Ryanair στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter HEJ_fan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
jetfly2008":33cy3q9t said:
Σύμφωνα με δημιοσίευμα της Voria.gr η Ryanair ζήτησε 1,5 εκατ ευρώ για τη δημιουργία βάσης στη Θεσσαλονίκη.
Δείτε το σχετικό άρθρο: http://www.voria.gr/index.php?module=ne ... &sid=78941

Ο Οργανισμός όπως είπε ο πρόεδρός του και δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γ. Μπουτάρης, θα απαντήσει συγκεκριμένα μετά τις 15 Μαρτίου, επισημαίνοντας ότι πρακτικά η πρόταση αυτή σημαίνει 500.000 αφίξεις στη Θεσσαλονίκη το 2012, αλλά όπως ανέφερε πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσει το τοπίο και να δούμε τι θα γίνει με το PSI.

Το 2011 η εταιρεία διακίνησε από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης 207.000 επιβάτες όμως μόνο ένα 15-20% έμειναν στη Θεσσαλονίκη και οι πιο πολλοί κατευθύνθηκαν κυρίως αποκλειστικά στη Χαλκιδική. Ετσι υπάρχουν αντιρρήσεις από μέλη του Οργανισμού που λένε ότι « δεν γίνεται να πληρώνουμε εμείς και να ωφελείται κυρίως η Χαλκιδική, που δεν βάζει καθόλου το χέρι στην τσέπη για να στηρίξει τη συνεργασία με τη Ryan Air».
 
Εγώ ξέρω πως για χρόνια τσακώνονταν τα δύο στρατόπεδα ΟΑ-Α3 για τις κρατικές επιδοτήσεις στην πρώτη & η ΕΕ πίεζε να πάψουν. Ως τέτοια μου φαίνεται και η αξίωση της Ryanair να λαμβάνει χρήματα για να ανοίγει γραμμές ή βάσεις, άσχετα αν παρουσιάζονται ως διαφημίσεις. Προσωπικά δεν επιθυμώ να πηγαίνουν τα χρήματα των τοπικών κοινοτήτων σε τέτοιες "δράσεις".
 
tasos-SMI":3m53l7x7 said:
Συγγνώμη για την έκφραση,αλλά αυτές οι "προτάσεις" των Ιρλανδών πιο πολύ για νταβατζιλίκια φαίνονται...Δεν είναι τυχαίο οτι προέρχονται από μία θρασύτατη εταιρεία που πολλάκις έχει προσβάλει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια (χρεώσεις για τουαλέτες,"όρθιες" θέσεις κτλ.)...

Δηλαδή όταν στις νορβηγικές δημόσιες τουαλέτες πρέπει να πληρώσεις, το νορβηγικό κράτος θίγει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια; Άσχετο ότι η πρόταση δεν έγινε ποτέ αλλά είναι μια ακόμα ιστορία φαντασίας και μάρκετινγκ.

Τώρα το 1,5 εκ ας μην τρελαθούμε ότι είναι και πολλά αν η εταιρεία δεσμεύεται να φέρει 1εκ τουρίστες. Κάντε την διαίρεση πόσα αναλογούν το κεφάλι για να έχει η πόλη και το κράτος κέρδος. 1,5 μύριο είναι οι εισπράξεις της Τούμπας όταν παίζει ο ΠΑΟΚ ντέρμπι. Αν δεν τους φέρει, τότε ας υπάρχει ρήτρα. Αν η Easyjet θέλει και αυτή, ας κάνει βάση και ας φέρει 1 εκ. τουρίστες και ας τα πάρει. Πέρα από τις θέσεις εργασίας που ανοίγουν κλπ. Επίσης, δεν είναι δύσκολο να πεισθούν οι της Χαλκιδικής να τσοντάρουν αν ισχύουν τα νούμερα παραπάνω...Μήπως γίνεται για αυτό η όλη ιστορία;

Τέλος συμφωνώ ότι η πόλη πρέπει να είναι έτοιμη, ή έστω σχεδόν έτοιμη για να υποδεχτεί τους τουρίστες. Το θέμα είναι ότι αν περιμένει κάποιος το μετρό που θα γίνει λίγο πριν την Δευτέρα Παρουσία, θα έχει πετάξει το πουλάκι. Αλλά πρέπει να αποφασίσουν οι αρχές και κυρίως οι επαγγελματίες του τουρισμού και αυτοί που τρώνε από αυτό ότι οι υπηρεσίες τους θα είναι σε υψηλό επίπεδο και δεν θα ξαναδούμε μπλε αυτοκινητάκια να φράζουν τον δρόμο του αεροδρομίου ή τους τουρίστες να μην ξέρουν που να κρυφτούν με τους πορτοφολάδες στον ΟΣΕ.

