Ryanair

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η συζητηση για το κατα ποσο μπορει η Ryanair να ερθει στην Ελλαδα ειναι χιλιοειπωμενη.Κινιτρα τουλαχιστον στην Αθηνα ναι υπαρχουν.Ειναι δικαιωμα τους να μη θελουν να ερθουν στην Ελλαδα.
Για τις προσφορες,επισης δεν αποτελει κατι πρωτοτυπο για την εταιρια αυτη.Κανει πολλες προσφορες γιατι την παιρνει να το κανει στο συνολο των δευτεροκλασσατων και τουριστικων προορισμων που πεταει σε αεροδρομια που οχι μονο δεν πληρωνει τιποτα,αλλα την πληρωνουν και απο πανω.Ας παρουμε παραδειγμα την πλεοψηφια των Ελληνων που θελουν να πανε στο εξωτερικο για διακοπες π.χ τα Χριστουγεννα.Τι θα επιλεξουν;η μαλλον τι θα τους πλασαρουν τα γραφεια;Η απαντηση ειναι η εξης:Δημοφιλεις-συνηθισμενους προορισμους οπως η Πραγα η Βουδαπεστη κτλ.Μετα οταν θα γυρισουν θα λενε οτι πηγαν σε αυτα τα μερη πληρωνοντας ενα σωρο λεφτα.Η μαγκια ομως ειναι αλλου και ετσι περαν των λιγων ψαγμενων Ελληνων οι Ευρωπαιοι ελκονται απο τετοιες απιστευτες τιμες για προορισμους αξιολογους που παρολα αυτα δεν πλασαρονται ουτε στην Ελλαδα αλλα και ουτε απο οργανωτες ταξιδιων η συνηθισμενες αεροπορικες εταιριες.Αυτο θελει να βγαλει ο Ιρλανδος.Να αντιπροβαλλει και να προσελκυσει κοσμο στο δυκτιο του που δεν περιλαμβανει και τις γνωστοτερες πολεις.Οσοι Ευρωπαιοι αλλα και απο εμας τους Ελληνες ειναι ψαγμενοι και γνωστες των ταξιδιων,παιρνοντας αποφασεις με την κριση μας μπορουμε να επισκεφτουμε πρωτοτυπωντας εναν απο αυτους τους ενδιαφεροντες προορισμους και να τους κουφανουμε ολους οταν θα ακουσουν το ποσα δωσαμε.Με αυτην την πολιτικη η Ryanair απο τη μια φερνει κοσμο σε αυτες τις πολεις,απο την αλλη δεν ταξιδευει καποιος απλα στο εξωτερικο,αλλα ανακαλυπτει την Ευρωπη.Εχει εξαλλου τοσα να δει κανεις και εμεις παρολα αυτα αν εχουμε παει π.χ στη Βιεννη στο Λονδινο στη Ρωμη λεμε οτι εχουμε ζησει απο κοντα την Ευρωπη.Κανουμε μεγαλο λαθος και ιδου η ευκαιρια να τους τρελλανουμε εαν θελουμε ολους.Π.χ εχω σκεφτει πολλες φορες να παω στο Αλγκερο η στο τραπανι!
 
'Ενας σημαντικός παράγοντας που κάνει την Ryanair διστακτική να επεκταθεί στην Ελλάδα (και Τουρκία, Κύπρο, κτλ.), πέρα από την εποχικότητα της αγοράς, είναι η μεγάλη απόσταση. Λίγα και επιφυλακτικά τα δρομολόγιά της προς μακρινούς προορισμούς. Όπως γράφεται συχνά στον τύπο (π.χ. εδώ), το μοντέλο της Ryanair βασίζεται στη εντατικότατη χρήση αεροσκαφών και πληρωμάτων, με σύντομες πτήσεις και γρήγορο turnaround, ώστε να μεγιστοποιεί τον αριθμό των επιβατών και να ελαχιστοποιεί το κόστος. 'Ετσι μπορεί να προσφέρει χαμηλά ναύλα.
Το σχετικό απόσπασμα από το παραπάνω άρθρο προσφέρει μια καλή περίληψη του μοντέλου:

"It was once unheard of for Ryanair flights to last more than an hour or two, O’Leary has forged ahead with new routes that can involve flights of three hours or more, including services linking Dublin and London with faraway destinations in Finland, Latvia, Poland and Morocco.

