Qatar στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter A380
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Qatar στην Αθήνα

Ρώτησα την QR μέσω Facebook μήνυμα ποτε θα ανακοινώσουν περισσότερες λεπτομέρειες για το δρομολόγιο ATH-NYC. Η Απάντηση:

"Hello, we are not aware of any firm plans on this route just yet. However, we look forward to eventually flying the route! If there is news to share, we will post it publicly or issue a statement. Right now, we don't have news. Have a great night. Michael"

:wall:
 
Re: Qatar στην Αθήνα

Σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής κοινοπραξίας στην εφημερίδα Financial Times "Θα ήταν αυτοκτονία να επιτραπεί στις αεροπορικές εταιρείες του Περσικού Κόλπου να εκτελούν ενδοευρωπαϊκά δρομολόγια χωρίς τουλάχιστον τη διασφάλιση εγγυήσεων δίκαιου ανταγωνισμού.Οι χαρακτηριζόμενες ως κρατικές αυτές εταιρείες,μεταξύ τους και η Qatar Airways έχουν πρόσβαση σε φτηνή χρηματοδότηση και τυγχάνουν ιδιαίτερων προνομίων"
Αυτά και πολλά άλλα είπε ο κοςSPINETTA.Κατά τη γνώμη μου,αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα της εταιρείας για να πετάξει από την Αθήνα.Εσείς,τι λέτε;
 
Re: Qatar στην Αθήνα

Προς το παρόν μόνο για JFK δεν έχει ακουστεί? Άσε που κάνουν μια Qatar Greece ή μπαίνουν σε καμιά Α3 και το γραφειοκρατικό για intra EU λύνεται. H EY με την ΑΒ αυτό δεν κάνουν?
 
Re: Qatar στην Αθήνα

Πως μπορείς και συγκρίνεις την ΕΥ με το δρομολόγιο της Qatar από Αθήνα για Νέα Υόρκη.
Η ΕΥ με την συνεργασία της airBerlin ή της AerLingus ή της Jat, υποτίθεται πετάς από τον Κόλπο και αλλάζεις στην Ευρώπη, αεροπλάνο ή εταιρεία. Έτσι φαίνεται τουλάχιστον στα χαρτιά, μην ξεχνάμε τα κόλπα. Η πραγματικότητα είναι η ίδια αλλά στα τυπικά σου λέει είναι άλλη εταιρεία, Ευρωπαϊκή εταιρεία πηγαίνει στην Αμερική.
Ενώ μέχρις στιγμής εδώ έχουμε την Qatar να κάνει το Αθήνα – Νέα Υόρκη, όχι την Qatar Ελλάς ή την Ελληνική εταιρεία.
Γιατί δεν αγόραζε την ΟΑ και να έλυνε το πρόβλημά της; Αφού και η MIG λεφτά Καταριανών δεν διαχειρίζεται;
Μάλλον γιατί χρόνια τώρα η ΟΑ είχε αγοραστεί από την Α3 αλλά μας το πασάρουν σιγά σιγά.
Η Α3 με την Qatar δεν είναι ούτε καν στην ίδια συμμαχία.
Αλλά εάν/όταν η Emirates αγοράσει καμιά Tarom ή Bulgaria Air, τότε θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν.
 
Re: Qatar στην Αθήνα

airzena":3ascizeh said:
Μάλλον γιατί χρόνια τώρα η ΟΑ είχε αγοραστεί από την Α3 αλλά μας το πασάρουν σιγά σιγά.

H Α3 είναι στο ΧΑΑ με ιδιώτες μετόχους που θέλουν να ξέρουν τι γίνεται...Μπορεί να υπάρχει κάποια στρατηγική υπογείως αλλά αυτό που γράφεις δεν είναι λογικό ούτε και νόμιμο. Όσο για τα ενδοευρωπαϊκά: το θέμα είναι αν θέλουν να μπουν οι Άραβες στην αγορά και όχι αν μπορούν (φυσικά και μπορούν να ιδρύσουν και να εξαγοράσουν κάποια υπάρχουσα εταιρεία). Η άποψη μου είναι ότι η τάση στην Ευρώπη είναι προς λοκό και δεν μπορώ να φανταστώ ότι η ΕΚ για παράδειγμα θα αρχίσει να χρεώσει την βαλίτσα ή ότι η Qatar θα πετάει στο Μέμμινγκεν αφού θα τους χαλάει τον brand των ''5*'' . Εκτός και αν υπάρχουν περιθώρια για μια τέτοια αγορά που η LH, η ΑF και οι λοιπές δεν έχουν δει/έχουν υποτιμήσει.
 
Re: Qatar στην Αθήνα

airzena":436vfroj said:
Πως μπορείς και συγκρίνεις την ΕΥ με το δρομολόγιο της Qatar από Αθήνα για Νέα Υόρκη.
Δεν σύγκρινα τίποτα, αναφερόμουν στα intra eu που έγραψε ο alex και ότι ήδη το κάνουν ΑΒ-ΕΥ.

