flying Doc
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 22/04/2007
- Μηνύματα
- 1.760
- Likes
- 181
- Περιοχή
- Θεσσαλονίκη
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EBBR
flesland":2l08eidz said:αναμονή στο AMS γύρω στο 8ωρο.
Αυτό ΔΕΝ είναι μειονέκτημα, πίστεψέ με....

flesland":2l08eidz said:αναμονή στο AMS γύρω στο 8ωρο.
osc4r said:Απευθείας σύνδεση με το αεροδρόμιο Στάντστεντ του βόρειου Λονδίνου, τη βελγική πόλη Σαρλερουά κοντά στις Βρυξέλλες, την πρωτεύουσα της Νορβηγίας Οσλο και την πρωτεύουσα της Σουηδίας Στοκχόλμη αποκτά η Θεσσαλονίκη από τον προσεχή Απρίλιο. Το αεροδρόμιο «Μακεδονία» μπαίνει στο δίκτυο της Ryanair, της γνωστής ιρλανδικής εταιρίας χαμηλού κόστους, και η σχετική επίσημη ανακοίνωση αναμένεται την προσεχή Παρασκευή.
Η συμφωνία έκλεισε οριστικά και αμετάκλητα χτες, όταν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, ως πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης υπέγραψε τη σχετική συμφωνία με τη γνωστή αεροπορική εταιρία. Η συμφωνία προβλέπει την καθιέρωση τριών πτήσεων την εβδομάδα σε 12μηνη βάση από τη Θεσσαλονίκη για Λονδίνο και Σαρλερουά και δύο πτήσεων την εβδομάδα από το «Μακεδονία» για Οσλο και Στοκχόλμη για έξι μήνες, από τον Απρίλιο μέχρι το Σεπτέμβριο. Η διάρκεια της συμφωνίας είναι τριετής, η διακίνηση προβλέπεται να διαμορφωθεί στους 100.000 επιβάτες το χρόνο και η ιρλανδική εταιρία θα εισπράξει περί τις 350.000 ευρώ ετησίως, 29.500 ευρώ το μήνα, δηλαδή περίπου 1.000 ευρώ την ημέρα.
http://www.flytoday.gr/nea/123-ryanair-at-skg
[Απόσπασμα από σημερινό άρθρο του Γιώργου Μητράκη στον Αγγελιοφόρο][/quote
Ιδια συμφωνία έχει γίνει και με τον προτουρ στα Δωδ/νησα για Κω και Ρόδο. εάν δεν κάνω λάθος και στο Βόλο κάτι τέτοιο παίζει. Αναρωτιέμαι αυτές οι συμφωνίες γιατι δεν γίνονται με τις δικές μας ΟΑ / Α3? Άραγε εάν έπαιρναν και οι δικοί μας αυτές τις "επιδοτησούλες" δεν θα τα πέταγαν?
flying Doc":20t2lacf said:Αν σαν ΟΣΛΟ πετάει στο Rygge, μιλάμε για απόσταση 70χλμ από τον κεντρικό σταθμό, δηλαδή 50-60 min ταξιδιού με ωριαία δρομολόγια, αν πάλι πετάει στο Torp τότε μιλάμε για 110 χλμ περίπου και κοντά 2 ώρες ταξιδιού με το τρένο !!!
Για Στοκχόλμη θα πετάει ή για Skvasta (100 km περίπου 90-120 min ταξιδιού με τρένο/λεωφορείο) ή για Vasteras (110 χλμ και κοντά 100 λεπτά ταξιδιού με λεωφορείο). Εκεί που θέλω να καταλήξω (αν κι έχει συζητηθεί και παλιότερα) είναι ότι η Ryanair πετάει το δόλωμα του σχεδόν τζάμπα αεροπορικού ναύλου, τσιμπάνε όσοι δεν ξέρουν, αρχίζουν να πληρώνουν αδρά ακόμα και για τον αερα που θα ανασάνουν στο αεροπλάνο και καταλήγουν νυχτιάτικα ή στα άγρια χαράματα σ' ένα αεροδρόμιο κοντά δυο ώρες απόσταση από την "πρωτεύουσα" που θέλουν να επισκεφτούν, φορτωμένοι με μπαγκάζια, μωρά νηστικά και κατουρημένα που κλαίνε και όλα τα συναφή.
