Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Και εγώ (δεν είμαι ούτε Ελληνίδα ούτε Ιρλανδέζα) δεν καταλαβαίνω γιατί παίρνει επιδότηση η μία κι οι άλλες όχι. Γιατί λοιπόν πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος (που ίσως δεν έχει ούτε καν τα λεφτά για μεγάλα ταξίδια) για να έρθει ο τουρίστας 10 Ευρώ φθηνότερα στην Ελλάδα... Αλήθεια: πόσο νομίζετε ότι θα ξοδεύει ένας τουρίστας που δεν θα ερχόταν εάν το εισιτήριο κόστιζε 10 ή 20 Ευρώ παραπάνω :wall: Αυτές τις πρακτικές της Ryanair για επιδότηση τις θεωρώ απλά απαράδεκτες, και δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος τους πληρώνει...

Και για όσους ξέρουν γερμανικά ένα άρθρο για τις συνθήκες εργασίας στην Ryanair
http://www.taz.de/!5467/

Δεν γνωρίζω τις συνθήκες στην Α3, αλλά από τα ταξίδιά μου (που τώρα είναι αρκετά, αφού από Θεσσαλονίκη δεν μας έμειναν και πολλές επιλογές...) δεν έχω παράπονο για το επίπεδο των υπηρεσιών... Και προσφέρει τακτικά, καθημερινά δρομολόγια σε κεντρικά αεροδρόμια (όχι 100 χλμ North/ South / East / West) και ολόκληρο το χρόνο (όχι μόνο καλοκαίρι).
 
Κάνεις λάθος. Ο τουρίστας π.χ. Από το Μιλάνο που διαλέγει να ταξιδέψει με ryanair, δεν είναι απαραίτητα φτηνοτουρίστας. Είναι απλά τουρίστας με πάρα πολλές επιλογές προορισμών. Και εκτός των καλοκαιρινών διακοπών του, ή ανεξάρτητα από αυτές, λόγω της ryanair ξεκίνησε να φεύγει για τριήμερα. Το budget διακοπών τριημέρου ας πούμε ότι είναι 400 ευρώ. Αν από αυτά, τα 250 είναι το αεροπορικό, τότε σου μένουν 150, με τα οποία ή θα τη βγάλεις με σάντουιτς και σε χόστελ ή θα διαλέξεις κάποιο άλλο προορισμό χωρίς αεροπλάνο.
Με τη ryan χαλάς 50 στο εισητήριο και τα υπόλοιπα στις διακοπές σου και μένουν στον τόπο που πηγαίνεις, στο ξενοδοχείο, στα εστιατόρια, στα μαγαζιά με σουβενίρ.
Κι εκεί έρχεται η ryan και λέει π.χ. στην κρήτη ή στη ρόδο, οκ θα σου φέρω τέτοιου είδους τουρίστες, δηλαδή θα προσθέσω και το νησί σου στις επιλογές που θα δώσω στον κάτοικο του μιλάνου, αλλά θα μου δώσεις π.χ. 5 ευρώ για τον καθένα, κύριε ξενοδόχε ή εστιάτορα.
Ζητάει δηλαδή το ποσοστό της, όπως το ζητάει π.χ. το booking.com όταν κλείσεις δωμάτιο στο ξενοδοχείο μέσω αυτού. Και φέρνει τουρίστες σε ένα νησί, όχι μόνο αύγουστο, αλλά και σε μια νεκρή τουριστικά περίοδο, στην οποία αυτοί οι συγκεκριμένοι τουρίστες, με τίποτα δε θα διάλεγαν το συγκεκριμένο προορισμό.
Που είναι το σκάνδαλο;
 
Συμφωνώ με τον Gigibol και επιτέλους ας αλλάξουμε νοοτροπίες. Σχετικά με το εάν πρέπει η δεν πρέπει να επιδοτηθεί η μια η άλλη εταιρεία, οποίος μπορεί να προσφέρει κάποιες υπηρεσίες ας κάνει την πρόταση του, Ελληνας η Ιρλανδός δεν έχει καμία σημασία .
 
