Ryanair

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πφφφφ, χάλια τα πάνε. Το λουκέτο πλησιάζει απειλητικά...

2007: Εσοδα €2,237m - κέρδη €401.4m
2008: Έσοδα €2,714m - κέρδη €480.9m
2009: Έσοδα €2,942m - ζημίες €169.2m
2010: Έσοδα €2,988m - κέρδη €305.3m
2011: Έσοδα €3,630m - κέρδη €401m
2012: Έσοδα €4,325m - κέρδη €503m

Το 2012 είχαν ταμειακά διαθέσιμα -aka ζεστά μετρητά- €3.5 δις :roll:
 
Ακόμα δεν το έχετε πάρει χαμπάρι πως η Ryanair είναι το πρότυπο της αεροπορικής εταιρείας του μέλλοντος;
ναι αυτο μας ελειπε να ειναι το προτυπο.
 
andreasl":1v966vi4 said:
Ακόμα δεν το έχετε πάρει χαμπάρι πως η Ryanair είναι το πρότυπο της αεροπορικής εταιρείας του μέλλοντος; Ακόμη κι αν έκλεινε -που δεν υπάρχει περίπτωση- όλες οι υπόλοιπες είναι καταδικασμένες να μετατραπούν σε Ryanair, ολόκληρες ή τμηματικά.

Δηλαδή αν γλιτώσετε από τον Ο'λίρι, θα τη φάτε από κάποιον κλώνο του.

Να παρακαλάτε να μη γίνει έτσι ... Εδω τα mc και το Carrefour που το αφεντικό της Ryan τα παρουσιάζει ως αντίστοιχα της εταιρίας τους πληρώνουν και ΦΜΥ και ΙΚΑ για το προσωπικό τους στις χώρες που αυτο απασχολείται.... Γιατί ξεσηκώθηκε ο κόσμος όταν εταιρίες είπανε ότι θα μεταφέρουν την έδρα τους εκτός Ελλάδας η ότι θα μεταφέρουν τη γραμμή παραγωγής στη γειτονική χώρα... Αναλογιστήκατε ποτέ την απώλεια εσόδων για το κράτος αν όλες οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται εδώ κάνανε συμβόλαια στα πληρώματα τους σε θυγατρικές στην Κύπρο πχ ;Σας πληροφορώ ότι κάθε εταιρία εχει συμφέρον να το κάνει γτ το κόστος μισθοδοσίας της εταιρίας περιορίζεται ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ και γίνεται πολυ ανταγωνιστική σε σχέση με άλλες που πλιρώνουν εισφορές στην ίδια χώρα.. Και στην τελική Η απώλεια εσόδων πάλι σε σας τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους θα έπεφτε ... Γτ μην μου πείτε ότι οι άνεργοι που δεν εχουν να φάνε πετάν με την Ryan ... Ότι πληρώνετε "φτηνά" σήμερα μακροπρόθεσμα σας βγένει ποίο ακριβά ! Αν το είχαμε καταλάβει αυτο με την ανασφάλιστη εργασία και το μάυρο χρήμα (μη κόψιμο αποδείξεων ακόμη κ όταν μας χρεώνουν το ΦΠΑ) τόσα χρόνια ... Δε λέω ότι θα μασταν σαν τη Γερμανία ... Αλλα θα μασταν πολυ καλύτερα απο ότι είμαστε σήμερα και ας μην το παραδεχόμαστε... Και να συμπληρώσω : τα χρήματα που πέρνει η συγκεκριμένη εταιρία απο τοπικούς παράγοντες κλπ με "ρήτρες εμπιστευτικοτητας " πάλι εγώ κ εσείς δεν τα πληρώνουμε ; Η μήπως κανένας εκλεγμένος βάζει το χέρι στην τσέπη για το "καλό του τόπου του" ; Άρα για ποιο φτηνο εισιτήριο μιλάμε ;
 
Ουουουου Ράιαν Έαρ, ουουουο, κλέφτες. Μας παίρνετε 125.000 και μας φέρνετε 10.000.000 ζεστό μετρητό. Αίσχος και όνειδος στους εμπνευστές τέτοιων συμφωνιών. :bash: Φέρτε πίσω την Ολυμπιακή Αεροπορία και στηρίξτε μόνο τους πακετάδες. :great:

Μα καλά, δεν έχετε βαρεθεί πιά? Έλεος, τα ίδια και τα ίδια...
 
