Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Το είχα ξανα αναφέρει κάπου κάποτε, ότι αν κοιτάξει κανείς το χάρτη δρομολογίων της Ryanair (από ενα προγραματάκι που είχε κάνει ποστ κάποιος εδώ που είχε σχεδόν όλες τις πτήσεις όλων των εταιρειών), μπορεί κανείς να δει οτι η Ryan έχει όοολη την ευρώπη, και στην Ελλάδα ξαφνικα μπαίνει ένα τοίχος. Απο τη στιγμή λοιπόν που συνεχίζει να παραγγέλνει τα 737-800 τότε Η Ελλάδα είναι μονόδρομος! Αυτό που προβληματίζει είναι οτι σχετικές φήμες για χανιά παίζει για Easyjet. Προβλέπεται θερμό έτος το επόμενο. Και άντε να δούμε και φοιτητάκους από ευρώπη στην Ελλάδα και το χειμώνα!
Θέμα χρόνου και παζαριού. Και μάλιστα σε δύσκολους καιρούς όπως αυτούς η μείωση των τιμών αεροδρομιών (τέλων + φόρων) είναι επιβεβλημένη. και το Οφφ, πμ αν θέλετε, μέχρι πότε ισχύει (ή σταμάτησε να ισχύει) το μέτρο που είχε παρθεί για τη μη πληρωμή τελών από της αεροπορικές για την ενίσχυση των αφίξεων?)
 
Να έρθει ο ΜΟΛ Θεσ/νίκη ή στα νησιά, Ρόδο,Κω,Κάρπαθο,Κρήτη κτλ.. το καταλαβαίνω..Σαν τα εποχιακα της Εύκολης..Αλλά το Βόλος-Μιλάνο/Λονδίνο μου ακούγεται λίγο..κουλό.Ti κίνηση/ζήτηση έχει?..Κάτι σαν SKG-Longyearbyen φαντάζει :lol:
 
Αμα η κυβερνηση τους τα δωσει τσαμπα τοτε μπορει να γινει.

Οσον αφορα την Easy ειναι πολυ πιθανο να τιν δουμε το καλοκαιρι σε Κω, Χανια, ζακυνθο και μπορει και σε αλλα νησια. Αλλα ολα ειναι πιθανα.
 
:arrow: spotterakis
δεν ειναι λονδινο-βολος φιλε μου αλλα λονδινο - θεσσαλια +λαμια μερια.... :wink:
 
spotterakis
Αυτη την στιγμη αν ψαξεις για εισιτηριο Θεσ/νικη-Μιλανο τι τιμη θα εχει?Κατω απο 140-150 Ευρω?Δυσκολο..Αν ερθει η FR και βαλει εισιτηρια return με 60 Ευρω θα επελεγες να πας μεχρι Βολο για 80 Ευρω διαφορα?Εγω προσωπικα θα το σκεφτομουν σοβαρα...
 
@Spotterakis: Αυτό είναι το επιχειρηματικό μοντέλο της εν λόγω εταιρείας. Πηγαίνει σε μικρά αεροδρόμια και κάνει πολύ καλές τιμές. Αν λοιπόν, όπως σου είπαν και παραπάνω, δώσει σημαντικές εκπτώσεις σε δημοφιλείς προορισμούς, τότε ο Θεσσαλονικιός (ή ακόμα και ο Αθηναίος) θα κάνει τη μία ή τρεις (αντίστοιχα) ώρες δρόμο για να γλιτώσει αυτά τα χρήματα. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι και το Ελ.Βεν. με ΜΜΜ είναι καμιά ώρα από το κέντρο της Αθήνας.

Σε άλλες χώρες μάλιστα, μικρά περιφερειακά αεροδρόμια βάζουν έξυπνους τίτλους (π.χ. Thessaloniki south, ακόμα και αν απέχει πάνω από 100 χλμ και παρόλο που είναι σε άλλο νομό) και προσελκύουν έτσι κόσμο που αγοράζει το εισιτήριο και έχει την ψευδαίσθηση ότι πάει Θεσσαλονίκη ενώ στην πραγματικότητα πάει μιάμιση ώρα μακριά! Αλλά δεν περιμένω από ελληνικό κρατικό αεροδρόμιο να έχει αίσθηση του marketing.

