OA701
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/04/2009
- Μηνύματα
- 4.079
- Likes
- 104
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ---
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KTTS
Σωστά τα γράφεις, το ανέφερα κι εγώ παραπάνω ωστόσο δεν είναι ο μόνος λόγος. Το ΑΙ ξεκίνησε σε προορισμούς που είτε για να ξεμυτίσεις απ' το ξενοδοχείο έπρεπε να έχεις 5 σωματοφύλακες είτε δεν είχε τίποτα άλλο να δείς/κάνεις εξωξενοδοχειακά. Οι ΤΟ αλλά και οι ξενοδόχοι δεν έμειναν ασυγκίνητοι στην αύξηση των τζίρων τους και ήταν επόμενο να προσπαθήσουν να το επιβάλλουν και αλλού. Σε αυτό βρήκαν σύμμαχο την διαχρονικά ελεεινή συμπεριφορά των "επαγγελματιών" αλλά και τα ολοένα σφιχτότερα οικονομικά των ευρωπαίων επισκεπτών ωστόσο δεν σημαίνει ότι και οι υπηρεσίες ΑΙ που προσφέρονται είναι ομοιογενείς ή καλύτερες των εξωξενοδοχειακών. Όταν σου στοιχίζει 300 ευρώ την εβδομάδα το δωμάτιο, τα φαγητά και τα ποτά, τότε θα πρέπει να αναρωτηθείς και τι σκ@τ@ σε ταϊζουν και σε ποτίζουν όπως και γιατί η καμαριέρα σου μοιάζει με ταλιμπάν και ο κηπουρός με μαχαιροβγάλτη. Φυσικά, υπάρχουν και ΑΙ που αξίζουν τα λεφτά που πληρώνεις και με το παραπάνω.
Anyway, για να επιστρέψουμε και στο θέμα, η FR αλλά και οι υπόλοιπες αεροπορικές που φέρνουν κόσμο εκτός συστήματος ΑΙ, δίνουν πνοή όχι μόνο σε όσες επιχειρήσεις προσφέρουν descent υπηρεσίες (και δεν είναι λίγες κι αυτές) αλλά συνεπακόλουθα και σε όλη την οικονομική αλυσίδα ενός τόπου. Ο ταξιδιώτης απ' την άλλη, πλέον με σύμμαχο το νετ, ψάχνεται περισσότερο και έχει κάμποσες επιλογές για όλα τα βαλάντια ενώ και ο επιχειρηματικός κόσμος δεν χάνει την επαφή με τους πελάτες, ψάχνεται και αναβαθμίζει συνεχώς τις υπηρεσίες του με βάση τη ζήτηση. Όσο για τις αεροπορικές, είναι αναπόσπαστο κομμάτι του πάζλ και οι Ιρλανδοί το πιάσανε και το εκμεταλλεύονται αυτό. Τα ίδια κάνουν και οι ΤΟ απλά εκεί την πληρώνουν κυρίως οι ξενοδόχοι.
Anyway, για να επιστρέψουμε και στο θέμα, η FR αλλά και οι υπόλοιπες αεροπορικές που φέρνουν κόσμο εκτός συστήματος ΑΙ, δίνουν πνοή όχι μόνο σε όσες επιχειρήσεις προσφέρουν descent υπηρεσίες (και δεν είναι λίγες κι αυτές) αλλά συνεπακόλουθα και σε όλη την οικονομική αλυσίδα ενός τόπου. Ο ταξιδιώτης απ' την άλλη, πλέον με σύμμαχο το νετ, ψάχνεται περισσότερο και έχει κάμποσες επιλογές για όλα τα βαλάντια ενώ και ο επιχειρηματικός κόσμος δεν χάνει την επαφή με τους πελάτες, ψάχνεται και αναβαθμίζει συνεχώς τις υπηρεσίες του με βάση τη ζήτηση. Όσο για τις αεροπορικές, είναι αναπόσπαστο κομμάτι του πάζλ και οι Ιρλανδοί το πιάσανε και το εκμεταλλεύονται αυτό. Τα ίδια κάνουν και οι ΤΟ απλά εκεί την πληρώνουν κυρίως οι ξενοδόχοι.