Τα 10 000 000 μπορούμε να μάθουμε απο που προκύπτουν ; Κάποια πηγή εκτός της ίδιας της εταιρίας φαντάζομαι .... Εκτός αυτού μάλλον θα ταν ποιο λογικό να κάνουμε την διάφορα ανάμεσα σε όσα βγενουν στο εξωτερικό απο τους Έλληνες που ταξιδεύουν με τα "φτηνα" εισιτήρια και τα πραγματικά έσοδα που αφήνουν οι τουρίστες που έρχονται με την Ryan ... Αυτη θα ήταν η πραγματική εικόνα όσον αφορα το πραγματικό όφελος της οικονομίας της χώρας μας απο τη συγκεκριμένη εταιρία κατα τη γνώμη μου γτ ως γνωστόν δε φέρνει μονο κόσμο για τουρισμό αλλα μεταφέρει κ Έλληνες προς τα έξω ....
 
εδώ και 3 χρόνια η Ryanair έρχεται και στη Κέρκυρα, κάθε χρόνο προσθέτει πτήσεις και νέους προορισμούς, όπως και η Easyjet αλλαωστε !
ουσιαστικά έχει συμβάλλει στην όποια αύξηση της κίνησης, αλλά και έχει απορροφήσει τις όποιες μειώσεις- κλεισίματα άλλων charter εταιρειών.
Η μεγάλη διαφορά όμως είναι οτι ενώ οι περισσότερες charter εταιρείες κουβαλάνε τουρίστες με διακοπές πακέτο, που έχουν πληρωθεί στον τόπο τους, οι επιβάτες των 2 loco εταιρειών έχουν ψάξει μόνοι τους, κλείνουν μέσω internet, νοικιάζουν αυτοκίνητα,εκδρομές κλπ.. αρα αφήνουν πολύ περισσότερα απο οτι η μάζα του all inclusive..
Οσο για το ποσοστό ελληνων που χρησιμοποιούν αυτές τις πτήσεις , είναι ελάχιστο, ούτε στο 10% δεν θα το έβαζα !!
 
Ανέκαθεν οι τσαρτεράδες πληρώνονταν στον τόπο τους ωστόσο τα ΒΒ και ΗΒ πακέτα άφηναν περιθώριο και στην τοπική οικονομία να έχει οφέλη. Το ΑΙ τα διέλυσε όλα καθώς απ' τη μια η επιθυμία πακετάδων και ξενοδόχων να μεγαλώσουν τη πίτα τους κι απ' τη άλλη οι αισχρές επιχειρηματικές πρακτικές μεγάλου ποσοστού των κατα τόπους τουριστικών επιχειρήσεων ευνόησαν την εισαγωγή του μοντέλου και στη χώρα μας ενώ στην ουσία είναι αχρείαστο. Τραβάς πλέον τα μαλλιά σου με αυτά που ακούς καθώς έχει επισκέπτες που όχι μόνο δεν βγαίνουν απ' το ξενοδοχείο τους αλλά δεν γνωρίζουν καν πού έχουν έρθει διακοπές.

@pilot737
Tα 10 εκ. είναι μια πολύ συντηρητική εκτίμηση βάσει αφίξεων, διανυκτερεύσεων και ημερήσιας δαπάνης. Ενδέχεται να είναι και διπλό το νούμερο, προσωπικά το εκτιμώ μεταξύ 15 και 25 εκ.
Κόσμο έξω βγάζει και η Α3 κ η OA, σημαίνει κάτι αυτό?
 