Όπως επίσης δεν περιμένω (παρά τους Μεσογειακούς) να αξιωθούμε να φτιάξουμε μία σιδηροδρομική σύνδεση του αεροδρομίου. Οπότε αν υπήρχε και σιδηροδρομική σύνδεση και ένα Aghialos Express non-stop από Θεσσαλονίκη, θα σου έλεγα εγώ τι θα γινόταν, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει και ανταγωνισμός αφού οι δύο αερολιμένες είναι κρατικοί! Μόνο καμιά low-cost εταιρεία θα μπορούσε να στηρίξει μία τέτοια προοπτική στην Ελλάδα (να κάνει hub της το αεροδρόμιο αυτό, όπως έγινε σε άλλες χώρες) αλλά δεν νομίζω ότι ούτε ελληνική ούτε ξένη εταιρεία θα ενδιαφερθεί να επενδύσει σε κάτι τέτοιο, κυρίως λόγω της ελληνικής γραφειοκρατίας...
 
Προς ενημερωση σας, δεν ειναι το αεροδρομιο που επιλεγει να λεγεται Munich West ή Paris east αλλα η εταιρια που τα "μετονομαζει" οπως αυτη θελει. Οποτε αν δουμε τον Βολο στο route map της Ryanair ως Mykonos North να μη παραξενευτουμε καθολου....
 
Μάλλον το βλέπω για skopjie south.... :P
 
gmmour":2j81fw0n said:
Σε άλλες χώρες μάλιστα, μικρά περιφερειακά αεροδρόμια βάζουν έξυπνους τίτλους (π.χ. Thessaloniki south, ακόμα και αν απέχει πάνω από 100 χλμ και παρόλο που είναι σε άλλο νομό) και προσελκύουν έτσι κόσμο που αγοράζει το εισιτήριο και έχει την ψευδαίσθηση ότι πάει Θεσσαλονίκη ενώ στην πραγματικότητα πάει μιάμιση ώρα μακριά! Αλλά δεν περιμένω από ελληνικό κρατικό αεροδρόμιο να έχει αίσθηση του marketing.

Καλά όλα τα άλλα, αλλά αυτό δεν ονομάζεται marketing, ονομάζεται απάτη. Αν είναι ποτέ δυνατόν να θέλουμε να προσελκύσουμε κόσμο να πάει στο α/δ του Βόλου ονομάζοντάς το... "Athens North". Όχι και να δικαιολογούμε (και να επικροτούμε) τέτοιες πρακτικές που ουσιαστικά απλώς παραπλανούν κάποιον που πληρώνει (όσα και να πληρώνει).
 
Είναι θέμα επιλογών..Προσωπικά και 20 ευρώ rtn ναβαζε την πτηση Βόλος-Μιλάνο,δεν θα ξεκινούσα απο τη Θεσ/νικη να πάω Βόλο να πετάξω..Διότι θέλω 2 λεωφορεία μέχρι το σταθμό και 1 με μιαμιση ώρα να φτάσω, αναλογα με την κίνηση, ή να δώσω τα αντερα μου στα ταριφόσκυλα για να με πάνε Σταθμό.Απο κει να πάρω τρένο για τη Λάρισα και από κει άλλο τρένο για Βόλο.Απο το σταθμό στο Βόλο να δώσω άλλη μια περιουσία σε ταξί να με πάει Αγχίαλο,υπόψιν δεν είναι κοντά..το ξέρω από πρωτο χέρι διότι έζησα 6χρόνια ΜΕΣΑ στην 111Π.Μ. της Αγχιάλου (μπαμπας στρατιωτικός)..Αν δεν πάω με τρένο και παω με ΚΤΕΛ στο Βόλο θέλω 3 ώρες δρόμο και πάλι ταξί να πάω Αγχίαλο.Για να μην πω για όλα τα έξτρα της χρέωσης στην Ryanair, αλλά ας πούμε ότι είναι μέσα στα 20Ε..Νομίζετε ότι αθροιστικά όλα αυτά τα έξοδα και στην επιστροφή βγάζουν φθηνό εισιτήριο? Αλλά πιο πολυ είναι η ταλαιπωρία..μόνο που το σκέφτηκα κουράστηκα.. :lol: Ποτιμώ να δώσω τα 150 ευρώ της Αιγαίου (τουλάχιστον μεχρι να αποφασίσει αυτή η π...να η Εύκολη να ανοίξει το Θεσ/νικη-Μαλπένσα ή η Blue Θεσ/νίκη-Μπέργκαμο) και να πάω σαν ανθρωπος κι όχι κομμάτια..
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top