tasos-SMI":3m53l7x7 said:
Συγγνώμη για την έκφραση,αλλά αυτές οι "προτάσεις" των Ιρλανδών πιο πολύ για νταβατζιλίκια φαίνονται...Δεν είναι τυχαίο οτι προέρχονται από μία θρασύτατη εταιρεία που πολλάκις έχει προσβάλει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια (χρεώσεις για τουαλέτες,"όρθιες" θέσεις κτλ.)...
Δηλαδή όταν στις νορβηγικές δημόσιες τουαλέτες πρέπει να πληρώσεις, το νορβηγικό κράτος θίγει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια; Άσχετο ότι η πρόταση δεν έγινε ποτέ αλλά είναι μια ακόμα ιστορία φαντασίας και μάρκετινγκ.
Τώρα το 1,5 εκ ας μην τρελαθούμε ότι είναι και πολλά αν η εταιρεία δεσμεύεται να φέρει 1εκ τουρίστες. Κάντε την διαίρεση πόσα αναλογούν το κεφάλι για να έχει η πόλη και το κράτος κέρδος. 1,5 μύριο είναι οι εισπράξεις της Τούμπας όταν παίζει ο ΠΑΟΚ ντέρμπι. Αν δεν τους φέρει, τότε ας υπάρχει ρήτρα. Αν η Easyjet θέλει και αυτή, ας κάνει βάση και ας φέρει 1 εκ. τουρίστες και ας τα πάρει. Πέρα από τις θέσεις εργασίας που ανοίγουν κλπ. Επίσης, δεν είναι δύσκολο να πεισθούν οι της Χαλκιδικής να τσοντάρουν αν ισχύουν τα νούμερα παραπάνω...Μήπως γίνεται για αυτό η όλη ιστορία;
Τέλος συμφωνώ ότι η πόλη πρέπει να είναι έτοιμη, ή έστω σχεδόν έτοιμη για να υποδεχτεί τους τουρίστες. Το θέμα είναι ότι αν περιμένει κάποιος το μετρό που θα γίνει λίγο πριν την Δευτέρα Παρουσία, θα έχει πετάξει το πουλάκι. Αλλά πρέπει να αποφασίσουν οι αρχές και κυρίως οι επαγγελματίες του τουρισμού και αυτοί που τρώνε από αυτό ότι οι υπηρεσίες τους θα είναι σε υψηλό επίπεδο και δεν θα ξαναδούμε μπλε αυτοκινητάκια να φράζουν τον δρόμο του αεροδρομίου ή τους τουρίστες να μην ξέρουν που να κρυφτούν με τους πορτοφολάδες στον ΟΣΕ.
Ο Μπουτάρης από την άλλη έχει επιχειρηματικό μυαλό και όλα αυτά που είδα περί branding είναι πολύ θετικά. Κρίμα που τόσα χρόνια (εεεμμμμ από τότε που ξανάγινε ελληνική πριν 100 χρόνια, τυχαίο; :? ) η πόλη δεν είχε καταφέρει κάτι καλύτερο, ας ελπίσουμε ότι θα αλλάξει το τουριστικό προφίλ της.