Ryanair

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σωστά τα γράφεις, το ανέφερα κι εγώ παραπάνω ωστόσο δεν είναι ο μόνος λόγος. Το ΑΙ ξεκίνησε σε προορισμούς που είτε για να ξεμυτίσεις απ' το ξενοδοχείο έπρεπε να έχεις 5 σωματοφύλακες είτε δεν είχε τίποτα άλλο να δείς/κάνεις εξωξενοδοχειακά. Οι ΤΟ αλλά και οι ξενοδόχοι δεν έμειναν ασυγκίνητοι στην αύξηση των τζίρων τους και ήταν επόμενο να προσπαθήσουν να το επιβάλλουν και αλλού. Σε αυτό βρήκαν σύμμαχο την διαχρονικά ελεεινή συμπεριφορά των "επαγγελματιών" αλλά και τα ολοένα σφιχτότερα οικονομικά των ευρωπαίων επισκεπτών ωστόσο δεν σημαίνει ότι και οι υπηρεσίες ΑΙ που προσφέρονται είναι ομοιογενείς ή καλύτερες των εξωξενοδοχειακών. Όταν σου στοιχίζει 300 ευρώ την εβδομάδα το δωμάτιο, τα φαγητά και τα ποτά, τότε θα πρέπει να αναρωτηθείς και τι σκ@τ@ σε ταϊζουν και σε ποτίζουν όπως και γιατί η καμαριέρα σου μοιάζει με ταλιμπάν και ο κηπουρός με μαχαιροβγάλτη. Φυσικά, υπάρχουν και ΑΙ που αξίζουν τα λεφτά που πληρώνεις και με το παραπάνω.

Anyway, για να επιστρέψουμε και στο θέμα, η FR αλλά και οι υπόλοιπες αεροπορικές που φέρνουν κόσμο εκτός συστήματος ΑΙ, δίνουν πνοή όχι μόνο σε όσες επιχειρήσεις προσφέρουν descent υπηρεσίες (και δεν είναι λίγες κι αυτές) αλλά συνεπακόλουθα και σε όλη την οικονομική αλυσίδα ενός τόπου. Ο ταξιδιώτης απ' την άλλη, πλέον με σύμμαχο το νετ, ψάχνεται περισσότερο και έχει κάμποσες επιλογές για όλα τα βαλάντια ενώ και ο επιχειρηματικός κόσμος δεν χάνει την επαφή με τους πελάτες, ψάχνεται και αναβαθμίζει συνεχώς τις υπηρεσίες του με βάση τη ζήτηση. Όσο για τις αεροπορικές, είναι αναπόσπαστο κομμάτι του πάζλ και οι Ιρλανδοί το πιάσανε και το εκμεταλλεύονται αυτό. Τα ίδια κάνουν και οι ΤΟ απλά εκεί την πληρώνουν κυρίως οι ξενοδόχοι.
 
gonso":3gcm7zan said:
OA701":3gcm7zan said:
Γιατί εθελοτυφλούμε για τη βασική αιτία του All Inclusive? Συγνώμη για το άσχετο του θέματος σε άσχετο thread. Οι ευρωπαικοί τουριστικοί γίγαντες, δεν θα αυξάνανε ραγδαία το ΑΙ, αν δεν υπήρχε ο κόσμος που ήθελε να το αγοράσει. Και γιατί ο κόσμος ενδιαφέρεται για τό ΑΙ? Ρωτήστε τον εστιάτορα στην Παλαιοκαστρίτσα που θέλει 50 ευρώ για να φάει μία 4μελής οικογένεια από ένα πιάτο μεσημεριανό φαγητό. Τον ταξιτζή που θέλει 25 ευρώ από την Ζάκυνθο μέχρι τον Λαγανά (6-7 χιλιόμετρα). Τον "ταχυφαγέα" που πουλάει 2μιση ευρώ το χωνάκι με το παγωτό μηχανής στο χέρι (10άρικο για μία οικογένεια 4 άτομα). Την κυρία "μίνι μάρκετ" που δουλευοντας 2μιση μήνες το χρόνο, έκανε περιουσία πουλώντας ένα λίτρο γάλα 2.20 ευρώ. Τούς ίδιους που ενώ έχουν πάνω στο νησί τους 15 χιλιάδες τουρίστες τη βδομάδα, δεν τους βλέπουν ούτε με το κυάλι τα τελευταία τρία χρόνια. Ίσως γιατί τους "κόβανε τους λαιμούς" τα προηγούμενα 10 χρόνια. Κατά βάθος το ξέρουν, αλλά μάλλον είναι αργά πιά. ΦΤαιέι σαφώς και η κρίση, μιάς και ο ευρωπαίος δε χαλιόταν και πολύ όταν τον έγδερναν τότε. Τον έπαιρνε. Τώρα και να τον παίρνει, κρατάει πισινή.