@flesland
Θεωρητικά χώρος υπάρχει αλλά θέλει πολλάααααα λεφτά για να γίνεις μεγάλος loco παίκτης. Οι άραβες φυσικά τα έχουν τα λεφτά αυτά, τώρα τί και αν τους ενδιαφέρει, θα φανεί...
 
Re: Qatar στην Αθήνα

http://www.voria.gr/index.php?module=ne ... sid=132697
Στις καλένδες ένα φιλόδοξο σχέδιο

Μπορεί να διαφημίστηκε όσο τίποτα άλλο τον περασμένο Σεπτέμβριο, αναφορικά με την επιστροφή της χώρας στους διεθνείς αιθέρες, φαίνεται όμως ότι τελικώς ποτέ δεν θα υλοποιηθεί.
Ο λόγος αφορά στην απευθείας γραμμή που θα συνέδεε την Ελλάδα με την Νέα Υόρκη και πάλι, μετά από πολύ καιρό, με πρωτοβουλία της Qatar Airways. Όμως, η εν λόγω αεροπορική εταιρία δεν ήλθε ποτέ στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», αφήνοντας στα …κρύα του λουτρού, όλους όσοι πίστευαν ότι ήταν απλώς θέμα χρόνου.

Το θέμα αποδείχθηκε πολύ πιο σύνθετο, καθώς η διοίκηση της εταιρείας φέρεται να έκρινε τη γραμμή ασύμφορη. Κι έτσι, η Ελλάδα παραμένει μια από τις ελάχιστες χώρες της Δύσης, όπου δεν μπορεί κανείς να ταξιδέψει απευθείας με την αμερικανική μητρόπολη.

Άλλο ένα έμπρακτο δείγμα κι αυτό της κρίσης, που έχει χτυπήσει την Ελλάδα πολλαπλώς. Οι άραβες έκριναν ότι η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων έχει μειωθεί τόσο, που δεν θα μπορούσαν να «σηκώσουν» το κόστος μιας τέτοιας αεροπορικής γραμμής. Και κάπως έτσι άλλο ένα φιλόδοξο σχέδιο μπαίνει στις καλένδες.
 
Re: Qatar στην Αθήνα

ήρεμα.... δεν 'διαφημίστηκε όσο τίποτα άλλο τον περασμένο Σεπτέμβριο'.

Ίσως μόνο εμείς εδώ, οι τρελοί του γαλατικού χωριού να το συζητήσαμε, άντε και μερικοί πράκτορες. Πού είναι οι συναντήσεις του Akbar AL Bakar και κάποιου ιμάμη από τα μέρη εκείνα με την υπουργίνα μας επί του τουρισμού? η ανάρτηση στο φατσοβιλίο σχετικά? Με τον Άδωνι? Με τον Μπένι ? Με τον πρωθυπουργό? Που είναι το γενικότερο νταβαντούρι με το φατσοβιβλίο? Η επίσκεψη στο εργοστάσιο της ΕΑΒ? Έλειπαν, φίλε μου, όλα αυτά τα ουσιώδη, θεμελιώδη στοιχεία σε έναν επαγγελματικό σχεδιασμό. Πώς, λοιπόν, να προχωρήσει το εγχείρημα?

οφείλουμε, λοιπόν, να ομολογήσουμε ότι η 'διαφήμιση' ήταν άκρως, μα άκρως υποτονική. Ήρθε μια μέρα ο ΑΑΒ, έκανε τη δήλωσή του, μας αποχαιρέτησε, και μας κούνησε τη μαντήλα (που στα μέρη εκείνα είναι μεγάλες...). Ίσως και να έπαιξε ρόλο η καθήλωση των 787, που περιορίζει γενικότερα τα άμεσα σχέδια ανάπτυξης της εταιρείας του...
 
Re: Qatar στην Αθήνα

Το ρεπορτάζ είναι του βόρεια άραγε? Γιατί επικαλείται τη διοίκηση της QR...

Anyway, το δρομολόγιο δεν θα ήταν DOH-ATH-JFK και πίσω? Άρα μπορούν λογικά να παίξουν με το allocation των θέσεων οι καταριανοί ενώ αυξημένο ρόλο στη βιωσιμότητα του σχεδίου ίσως να έχει και ο τύπος α/φους...
 
Re: Qatar στην Αθήνα

τα 787 της qatar επιστρέφουν σε λίγες μέρες όποτε αν η μη αναμενόμενη έναρξη του δρομολογίου για NY οφείλεται σε αυτό θα φανεί σύντομα...προσωπικά εκτιμώ πως θα περιμένουν να σταθεροποιήθει η κατάσταση με τον στόλο τους μέσα στο καλοκαίρι πριν ανακοινώσουν τα νέα τους σχέδια.
 
Top