Qatar στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter A380
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Qatar στην Αθήνα

Από άρθρο της Routes Online:

Speaking exclusively to The HUB following Mr Al Baker’s announcement, Ioanna Papadopoulou, Director Communications & Marketing at Athens International Airport said: “The fact that Qatar Airways is further strengthening its operations out of Athens and planning to launch the route between Athens – New York during the second trimester of 2013 is a very important development not only for Athens International Airport and the city of Athens, but overall for Greece.”

Περισσότερα εδώ: http://www.routesonline.com/news/36/the ... york-link/
 
Re: Qatar στην Αθήνα

Εχει απόλυτο δίκιο η κα Ιωάννα Παπαδοπούλου.Απ΄την μεριά του ΑΙΑ βέβαια Ειναι κίνηση ματ.Πρώτα πρωτα για την QATAR.Τα αεροσκ'αφη θα 'ερχονται μισογεματα για JFK.Αν δει ότι γεμίζει το σκέλος Αθήνα Ντόχα το κάνει διπλό αν όχι το αφήνει ως εχει και κάνει με ενα σμπάρο δυό τρυγόνια.Ποιός θα την ανταγωνιστεί στο σκέλος Αθήνα -Νέα Υόρκη.Στο outnound γεμίζει στο κατάρ 70 τόννους και στην αθήνα συμπληρώνει μόνο 25 (αυτά που έκαψε)Τζάμπα καύσιμα.Καινούργια αεροσκάφη service πάνω απο τον μέσο όρο και τιμές που δεν κόβουν κεφάλια)Στο (ΑΤΗ-PVG)ειναι φθηνότερη απο την emirates.Λοιπόν πως να την ανταγωνιστούν οι ελληνοαμερικανοί της skygreece.Θα εχει πρόβλημα και η delta σε λίγο κατι η κρίση κατι ο ανταγωνισμός.Τώρα 5η ελευθερία δεν ειναι ευκολη για δρομολόγια μεσα στις ΗΠΑ η και για την ευρώπη τότε θα ειναι σκούρα γιατί ειναι και οι loco και μπερδευονται τα πράγματα.Στο σκέλος αυτό που μπήκε (η προτίθεται να μπεί) υπάρχει κενό και όπως λένε οι αμερικανοί (find a need and fill it)Για την ΟΑ τέλος στ αλήθεια αν είχατε άπειρα λεφτά θα την αγοράζατε? Υπάρχει σύμβουλος σόλο τον κόσμο που θα σας πρότεινε ως συμφέρουσα αυτήν την αγορά?Εννοείται ότι χωρίς συμβούλους ουτε καρφίτσα δεν αγοράζουν.
 
Re: Qatar στην Αθήνα

Καλά μην τρελαινόμαστε. Ηρεμία. :thx:
Επειδή εμείς τώρα ανακαλύψαμε το 5th freedom agreement Ή μας το υπέδειξε η Qatar , δεν ανακαλύψαμε και κάποια καινούργια ήπειρο, δεν θα συγκλονισθεί ο κόσμος. Μην κοκορευόμαστε ότι ο ΑΙΑ έγινε το κέντρο του κόσμου. Τέτοια παραδείγματα μπορώ να αναφέρω ένα σορό, και σίγουρα υπάρχουν και άλλα άπειρα. Πάντως μερικά που αναφέρω είναι από ΕΕ για ΗΠΑ και μερικά για άλλες περιπτώσεις.

Manchester-New York JFK = Pakistan International Airlines
Frankfurt – New York JFK = Singapore Airlines
Brussels – New York EWR = Jet Airways
Ljubljana - New York JFK = Air India (pending)
Rome - Washington D.C. = Ethiopian Airlines
London LHR – Los Angeles = Air New Zealand
Paris CDG-Los Angeles = Air Tahiti Nui
Barcelona-Sao Paulo= Singapore Airlines
Madrid – Sao Paulo = Air China
Moscow DME – Houston = Singapore Airlines
ΕΝΤΟΣ Ε.Ε.
Bucharest – Sofia = Qatar Airways
Munich – Warsaw = Singapore Airlines
Rome- Stockholm = Ethiopian Airlines
Munich-Manchester = Singapore Airlines
Munich – Milan = Singapore Airlines
Milan – Nice = Qatar Airways
Larnaca- Athens = Air Moldova
Munich – Athens = Air China
ΕΝΤΟΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
Budapest – Zagreb = Qatar Airways
Belgrade – Ankara = Qatar Airways
Εκεί που είναι ποιο περίπλοκο είναι εάν μπορείς να πουλείσεις εισιτήρια μεταξύ/εντός ΗΠΑ ή Ευρώπης. Π.Χ. Η Qatar δεν μπορεί να πουλήσει εισιτήρια στο σκέλος Belgrade – Ankara αντιδρούν οι Τούρκοι, αυτό είναι κατά περίπτωση...................κ.λ.π.........................
Beijing - Abu Dhabi - Luanda = Hainan Airlines
Addis Ababa - New Delhi - Hangzhouu = Ethiopian Airlines. Εκεί που γίνεται χαμός Bangkok - Hong Kong :banana:
 