Μέχρι και τα "καμάκια" έχουν κεσάτια. Από ότι μου περιέγραφε "ειδικός", με τους "στόχους" κλεισμένους και διπλο-αμπαρωμένους στα ΑΙ ξενοδοχεία, όλα μεταξύ τους τα κάνουνε. Εκτός μάντρας πέφτει η απόλυτη ξηρασία :lol:


Αυτο ειναι το θέμα στην Ελλάδα ... Αντί να δούμε τι δεν κάνουμε εμείς καλά (τιμες υπηρεσίες κλπ) προτιμούμε να λύσουμε το πρόβλημα απο την άλλη μεριά : βρεθεί λύση να καταπολεμηθεί το ΑΙ αντί να αναρωτηθούμε γιατι ο κόσμος το προτιμάει στην Ελλάδα και στην Τουρκία πχ θα βγει απο το ξενοδοχείο του να κάνει μια βόλτα γιατί του παρέχουν υπηρεσίες που αντιστιχούν στο επίπεδο τιμών που καλείται να πληρώσει .... Πάλι κοιτάμε το ΣΗΜΕΡΑ δλδ πως θα γίνει να έχουμε φέτος λιγότερα ΑΙ και περισσότερη Ryan και δεν κοιτάμε να βελτιώσουμε τιμές και υπηρεσίες που ειναι ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ επένδυση... Χαρακτηριστική φράση μιας συναδέλφου απο Κέρκυρα που έλεγε : προτιμούν να κλείσουν τα ξενοδοχεία παρα να ρίξουν τις τιμές... Ο Έλληνας δεν ποντάρε ποτέ στην "κατανάλωση" και στη "διαφήμιση" που μπορει να του φέρουν αποτελέσματα και την επόμενη και τη μεθεπόμενη σεζόν ... Κοιτάει το μαξ κέρδος που θα χει φέτος με την ελάχιστη προσπάθεια ... Και προσέξτε γιατι με την Ryan θα έχουμε το ίδιο ... Μαξ κέρδος φέτος ... Μην την είδατε του χρόνου αν δεν πάρει αυτα που περιμένει .... Μακάρι να κάνω λάθος αλλα το χει πράξει στο παρελθόν και σε άλλα μέρη...
Το θέμα ειναι να γίνουμε ανταγωνιστικοί σε σχέση με άλλες χώρες .... Όσο ποιο νωρίς το καταλάβουμε τόσο ποιο νωρίς θα δούμε προκοπή .... Μακάρι μια μέρα το μεγαλύτερο ποσοστό τουριστών να μεταφέρεται απο Ελληνικές ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ εταιρίες όποιον τροπο διακοπών και αν εχουν διαλέξει ...
 
