Να εισαι καλα φιλε.
Οσο για τους πιλοτους της PIA. O Captain ειχε 15,000 ωρες και ο συγκυβερνητης 3,000.
Εταιρειες που ολοι εχουμε ταξιδεψει (RYR,WZZ κτλ.) εχουν κυβερνητες με 3,000 ωρες και συγκυβερνητες με 300! (nothing wrong with that)
Το πληρωμα της PIA ειχε πολλα sim checks και ωρες στο ενεργητικο τους. Κι ομως δεν υπηρχε τίποτα που να πηγε σωστα εκεινη τη μερα. Καθε πιθανη προειδοποιηση του αεροσκαφους αγνοηθηκε. Ο ΕΕΚ ηταν ακομα χειροτερος. Τους εδωσε αδεια προσγειωσης ενω ηταν σιγουρος οτι δεν θα τα καταφερναν, και ισως ηταν και ο μονος που θα μπορουσε να αποτρεψει το οτι εγινε.
Ο ανιψιος μου που ειναι 12 να πεταξει καλυτερα ενα 320 approach απο αυτους τους δυο. 15,000 ωρες;; 3,000 ωρες;;;
Ισως ενας απο τους παραγοντες να ηταν το ραμαζανι και το γεγονος οτι ισως και οι δυο νηστευαν.
Δε μπορει να το χωρεσει το μυαλο μου αλλιως.
Οσο για τους πιλοτους της PIA. O Captain ειχε 15,000 ωρες και ο συγκυβερνητης 3,000.
Εταιρειες που ολοι εχουμε ταξιδεψει (RYR,WZZ κτλ.) εχουν κυβερνητες με 3,000 ωρες και συγκυβερνητες με 300! (nothing wrong with that)
Το πληρωμα της PIA ειχε πολλα sim checks και ωρες στο ενεργητικο τους. Κι ομως δεν υπηρχε τίποτα που να πηγε σωστα εκεινη τη μερα. Καθε πιθανη προειδοποιηση του αεροσκαφους αγνοηθηκε. Ο ΕΕΚ ηταν ακομα χειροτερος. Τους εδωσε αδεια προσγειωσης ενω ηταν σιγουρος οτι δεν θα τα καταφερναν, και ισως ηταν και ο μονος που θα μπορουσε να αποτρεψει το οτι εγινε.
Ο ανιψιος μου που ειναι 12 να πεταξει καλυτερα ενα 320 approach απο αυτους τους δυο. 15,000 ωρες;; 3,000 ωρες;;;
Ισως ενας απο τους παραγοντες να ηταν το ραμαζανι και το γεγονος οτι ισως και οι δυο νηστευαν.
Δε μπορει να το χωρεσει το μυαλο μου αλλιως.