Πτώση Α320 της Pakistan International Airlines

kotobloco

Economy-Class-Member
Εγγραφή
29/01/2017
Μηνύματα
139
Likes
99
Να εισαι καλα φιλε.

Οσο για τους πιλοτους της PIA. O Captain ειχε 15,000 ωρες και ο συγκυβερνητης 3,000.

Εταιρειες που ολοι εχουμε ταξιδεψει (RYR,WZZ κτλ.) εχουν κυβερνητες με 3,000 ωρες και συγκυβερνητες με 300! (nothing wrong with that)

Το πληρωμα της PIA ειχε πολλα sim checks και ωρες στο ενεργητικο τους. Κι ομως δεν υπηρχε τίποτα που να πηγε σωστα εκεινη τη μερα. Καθε πιθανη προειδοποιηση του αεροσκαφους αγνοηθηκε. Ο ΕΕΚ ηταν ακομα χειροτερος. Τους εδωσε αδεια προσγειωσης ενω ηταν σιγουρος οτι δεν θα τα καταφερναν, και ισως ηταν και ο μονος που θα μπορουσε να αποτρεψει το οτι εγινε.

Ο ανιψιος μου που ειναι 12 να πεταξει καλυτερα ενα 320 approach απο αυτους τους δυο. 15,000 ωρες;; 3,000 ωρες;;;
Ισως ενας απο τους παραγοντες να ηταν το ραμαζανι και το γεγονος οτι ισως και οι δυο νηστευαν.

Δε μπορει να το χωρεσει το μυαλο μου αλλιως.
 

PILOT-737

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2005
Μηνύματα
180
Likes
123
kotobloco":rgd5wzmd said:
Ο ανιψιος μου που ειναι 12 να πεταξει καλυτερα ενα 320 approach απο αυτους τους δυο. 15,000 ωρες;; 3,000 ωρες;;;
Ισως ενας απο τους παραγοντες να ηταν το ραμαζανι και το γεγονος οτι ισως και οι δυο νηστευαν.

Δε μπορει να το χωρεσει το μυαλο μου αλλιως.
Με όλον τον σεβασμό αλλά θέτεις το ερώτημα σε λάθος βάση.
Εάν είχανε ξεκινήσει την κάθοδο στο σωστό σημείο, δεν θα είχανε την συγκεκριμένη κατάληξη.
Ο 12 χρόνος ανιψιός σου θα διαχειριστεί καλύτερα την κατάσταση αν του δώσεις το 320 σε 2-2,5 φορές μεγαλύτερο ύψος από το κανονικό και με κάποιον στα αριστερά του να μην θέλει να διακόψουν την προσέγγιση ;

Κανενός το μυαλό δεν μπορεί να χωρέσει πως χάσανε τη ζωή τους τόσα άτομα.

Από την άλλη σαν χειριστές δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι εμείς πετάμε το αεροπλάνο.
Παρ’ολο που το ATC είναι ένα back up, δεν μπορούμε να του ρίξουμε ευθύνες για τις δικές μας αποφάσεις.
Το ανέκδοτο του χειριστή που απάντησε στην ελεγκτή πως τα speed brakes υπάρχουν για τα δικά του λάθη και όχι για τα δικά της το έχεις ακούσει φαντάζομαι :D
 

george 150

Economy-Class-Member
Εγγραφή
15/03/2012
Μηνύματα
184
Likes
64
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSM
Αναφέρθηκε και ίσως είναι το σημείο κλειδί του συγκεκριμένου ατυχήματος: ο λόγος για τον οποίο ανασύρθηκε το σύστημα προσγείωσης! Το πιθανότερο να επιχείρησε ένας εκ των δύο χειριστών επανακύκλωση, ή να θεώρησε ότι η επανακύκλωση έχει ξεκινήσει ήδη.
 

kotobloco

Economy-Class-Member
Εγγραφή
29/01/2017
Μηνύματα
139
Likes
99
Όταν κατεβαίνει ενα αεροσκαφος σαν ανεξελεγκτη ρουκέτα με ταχύτητα τετραπλάσια από την μέγιστη ταχύτητα καθόδου, το gear πανω η κατω δεν ειναι το "κλειδι" του ατυχηματος.
 