Καλά τα λές αλλά ο τουρισμός δεν είναι μαγαζί λιανικής για να υπάρξουν εύκολα αλλαγές και διορθώσεις. Μιλάμε για συγκερασμό πολλών διαφορετικών δραστηριοτήτων που πάσχουν από χρόνιες παθογένειες όπως λοιπές δραστηριότητες στη χώρα μας. Αν στο σπίτι και στο σχολείο δεν λάβεις αρχές και μόρφωση πώς θα περάσει αυτό στον τουρισμό? Βάλε και το ίδιο το κράτος που θέλει 10 χρόνια για να τελειώσει ένα δρόμο 2χλμ και στο τέλος τον παραδίδει με τις αριστερές στροφές κλειστές γιατί στη σύμβαση δεν μπήκε η φωτεινή σηματοδότηση ή το α/δ μπάζει νερά τον χειμώνα τότε για τι ποιότητα μιλάμε?

Στον τουρισμό είσαι καταδικασμένος αν δεν κοιτάς το σήμερα γιατί πολύ απλά αν το παραβλέψεις τότε πάπαλα. Αυτοί που κοιτάνε και το αύριο με συνεχείς προσπάθειες για βελτίωση τόσο στην εξυπηρέτηση όσο και στην σχέση value for money είναι διπλά κερδισμένοι όπως σωστά αναφέρεις. Ωστόσο ας έχουμε υπ' όψιν ότι ένας και μόνο κακός εστιάτορας/ξενοδόχος/ταξιτζής/ρεσεψιονίστ κ.ο.κ αρκεί για να πάνε στράφι 10 αντίστοιχοι καλοί.

Για τη Ryan σφάλεις, πιθανόν επειδή δεν μπορείς να αντιληφθείς βιωματικά τα πλεονεκτήματα. Μιλάμε για δουλειά οπότε θεωρητικά όποιος μπορεί να προσφέρει αντίστοιχους αριθμούς με ίδια, λιγότερα ή και καθόλου λεφτά θα έπρεπε ήδη να παίζει μπάλα καθώς το ποσό που παίρνει ως βοήθημα η FR είναι γελοίο - τόσο γελοίο που αποτελεί την εύκολη δικαιολογία για αεροπορικές ώστε να μη ρισκάρουν λες και η FR δεν ρισκάρει. Τα μειονεκτήματα είναι εξίσου γνωστά πλέον, για αυτό θέλει προσοχή όπως άλλωστε σε κάθε επιχειρηματική σχέση.

Ελληνικές αεροπορικές δεν μπορούν να προσφέρουν ίδιο έργο, ούτε μέγεθος ούτε λεφτά έχουν. Ωστόσο, η καθε μία μπορεί στο μέτρο των δυνατοτήτων της να συμμετάσχει, βλέπουμε ας πούμε Α3, Α2 και Bluebird να το παλεύουν...
 
