etzanidi":36i6zaly said:Επισης αναρωτιεμαι γιατι ειναι σωστο εγω που κανω web check in και δεν εχω αποσκευεσ να πληρωνω το ιδιο εισιτηριο με τον επιβατη που μεταφερει 2 βαλιτσες και αλλη μια on board και
θελει να κανει και airport check in (οποτε απασχολει και τον υπαλληλο)
Δεν θα ητανε πιο σωστο να σου λεγε η AEGEAN για παραδειγμα κανε web check in ,εχε μονο μια βαλιτσα on board μεχρι καποιο βαρος και θα παρεις εκπτωση 50 euro?
Φανταζομαι ναι,το ιδιο κανει και ι Ryanair αλλα δεν σασ αρεσει.
Δεν μπορεις να ταξιδευεις με 12 euro και να θες να παρεις και το μισο σου σπιτι μαζι και εγω δεν ξερω τι.Λιγη λογικη δεν βλαπτει/
Δεν διαφωνώ, έχεις δίκιο επι της αρχής, κ σαν σκέψη αυτό που λες είναι σωστό. Αλλά:
Η Α3 κ οποιαδήποτε Α3 θα σε αφήσει να πάρεις πάνω απο 15 κιλά, δεν θα σε χρεώσει 20 ευρώ το επιπλέον κιλό αν τολμήσεις να πάρεις κατα λάθος 16, δεν θα χρεώσει 5 ευρώ για web check in, δεν θα χρεώσει 10 ευρώ την κάρτα σου επειδή...τόλμησες να πληρώσεις με αυτήν, δέχεται κάρτες αν χρειαστεί να πληρώσεις κάτι επιπλέον στο αεροδρόμιο, θα σε μεταφέρει στην επόμενη πτήση αν την χάσεις (η αν η πτήση σου δεν εμφανιστεί) κ δεν θα σε παρατήσει εκεί, έχει μια τηλεφωνική γραμμή στην οποία ξέρεις οτι κάποιος θα απαντήσει, θα βγάλεις άκρη κ δεν θα χρεωθείς 2 ευρώ το λεπτό για να τολμήσεις να τους πάρεις τηλέφωνο κτλ κτλ. Οπότε που είναι η έκπτωση, δεν μπορώ να καταλάβω, ειλικρινά.
Η FR είναι σούπερ αν πας κάπου για 2 μέρες με μια τσάντα στον ώμο, κ έχεις 'άκρες' στον προορισμό σου, ώστε σε περίπτωση 'αστοχίας υλικού/εταιρείας' να έχεις κάποιον να σε βοηθήσει. Αλλά κ πάλι, κάποιες χρεώσεις δεν τις γλυτώνεις. Δεν λέω οτι άλλοι δεν το κάνουν, αλλά η FR το έχει παρά..&#%^#^&8 τελευταία.
Κ επειδή φεύγουμε απο το θέμα μας, κ ας κλέισει αυτή η παρένθεση εδώ, δεν είμαι ενάντια στην εταιρεία, έχω πετάξει μαζί τους 11 φορές, ομολογώ φτηνά, με την τελευταία πριν περίπου 2 χρόνια προτού αρχίζουν να χρεώνουν τα πάντα. Καταλαβαίνω ό,τι γράφεις γιατί 'αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει', αλλά ας είμαστε κ λίγο ρεαλιστές. Μία φορά απο τις 11, την γλύτωσα στο ΠΟΛΥ ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ, ενώ ένας φίλος μου ακόμα με ξεχρεώνει απο το μη σεβαστό ποσό που χρειάστηκε να πληρώσω για να γυρίσει απο το αχεμ, 'Όσλο', όταν τον παράτησαν εκεί, αφού το αεροπλάνο 'χάλασε' κ δεν έστειλαν άλλο κ του ζήτησαν να...ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΤΗΣΗ!
Κ ας ανοίξουμε άλλο θέμα για την εταιρεία γενικά, γιατί μάλλον αυτά δεν θα πρέπει να γράφονται σε αυτό το thread.