Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
osc4r said:
Απευθείας σύνδεση με το αεροδρόμιο Στάντστεντ του βόρειου Λονδίνου, τη βελγική πόλη Σαρλερουά κοντά στις Βρυξέλλες, την πρωτεύουσα της Νορβηγίας Οσλο και την πρωτεύουσα της Σουηδίας Στοκχόλμη αποκτά η Θεσσαλονίκη από τον προσεχή Απρίλιο. Το αεροδρόμιο «Μακεδονία» μπαίνει στο δίκτυο της Ryanair, της γνωστής ιρλανδικής εταιρίας χαμηλού κόστους, και η σχετική επίσημη ανακοίνωση αναμένεται την προσεχή Παρασκευή.

Η συμφωνία έκλεισε οριστικά και αμετάκλητα χτες, όταν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, ως πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης υπέγραψε τη σχετική συμφωνία με τη γνωστή αεροπορική εταιρία. Η συμφωνία προβλέπει την καθιέρωση τριών πτήσεων την εβδομάδα σε 12μηνη βάση από τη Θεσσαλονίκη για Λονδίνο και Σαρλερουά και δύο πτήσεων την εβδομάδα από το «Μακεδονία» για Οσλο και Στοκχόλμη για έξι μήνες, από τον Απρίλιο μέχρι το Σεπτέμβριο. Η διάρκεια της συμφωνίας είναι τριετής, η διακίνηση προβλέπεται να διαμορφωθεί στους 100.000 επιβάτες το χρόνο και η ιρλανδική εταιρία θα εισπράξει περί τις 350.000 ευρώ ετησίως, 29.500 ευρώ το μήνα, δηλαδή περίπου 1.000 ευρώ την ημέρα.

http://www.flytoday.gr/nea/123-ryanair-at-skg
[Απόσπασμα από σημερινό άρθρο του Γιώργου Μητράκη στον Αγγελιοφόρο][/quote

Ιδια συμφωνία έχει γίνει και με τον προτουρ στα Δωδ/νησα για Κω και Ρόδο. εάν δεν κάνω λάθος και στο Βόλο κάτι τέτοιο παίζει. Αναρωτιέμαι αυτές οι συμφωνίες γιατι δεν γίνονται με τις δικές μας ΟΑ / Α3? Άραγε εάν έπαιρναν και οι δικοί μας αυτές τις "επιδοτησούλες" δεν θα τα πέταγαν?
 
Ως Θεσσαλονικιός και ως φαν του αερο-ταξιδιού χαίρομαι για την εξέλιξη αυτή σε μια πόλη που βουλιάζει στην τουριστική ανυπαρξία..Τώρα το πόσοι Νορβηγοί,Σουηδοί κ Βέλγοι θα μας τιμήσουν τουριστικώς είναι άλη ιστορία.Διότι αντε κ ήρθαν,μετά; Εδω η πόλη είναι μπάχαλο και από οργάνωση κ υποδομές για τον ανεξάρτητο ταξιδιώτη, να ξέρει που να πάει, πως να παει,τι να δει, που να βγει κτλ..βράστα!!! Αλλά η ελπίς πεθαίνει τελευταία..Τα λεφτά που τα βρήκαν..;

Δεν ξέρω αν θα υπάρξουν αντιδράσεις από πλευράς ΕΖΥ για τις επιδοτήσεις και πόσο δίκαιο είναι. Του στυλ "Γιατί αυτοί κ όχι κ εμείς? εμείς κορόιδα είμαστε?"..Μεξαίρεση το Λονδίνο, δεν ανταγωνίζονται η μια την άλλη κάπου αλλού, προς το παρόν.. Υποθετικά αναμέναμε κ νέα δρομολόγια φέτος από την U2, μήπως αυτή η ιστορία την φρενάρει? Κ πόσο εύκολα θα μπορούσαμε να προσεγγίσουμε κ άλλες λόκο χωρίς να μπουν κι αυτες στην παραπάνω λογική;