Such services cost more to operate because the longer flight times require additional pilots, in order to comply with safety requirements. Hiring new pilots, which are significantly more expensive than other staff, to fly on these routes accounted for over 40 per cent of all new staff taken on by the airline during the year.

These routes also tie up planes for longer than traditional Ryanair services and mean that they can be used for fewer flights in a given 24-hour period, resulting in lower passenger throughput. This raises costs per passenger and can only be partly compensated for by higher fares."
 
Συμφωνώ σε γενικές γραμμές και με τους 2 σας.Αλλά το πρόβλημα δυστυχώς, πιστεύω, είναι αλλού...(χιλιοειπωμένο**). Η Ράιν πάει και Δουβλίνο + Όσλο!!!
Οπότε πιστεύω ότι καταρρέει το επιχείρημα της απόστασης...

**Το πρόβλημα είναι στους ΦΟΡΟΥΣ του ΑΙΑ!Κάνε μια εικονική κράτηση πχ για Παρίσι με τη Easy, μες στον Οκτώβρη θα βρείς ναύλο 9,99+3 αποσκευή +29 ΦΟΡΟΥΣ! Πώς θα προσελκύσεις με 30Ε φόρους LOCO's εταιρίες???
Άρα τέρμα το παραμυθάκι για διευκολύνσεις(που λένε ότι κάνουν)...
Για τα άλλα αεροδρόμια, και γώ προσωπικά το έχω κατ επανάληψη προτείνει για το αεροδρόμιο Χανίων συγκεκριμένα,αλλά η ΥΠΑ είναι χειρότερη απ΄τους Γερμανούς.Τέλοσπάντων, αν θέλετε συνεχίζουμε στο ΑΙΑ news.(πάμε να ξεφύγουμε,αναπόφευκτα, απ΄το κυρίως θέμα)
Η άποψή μου είναι ότι πρέπει κάποια στιγμή να κινητοποιηθούμε και σε επίπεδο φόρουμ, με κάποια διαμαρτυρία για τη ληστρική πολιτική του ΑΙΑ.Δε πάει άλλο με αυτές τις τιμές...
Γυρνώντας στο θέμα μας...
Το θέμα είναι ότι στην Ιταλία,Ισπανία,Αγγλία, κλπ κλπ αρχίζει και μπαίνει και σε εσωτερικά δρομολόγια η Ryan!!!Τρέμει ο ανταγωνισμός!!!Χαίρεται ο Λαός!!! :lol:
 
Το οτι η Ryanair δεν έρχεται στην Ελλάδα δεν έχει να κάνει με την απόσταση, αλλά με την πολιτική των αεροδρομίων. Άλλωστε η εταιρία ήδη έχει ξεκινήσει πτήσεις προς βόρεια Αφρική όπου το 737 αγγίζει maximum range!
Η Ryanair πηγαίνει σε αεροδρόμια τα οποία είναι μικρά και σε μια απόσταση μίας ώρας από τα μεγάλα αστικά κέντρα τα οποία τα πουλάει σαν τελικούς προορισμούς! Πχ Skavsta 1:30 από τη Στοκχόλμη, Girona καμια ώρα από Βαρκελώνη κ.ο.κ! Στα περισσότερα από τα αεροδρόμια αυτά η Ryanair έχει αγοράσει το terminal ή ένα κομμάτι του όπου παρέχει μόνο της υπηρεσίες της έχοντας και δικό της ground handling!
Όλα αυτά είναι ουτοπικά για την ελληνική αεροπορική πραγματικότητα! Ήταν τεράστιο λάθος κατά τη γνώμη μου που έκλεισε το Ελληνικό...
Όσο δεν υπάρχουν αξιόλογα περιφερειακά αεροδρόμια κοντά πχ σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη η Ryanair δεν θα έρθει στην Ελλάδα.
 
nikos_k.":n0qp8oxd said:
Ήταν τεράστιο λάθος κατά τη γνώμη μου που έκλεισε το Ελληνικό...
Όσο δεν υπάρχουν αξιόλογα περιφερειακά αεροδρόμια κοντά πχ σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη η Ryanair δεν θα έρθει στην Ελλάδα.
:6:

(Τους Γερμανούς όμως τους ρώτησες αν θεωρούν λάθος που έκλεισε το Ελληνικό?)
 
