Ryanair

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το θεμα ηταν πανω στις προσφορες εισητηριων της Ryanair,αλλα το πηγαμε στο κατα ποσο μπορει να ερθει στην Ελλαδα.
Το ΑΙΑ παρουσιαζει σημαντικη αυξηση και σε εταιριες κυριως χαμηλου κοστους,αλλα και σε νεες συνδεσεις εξωτερικου.Αυτο προκυπτει πιθανον απο το managment αεροδρομιου το οποιο παρεχει διευκολυνσεις.
Δεν αμφισβητω αυτο που λες Flightnumber,αλλα τα ανωτερω ειναι μια πραγματικοτητα η οποια δεν συμβαινει σε κανενα αλλο αεροδρομια της ελλαδας.Ισως λιγο στο Μακεδονια,αλλα μεχρι ενα σημειο.
Με αυτα τα δεδομενα το αεροδρομιο της αθηνας ειναι εφικτος προορισμος για τη Ryanair.
Γραφτηκε οτι αν δεν υπαρξουν περιφεριακα αεροδρομια στην Ελλαδα δεν θα μπορεσουν να εισβαλλουν οι Low Cost.Καρχην υπαρχουν περιφεριακα αεροδρομια αλλα ακομα και αν αποφασιστει π.χ οτι η Κοζανη γινεται ενα δευτερευον αεροδρομιο του Μακεδονια τοτε αυτο θα εχει αξια εφοσον η διαχειριση δεν ανηκει στην ΥΠΑ και αυτο γιατι η ΥΠΑ το ιδιο θα χρεωνει στην Κοζανη το ιδιο στο Μακεδονια.
Θεμα Range δεν τιθεται.Πλεον με την επεκταση των 2 μεγαλων σε Καναριες Νησους και Μαδερα η Ελλαδα ειναι πολυ πιο κοντα.
 
jetflight":18slpf6m said:
Με αυτα τα δεδομενα το αεροδρομιο της αθηνας ειναι εφικτος προορισμος για τη Ryanair.

Με τα σημερινά δεδομένα το να προσγειωθει Β737 της Ryanair στο Ελ. Βεν.είναι το ίδιο πιθανό με το να πιάσει στον ISS!!!
Η Ryanair δεν συγκρίνεται με καμία loco γιατί είναι η μόνη που επιμένει στο να πηγαίνει σε μικρά, περιφερειακά αεροδρόμια. Γι' αυτό και είναι η μόνη loco που δεν έχει πατήσει ακόμα στην Ελλάδα!
Χαρακτηριστικό, για να κατανοηθεί η πολύ αυστηρή πολιτική της εταιρίας, είναι το ότι στην Ρώμη που μάλλον θα κλείσει το Ciampino, προτάθηκε στην RYR το Fiumicino (το κυρίως αεροδρόμιο της πόλης) σαν νέα βάση και η εταιρία προτιμά να εγκαταλείψει τη Ρώμη...
 
Συντριπτικα πεταει σε περιφεριακα αεροδρομια,αλλα τελευταια εχει π.χ βαση σε κεντρικοτατα αεροδρμια οπως αυτο της Μαδριτης.Κι ομως αυτη τη στιγμη το πιο καταλληλο αεροδρομιο στην Ελλαδα για τη Ryanair ειναι η Αθηνα.
 
Και κάτι ακόμα. Πριν λίγες μέρες η εταιρία εβγαλε ....Μανιφέστο για την Μαλπένσα :!:

http://www.ryanair.com/site/EN/news.php ... -en-130907

n return for a business plan which focuses on delivering a simple, efficient, low cost operation at Malpensa Airport, Ryanair is committed to developing in Lombardy by investing over $1bn between 2008 to 2012 as follows:
....
2) Invest $840m in Malpensa, basing 12 aircraft at the airport, starting with 5 in 2008, a further 4 in 2009 and 3 in 2010.

3) Open 50 international routes from Malpensa bringing real low fare connections to all of Europe’s major destinations.
 
Kαι κάτι ακόμα - η Ryan διαπραγματεύεται και την έναρξη πτήσεων από το ΑΜΧ / Schiphol "the airline is talking to Amsterdam Schiphol airport about launching a new Shannon-Amsterdam route."

http://www.finfacts.com/irelandbusiness ... 1220.shtml
 
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι πολύ πρακτικό.Αν έχεις κλείσει μια πτήση με την Ryanair χωρίς αποσκευές και διαπιστώσεις αργότερα ότι θα χρειαστείς κάποια βαλίτσα,μπορείς να κάνεις την αλλαγή on-line?Προσπαθώ να το βρω στη σελίδα της Ryanair αλλά δεν μπορώ.Το μόνο που βρίσκω είναι αλλαγές πτήσης και ονόματος.
Thanks in advance.
 
Online δεν μπορείς να το κάνεις. Μόνο τηλεφωνικά από το τηλ. κέντρο της εταιρίας. Όμως ... η τιμή είναι η ίδια που θα πληρώσεις και στο αεροδρόμιο. Από τα Terms and Conditions of Travel:

If checked baggage fees are paid either at the airport or through a Ryanair call centre, the standard rate of £10/EUR12 per bag will apply.
 
SEXY CALENDAR !!!

Από την άλλη Παρασκευή η Ryanair αρχίζει τις on-board πωλήσεις ημερολογίου με τις αεροσυνοδούς της σε "πονηρές" φάσεις.

ΤΡΕΛΛΑ ΓΛΕΝΤΙΑ.

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ :banana: :banana: :mrgreen: :banana: :banana:

http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/3686062/
 
Απ' ό,τι φαίνεται έχουμε νέα κόντρα μεταξύ Ryanair και Easyjet ύστερα από την κριτική που άσκησε ο επικεφαλής επικοινωνίας της πρώτης Peter Sherrard κατηγορώντας την Easyjet ότι έχει πλέον μετατραπεί σε παραδοσιακό αερομεταφορέα. Αφορμή για το σχόλιο αυτό είναι η πρόσφατη συμφωνία που σύναψε η Easyjet με ταξιδιωτικούς πράκτορες και η εξαγορά της GB Airways.

πηγή: traveldailynews.com
 
just another publicity stunt....from ryanair...
 
Top