Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Πρώτο post και για μένα, εξαιρετικό site συγχαρητήρια σε δημιουργούς και μέλη!

Η Ryanair ακύρωσε όλα τα δρομολόγια Όσλο - Θεσσαλονίκη από 25 Μαρτίου μέχρι τέλη Μαΐου. Ξέρει κανείς γιατί; Το e-mail λέει: "Ryanair regrets that following an operational review, the below flights will cease operation". Φαντάζομαι πως αποφάσισαν ότι δε τους συμφέρει;

Είχα κλείσει για Πάσχα (μένω στο Όσλο) και μου διέλυσε τις διακοπές μου... Είχα κλείσει και για τέλη Μάη.
 
Σύμφωνα πάντως με το site τους οι πτήσεις ξεκινάνε 2 Ιουνίου...Δεν ξέρω βέβαια αν σε βολεύει να τα αλλάξεις τώρα..
 
Ναι ακριβώς. Μετέφεραν την έναρξη στις 2 Ιουνίου. Όχι, δυστυχώς δε βολεύει καθόλου.
 
από περιέργεια, τι σου πρότειναν; Επιστροφή χρημάτων ή κάποια άλλη επιλογή; π.χ. να φτάσεις Θεσσαλονίκη με κάποιο ενδιάμεσο σταθμό
 
Option 1
Full refund of all monies paid.

Option 2
Re-Book free of charge onto alternative Ryanair flights operating from nearby departure or arrival airports.

Φαντάζομαι ότι το option 2 εφαρμόζεται μόνο στην περίπτωση που το κόστος είναι μικρότερο ή ίσο με τα χρήματα που είχα πληρώσει. Επίσης, για να κάνεις χρήση του option 2 πρέπει να τους πάρεις τηλέφωνο στις γραμμές επικοινωνιάς υψηλής χρέωσης που έχουν...
 
Άλλαξε το με Όσλο Κέρκυρα και μετά νοικιάζεις ένα αυτοκίνητο από Ηγουμενίτσα. 3 ώρες είναι με Εγνατία.

Αλλιώς, σε κάποιες μέρες (π.χ. Κυριακή για την επιστροφή) βολεύει το Μπέργκαμο, δηλαδή Θεσσαλονίκη Μπέργκαμο Όσλο (την ίδια μέρα χωρίς ανάγκη διανυκτέρευσης).
 
Το Bergamo δυστυχώς είναι ήδη ακριβό γύρω από το Πάσχα αλλά η ιδέα με την Κέρκυρα δεν είναι άσχημη (και για μελλοντικά). Ευχαριστώ.
 
Option 2
Re-Book free of charge onto alternative Ryanair flights operating from nearby departure or arrival airports.

Φαντάζομαι ότι το option 2 εφαρμόζεται μόνο στην περίπτωση που το κόστος είναι μικρότερο ή ίσο με τα χρήματα που είχα πληρώσει. Επίσης, για να κάνεις χρήση του option 2 πρέπει να τους πάρεις τηλέφωνο στις γραμμές επικοινωνιάς υψηλής χρέωσης που έχουν...

Όταν μια φορά ακυρώθηκε η πτήση μου λόγω κακοκαιρίας (υπαιτιότητας της εταιρίας) μου έστειλαν sms και email για αλλαγή εισιτηρίου. Η αλλαγή έγινε δωρεάν (αν και το εισιτήριο που έκλεισα για την επόμενη μέρα ήταν πιο ακριβό).
Η αλλαγή γίνεται κ από το site, από την επιλογή αλλαγής ημερομηνίας πτήσης (manage my booking, change flight) χωρίς όμως να γίνει χρέωση ούτε της διαφοράς κόστους εισιτηρίου αλλά ούτε και του κόστους αλλαγής (50 € νομίζω).

Θεωρώ ότι αφού πάλι η υπαιτιότητα είναι της εταιρίας μπορείς να αλλάξεις ημερομηνία δωρεάν. Τώρα θα μου πεις ... σου χάλασε το Πάσχα.

Απορία. Εδώ δεν υπάρχει υποχρεωση της εταιρίας να σε πάει μέσω άλλης εταιρίας? Αντιγράφω από http://ec.europa.eu/consumers/ecc/consu ... vel_en.htm

If your flight is cancelled, the airline must give you the choice between reimbursement or rerouting. You may also be entitled to additional compensation (€125-€600) under some conditions.
[!] You are not entitled to additional compensation if the airline can prove that the cancellation was caused by extraordinary circumstances (e.g. airspace closure) or if you were informed at least 14 days before the flight, or if you were rerouted close to your original schedule.

Οκ, additional compensation δεν παίζει, αλλά το rerouting? Και λογικά όταν λέμε rerouting εννοούμε ακόμα και με άλλη εταιρία. Και προφανώς η επιλογή είναι του επιβάτη και όχι της αεροπορικής. Ας απαντήσει κάποιος που γνωρίζει please
 
κι εγώ είμαι σίγουρος ότι δε θα σου ζητήσουν διαφορά τιμής, αν και αυτό που λέει ο billaras αφορά την ίδια πτήση αλλά άλλη ημερομηνία, ενώ εσύ θα έχεις αλλαγή πόλης.

Το "free of charge από nearby airport" αυτό μου δίνει να καταλάβω τουλάχιστον, πάρτους τηλέφωνο και θα δεις ότι θα βρεις άκρη.

Μια άλλη επιλογή για αλλαγή είναι η Στοκχόλμη. Αντί να κάνεις το Κέρκυρα Θεσσαλονίκη (που έχει και φέρυ), κάνεις το Όσλο Στοκχόλμη που είναι 5 ώρες και φθάνεις κατευθείαν Θεσσαλονίκη.
 
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Είχα κλείσει εισιτήρια και για Αθήνα από Θεσσαλονίκη τα οποία ακύρωσα σήμερα (και έχασα περίπου το 50% των χρημάτων).

Δοκίμασα εν τούτοις μόλις να κάνω αλλαγή στο αεροδρόμιο άφιξης (επέλεξα Κέρκυρα και Χανιά) στις ίδιες ημερομηνίες. Από το manage my booking μου ζητούν κανονικά έξτρα χρήματα για τη διαφορά συν 120 ευρώ έξοδα "αλλαγής". Επομένως ο μόνος τρόπος αλλαγής είναι να πάρεις τηλέφωνο στις γραμμές υψηλής χρέωσης. Αναρωτιέμαι πόση αναμονή να έχει.

Από εδώ http://www.ryanair.com/en/terms-and-conditions#article9 φαίνεται πως η αλλαγή πτήσης είναι όντως δωρεάν.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top