Μπορεί να διαφωνούμε, όμως σε αυτό που θα συμφωνήσουμε είναι η φράση - υπογραφή του ΟΑ701 από τον Dirty Harry.
 
andreasl":2difo3wh said:
Μπορεί να διαφωνούμε, όμως σε αυτό που θα συμφωνήσουμε είναι η φράση - υπογραφή του ΟΑ701 από τον Dirty Harry.
Μπορεί να υπάρχει διαφωνία για το αν είναι καλή ή κακή η FR-υποκειμενικό είναι άλλωστε, τα νούμερα όμως δεν επιδέχονται υποκειμενικών ερμηνειών. Μιλάμε για business κι όχι τι αρέσει στον καθένα μας προσωπικά. Το cost-benefit παραγέρνει στα benefits, τα οποία μάλιστα δεν μοιράζονται λίγοι αλλά πολλοί...
 
OA701":1uj0i4se said:
Ανέκαθεν οι τσαρτεράδες πληρώνονταν στον τόπο τους ωστόσο τα ΒΒ και ΗΒ πακέτα άφηναν περιθώριο και στην τοπική οικονομία να έχει οφέλη. Το ΑΙ τα διέλυσε όλα καθώς απ' τη μια η επιθυμία πακετάδων και ξενοδόχων να μεγαλώσουν τη πίτα τους κι απ' τη άλλη οι αισχρές επιχειρηματικές πρακτικές μεγάλου ποσοστού των κατα τόπους τουριστικών επιχειρήσεων ευνόησαν την εισαγωγή του μοντέλου και στη χώρα μας ενώ στην ουσία είναι αχρείαστο. Τραβάς πλέον τα μαλλιά σου με αυτά που ακούς καθώς έχει επισκέπτες που όχι μόνο δεν βγαίνουν απ' το ξενοδοχείο τους αλλά δεν γνωρίζουν καν πού έχουν έρθει διακοπές.

Γιατί εθελοτυφλούμε για τη βασική αιτία του All Inclusive? Συγνώμη για το άσχετο του θέματος σε άσχετο thread. Οι ευρωπαικοί τουριστικοί γίγαντες, δεν θα αυξάνανε ραγδαία το ΑΙ, αν δεν υπήρχε ο κόσμος που ήθελε να το αγοράσει. Και γιατί ο κόσμος ενδιαφέρεται για τό ΑΙ? Ρωτήστε τον εστιάτορα στην Παλαιοκαστρίτσα που θέλει 50 ευρώ για να φάει μία 4μελής οικογένεια από ένα πιάτο μεσημεριανό φαγητό. Τον ταξιτζή που θέλει 25 ευρώ από την Ζάκυνθο μέχρι τον Λαγανά (6-7 χιλιόμετρα). Τον "ταχυφαγέα" που πουλάει 2μιση ευρώ το χωνάκι με το παγωτό μηχανής στο χέρι (10άρικο για μία οικογένεια 4 άτομα). Την κυρία "μίνι μάρκετ" που δουλευοντας 2μιση μήνες το χρόνο, έκανε περιουσία πουλώντας ένα λίτρο γάλα 2.20 ευρώ. Τούς ίδιους που ενώ έχουν πάνω στο νησί τους 15 χιλιάδες τουρίστες τη βδομάδα, δεν τους βλέπουν ούτε με το κυάλι τα τελευταία τρία χρόνια. Ίσως γιατί τους "κόβανε τους λαιμούς" τα προηγούμενα 10 χρόνια. Κατά βάθος το ξέρουν, αλλά μάλλον είναι αργά πιά. ΦΤαιέι σαφώς και η κρίση, μιάς και ο ευρωπαίος δε χαλιόταν και πολύ όταν τον έγδερναν τότε. Τον έπαιρνε. Τώρα και να τον παίρνει, κρατάει πισινή.

Μέχρι και τα "καμάκια" έχουν κεσάτια. Από ότι μου περιέγραφε "ειδικός", με τους "στόχους" κλεισμένους και διπλο-αμπαρωμένους στα ΑΙ ξενοδοχεία, όλα μεταξύ τους τα κάνουνε. Εκτός μάντρας πέφτει η απόλυτη ξηρασία :lol:
 
Top