Είναι θλιβερό όπως είπα ποιο πριν να τα ρίχνουμε όλα στην παιδεία και στο κράτος ... Δλδ στην Τουρκία η σε άλλες χώρες κατώτερες που εχουν τουρισμό υπάρχει παιδεία; Η παιδεία ξεκινάει απο το σπίτι μας και αυτο το "δε βαριέσαι" θα πάρω την φτηνή εταιρία και ας μην απασχολεί ούτε έναν εργαζόμενο στη χώρα μου" η θα πάω Βουλγαρία να ψωνίσω η θα απασχολίσω τον ξένο στο ξενοδοχείο μου γιατι δεν του κολλάω ένσημα αυτη η παιδεία δεν μαθένεται στο σχολείο... Απο τους γονείς και το σπίτι προέρχεται .... Και το κράτος είμαστε εγώ και εσύ και ο γείτονας Και αυτοί που ΕΜΕΙΣ ψηφίζουμε τόσα χρόνια....αν τοσα χρονια εκλέγονται απο ΕΜΑΣ οι ιδιοι κ οι ιδιοι που δεν ειναι ικανοί ούτε ενα έργο της προκοπής να τελιώσουν στην ώρα τους και με λογικό κόστος εμείς δεν έχουμε καμία ευθύνη για αυτό; Και απο έναν εστιάτορα δε φεύγουν οι τουρίστες ... Αν οι υπόλοιποι 9 ειναι σωστοί όταν γυρίσουν στη χώρα τους θα πούνε απλα : μην πάτε στο τάδε μαγαζί δεν ειναι καλο ... Αν οι 9 στους 10 ειναι απαράδεκτοι θα πούνε : μην πάτε Ελλάδα του χρόνου Πήγενετε Τουρκία που ειναι ποιο φτηνα...επίσης Αν οι ιδιοκτήτες της α3 η της οα άνοιγαν μια Low cost εδω και είχε συμβόλαια σε άλλη χώρα θα πέφτατε εσείς οι ίδιοι να τους φάτε εσείς,που στηρίζετε την fr(δεν ειναι μονο τα λεφτά που πέρνει ειναι ότι εχει με συμβόλαιο το προσωπικό και δεν πληρώνει ούτε ασφάλιση ούτε ΦΜΥ σε άλλη χώρα) .. Αυτη δεν είναι η πραγματικότητα ; Κοιτάμε τι κάνει ο,γείτονας αλλα αυτός που έρχεται απο άλλη χώρα δεν μας πειράζει γτ αυτός κάνει business ! Όποτε απολύεται προσωπικο στις Ελληνικές εταιρίες γίνεται "θέμα" ; Ξέρετε πόσο προσωπικο εχει η συγκεκριμένη Low cost στο έδαφος ; Για τη ryan λέμε "εεεεε και ενα άτομο,να προσλάβει κέρδος ειναι " ακόμη κ αν ζητήσει επιδοτήσεις και αρχίσει να εκβιάζει αύριο ότι θα χαθούνε 100 θέσεις εργασίας αν φύγει .... Βρείτε βιντεάκια στο ΝΕΤ απο άλλες χώρες και απο το τι έγινε σε αλλα αεροδρόμια (όσα δεν εχουν λογοκριθεί δλδ γτ εχει κ ισχυρό νομικό τμήμα η εταιρία ) και μετά βγάλτε μια αντικειμενική και ολοκληρωμένη άποψη .... Το ότι οι τουρίστες δεν έρχονται με ΑΙ και μπορώ να ορίσω εγώ το περιθώριο κέρδους μου για φέτος.... Δεν ειναι αντικειμενική άποψη ....
 
Να σου κανω και εγω μια ερωτηση ? λες για το προσωπικο το οποιο απολυεται απο τις Ελληνικες Αεροπορικες εταιριες.Το ιπταμενοπροσωπικα σκεφτηκε ποτε τους ανεργους χειριστες που υπηρχαν στην Ελλαδα? γιατι οση δεν ειχαν μεσον δεν δουλευαν,αυτοι σκεφτηκαν ποτε τους ανθρωπους που πετουσαν ενα μονοκινητηριο και οργονανε ολο αιγαιο για λιγα χρηματα,ξαφνικα που πεσανε οιμασκες λογο κρισης και αρχιζει ο ανταγωνισμος και χανουν μερικη την βολεψη τους που ουσιαστηκα ο χειριστης που εδωσε χωραφια η διαμερισμα για να παει σε μια εταιρια πρεπει να ντρεπεται γιατι ποτε δεν θα ειναι αεροπορος και ξεφτιλιζει την πουλαδα που φοραει αν εχει πεταξει βεβαια ποτε του solo υπαρχουν και τετοιοι κυβερνητες τωρα ξαφνικα πρεπει να λυπηθουμε τις Ελληνικες εταιριες και το προσωπικο.Απλα θα σκεφτουμε τον Ελληνα επιβατη που δεν μπορει να πληρωνει 130 ευρω να παει Συρο
 
PILOT-737":2yqym0j9 said:
Είναι θλιβερό όπως είπα ποιο πριν να τα ρίχνουμε όλα στην παιδεία και στο κράτος ...
Αν διάβασες καλά, πρώτο ανέφερα το σπίτι, έπειτα την παιδεία και το κράτος. Αυτή είναι η αλήθεια, για το αν είναι θλιβερή ή όχι δεν νομίζω ότι υπάρχει κοινή παραδοχή.