(1) Αγαπητέ flightnumber, Δουβλίνο - Όσλο δεν είναι ιδιαίτερα μακρινή διαδρομή (είναι όσο περίπου Αθήνα-Βιέννη ή Λονδίνο-Περούτζια), οπότε δεν καταννώ το επιχείρημά σου. Πόσο μάλλον ο αφορισμός ότι "καταρρέει το επιχείρημα της απόστασης"! Παρέθεσα και συγκεκριμένο άρθρο για το επιχείρημα της απόστασης, και φυσικά υπάρχουν και πολλά άλλα, αν ψάξει κανείς λίγο. Παρακαλώ ανάλογοι αφορισμοί να συνοδεύονται από αντίστοιχες πηγές.

(2) Τόσο εγώ όσο και το άρθο που παρέθεσα δεν λέμε ότι η Ryanair δεν έχει πουθενά πτήσεις πάνω από δυο ώρες. Είπα "λίγα και επιφυλακτικά". Αν θέλεις παράδειγμα, Όσλο-Μαδρίτη είναι ένα απ'αυτά.
flightnumber":e1jp3c0t said:
Η Ράιν πάει και Δουβλίνο + Όσλο!!!

Αγαπητέ nikos_k., όντως τα Αφρικανικά δρομολόγια είναι από τα μακρινότερα, και συγκεκριμένα αυτά προς Τενερίφη στις Καναρίους Νήσους (αλλά όχι κοντά στο maximum range του 737-800). Παραπέμπω στο σημείο (2) ανωτέρω.
nikos_k.":e1jp3c0t said:
Άλλωστε η εταιρία ήδη έχει ξεκινήσει πτήσεις προς βόρεια Αφρική όπου το 737 αγγίζει maximum range

Αγαπητέ συντονιστά,
Το θέμα που συζητάμαι εδώ τώρα είναι κυρίως για την γενικότερη πολιτική και επιχειρηματική φιλοσοφία της Ryanair (και τις επιπτώσεις που αυτή έχει σε πιθανά δρομολόγια προς Ελλάδα, όντως), οπότε μάλλον εδώ ταιριάζει περισσότερα.
xristos":e1jp3c0t said:
Παιδιά το θέμα (περί Ryanair και loco γενικότερα στην
Ελλάδα) έχει ξανασυζητηθεί και μάλιστα στη σωστή κατηγορία:

:arrow: https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=3838
 
Αγαπητέ SK,
Ίσως να μην το εξέφρασα σωστά, λέγοντας Δουβλίνο και Όσλο εννοούσα πχ.
Ρώμη-Δουβλίνο, ή Ρώμη-Όσλο κλπ κλπ.
Θέλω να πώ ότι αυτοί οι 2 προορισμοί και άλλοι (πχ.Γλασκόβη) βρίσκονται "τέρμα Θεού" :wink: .
Σε παραπέμπω στο χάρτη προορισμών της Ryan :arrow: http://www.ryanair.com/site/IT/dests.php?flash=chk&pos=HEAD.Να δείς ότι η Αθήνα-Ελλάδα είναι ένας εφικτός προορισμός...
Φιλικά,
Κώστας
 
Να θυμίσω ότι η Ryan έχει βάσεις στη Ρώμη, στην Πίζα, στο Μιλάνο /Μπέργκαμο αλλά και Φρανκφούρτη (Hahn), αποστάσεις δηλαδή που από την Αθήνα είναι σίγουρα εντός του μέσου όρου των ευρωπαϊκών πτήσεων της.
Η αλήθεια είναι βέβαια ότι πολύ λίγοι από τους προορισμούς της Ryanair δεν είναι συνδεδεμένοι με Λονδίνο / Stanstead ή Δουβλίνο (πχ η Βερόνα και το Κάλιαρι στην Ιταλία, το Μάαστριχ και κάποιοι άλλοι πιο μικροί), ωστόσο δεν σημαίνει ότι σύνδεση CIA / ATH (αν λυθούν τα προβλήματα στο Ciampino) ή MXP (μελλοντικά) - BGY / ATH και ακόμα περισσότερο ΗΗΝ / ΑΤΗ - SKG δεν θα είχαν αρχικά (προσοχή στο αρχικά) μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την εταιρία από ότι DUB ή STN - ATH.
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω
Το οτι η Ryanair δεν έρχεται στην Ελλάδα δεν έχει να κάνει με την απόσταση, αλλά με την πολιτική των αεροδρομίων.
 
Top