Ο Μπουτάρης από την άλλη έχει επιχειρηματικό μυαλό και όλα αυτά που είδα περί branding είναι πολύ θετικά. Κρίμα που τόσα χρόνια (εεεμμμμ από τότε που ξανάγινε ελληνική πριν 100 χρόνια, τυχαίο; :? ) η πόλη δεν είχε καταφέρει κάτι καλύτερο, ας ελπίσουμε ότι θα αλλάξει το τουριστικό προφίλ της.
 
Δηλαδή όταν στις νορβηγικές δημόσιες τουαλέτες πρέπει να πληρώσεις, το νορβηγικό κράτος θίγει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια;

Δεν νομίζω οτι μπαίνουν στην ίδια ζυγαριά οι πολιτικές που εφαρμόζει ένα κράτος με αυτές της (κάθε) αεροπορικής...Για χειροπιαστούς λόγους κυρίως...Αλλά και πάλι,θεωρώ πως ναι,τη θίγει...Δεν είναι κάτι που μπορείς να επιλέξεις αν θα το κάνεις ή οχι,επομένως δεν πρέπει να πληρώσεις και για αυτό...Βέβαια ας μη δίνουμε ιδέες στη Ryanair γιατί μπορεί να περάσει στην τιμή και κανένα "τέλος καθαριότητας" ως φόρο... :D Δεν στάθηκα μόνο σε αυτό όμως...Κατά καιρούς όλο και κάποιο "εκκεντρικό" νέο έχουμε απ'τους Ιρλανδούς...Με επιβάτες παρατημένους στη μέση του πουθενά και διάφορα τέτοια...


Σε όλα τα άλλα που λες,συμφωνώ σε γενικές γραμμές...Η ένσταση μου είναι στο οτι κάποιοι βλέπουν τους Ιρλανδούς ως μάννα εξ ουρανού και έχουν την άποψη οτι ο τουρισμός θα πάει "με αυτόματο πιλότο" μόνο και μόνο απ'τις πτήσεις τους...Γιατί όμως (αν τελικά πρέπει κάποιος να επιδοτηθεί) να μη γίνει μία προσπάθεια με τα ίδια κεφάλαια για άνοιγμα περισσότερο κερδοφόρων αγορών;; Oτι αυτοπροτάθηκε η Ryanair δε σημαίνει οτι δεν υπάρχουν άλλες εταιρείες που μπορεί να φέρουν κόσμο με μεγαλύτερη οικονομική ευχέρεια από αυτόν της Ryan...



Υ.Γ. Έκανα κάποιες αλλαγές στο post κατόπιν σκέψης...Πριν λίγο είχε ανέβει διαφορετικό...
 
tasos-SMI":2g24c0iz said:
Δεν είναι κάτι που μπορείς να επιλέξεις αν θα το κάνεις ή οχι,επομένως δεν πρέπει να πληρώσεις και για αυτό...

Μπορείς να επιλέξεις να μην πετάξεις με την Ryanair. Στην σημερινή εποχή πληρώνεις ιδιαίτερα αυτό που δεν μπορείς να αποφύγεις,τι να πουν δηλαδή αυτοί που πληρώνουν χιλιάδες Ευρώ για θεραπείες; Ας μην αρχίσουμε να λέμε αν είναι δίκαιο ή άδικο ή εκβιαστικό γιατί όπως και να το κάνουμε αυτή είναι η κατάσταση και οι εταιρείες λατρεύουν το κέρδος.

Oτι αυτοπροτάθηκε η Ryanair δε σημαίνει οτι δεν υπάρχουν άλλες εταιρείες που μπορεί να φέρουν κόσμο με μεγαλύτερη οικονομική ευχέρεια από αυτόν της Ryan...

Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα... Ας κοπιάσουν. Αλλά με βάση την εμπειρία τόσα χρόνια δεν έχουμε δει τίποτα... Αντιθέτως βλέπουμε τις μισές εταιρείες να μειώνουν συχνότητες, από το ΑΤΗ τουλάχιστον. Τώρα για την μεγαλύτερη οικονομική ευχέρεια αναρωτιέμαι σε ποιο ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης θα μπουν οι Ρώσοι ή οι Ισραηλίτες φίλοι μας; Είναι αυτό που ειπώθηκε για τις υποδομές μας...Οπότε κατά την γνώμη μου και με βάση την κατάσταση καλοί είναι και οι φοιτητές και οι τζαμπατζήδες της Ευρώπης κλπ.
 