Δλδ στην Τουρκία η σε άλλες χώρες κατώτερες που εχουν τουρισμό υπάρχει παιδεία;
Η Τουρκία είναι κατώτερη ως προς τί και σε σύγκριση με ποιόν?
Στον ξενοδοχειακό κλάδο γνωρίζω ότι δουλεύουν ακατάπαυστα τα τελευταία 10 χρόνια, μάλιστα δεν δίστασαν να εισάγουν εργατικό προσωπικό με γνώσεις ώστε να περάσει σταδιακά και στο ντόπιο δυναμικό. Ξέρεις, η μόρφωση και η παιδεία -και το λέω και για μάς αυτό- δεν φτιάχνει έτσι επειδή το θέλουμε σε 2-3 χρόνια. Μπορεί να απαιτηθεί μία και δύο γενιές...

Η παιδεία ξεκινάει απο το σπίτι μας και αυτο το "δε βαριέσαι" θα πάρω την φτηνή εταιρία και ας μην απασχολεί ούτε έναν εργαζόμενο στη χώρα μου" η θα πάω Βουλγαρία να ψωνίσω η θα απασχολίσω τον ξένο στο ξενοδοχείο μου γιατι δεν του κολλάω ένσημα αυτη η παιδεία δεν μαθένεται στο σχολείο... Απο τους γονείς και το σπίτι προέρχεται ....
Συμφωνώ απόλυτα για αυτό ανέφερα πρώτο το σπίτι.

Και απο έναν εστιάτορα δε φεύγουν οι τουρίστες ... Αν οι υπόλοιποι 9 ειναι σωστοί όταν γυρίσουν στη χώρα τους θα πούνε απλα : μην πάτε στο τάδε μαγαζί δεν ειναι καλο ... Αν οι 9 στους 10 ειναι απαράδεκτοι θα πούνε : μην πάτε Ελλάδα του χρόνου Πήγενετε Τουρκία που ειναι ποιο φτηνα..
Σε αυτό κάνεις λάθος, απλά. Έχει γίνει, γίνεται και θα ξαναγίνει, είναι αδύνατον να τα αποφύγεις αυτά ωστόσο κάθε κλάδος συνεπικουρούμενος απ' το κράτος θα έπρεπε να φροντίζει ώστε να υπάρχει ένας μηχανισμός που θα δέχεται καταγγελίες, θα τις ερευνά και εκεί που πρέπει θα προβαίνει και στις άμεσες διορθωτικές κινήσεις.

επίσης Αν οι ιδιοκτήτες της α3 η της οα άνοιγαν μια Low cost εδω και είχε συμβόλαια σε άλλη χώρα θα πέφτατε εσείς οι ίδιοι να τους φάτε εσείς,που στηρίζετε την fr(δεν ειναι μονο τα λεφτά που πέρνει ειναι ότι εχει με συμβόλαιο το προσωπικό και δεν πληρώνει ούτε ασφάλιση ούτε ΦΜΥ σε άλλη χώρα) .. Αυτη δεν είναι η πραγματικότητα ;
Η πραγματικότητα είναι ότι με 125.000 ευρώ σου φέρνω 80.000 επισκέπτες. Όπως προείπα, και το νούμερο είναι γελοίο για να το επικαλούνται οι αεροπορικές και η πόρτα είναι ανοικτή πόσω δε μάλλον για ελληνικές αεροπορικές. Έχετε σκαλώσει πολλοί στο ότι η αεροπορική παίρνει λεφτά, τοπικά λεφτά, και αγνοείτε την υπόλοιπη εξίσωση, ότι φέρνει πίσω πολλαπλάσια. Να ήταν ζημιογόνα η παραπάνω πρακτική θα ήμουν ο πρώτος που θα το έκραζε...

