1AsDX0AABagE


Και σε αυτό το τo video φαίνεται ότι το σ/π έχει κατέβει (εκτός και αν βλέπω λάθος).
 

george 150

Economy-Class-Member
Εγγραφή
15/03/2012
Μηνύματα
184
Likes
64
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSM
Πιο ρεαλιστικό σενάριο είναι να προέκυψε ένδειξη μη ασφάλισης κάποιου σκέλους, το πλήρωμα να ανέσυρε το σύστημα προσγείωσης απασχολούμενο με το πρόβλημα και να έκανε go around καθυστερημένα, με αποτέλεσμα την αναπόφευκτη επαφή των κινητήρων με τον διάδρομο...
 
Top