Το Όσλο με εξέπληξε, διότι περίμενα μια γραμμή με μεγαλύτερη ζήτηση κ από πλευράς ελληνικής, π.χ. BCN,MAD..Να ελπίζω; Για τις υπόλοιπες,πιστεύω ότι ισως να πιασουν. Του CRL δεν είναι τραγικά μακριά και η μεγαλύτερη ελληνική αποικία του Βελγίου μένει Σαρλερουά.Άσε που δεν υπάρχει κ καθόλου ανταγωνισμός..Το STN είναι μια χαρά αεροδρόμιο, τρένα έχει αν δε θες να πάρεις το ακριβό Express, στην πόλη σαφήνει στο μετρό και καιρός ήταν να εξυπηρετηθούν κι από τη ΒΑ πλευρά.Δεν ξέρω πάντως αν το SKG-LON αντέχει 4 εταιρείες..Μήπως μας χαιρετίσει κάποια;..Για τη Στοκχόλμη, θα είχε επιτυχία περισσότερη αν δεν ήταν στα Σούρμενα κ ήταν στο ARN, αλλά θα δείξει, αν κ πιστεύω ότι θαναι από Skavsta..Αν πάντως οι Βορειοελλαδίτες της Σουηδίας την επιλέξουν και δεν συνεχίσουν να τα σκάνε στην Α3, ίσως κ να γίνει year round..Κακά τα ψέμματα, η ιδανική εταιρία θα ήταν η Norwegian από πολλές απόψεις και απορώ γιατι δεν κάναν προσέγγιση και σε αυτή..Για το Όσλο αν είναι RYG κάτι γίνεται,αν είναι TORP την..μουτσίσαμε...Πάντως,ότι θα πέσουν μπινελίκια χοντρά από τους έλληνες που θα προσγειώνονται στου διαόλου τη μάνα, θα πέσουν..Όπως θα πέσουν κ από όσους κάνουν το λάθος να μην κάνουν την ΟΛΗ διαδικασία μεσω ιντερνετ και περιμένουν στο αεροδρόμιο..π.χ. υπόθεση με την εκτύπωση της κάρτας επιβίβασης και τα 40άρια που σκας..Αν δε,τύχει και καμιά φάση με απεργίες,ομίχλες κτλ και την FR να παρατάει σύξυλους τους επιβάτες στο πουθενά θα γίνει το σώσε..και "ρεπορτάζ" για την "φτηνιάρα" στις ειδήσεις...
 
Φίλε spotterάκια,
αυτά τα λογικά που βλέπουμε εμείς και τα σχολιάζουμε, οι άλλες εταιρείες δεν τα παρατηρούν;;;
Δηλαδή είναι δυνατόν η Θεσσαλονίκη να είναι σχεδόν αποκομμένη από όλη την Ευρώπη και να μπαίνει η
Ryanair που πετάει ΠΑΝΤΟΥ και να σου φέρνει 4η πτήση για Λονδίνο;
ΕΛΕΟΣ.

Βρυξέλλες θεωρώ την επιτυχία δεδομένη.

Τώρα για Οσλο κ Στοκχόλμη, δεν ξέρω γιατί το ψάχνεις τόσο πολύ, η πτήση θα είναι Απρίλιο με Σεπτέμβριο και αφορά αποκλειστικά σχεδόν τους Σκανδιναυούς τουρίστες για την Χαλκιδική (άλλωστε στην όλη προσπάθεια συνέβαλαν και η Ενωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής ) οπότς κακώς ψάχνεσαι αν εξυπηρετούν Ελληνες οι 2 αυτές πτήσεις.
 
Μπορεί να μπαίνουν για αυτό το σκοπό,αλλά γιατί να μην βοηθήσουμε να καθιερωθούν ως γραμμές, για τη Στοκχόλμη αναφέρομαι πιο πολύ, κ να εξυπηρετούν και τους Έλληνες;Καλά είναι να σκάμε 400άρες και 500άρες+ σε LH/SK/LX?
 
Επίσης, ξέρει κανείς με τι μορφή δίνεται η επιδότηση; Γιατί σίγουρα ως απλή μεταφορά χρήματος δεν μπορεί να γίνει, ώς έκπτωση σε φόρους θα φέρει παράπονα από άλλες εταιρίες, οπότε τι μένει; Άντε να δώσει για "διαφήμιση" στο περιοδικό της; Σίγουρα κάποια νομιμη μέθοδο θα έχουν βρει.

