Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
charmad":97qnuyhn said:
Έστειλα φαξ στη ryanair για τη μη δυνατότητα να κόψω εισιτήριο στον ανήλικο γιο μου αφού πρώτα είχα κόψει για μένα
Σε ποιον αριθμό φαξ; :)
 
00353 1 812 1676 Αυτός είναι ο αριθμός του φαξ.
 
billaras":1m3t462p said:
Όταν μια φορά ακυρώθηκε η πτήση μου λόγω κακοκαιρίας (υπαιτιότητας της εταιρίας) μου έστειλαν sms και email για αλλαγή εισιτηρίου. Η αλλαγή έγινε δωρεάν (αν και το εισιτήριο που έκλεισα για την επόμενη μέρα ήταν πιο ακριβό).
Η αλλαγή γίνεται κ από το site, από την επιλογή αλλαγής ημερομηνίας πτήσης (manage my booking, change flight) χωρίς όμως να γίνει χρέωση ούτε της διαφοράς κόστους εισιτηρίου αλλά ούτε και του κόστους αλλαγής (50 € νομίζω).

Θεωρώ ότι αφού πάλι η υπαιτιότητα είναι της εταιρίας μπορείς να αλλάξεις ημερομηνία δωρεάν. Τώρα θα μου πεις ... σου χάλασε το Πάσχα.

Απορία. Εδώ δεν υπάρχει υποχρεωση της εταιρίας να σε πάει μέσω άλλης εταιρίας? Αντιγράφω από http://ec.europa.eu/consumers/ecc/consu ... vel_en.htm

If your flight is cancelled, the airline must give you the choice between reimbursement or rerouting. You may also be entitled to additional compensation (€125-€600) under some conditions.
[!] You are not entitled to additional compensation if the airline can prove that the cancellation was caused by extraordinary circumstances (e.g. airspace closure) or if you were informed at least 14 days before the flight, or if you were rerouted close to your original schedule.

Οκ, additional compensation δεν παίζει, αλλά το rerouting? Και λογικά όταν λέμε rerouting εννοούμε ακόμα και με άλλη εταιρία. Και προφανώς η επιλογή είναι του επιβάτη και όχι της αεροπορικής. Ας απαντήσει κάποιος που γνωρίζει please

Οφείλω μια συνέχεια στο θέμα που άνοιξα. Δεν ασχολήθηκα με τα εισιτήρια του Μαρτίου για Θεσσαλονίκη.

Είχα όμως κλείσει με συναδέλφους για να κατέβουμε Θεσσαλονίκη τέλη Μαΐου. Επειδή, ακυρώθηκαν κλείσαμε μόνοι μας για Χανιά τις ίδιες μέρες. Έτυχε επίσης και τις δύο φορές να κλείσουμε με δύο bookings οι ίδιοι 4 + 1. Διαβάζοντας προσεκτικά τους κανονισμούς της ΕΕ όπως αποτυπώνονται και στο site της Ryanair μου ήρθε να κοπανήσω το κεφάλι μου διότι θα ήταν πανεύκολο για τη Ryanair να μας κλείσει χωρίς έξτρα χρέωση εφόσον είναι ακριβώς ίδιες μέρες, ίδιο αεροδρόμιο αναχώρησης και ίδια χώρα προορισμού. Πριν το κοπανήσω όμως είπα να δοκιμάσω χωρίς να ελπίζω καθόλου να τους εξηγήσω τι έκανα στο τηλέφωνο. Τους πήραμε λοιπόν (οι 4) και (μετά από ελάχιστη αναμονή) τους είπαμε ότι επειδή δε βρήκαμε άλλο τρόπο από το manage my bookings το κάναμε μόνοι μας γιατί έτσι "νομίζαμε" ότι είναι το σωστό. Η τηλεφωνήτρια είπε πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και μας έκανε την αλλαγή του αρχικού booking και refund το δεύτερο (και ακριβότερο) booking!

Κατόπιν πήρε και ο 1 του δεύτερου booking. Ο τηλεφωνητής ήταν ανένδοτος και του είπε ότι δε γίνεται με τίποτα αυτό που ζητά και πως έπρεπε να είχε πάρει τηλέφωνο όπως έλεγε το e-mail - κάτι που τεχνικά είναι σωστό. Περίεργη εν τούτοις η διαφορετική συμπεριφορά στο ίδιο πρόβλημα.

Συμπέρασμα: Αν σας ακυρώσει η Ryanair πτήση, πάρτε τηλέφωνο και προσπαθήστε για το καλύτερο!
 