Στην σημερινή εποχή πληρώνεις ιδιαίτερα αυτό που δεν μπορείς να αποφύγεις,τι να πουν δηλαδή αυτοί που πληρώνουν χιλιάδες Ευρώ για θεραπείες;

Σύμφωνοι οτι σήμερα πληρώνεις αυτό που δεν μπορείς να αποφύγεις και μάλιστα αδρά σε πολλές περιπτώσεις...Δεν είναι όμως συγκρίσιμη η ανάγκη για xρήση της τουαλέτας με την ανάγκη για θεραπεία μιας ασθένειας...Το να πας τουαλέτα δεν είναι ασθένεια...Και δεν ξέρω κατά πόσο μας τιμά οτι εν έτει 2012,κάποιοι να χρεώνουν και την τουαλέτα με το σκεπτικό "έχει ανάγκη,θα τα δώσει"...

Τέλος πάντων...Aς μη μακρηγορούμε για κάτι που (μέχρι στιγμής) δεν υφίσταται στη Ryanair...

Οπότε κατά την γνώμη μου και με βάση την κατάσταση καλοί είναι και οι φοιτητές και οι τζαμπατζήδες της Ευρώπης κλπ.

Σίγουρα είναι καλοί και αυτοί...Απλώς φοβάμαι οτι δεν θα είναι λίγοι επαγγελματίες που θα αρκεστούν σε αυτούς και δεν θα γίνει ποτέ το βήμα παραπάνω...

Είδωμεν....
 
Άσχετο με το θέμα, αλλά ποιος είπε ότι η χρήση της τουαλέτας στη Ryanair χρεώνεται; Ας συζητήσουμε με βάση τα δεδομένα και όχι με υποθέσεις.
 
Kαι για τις όρθιες θέσεις που εξετάζει να βάλει στα αεροσκάφη της έγραψα,αλλά μείναμε στις τουαλέτες...Η χρέωση της τουαλέτας δεν είναι μία υπόθεση,ούτε μία ιστορία φαντασίας...Ο ίδιος ο O'Leary έχει πεί στο παρελθόν oτι εξετάζεται απ'την εταιρεία...Και μόνο που το λέει ο CEO της,φτάνει και περισσεύει κατά την άποψη μου ως προς το θέμα θράσους που έγραψα και σε προηγούμενο post...Kαι μάλλον είναι καλύτερα να κρατηθούμε στις υποθέσεις,γιατί κάποια δεδομένα της Ryanair (που έχουν συζητηθεί) είναι περισσότερο χοντρά...

Τέλος πάντων...Ας επιστρέψουμε στο θέμα της βάσης στη Θεσσαλονίκη και αν τελικά θα πάρει τη μίζα που ζήτησε...
 
Ούτε οι «όρθιες θέσεις» είναι κάποιο δεδομένο αυτήν τη στιγμή. Άλλο τι λέει η εταιρεία ότι εξετάζει για το μέλλον κι άλλο τι πραγματικά ισχύει. Η επιτυχία της εταιρείας υποδηλώνει ότι (καλώς ή κακώς) κάτι κάνει καλά κι αυτό δεν αμφισβητείται. Κι όχι, δε μου αρέσει να βασίζομαι σε ανυπόστατες φήμες - προτιμώ τα δεδομένα. Αν θέλει και μπορέσει να ανοίξει βάση στη Θεσσαλονίκη, καλώς να ορίσει. Υπάρχει μια παροιμία που μιλά για μετάξι κι επιδεξιότητα, σύμφωνα με την οποία η Ryanair μάλλον μας ταιριάζει στην Ελλάδα με το χαρακτήρα που έχουμε.
 
Δεν νομίζω οτι πράγματα που ο ίδιος ο O'Leary λέει οτι εξετάζονται,είναι ανυπόστατες φήμες...Αλλά τέλος πάντων...Ας μην το κουράζουμε άλλο...

Σίγουρα η εταιρεία είναι απολύτως πετυχημένη είτε αρέσει ο τρόπος που λειτουργεί,είτε δεν αρέσει...

Υπάρχει μια παροιμία που μιλά για μετάξι κι επιδεξιότητα, σύμφωνα με την οποία η Ryanair μάλλον μας ταιριάζει στην Ελλάδα με το χαρακτήρα που έχουμε.

Τόσο καλό χαρακτήρα βρίσκεις στους Έλληνες;; Η Ryanair έκανε θραύση σε χώρες που η επιδεξιότητα είναι κλάσεις ανώτερη από τη δική μας... :wink:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top