@Flying Doc, δεν διαφωνώ οτι με οικογένεια και εγώ δεν θα ταξίδευα, ή για επαγγελματικό ραντεβού. Για ένα ξέσκασμα, μια βόλτα, ένα καφέ, και μια εμπειρία σε μια άλλη ώρα, όμως σίγουρα!
 
flying Doc":20t2lacf said:
Αν σαν ΟΣΛΟ πετάει στο Rygge, μιλάμε για απόσταση 70χλμ από τον κεντρικό σταθμό, δηλαδή 50-60 min ταξιδιού με ωριαία δρομολόγια, αν πάλι πετάει στο Torp τότε μιλάμε για 110 χλμ περίπου και κοντά 2 ώρες ταξιδιού με το τρένο !!!
Για Στοκχόλμη θα πετάει ή για Skvasta (100 km περίπου 90-120 min ταξιδιού με τρένο/λεωφορείο) ή για Vasteras (110 χλμ και κοντά 100 λεπτά ταξιδιού με λεωφορείο). Εκεί που θέλω να καταλήξω (αν κι έχει συζητηθεί και παλιότερα) είναι ότι η Ryanair πετάει το δόλωμα του σχεδόν τζάμπα αεροπορικού ναύλου, τσιμπάνε όσοι δεν ξέρουν, αρχίζουν να πληρώνουν αδρά ακόμα και για τον αερα που θα ανασάνουν στο αεροπλάνο και καταλήγουν νυχτιάτικα ή στα άγρια χαράματα σ' ένα αεροδρόμιο κοντά δυο ώρες απόσταση από την "πρωτεύουσα" που θέλουν να επισκεφτούν, φορτωμένοι με μπαγκάζια, μωρά νηστικά και κατουρημένα που κλαίνε και όλα τα συναφή.
Ίσως βέβαια να πετάξω για χαβαλέ με 1€ να πάω και να γυρίσω αυθημερών για την πτήση και μόνο (αυτό είναι άλλο ζήτημα, αντί να πάω για καφέ στην παραλία θα κάνω ένα ημερίσιο και πιο φτηνό ταξίδι στη Νορβηγία, λογικό ακούγεται)
Σίγουρα θα είναι μια ανάσα στον τουρισμό της πόλης μου και της Βόρεια Ελλάδας γενικότερα, δεν το συζητάμε αυτό, αλλά ας σκεφτούμε ΠΟΙΟΙ είναι αυτού που θα έρθουν. Για να προτιμήσεις μια εταιρεία που σε πετάει με 1€ ή τσιγκούνης είσαι ή έχεις πολύ σφιχτό budget. Αν είναι να έχονται τέτοιοι τουρίστες (οι Βόριοι και οι Βέλγοι είναι επίσης γερά ποτήρια και στερημένοι από αλκοόλ στις χώρες τους) τότε καλύτερα να μην έρχονται καθόλου...

