Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
OveLix":xbykv9m1 said:
Το βέβαιο είναι ότι η τρέχουσα κατάσταση στη Θεσσαλία είναι στάσιμη σε βαθμό κακουργήματος.
Συμφωνώ και επαυξάνω.

OveLix":xbykv9m1 said:
Συμπαθής ή όχι μια αεροπορική εταιρία θέλει να είναι μόνο στους πελάτες της
Μα όταν λέω ότι δεν την κάνουν ιδιαίτερα συμπαθή σαν πελάτης μιλάω........

OveLix":xbykv9m1 said:
σκέψου τι αναστάτωση μπορεί να προκαλεί μια δραστική αλλαγή στις ώρες λειτουργίας ενός αεροδρομίου.
Βεβαίως και το σκέφτομαι , από την άλλη πλευρά όμως όταν υπάρχουν δικαστικές αποφάσεις υπάρχει περιθώριο να μην εφαρμοστούν??
Ξεχνάμε τις δικαστικές αποφάσεις που έχουν σταματήσει τα έργα στον βοτανικό????

OveLix":xbykv9m1 said:
πιο πολύ θα έπρεπε να τα παρακολουθούν (αν και αμφιβάλλω) οι αρμόδιοι/υπεύθυνοι κλπ του Βόλου που μιλούν/μιλούσαν με τη Ryanair.
Βεβαιότητα υπάρχει (ότι ..ΔΕΝ........) και όχι αμφιβολία.................
Πάντως από τα λεγόμενα στο email που παρέθεσε ο συνforumιτης μάλλον στο Handling κόλλησε το θέμα και όχι στα landing fees.
 
Το δημοσιευμα ειναι παλιο? Γιατι μεχρι πριν λιγες μερες μαθαιναμε οτι παγωσαν οι συζητησεις.
 
ειναι περσινο...
 
Χρησιμοποιησα και γω λοιπον την εταιρια προσφατα σε μια πτηση εσωτερικου στην Ιταλια. Ολα καλα στο πηγαινε (κοστος πτησης 4 ευρω μαζι με φορους + 12 ευρω μια βαλιτσα πολυ καλα) αλλα στο ελα ειχαμε προβληματα. Ειχα προσθεσει αποσκευη μετα το κλεισιμο του εισητηριου και οταν πηγα στο check-in με εκτυπωμενη την καρτα επιβιβασης για να παραδωσω μονο αποσκευες, με υποχρεωσαν να πληρωσω airport check-in! Και ολα αυτα παρα τις εντονες διαμαρτηριες μου. Δηλαδη το ιδιο πραγμα που εκανα στο πηγαινε αλλαξε στο ελα.
Παρολαυτα οι πτησεις σχεδον on-time, ολα καλα με την εξυπηρετηση, και το highlight ηταν οτι στην πτηση επιστροφης με LF γυρω στο 70% πουληθηκε μονο ΕΝΑΣ καφες! Πληρης αποτυχια δηλαδη :)

Τελος θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποιο e-mail για να στειλω την διαμαρτυρια μου επειδη δεν μπορω να βρω κατι παρομοιο στο site τους ή μονο μεσω ταχυδρομειου μπορω να καταθεσω καταγγελια.
 
Μπορείς να στείλεις Fax ......

For Complaints
Customer Service Department
PO Box 11451
Swords
Co Dublin
Ireland
Fax +353 1 8121676
 
...φίλε δεν θα βγάλεις άκρη. Απο ότι έχω ακούσει ούτε το φαξ δουλεύει. Στείλε μια φορά, κ αν εμφανιστεί απασχολημένο μην ξαναδοκιμάσεις, την ώρα σου θα φας. Είναι αμέτρητες οι καταγγελίες επιβατών που θέλουν να διαμαρτυρηθούν για τον α η β λόγο κ δεν μπορούν. Στείλε γράμμα για να είσαι πιο σίγουρος, κ...καλή τύχη!
 