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Ροδιακής, οι Ιρλανδοί ανακοίνωσαν το κόψιμο 12 εβδομαδιαίων πτήσεων προς Ρόδο αφού δεν ικανοποιήθηκαν οικονομικά. Περισσότερα αύριο (με 1€ :twisted: )...
:banana:
 
Έεεεελα, φρέσκα κουλούρια έχωωωω

Απ' την ανακοίνωση της FR, υπογεγραμμένη απ' τον Στεφανή τον Μακναμάρα
Ryanair, η πιο καταξιωμένη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο, σήμερα (21 Μαρτίου) ανακοινώνει την ακύρωση 12 εβδομαδιαίων δρομολογίων στην Ρόδο, συμπεριλαμβάνοντας και το οριστικό κλείσιμο του δρομολογίου από Βουδαπέστη. Ο κ. Αντώνης Καμπουράκης (Πρόεδρος της ένωσης ξενοδόχων) και ο κ. Ιωάννης Πάππου (Πρόεδρος του εμπορικού επιμελητηρίου και Πρόεδρος της ΔΕΤΑΠ) υπαναχώρησαν από τη συμφωνία Joint Marketing Campaign με την Ryanair για την προώθηση και προβολή των δρομολογίων της Ρόδου για αυτό το καλοκαίρι.
...
Ωστόσο, η ΔΕΤΑΠ υπαναχώρησε από τη συμφωνία της για την προώθηση από κοινού των νέων πτήσεων από και προς την Ρόδο και αυτό μας ανάγκασε δυστυχώς να προχωρήσουμε στην ακύρωση, καθώς οι κύριοι Αντώνης Καμπουράκης και Ιωάννης Πάππου σαφώς προτίμησαν την σπατάλη των κονδυλίων σε ακριβές διαφημιστικές εκστρατείες, στα μέσα ενημέρωσης τα οποία όμως δεν εγγυώνται τουριστική ανάπτυξη, από το να τιμήσουν προηγούμενη εκστρατεία που αποδεδειγμένα έφερε τουριστική ανάπτυξη στην τοπική κοινωνία.

Kαι οι πρώτες απαντήσεις,
απ' τον πρόεδρο του επιμελητηρίου
Οι δηλώσεις με τις οποίες ο κ. Stephen McNamara της αεροπορικής εταιρείας Ryan Air καταφέρεται κατά του προσώπου μου αλλά και κατά του Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου κ. Αντώνη Καμπουράκη, ξεπερνούν κάθε γνωστό όριο θράσους και συκοφαντίας.

Η μεθόδευση της εταιρείας Ryan Air να διακόψει κάποιες πτήσεις, που μόνη της αποφάσισε και επέλεξε, επειδή σύμφωνα με τα λεγόμενα τους αρνηθήκαμε να υπογράψουμε τη συμφωνία που αυτοί ονειρεύθηκαν για τις καλοκαιρινές και μόνο πτήσεις τους, χαρακτηρίζει τους ίδιους και αναδεικνύει την νοοτροπία με την οποία αντιλαμβάνονται την «συνεργασία»...

και απ' τον πρόεδρο των ξενοδόχων
Αναλαμβάνω τις ευθύνες που μου αναλογούν και είμαι υπεύθυνος που δεν υπέκυψα σε έναν ωμό εκβιασμό για να υπογράψω ένα συμβόλαιο, το οποίο μόνο ζημιά θα πρόσφερε στο νησί μας» δήλωσε επί του θέματος ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αντώνης Καμπουράκης, προσθέτοντας πως τέτοιες απειλές δεν θα δεχθεί και δεν πρόκειται η Ρόδος να νοθεύσει την οικονομία της καλοκαιρινής αγοράς, αφού η αεροπορική εταιρεία ζητούσε χρήματα ακόμη και για την διαφήμιση το καλοκαίρι.

:banana: :banana: :banana:
 
Ωπ τι εγινε βρε παιδια? Δεν πηρε την επιδοτηση η FR και δε θα δινει τις χαμηλες της τιμες για το Ροδος-Βουδαπεστη? Μα πως?? Πως εγινε αυτο? Τι? Θα κοψει και αλλα δρομολογια απο Ροδο???? Πεφτω απο τα συννεφα! Μα γιατι? Αφου τη FR μας αγαπαει!!! Η FR ειναι φιλη μας!!!
 
Μεχρι και η Ryanair τους πηρε χαμπαρι.....
 
Τι, πως, μα γιατί; Η αγαπημένη, η εταιρία του λάου έκανε τέτοιο πράγμα;
Απορώ γιατί δεν δίνουν τα λεφτά τους σε καμιά ελληνική εταιρία να μείνει και το χρήμα στην χώρα.
 
Δηλαδή να ετοιμαζόμαστε για μαλλιοτραβήγματα και ξεκατινιάσματα και σε Χανιά,Κω,Κέρκυρα,Θεσ/νίκη;
 
Η Κώς πάει σχεδόν πακέτο με την Ρόδο σε αυτά τα θέματα.
Εφιστώ την προσοχή στους φίλους από τα Χανιά. Απο Σεπτέμβρη και μετά θα πέσει πολύ γέλιο.

Δεν καταλαβαίνω γιατί η FR δεν παρατάει ήσυχα-ήσυχα τις γραμμές που έχουν πρόβλημα αλλά κάνει άλους τους δυνατούς τραμπουκισμούς για να ανακατέψει τον ανταγωνισμό, τους ντόπιους και τους επιβάτες και στο τέλος τους παρατάει ρίχνοντας στο φταίξιμο στους άλλους ενώ δεν μπορεί η ίδια να κατανοήσει ότι το μοντέλο της είναι δυνατον να μην λειτουργεί για πτήσεις κάπως μεγαλύτερων αποστάσεων.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top