Ίσως βέβαια να πετάξω για χαβαλέ με 1€ να πάω και να γυρίσω αυθημερών για την πτήση και μόνο (αυτό είναι άλλο ζήτημα, αντί να πάω για καφέ στην παραλία θα κάνω ένα ημερίσιο και πιο φτηνό ταξίδι στη Νορβηγία, λογικό ακούγεται)
Σίγουρα θα είναι μια ανάσα στον τουρισμό της πόλης μου και της Βόρεια Ελλάδας γενικότερα, δεν το συζητάμε αυτό, αλλά ας σκεφτούμε ΠΟΙΟΙ είναι αυτού που θα έρθουν. Για να προτιμήσεις μια εταιρεία που σε πετάει με 1€ ή τσιγκούνης είσαι ή έχεις πολύ σφιχτό budget. Αν είναι να έχονται τέτοιοι τουρίστες (οι Βόριοι και οι Βέλγοι είναι επίσης γερά ποτήρια και στερημένοι από αλκοόλ στις χώρες τους) τότε καλύτερα να μην έρχονται καθόλου...
Angel Aviation":2mkfnm4p said:Επίσης, ξέρει κανείς με τι μορφή δίνεται η επιδότηση; Γιατί σίγουρα ως απλή μεταφορά χρήματος δεν μπορεί να γίνει, ώς έκπτωση σε φόρους θα φέρει παράπονα από άλλες εταιρίες, οπότε τι μένει; Άντε να δώσει για "διαφήμιση" στο περιοδικό της; Σίγουρα κάποια νομιμη μέθοδο θα έχουν βρει.
Στα χαρτιά αφορά υπηρεσίες προώθησης προορισμού, στην πραγματικότητα επιδότηση "κεφαλιών"......στο συμφωνητικό που υπεγράφη την 3η Φεβρουαρίου 2010 και τιτλοφορείται "Συμφωνητικό για Υπηρεσίες Μάρκετινγκ" συμβαλλόμενοι είναι η ΔΕΤΑΠ και η εταιρεία "Αirport Marketing Services Limited" που εδρεύει στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας.
Η τελευταία εταιρεία έχει με βάση το συμφωνητικό την αποκλειστική άδεια να προσφέρει τουριστικές υπηρεσίες στην εταιρεία Ryanair μέσω της ιστοσελίδας της στη διεύθυνση http://www.ryanair.com.
Όπως αναφέρεται στο συμφωνητικό η ιστοσελίδα προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία για προσέλκυση εκατομμυρίων πελατών της αεροπορικής εταιρείας και παρέχει εκτεταμένες πληροφορίες για αεροδρόμια, πόλεις και περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται. Προβάλλει δε αεροδρόμια και προορισμούς οι οποίοι δεν έχουν διεθνή αναγνωρισιμότητα δίνοντας έμφαση στις εγκαταστάσεις τους, στα τουριστικά αξιοθέατα, στα μέσα μαζικής μεταφοράς κλπ.
Περιλαμβάνει παραπέρα παραπομπές σε ιστοσελίδες αεροδρομίων και σε τοπικούς ή περιφερειακούς τουριστικούς και επιχειρηματικούς οργανισμούς και υπηρεσίες.
Προσφέρει επιπλέον υπηρεσίες σε συνδομητές αλλά και διαφημιστικό υλικό μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το οποίο αποστέλλεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα σε περισσότερους από 2,2 εκατ. συνδρομητές στην ιστοσελίδα της ryanair.
Oι καταναλωτές, όπως επισημαίνεται στο συμφωνητικό, έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν όλες τους τις διακοπές μέσω της ιστοσελίδας αυτής που δημιουργεί τεράστιες ευκαιρίες σε αεροδρόμια, περιοχές και εταιρείες για να διαφημίζουν τουριστικά και επιχειρηματικά αξιοθέατά τους.
Επισημαίνεται παραπέρα ότι η συγκεκριμένη ιστοσελίδα έχει βαθμολογηθεί από τη μηχανή αναζήτησης Google ως η πρώτη σε επισκεψιμότητα ενώ τονίζεται ότι έχουν καταγραφεί περισσότερες από 300 εκατ. επισκέψεις κάθε μήνα.
Για να γίνουν, κάποιος θα πρέπει να ενδιαφερθεί. Και οι αεροπορικές μας, αποδεδειγμένα, έχουν hands-off policy στον τουρισμό. Αυτοί έχαναν και χάνουν, όχι εμείς...HATATH":2mkfnm4p said:Ιδια συμφωνία έχει γίνει και με τον προτουρ στα Δωδ/νησα για Κω και Ρόδο. εάν δεν κάνω λάθος και στο Βόλο κάτι τέτοιο παίζει. Αναρωτιέμαι αυτές οι συμφωνίες γιατι δεν γίνονται με τις δικές μας ΟΑ / Α3? Άραγε εάν έπαιρναν και οι δικοί μας αυτές τις "επιδοτησούλες" δεν θα τα πέταγαν?