Ειλικρινα αναρωτιεμαι εαν 32 βασεις με αλλες 3 νεες να ερχονται στην ιταλια(bari,treviso,lamezia) 1150 πτησεις την ημερα και με σχεδον 60 εκκατομμυρια
επιβατες τον χρονο να εμπιστευονται την Ryanair για το ταξιδι τους,και με σκοπο τα 68 εκατομμυρια για του χρονου με ρυθμο παραλαβης αεροσκαφων πουαυτην την στιγμη ειναι 8 τον μηνα
πιστευετε πως η Ryanair εχασε και οχι ο Βολος,ο Αραξος και η ΚΩΣ που ηταν να ενταχθουν στο δικτυο.
Αυτην την στιγμη ολα τα αεροδρομια ειναι σε σθζητησεισ με την Ryanair για να ξεκινησει πτησεις απο την πολη τους,
Πρωτο αεροδρομιο στην λιστα το KASTRUP.
Επισης αναρωτιεμαι γιατι ειναι σωστο εγω που κανω web check in και δεν εχω αποσκευεσ να πληρωνω το ιδιο εισιτηριο με τον επιβατη που μεταφερει 2 βαλιτσες και αλλη μια on board και
θελει να κανει και airport check in (οποτε απασχολει και τον υπαλληλο)
Δεν θα ητανε πιο σωστο να σου λεγε η AEGEAN για παραδειγμα κανε web check in ,εχε μονο μια βαλιτσα on board μεχρι καποιο βαρος και θα παρεις εκπτωση 50 euro?
Φανταζομαι ναι,το ιδιο κανει και ι Ryanair αλλα δεν σασ αρεσει.
Δεν μπορεις να ταξιδευεις με 12 euro και να θες να παρεις και το μισο σου σπιτι μαζι και εγω δεν ξερω τι.Λιγη λογικη δεν βλαπτει/
Απο την μεχρι τωρα εμπειρια μου στο Stansted o μεγαλυτεροσ αριθμοσ αποσκευων που εω δει ειναι 80-85 βαλιτσες, σπανιος βεβαια τετοια νουμερα και
συνηθωσ ειναι πτησεισ προσ ιταλια.
Ο μεσος οροσ ειναι 35-45.Και με LOAD σχεδον παντα πανω απο 85-87%
Οσο για μερικουσ που σχολιαζουνε για τα αεροδρομια ποθ πεταme.
Ευτηχως στην ευρωπη ,αντιθετα με την ελλαδα ο κοσμος δεν μενει μονο στο κεντρο οπωσ σε αθηνα και θεσσαλονικη.
Ωσ αποτελεσμα τα περιφερειακα αεροδρομια ειναι προσιτα και βολικα σε εκατομμυρια κοσμο.
Απο την 1 ΜΑΙΟΥ ξεκιναμε το memmingen i εαν σας αρεσει munich west.Οι πτησεις θα ειναι γεματες οπως δειχνουνε οι κρατησεις και συντομα θα γινει και βαση.
Ο γερμανος θα παει με 20 EURO στο λονδινο και αυτο ειναι που θελει.Ο ελληνασ θα παρει την super special price της Α3 ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΑ για την μυκονο,το ηρακλειο ,ροδο κλπ με 140 EURO.
Βλεπετε το δεντρο και χανεται το δασος.Δυστηχως.............

Και ενα site για να εχετε μια αποψη τι σημαινει Ryanair με επισημα στοιχεια τησ IATA.

http://www.iata.org/ps/publications/wat ... arried.htm

Φιλικους χαιρετισμους απο Stansted
 
Αγαπητε φιλε etzanidi, θα συμφωνησω απολυτα με τα οσα εγραψες παραπανω. Και εγω επισης προσπαθω να καταλαβω γιατι εμεις οι Ελληνες ειμαστε και λειτουργουμε με αυτον τον ''χαζο'' τροπο.Ειλικρινα ειναι απιστευτο το τι εχω διαβασει εδω και μερικες μερες σε αυτο το φορουμ σχετικα με την Ριανερ.
Απο οτι βλεπω τελικα δεν ειμαι μονο οι παραγοντες των αεροδρομιων, των συγκεκριμενων πολεων αλλα και γενικοτερα βλεπω το τροπο με τον οποιο προσεγκιζουν το θεμα αυτο, ατομα σε αυτο το φορουμ και τις αποψεις που εκφραζουν.
Για αυτο και η Ελλαδα ειναι δεκαετιες πισω σε σχεση με αλλα Ευρωπαικα κρατη και δυστυχως εμεις ειμαστε η αιτια που μενουμε κ θα εξακολουθησουμε να μενουμε στασιμοι αν δεν αλλαξουμε τροπο σκεψης και σταση ζωης.
Νευριαζω ομως που η Ριανερ εστω σκοπευε να ερθει εστω σε καποιο αεροδρομιο της Ελλαδας, ειτε αυτο εινια του Βολου η Κω, εγω παρολο που ειμαι απο Κρητη, θα χαιρομουν να πετουσα απο Βολο σε διαφορες ευρωπαικες πολεις με 10 ευρω. Για ποιο λογο να εχουν αυτο το προνομιο για παραδειγμα οι φιλοι μας οι Πολωνοι (δεν ειναι τιχαιο το παραδειγμα)!
Εγω παντως καταλαβαινω απολυτα την στρατηγικη της Ριανερ και συμφωνω απολυτα. Εμεις χανουμε, οχι η Ριανερ, αλλα θα το συνηδητοποιησουμε αργα!
 
