Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Αυτά τα στοιχεία θα είναι πολύ χρήσιμα Billaras.

Προσωπικά υποψιάζομαι πως στις πτήσεις αυτές ταξιδεύουν αρκετοί Έλληνες ώστε να αναρωτιέμαι ποιός επιδοτεί ποιόν και γιατί..
 
Χθές "έπαιζα" λίγο με τις κρατήσεις της FR κι αν θυμάμαι καλά, για την επόμενη σεζόν, είναι bookable μόνο η CFU -φαίνεται οι Κερκυραίοι είναι οι μόνοι που εκπλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους...
 
φορτώθηκαν αρκετά από τα δρομολόγια για άνοιξη καλοκαίρι 2013.
Μέχρι τώρα από Ελλάδα επιβεβαιώνεται Κέρκυρα (με 2 παραπάνω προορισμούς), Θεσσαλονίκη, Χανιά και Βόλος. :banana:
Τίποτα ακόμα για Κεφαλονιά, Άραξο, Κω και Ρόδο... :rant:
 
Περίμενε ακομα ειναι νωρίς..Σε κανένα προορισμό δεν έχει φορτωθεί το ολοκληρωμένο θερινό πρόγραμμα..Η FR αργεί, δεν είναι σαν την U2
 
gigibol":3oi1frs2 said:
...
Τίποτα ακόμα για Κεφαλονιά, Άραξο, Κω και Ρόδο... :rant:
Κως και Ρόδος μπαινοβγαίνουν αλλά χλωμό το κόβω για Μάρτιο-Οκτώβριο. Απ' την Κω ζήτησαν 180.000 και προσπαθούν να τα μαζέψουν ώστε να τραβήξουν χωριστή πορεία απ' τη Ρόδο.

Η δική μου ταπεινή γνώμη είναι να κατέβει ο Βασιλάκης στη Ρόδο, να τσιμπήσει το κονδύλι που προορίζεται για τους Ιρλανδούς και να κάνει τον ήρωα. Το timing είναι κατάλληλο...
 
Θεωρητικά ειναι καλή σκεψη..Και επίσης ειναι κ στα σχέδια της Α3 να αναπτυχθεί περιφερειακά στα επόμενα χρόνια όσο το δυνατόν περισσότερο..Αφού καταρρέει η κίνηση εσωτερικού/εξωτερικού από ελληνικής πλευράς, τα καύσιμα πετάνε,τα τέλη του ΔΑΑ εξακολουθούν να καίνε και μυαλό δεν βάζουν,τουλάχιστον να βγάζει λεφτά από τα θερινά τσάρτερ και δρομολόγια σε συμφωνία με τους Τ.Ο. ναχει να..συντηρείται τη χειμερινή περίοδο..Αλλά η Ryanair κινείται γρήγορα και επιθετικά,οι δικοί μας είναι αργοκίνητα καράβια..Και ΄μπορεί επιδότηση να μην δουνε αλλά γιατί να αφήσουν τόση κίνηση σε Κω-Ρόδο να παει στα χέρια άλλων το καλοκαίρι πουχει "ψωμί";
 
Με τη μονη διαφορα οτι το κονδυλι στη Ryanair πιανει τοπο και για τον απλο επιβατη (ξενο τουριστα ή Ροδιτη) γιατι εχει τη δυνατοτητα να κλεισει ενα φθηνο εισιτηριο, ενω στην Aegean θα παει υπερ πιστεως και πατριδος, αφου οι τιμες τις (ειδικα απο Ροδο καλοκαιριατικα) ειναι (και θα ειναι) φωτια και λαβρα. Αυτο βεβαια που σε αυτο τον τοπο προτιμαμαι το καλο του εγχωριου καπιταλιστη εναντι του ξενου και ας ειναι αυτο εναντια στο δικο μας καλο ειναι φοβερο. Για το καλο του Βασιλακη λοιπον. :thx:
 
Cabin η αλήθεια ειναι καπου στη μέση..Όλα εξαρτωνται απο το πόσο γεματα ειναι τα αεροπλανα τους..Πέρα από τα πακέτα των τουριστών αν δουν οτι δεν γεμιζουν θεσεις γρηγορα θα τις βγάλουν στο σφυρι..Η Α3 είχε βγάλει προσφορά για Παρισι από Θεσνικη με 150rtn..H FR πάλι ειχε μέρες που το SKG-STN έφθανε τα 450 ευρω :shock: ..Οπότε σχετικά ειναι όλα...Η διαφορά ειναι στο πόσο συχνά και στο πόσες θέσεις εχουν δυνατότητα να "σκοτώσουν" τιμολογιακά και η μία και η άλλη.Και εδω νομιζω η ζυγαριά γέρνει υπέρ της Ιρλανδέζας...
 
cabincrew4ever":3w3so2kt said:
Με τη μονη διαφορα οτι το κονδυλι στη Ryanair πιανει τοπο και για τον απλο επιβατη (ξενο τουριστα ή Ροδιτη) γιατι εχει τη δυνατοτητα να κλεισει ενα φθηνο εισιτηριο, ... Για το καλο του Βασιλακη λοιπον. :thx:
Δεν κατάλαβα καλά, για business μιλάμε και μάλιστα μεγαλύτερες από μια αεροπορική οπότε καθένας το συμφέρον του. Τους επιβάτες που φέρνει ή δύναται να φέρει η FR δεν μπορεί να τους φέρει κανείς (εξαιρούνται TUI κ Τhomas) ωστόσο τι να κάνουμε, θα κλαίμε τη μοίρα μας? Δεν μας παίρνει, πάμε στους επόμενους με σαφή προτίμηση σε ελληνική αεροπορική εάν και εφόσον μπορεί να χρησιμοποιήσει τα χρήματα για να γίνει ανταγωνιστικότερη στους ναύλους, μπορεί να κόψει και τα γεύματα, μπορεί μπλά μπλά μπλά.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top