Αν πρόκειται να επιδοτηθεί μια εταιρεία από το κράτος, καλύτερα να είναι μια εταιρεία που απασχολεί Έλληνες εργαζόμενους η ακόμα καλύτερα μια που φορολογείται στην Ελλάδα.
 
andreasl και εγω την ιδια αποψη εχω.Εαν δεν ειχαμε δικες μας Ελληνικες αεροπορικες εταιρεις (τωρα ποσο Ελληνικες ειναι αυτοι καλυτερα ξερουν. :mrgreen: ).Ομως το μονο που εκει εργαζονται δικοι μας και πληρωνουν φορους στο Ελληνικο κρατος εμενα μου φτανει.
Εαν ειναι να παρουν επιδοτηση το καλυτερα να την παρουν οι δικοι μας.Αυτο λεει η λογικη .
Το καλυτερο να μην επιδοτουνται καθολου γιατι εκει σιγουρα πεζονται βρομικα παιχνιδια.
Οποιος θελει να ερθει να ερθει κανονικα.Υπαρχουν καλες προσφορες που κανει η Α3 η ΟΑ .Να βρει οικονομικο εισητηριο και να ερθει.
 
Κάποια σχόλια στις προηγούμενες αναρτήσεις.
- η διαφορά του εισιτηρίου Ryanair -> Ελληνικές εταιρίες είναι πολύ πάνω από 10 -20 ευρώ.
- θεωρώ ότι η περιγραφή του gigibol είναι πολύ σωστή και άλλωστε αυτοί είναι οι τουρίστες στους οποίους στοχεύει η διοίκηση της κάθε περιφέρειας (Κεντρική μακεδονία, δωδεκάνησα θεσσαλία κλπ). Τον χειμώνα του 2011-12 αλλά και τον φετεινό είναι αρκετοί οι ιταλοί τουρίστες που κάνουν το CIA-SKG (που για τη Β. Ελλάδα η σεζόν τελειώνει τον Σεπτέμβρη). Δεν νομίζω ότι η Θεσσαλονίκη είναι top χειμερινός προορισμός και αν τα εισιτήρια κόστιζαν 200-250 ευρώ πολύ δύσκολα θα ερχόταν ο ξένος τουρίστες. (όσο για πληρότητες, τις τελευταίες εβδομάδες κάνω check in σχεδόν την τελευταία στιγμή κ το sequence number my είναι > 170). Αν πάρουμε για παράδειγμα πιο hot προορισμούς (πχ νησια) ίσως κάποιος να ερχόταν μια φορά με non-low cost εταιρία αλλα δεν νομιζω να το έκανε εύκολα για 2η ή 3η φορά. Μη ξεχνάμε και τη κρίση η οποία μαστίζει όλη την ευρώπη...
- αυτό για το "ελληνική εταιρία" προφανώς εννοειτε ολοι το ότι εργάζονται έλληνες (και όχι ότι οι ιδιοκτήτες είναι έλληνες). Είναι σημαντικό να υπάρχουν θέσεις εργασίας αλλά δεν μου λέει τίποτα αν η διαφορά τιμών είναι τόσο μεγάλη (αλήθεια θα αγοράζατε στο σούπερ μαρκετ ένα προιόν μόνο και μόνο επειδή είναι ελληνικο αν κόστιζε 3-4 φορές περισσότερο από το αντίστοιχο εισαγωγής;)
- αν η aegean ή η ολυμπιακή εκανε αντίστοιχη πρόταση με την Ryanair δεν θα τη δεχόταν οι τοπικοί φορείς; φυσικά κ θα τη δεχόταν αλλά ... δεν κάνουν κάτι τέτοιο
- όσον αφορά στη φορολογία, ας λάβουμε υπόψη μας και το φόρο που εισπράτει το κράτος από τα έξοδα που κάνουν οι ξένοι τουρίστες στην Ελλάδα (εκτός περπτωσεων "Ύδρας" :roll: - πλάκα κάνω, χωρίς παρεξήγηση)