Αγαπητε etzanidi,

Συμφωνώ με τα περισσότερα οσα έγραψες παραπάνω , όμως δεν καταλαβαίνω ΤΙ εμποδίζει την FR να πετάξει στην Ελλάδα.

Την εμποδίζει το "ακριβό" Handling??? Αν στον Βόλο δεν έχει πολλές επιλογές ας κοιτάξει αλλού που υπάρχουν 2-3 εταιρείες να κλείσει την πιό συμφέρουσα συμφωνία.
Την εμποδίζουν τα "ακριβά" Τέλη Αεροδρομίων??? Χωρίς να ισχυρίζομαι ότι δεν είναι υψηλά , όλες οι λοιπές εταιρείες που πετάνε Ελλάδα (πολλές μάλιστα LCC) πώς δεν εμποδίζονται από αυτά ???
Την εμποδίζει ο ανταγωνισμός??? Μα αυτό είναι η πεμπτουσία της ελεύθερης αγοράς.

Θέλω όμως να σχολιάσω και τα αεροδρόμια που πετά η FR.
Για μένα δεν είναι αρκετή από μόνη της η τιμή του εισιτηρίου για να επιλέξω μία εταιρεία.
Σημαντικό ρόλο παίζει ο χρόνος που θα απαιτηθεί , η ταλαιπωρία που θα υποστώ καθώς και το κόστος για να μεταβώ από το σπίτι μου στον τελικό μου προορισμό.
Αν πχ ζω στην Αθήνα και πρέπει να πάρω ΚΤΕΛ να μεταβώ Βόλο (το λιγότερο 2-3 ώρες) για να πετάξω ώστε να πάω σε κάποιο αεροδρόμιο της Γερμανίας που και εκεί θα χρειαστώ άλλες τόσες ώρες για να πάω στο κέντρο της πόλης σημαίνει ότι όλη σχεδόν η ημέρα πήγε χαμένη (από πλευράς χρόνου) , θα είμαι και κουρασμένος και θα έχω πληρώσει εξτρά τα διάφορα ΚΤΕΛ στην χώρα μου και στον τόπο προορισμού ............

Αν λοιπόν η διαφορά τιμής (σε όλο το ταξίδι)είναι στα 50 € από κάποια άλλη LCC (ονόματα δεν λέω........) η οποία πετά από LGAV και φθάνει στο αεροδρόμιο της πόλης που θέλω (και όχι σε κάποιο χωριό 100-150 ΧΜ μακρυά) προφανώς θα επιλέξω την την άλλη LCC.
Από εκεί και πάνω θα αρχίσω να το σκέπτομαι (ιδιαίτερα αν πηγαίνω εκδρομή με την οικογένεια οπότε η διαφορά επί τα άτομα που ταξιδεύουν σημαίνει σημαντικό ποσό) .

Φυσικά μιλάω μόνο για τον εαυτό μου και καταλαβαίνω όποιον προτιμά για μερικά € να χάνει τον χρόνο του , η ταξιδεύει με μία μικρούλα χειραποσκευή να προτιμήσει την FR.
Τελειώνοντας , πιστεύω ότι η εταιρεία δεν έχει βάλει σοβαρά στα σχέδια της να πάρει μερίδιο αγοράς από/στην την Ελλάδα .
Αν είχε πράγματι στο πρόγραμμά της επέκταση προς την χώρα μας θα είχε βρεί τον τρόπο να κλείσει συμφέρουσες (προς αυτή) συμφωνίες ακόμα και να δημιουργήσει βάση.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top