Aris1979

Economy-Class-Member
Εγγραφή
19/08/2017
Μηνύματα
115
Likes
72
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDL
Κάτι που δεν καταλαβαίνω 100% είναι η διατύπωση 'action of lowering' και 'action of retracting'. Καταλαβαίνω σωστά ότι το σύστημα προσγείωσης μπορεί να μη κατέβηκε ποτέ κατά την πρώτη προσπάθεια προσγείωσης;

Αυτό που είναι εντυπωσιακό, ενώ έχουν ακουμπήσει στο έδαφος με τους κινητήρες, αυτός που εκτέλεσε την προσγείωση θέτει reverse thrust και brakes. Είναι εμφανές ότι δεν έχει καταλάβει ότι δεν έχει κατέβει το σύστημα προσγείωσης.

Νομίζω ότι η ασυνεννοησία, η σύγχυση, το χάος στο πιλοτήριο δεν πρέπει να έχει προηγούμενο.
 

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.838
Likes
147
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Αν προσπαθείτε αεροπορικά να κατανοήσετε αυτό το ατύχημα, θα δυσκολευτείτε πολύ γιατί για όλους μας αυτά φαίνονται τόσο έξω από τα δεδομένα μας. Ισως φως να ρίξει κάποιος ψυχολόγος, κάποιος ειδικός σε θέματα συμπεριφορών και ανθρωπίνων λαθών κλπ. Φαίνεται να έχουν παραβιαστεί ΟΛΑ τα SOP και όλες οι δικλείδες ασφαλείας αλλά παρόλα αυτά να μην καταλαβαίνουν τι συμβαίνει. Η απάντηση τελικά μπορεί να είναι πολύ απλή, ας περιμένουμε όπως πάντα το τελικό πόρισμα για να εκπλαγούμε (?)
 

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
604
Likes
191
Περιοχή
Ύπαιθρος
Συνήθως τα πιο φοβερά ατυχήματα συμβαίνουν από τελείως ηλίθιους λόγους.
Κάποτε έλεγα "αν ήμουν εγώ αυτό δεν θα συνέβαινε ποτέ!" .
Μέχρι τη στιγμή που επί ένα ολόκληρο λεπτό (60 ολόκληρα δευτερόλεπτα) στεκόμουν μπροστά στο ανοικτό ψυγείο μου και έψαχνα απεγνωσμένα πού επιτέλους είναι η καταλληλότερη θέση για να βάλω αυτά που κρατούσα στο χέρι! Και αν η γυναίκα μου τελικά γλύτωσε το εγκεφαλικό επειδή τελικά Δεν έβαλα τα παπούτσια στο ψυγείο, ήταν απλά επειδή όλα τα ράφια ήταν κατειλημμένα!
 

emgrs

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
13/07/2011
Μηνύματα
52
Likes
4
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BRI
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
ATHE
Σήμερα ανακοινώθηκε και η αναστολή άδειας πτήσεων της PIA από την easa για την Ευρωπαϊκή Ένωση
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.183
Likes
791
Περιοχή
Elbonia
Τα νέα από τη χώρα-ανέκδοτο συνεχίζουν να είναι διασκεδαστικά.

Ο ICAO «συμβουλεύει» το Πακιστάν να σταματήσει να εκδίδει άδειες πιλότων. Αυτό έρχεται λίγες μέρες αφού το Πακιστάν άσκησε ποινική δίωξη σε 50 πιλότους και πέντε στελέχη της εκεί ΥΠΑ για έκδοση αδειών βασισμένων σε πλαστά πιστοποιητικά.

https://www.reuters.com/article/pakista ... SKCN26G04R
 
Top