Κοιτάμε τι κάνει ο,γείτονας αλλα αυτός που έρχεται απο άλλη χώρα δεν μας πειράζει γτ αυτός κάνει business ! Όποτε απολύεται προσωπικο στις Ελληνικές εταιρίες γίνεται "θέμα" ; Ξέρετε πόσο προσωπικο εχει η συγκεκριμένη Low cost στο έδαφος ; Για τη ryan λέμε "εεεεε και ενα άτομο,να προσλάβει κέρδος ειναι " ακόμη κ αν ζητήσει επιδοτήσεις και αρχίσει να εκβιάζει αύριο ότι θα χαθούνε 100 θέσεις εργασίας αν φύγει ....
Δλδ για όλα φταίει η FR? Oι Ιρλανδοί φταίνε που η A3 κοιμόταν τον ύπνο τον βαθύ τόσα χρόνια και ονειρεύοταν το υπερhub των βαλκανίων? Που ποτέ δεν αξιοποιήθηκε η κρατική Ολυμπιακή τουριστικά? Έχεις πάρει χαμπάρι τι κάνουν οι γείτονες απέναντι με τις αερπορικές? Σε τι έχει εξελιχθεί η ΤΚ? Πώς στήθηκαν και δουλεύουν οι Pegasus, Sun Express και άλλες πολλές?

Βρείτε βιντεάκια στο ΝΕΤ απο άλλες χώρες και απο το τι έγινε σε αλλα αεροδρόμια (όσα δεν εχουν λογοκριθεί δλδ γτ εχει κ ισχυρό νομικό τμήμα η εταιρία ) και μετά βγάλτε μια αντικειμενική και ολοκληρωμένη άποψη .... Το ότι οι τουρίστες δεν έρχονται με ΑΙ και μπορώ να ορίσω εγώ το περιθώριο κέρδους μου για φέτος.... Δεν ειναι αντικειμενική άποψη ....
Πλάκα κάνεις έτσι? Ποιό περιθώριο κέρδους? Μιλάμε για σεζόν με τη σεζόν επιβίωση αυτή τη στιγμή, όχι για κέρδη.
Το τι κάνουν αλλού οι Ιρλανδοί έχει γραφτεί και μελετηθεί πολλάκις. Το ότι ενώ προσπαθουν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους ως επιχείρηση είναι κακό? Το κακό είναι να είσαι απόλυτος και είτε να τα αποδέχεσαι μουγκός είτε να τα εξορκίζεις ως του σατανά όταν πρακτικά μιλάμε για δουλειές που φέρνουν σε όλους εισόδημα. Η FR μπορεί να τσαμπουκαλεύεται αλλά καλοκαιριάτικα 4-5 ελληνικούς προορισμούς και τσάμπα τους πετάει αν χρειαστεί...
 