Re: Qatar στην Αθήνα

airzena":32zddesd said:
Εκεί που είναι ποιο περίπλοκο είναι εάν μπορείς να πουλείσεις εισιτήρια μεταξύ/εντός ΗΠΑ ή Ευρώπης. Π.Χ. Η Qatar δεν μπορεί να πουλήσει εισιτήρια στο σκέλος Belgrade – Ankara αντιδρούν οι Τούρκοι, αυτό είναι κατά περίπτωση.
Αυτά έψαχνα, αν υπάρχουν κανονισμοί, τι παίζει με διακρατικές, open skies κτλ. αλλά δεν βρήκα τίποτα...

northwest dc10":32zddesd said:
Για την ΟΑ τέλος στ αλήθεια αν είχατε άπειρα λεφτά θα την αγοράζατε? Υπάρχει σύμβουλος σόλο τον κόσμο που θα σας πρότεινε ως συμφέρουσα αυτήν την αγορά?Εννοείται ότι χωρίς συμβούλους ουτε καρφίτσα δεν αγοράζουν.
Εξαρτάται τα σχέδια που έχουν και τη συμφωνία που μπορούν να κάνουν. Αν νομίζουν ότι το μαγαζί "γυρνάει" εξυπηρετώντας ταυτόχρονα τα σχέδια τους δεν βλέπω τον λόγο να μην το κάνουν.
 
Re: Qatar στην Αθήνα

Γενικώς, εξαρτάται από το τι προβλέπει η καθε διακρατική συμφωνία, ΟΑ701. Είναι καθαρά θέμα της πολιτικής που εφαρμόζει σε αυτό το θέμα το κάθε κράτος. Άλλες χώρες προτιμούν να προστατεύουν τους αερομεταφορείς τους και βάζουν αυστηρότερους όρους, άλλες κάνουν το ακριβώς αντίθετο (π.χ. τα ΗΑΕ παρέχουν δικαίωμα 5ης ελευθερίας σε οποιαδήποτε εταιρία θέλει να συνδέσει το Ντουμπάι με οποιοδήποτε μέρος του κόσμου). Είναι όμως καθαρά θέμα των δύο συμβαλλόμενων μερών το τι θα επιτρέψουν να πετάει μεταξύ τους (αυτό προφανώς δε συμβαίνει εντός της Ε.Ε.).

Επίσης, όταν λέμε 5η ελευθερία εννοούμε ότι η εταιρία έχει και το δικαίωμα να πουλήσει εισιτήρια στο εν λόγω σκέλος. Αν πετάει αλλά δεν μπορεί να πουλήσει εισιτήρια (π.χ. η Air Zena παλιότερα μεταξύ ATH-LCA), τότε δεν πρόκειται για 5η ελευθερία. Το δε δικαίωμα πώλησης εισιτηρίων στο εσωτερικό μιας χώρας από αερομεταφορέα τρίτης χώρας (π.χ. JFK-BOS έστω με την AF) δεν είναι 5η ελευθερία, αλλά 8η ή 9η.

Δείτε για λεπτομέρειες το site του ICAO ή και τη wikipedia (που τα λέει πιο απλοποιημένα, αλλά σωστά).
 
Re: Qatar στην Αθήνα

Άντε μπας και τώρα πειστούν μερικοί για το ότι αυτό είναι επίσημο πλέον.
 
Re: Qatar στην Αθήνα

George":1j55nywl said:
Γενικώς, εξαρτάται από το τι προβλέπει η καθε διακρατική συμφωνία, ΟΑ701. Είναι καθαρά θέμα της πολιτικής που εφαρμόζει σε αυτό το θέμα το κάθε κράτος. Άλλες χώρες προτιμούν να προστατεύουν τους αερομεταφορείς τους και βάζουν αυστηρότερους όρους, άλλες κάνουν το ακριβώς αντίθετο (π.χ. τα ΗΑΕ παρέχουν δικαίωμα 5ης ελευθερίας σε οποιαδήποτε εταιρία θέλει να συνδέσει το Ντουμπάι με οποιοδήποτε μέρος του κόσμου). Είναι όμως καθαρά θέμα των δύο συμβαλλόμενων μερών το τι θα επιτρέψουν να πετάει μεταξύ τους (αυτό προφανώς δε συμβαίνει εντός της Ε.Ε.)....
Ευχαριστώ για την απάντηση. :) Κι εγώ το μόνο έξτρα που βρήκα είναι ότι σε τέτοιες πτήσεις "παίζει" τριγωνάκι με τις 3 χώρες που εμπλέκονται και τις μεταξύ τους συμφωνίες. Άρα, προφανώς για να το ανακοινώνουν επίσημα οι της QR, οι συμφωνίες καλύπτουν την 5η ελευθερία...
 
Re: Qatar στην Αθήνα

Για να λέμε πάντως και το δίκιο μας,δεν εμφανίζεται στα συστήματα κρατήσεων το δρομολόγιο ATH-NYC με τη QR.
Από όσα καταλαβαίνω και μαθαίνω,είναι πιθανό να υπάρξουν αλλαγές στα σχέδια της εταιρείας. 8)
Διαισθάνομαι ό,τι εμπλέκονται τα συμβάντα και οι σίγουρες πλέον καθυστερήσεις του Β787.
 
Top