Κραταω αυτα απο ολα οσα εχεις γραψει για να σου δειξω πως σχολιαζεις τοσο αρνητικα μια εταιρεια που προφανως την ξερεις παρα πολυ λιγο και αυτο απο οτι εχεις ακουσει απο εδω και απο εκει ... Πρωτον η εταιρεια εχει βασεις το Ριγκε στο Οσλο και το Σκαβστα στη Στοκχολμη αρα απο εκει θα κανει και τις πτησεις προς Ελλαδα, οποτε τα αλλα δυο αεροδρομια για τα οποια κανεις λογο δεν μας αφορουν ... Δευτερον αυτο που λες για μονοημερη καπου, αν ηξερες εστω και λιγο την εταιρεια θα καταλαβαινες πως δεν παιζει γιατι πολυ απλα, αν για παραδειγμα παρουμε το Οσλο θα ερχεται την Τριτη απο εκει και θα επιστρεφει πισω και η επομενη πτηση θα ειναι καλο Σαββατο, οποτε στην καλυτερη θα μεινεις 4 μερες ... Την εταιρεια δεν την προτιμουνε μονο τσιγγουνιδες την προτιμουνε και ατομα που αγαπανε τις πτησεις οπως για παραδειγμα εγω που εχω κανει πολλες πτησεις μαζι της απο εξωτερικο και αν βγεις και λιγο εξω και εξετασεις τους επιβατες της συγκεκριμενης εταιρειας, θα δεις πως υπαρχουν και ατομα που την προτιμουνε απλα και μονο γιατι αυτη και μονο αυτη τους δινει τη δυνατοτητα να κανουν ενα αεροπορικο ταξιδι με τον ιδιο ακριβως τροπο οπως λεγαμε παλαιοτερα να κανουμε μια εκδρομουλα εμεις οι Σαλονικεις στην Χαλκιδικη ... Και τελος ετσι για να κλεισω μπορει αυτοι να αγαπουν το αλκοολ αλλα κι εμεις εχουμε πολλα ελαττωματα - περιττο να σου πω οτι σε αεροδρομιο μου στη γερμανια προσφατα κατα την επιστροφη μου πισω στη χωρα, η υπαλληλος επειδη οι ελληνες τσιριζαν και φωναζαν και σκουντουσαν και οσο και αν παρακαλεσε στα γερμανικα την γραφανε (χωρις υπερβολη ηταν χειροτεροι και απο αγελη ζωων), αρχισε να φωναζει στα μεγαφωνα (ρεζιλι σε ολο το αεροδρομιο) "σιωπη σιωπη σιωπη" - οποτε ας παψουμε να ειμαστε ρατσιστες, ας καλοδεχτουμε τους τουριστες μας που τοσο τους εχουμε αναγκη και ας πουμε για μια φορα μπραβο σε αυτους που καταφερανε κατι τοσο σημαντικο για τη Θεσ/νικη σε μια τοσο δυσκολη στιγμη ...

Ryanair fáilte roimh (welcome) ... Η χαρα μου δεν περιγραφεται ...
 
Κατ' αρχάς καλορίζικη στην SKG και να ακολουθήσουν κι άλλοι προορισμοί. Πραγματικά χάρηκα γιατί το έχω ξαναπεί ότι η ευρύτερη περιοχή αδικεί τον εαυτό της καθώς διαθέτει όλα τα εχέγγυα για 12μηνο τουρισμό. Το πρώτο βηματάκι έγινε αλλά πλέον όλοι οι φορείς τώρα θα πρέπει πραγματικά να δουλέψουν και να βγάλουν ένα ολοκληρωμένο πλάνο προώθησης της περιοχής, η οποία δεν έχει την ίδια αναγνωρισιμότητα ως τουριστικός προορισμός με ένα ελληνικό νησί π.χ. Περιμένω δυνατό promotion κι ας μην είμαστε πλούσιοι πλέον. Μπορούν να τσοντάρουν περιφέρειες, δήμοι, επιμελητήρια, ενώσεις ξενοδόχων, όλοι απο λίγο ώστε να βγεί η ταυτότητα όχι μόνο της Θεσσαλονίκης αλλά ολόκληρης της Β. Ελλάδας.

Angel Aviation":2mkfnm4p said:
Επίσης, ξέρει κανείς με τι μορφή δίνεται η επιδότηση; Γιατί σίγουρα ως απλή μεταφορά χρήματος δεν μπορεί να γίνει, ώς έκπτωση σε φόρους θα φέρει παράπονα από άλλες εταιρίες, οπότε τι μένει; Άντε να δώσει για "διαφήμιση" στο περιοδικό της; Σίγουρα κάποια νομιμη μέθοδο θα έχουν βρει.