Όσον αφορα τη TK δεν ειναι κρατική η κάνω λάθος ; Ποιος ελέγχει πόσα χρήματα δίνει το κράτος και αν δουλέυει με κέρδος η ζημία ; Συγκρίνεις την TK με την α3 που ειναι ιδιωτική και οι μέτοχοι της κάνουν άλλου είδους κινήσεις ; Έχεις κάνει προσωπικά μελέτη να δεις τί δρομολόγια θα συνέφερε να κάνει η α3 και η ΟΑ και με τι ρίσκο ; Δεν μπορει κανείς να κατηγορήσει μετόχους / ιδιοκτήτες ιδιωτικής αεροπορικής εταιρίας για το ποιο δύκτιο πιστεύουν ότι πρέπει να χει η εταιρία που επενδυσανε τα χρήματα τους ! Ούτε εγω ούτε εσύ που είμαστε έξω απο το χορό ! Και στο κάτω κάτω λες να είμαστε ποιο έξυπνοι εγώ και εσύ και ξέρουμε ότι θα χουνε κέρδος με μεγαλύτερο δύκτιο και να μην το χουνε πάρει χαμπάρι οι ίδιοι ; Και απο την άλλη όταν βγήκε ο κύριος Ραλλάκης και παρουσίασε μεγάλα σχέδια είδαμε κατα πόσο μπορέσανε να πραγματοποιηθούν.Όσο για τις άλλες γειτονικές εταιρίες πάλι συγκρίνεις ανόμοια πράματα γιατί άλλη η φορολογία ΦΠΑ κλπ που εχουν αυτές εκει και άλλο το φορολογικό καθεστώς για την α3 και την ΟΑ στην Ελλάδα !
Εγω δεν μπορω να καταλάβω και το άλλο ... Έστω φέτος ειναι θέμα επιβίωσης ... Πριν απο 3-4-5 χρόνια τι χρονιές ήταν ; Και γιατι οι τιμες δεν ήταν χαμηλές και γιατι δεν λειτουργούσε ο ανταγωνισμός αφού δεν υπήρχε θέμα επιβίωσης τότε ;
Ψάξε σε παρακαλώ στο Ίντερνετ που ειναι Πανεύκολο να το βρεις ποσά εκ εχουν πληρώσει σε φόρους και ΙΚΑ η ΟΑ(απο τότε που ειναι ιδιωτική ) και η απόψε αυτά πρόσθεσε και άλλες 125000(επι τον ανάλογο συντελεστή πτήσεις OA + a3 / πτήσεις fr) και πες μου αν ΟΝΤΟΣ έτσι προτίμας να δουλεύει το σύστημα ... Απορώ γιατι κοιτάς μονο τις 125000 ευρώ που φαντάζομαι εννοείς χρήματα που δώθηκαν και δεν κοιτάς χρήματα που χαθήκανε διότι η εταιρία απασχολούσε πληρώματα με Ελληνική βάση και εισφορές κλπ
Όσο για το αν θα πετάξει "τζάμπα" η fr ... Ελπίζω να μην το πιστεύεις ούτε εσύ ο ίδιος απο τη στιγμή που υποστηρίζεις τις υπερβολικές τιμες που επικρατούν τόσα χρόνια στον τουριστικό κλάδο και τις θεωρείς ότι έτσι πρέπει να δουλεύει το εμπόριο μεγιστοποιώντας το κέρδος του ΣΗΜΕΡΑ επαναλαμβάνω ... Μάλλον μας κοροιδεύεις υπονοώντας ότι υπάρχει ΞΕΝΗ εταιρία που θα πετάξει ΧΩΡΙΣ ΚΈΡΔΟΣ για το καλο του τουρισμού μιας ξένης προς αυτήν χώρα :) γενικότερα κοίτα γύρω σου και δείξει μας ενα πράμα που ειναι δωρεάν στις μέρες μας ... Αν βρεις έστω και μία επιχείρηση που δίνει κάτι δωρεάν ... Πες το και σε μας !
 
PILOT-737":14655aj5 said:
Όσον αφορα τη TK δεν ειναι κρατική η κάνω λάθος ; Ποιος ελέγχει πόσα χρήματα δίνει το κράτος και αν δουλέυει με κέρδος η ζημία ; Συγκρίνεις την TK με την α3 που ειναι ιδιωτική και οι μέτοχοι της κάνουν άλλου είδους κινήσεις ;
Την ΤΚ την ανέφερα επειδή ανέφερα την κρατική Ολυμπιακή. Φυσικά και δεν στέκει σύγκριση με την Α3 ή άλλες αεροπορικές που δεν έχουν απο πίσω τους κρατικό πορτοφόλι, έλεος δλδ κι ένας του δημοτικού το καταλαβαίνει αυτό.