- αν και γενικά θεωρώ σωστή την κίνηση των τοπικών διοικήσεων για την επιδότηση της εταιρίας καλό θα ήταν να είχαμε μια πρωτη αποτιμηση της κίνησης και μια εκτίμηση του κέρδους/ζημιας τους
 
Απλά δεν χρειάζεται να μπλέκουμε τις επιδοτήσεις, με τον αν πρέπει να αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα και τι γίνεται αν τα τελευταία είναι πιο ακριβά. 3 διαφορετικά πράγματα.
 
Τα έχουμε πεί κ τα έχουμε ξαναπεί, μια βόλτα στο παρόν thread θα σας πείσει.

Το ποιοί είναι οι Ιρλανδοί και το τι και πώς το κάνουν είναι πλέον πασίγνωστο, όποιος τους μέμφεται μάλλον δεν γνωρίζει πώς δουλεύει ο τουρισμός. Η δική μου προσωπική άποψη όταν άρχισαν τα τσαλίμια οι Ιρλανδοί σε Ρόδο-Κω ήταν και είναι να τους ξεπροβοδίσουμε όμορφα κι ωραία (τέτοιες πόρτες δεν τισ κλείνεις ερμητικά) και να πάμε στους επόμενους ενδιαφερόμενους γνωρίζοντας ότι α. ο χρόνος τρέχει, β. οι ανάγκες των 2 προορισμών είναι να βρεθούν επισκέπτες εκτός AI και γ. το κενό των Ιρλανδών δεν μπορεί να το καλύψει μία μόνο αεροπορική. Μάλιστα, προσωπικά, θα προτιμούσα να μπεί δυνατά η Α3 στο παιχνίδι για τους λόγους που προανέφερε ο flesland + ότι είναι ανόητο, επικίνδυνο και το έχουμε πληρώσει μέχρι τώρα, να μην υπάρχουν σοβαρές ελληνικές αεροπορικές που να ασχολούνται με τον εισερχόμενο τουρισμό. Οφείλουμε να βοηθήσουμε όσο μας επιτρέπουν οι δυνάμεις μας φυσικά, αρκεί να θέλει και κάποια αεροπορική να ξεφύγει λίγο απ΄τον συνδυασμό τετριμμένα τσάρτερ + hub ΑΙΑ.
 
ale3":3mqkbg98 said:
Μια διευκρίνηση...η booking.com δεν ακυρώνει και δεν χρεώνει τίποτα. Χρέωση ή μη, ακύρωση ή μη...είναι στην αρμοδιότητα του εκάστοτε ξενοδοχείου!

Να σας ενημερώσω πως δυστυχώς δεν μπορέσαμε ν' ακυρώσουμε το δωμάτιο, παρόλο που η booking.com ήταν πολύ εξυπηρετική. Μας δόθηκε η δυνατότητα όμως ν' αλλάξουμε τις ημερομηνίες, οπότε περνάμε στο επόμενο θέμα που είναι και πιο on topic. Στο email από την Ryanair λέει πως μπορούμε ν' αλλάξουμε πτήσεις για τον ίδιο προορισμό free of charge. Δυστυχώς όμως για link έχει το customer support το οποίο δεν έχει φόρμα επικοινωνίας αλλά μόνο hotline σε Αγγλία... Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος ν' αλλάξουμε τις πτήσεις ή δεν το γλιτώνουμε το περίμενε στο τηλέφωνο; Δοκίμασα ν' αλλάξω την πτήση από το my booking αλλά στο τέλος μου εμφανίζει ποσό και θέλει κάρτα για την αλλαγή. Ουσιαστικά αγοράζεις νέα εισιτήρια έτσι και πληρώνεις και το πρόστιμο της αλλαγής...
 
Δυστυχώς δεν γνωρίζουν και παραμένουν σε στερεότυπα του παρελθόντος ΟΑ701 :(
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top