Το είχα ανεβάσει πρίν κάποιους μήνες
...στο συμφωνητικό που υπεγράφη την 3η Φεβρουαρίου 2010 και τιτλοφορείται "Συμφωνητικό για Υπηρεσίες Μάρκετινγκ" συμβαλλόμενοι είναι η ΔΕΤΑΠ και η εταιρεία "Αirport Marketing Services Limited" που εδρεύει στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας.
Η τελευταία εταιρεία έχει με βάση το συμφωνητικό την αποκλειστική άδεια να προσφέρει τουριστικές υπηρεσίες στην εταιρεία Ryanair μέσω της ιστοσελίδας της στη διεύθυνση http://www.ryanair.com.
Όπως αναφέρεται στο συμφωνητικό η ιστοσελίδα προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία για προσέλκυση εκατομμυρίων πελατών της αεροπορικής εταιρείας και παρέχει εκτεταμένες πληροφορίες για αεροδρόμια, πόλεις και περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται. Προβάλλει δε αεροδρόμια και προορισμούς οι οποίοι δεν έχουν διεθνή αναγνωρισιμότητα δίνοντας έμφαση στις εγκαταστάσεις τους, στα τουριστικά αξιοθέατα, στα μέσα μαζικής μεταφοράς κλπ.
Περιλαμβάνει παραπέρα παραπομπές σε ιστοσελίδες αεροδρομίων και σε τοπικούς ή περιφερειακούς τουριστικούς και επιχειρηματικούς οργανισμούς και υπηρεσίες.
Προσφέρει επιπλέον υπηρεσίες σε συνδομητές αλλά και διαφημιστικό υλικό μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το οποίο αποστέλλεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα σε περισσότερους από 2,2 εκατ. συνδρομητές στην ιστοσελίδα της ryanair.
Oι καταναλωτές, όπως επισημαίνεται στο συμφωνητικό, έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν όλες τους τις διακοπές μέσω της ιστοσελίδας αυτής που δημιουργεί τεράστιες ευκαιρίες σε αεροδρόμια, περιοχές και εταιρείες για να διαφημίζουν τουριστικά και επιχειρηματικά αξιοθέατά τους.
Επισημαίνεται παραπέρα ότι η συγκεκριμένη ιστοσελίδα έχει βαθμολογηθεί από τη μηχανή αναζήτησης Google ως η πρώτη σε επισκεψιμότητα ενώ τονίζεται ότι έχουν καταγραφεί περισσότερες από 300 εκατ. επισκέψεις κάθε μήνα.
Στα χαρτιά αφορά υπηρεσίες προώθησης προορισμού, στην πραγματικότητα επιδότηση "κεφαλιών"...

HATATH":2mkfnm4p said:
Ιδια συμφωνία έχει γίνει και με τον προτουρ στα Δωδ/νησα για Κω και Ρόδο. εάν δεν κάνω λάθος και στο Βόλο κάτι τέτοιο παίζει. Αναρωτιέμαι αυτές οι συμφωνίες γιατι δεν γίνονται με τις δικές μας ΟΑ / Α3? Άραγε εάν έπαιρναν και οι δικοί μας αυτές τις "επιδοτησούλες" δεν θα τα πέταγαν?
Για να γίνουν, κάποιος θα πρέπει να ενδιαφερθεί. Και οι αεροπορικές μας, αποδεδειγμένα, έχουν hands-off policy στον τουρισμό. Αυτοί έχαναν και χάνουν, όχι εμείς...
 
Εγω χαιρομαι που ερχεται η Ryanair στην πολη μας, αλλα εαν ειναι να επιδοτισουμε δρομολογια γιατι να μην το κανουμε προς τις δικιες μας Ελληνικες εταιριες. Αλλα αφου θελουμε τους υψηλου επιπεδου, πλουσιους και χουβαρταδες επισκεπτες που θα φερει η Ryanair ok!
 
Η Θεσσαλονίκη δεν νομίζω οτι θα έπρεπε απλώς να ειναι ένας προορισμός για την Ryanair, αλλά βάση της ... και έχει όλες τις προδιαγραφές για να γίνει σύντομα λόγω των σημαντικών ελλείψεων σε διασυνδέσεις που έχει ... για να δούμε τι θα γίνει προς αυτή την κατεύθυνση ... Με το καλο την περιμένουμε ... Αντε Λονδινο για coffee-break ... :D :D :D

Οι δικές μας εταιρείες ΚαπταινΚρις όπως είπε πολυ σωστά και άλλο μέλος δεν δίνουν σεντ για τον τουρισμό, ειδικά η ΟΑ ... Άσε που το πως αξιοποιούν τις επιδοτήσεις οι δικές μας εταιρείες το βλέπουμε και απο τις άγονες ... Αν είναι να παίρνουν επιδότηση και ο επιβάτης να χρειάζεται να πληρώσει 100 ευρώ εισητήριο μόνο να πάει τότε τη επιτυχία να έχει όλο αυτό ...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top