Έχεις κάνει προσωπικά μελέτη να δεις τί δρομολόγια θα συνέφερε να κάνει η α3 και η ΟΑ και με τι ρίσκο ; Δεν μπορει κανείς να κατηγορήσει μετόχους / ιδιοκτήτες ιδιωτικής αεροπορικής εταιρίας για το ποιο δύκτιο πιστεύουν ότι πρέπει να χει η εταιρία που επενδυσανε τα χρήματα τους ! Ούτε εγω ούτε εσύ που είμαστε έξω απο το χορό ! Και στο κάτω κάτω λες να είμαστε ποιο έξυπνοι εγώ και εσύ και ξέρουμε ότι θα χουνε κέρδος με μεγαλύτερο δύκτιο και να μην το χουνε πάρει χαμπάρι οι ίδιοι ;
Όχι, δεν είναι η δουλειά μου αυτή άλλωστε, αλλά βλέπω, διαβάζω, ακούω. Η Α3 ασχοληθήκε με τον τουρισμό όταν άρχισε να διαφαίνεται η κρίση κι όταν δεν είχαν τι να κάνουν τόσα αεροπλάνα. Μέχρι τότε πληρώναμε 200άρες για να πάμε ένα αυθημερόν επαγγελματικό ταξίδι μέχρι την Αθήνα με τη χάρη τους ή για να μας δεί ένας γιατρός, να μην μιλήσω για εξωτερικό. Φυσικά, δεν θα πώ εγώ τι θα κάνουν με τα λεφτά τους αλλα δεν θα μένω και μουγκός όταν παραπονιούνται για τις επιδοτήσεις, τα τέλη κτλ και πάνε και ζητάνε τα ίδια -και καλά κάνουν- στη Μυτιλήνη, την Κώ κτλ.

Εγω δεν μπορω να καταλάβω και το άλλο ... Έστω φέτος ειναι θέμα επιβίωσης ... Πριν απο 3-4-5 χρόνια τι χρονιές ήταν ; Και γιατι οι τιμες δεν ήταν χαμηλές και γιατι δεν λειτουργούσε ο ανταγωνισμός αφού δεν υπήρχε θέμα επιβίωσης τότε ;
Ποιός στο είπε ότι δεν υπήρχε θέμα επιβίωσης και τα περασμένα χρόνια? Ίσα ίσα που η δραστηριοποίηση αεροπορικών που φέρνουν εκτός ΑΙ ζωντάνεψε λιγάκι την κατάσταση.

Ψάξε σε παρακαλώ στο Ίντερνετ που ειναι Πανεύκολο να το βρεις ποσά εκ εχουν πληρώσει σε φόρους και ΙΚΑ η ΟΑ(απο τότε που ειναι ιδιωτική ) και η απόψε αυτά πρόσθεσε και άλλες 125000(επι τον ανάλογο συντελεστή πτήσεις OA + a3 / πτήσεις fr) και πες μου αν ΟΝΤΟΣ έτσι προτίμας να δουλεύει το σύστημα ... Απορώ γιατι κοιτάς μονο τις 125000 ευρώ που φαντάζομαι εννοείς χρήματα που δώθηκαν και δεν κοιτάς χρήματα που χαθήκανε διότι η εταιρία απασχολούσε πληρώματα με Ελληνική βάση και εισφορές κλπ
Φυσικά και προτιμώ οτιδήποτε έχει σχέση με τη χώρα μου αλλά υπάρχει και η πραγματικότητα...

Όσο για το αν θα πετάξει "τζάμπα" η fr ... Ελπίζω να μην το πιστεύεις ούτε εσύ ο ίδιος απο τη στιγμή που υποστηρίζεις τις υπερβολικές τιμες που επικρατούν τόσα χρόνια στον τουριστικό κλάδο και τις θεωρείς ότι έτσι πρέπει να δουλεύει το εμπόριο μεγιστοποιώντας το κέρδος του ΣΗΜΕΡΑ επαναλαμβάνω ... Μάλλον μας κοροιδεύεις υπονοώντας ότι υπάρχει ΞΕΝΗ εταιρία που θα πετάξει ΧΩΡΙΣ ΚΈΡΔΟΣ για το καλο του τουρισμού μιας ξένης προς αυτήν χώρα :) γενικότερα κοίτα γύρω σου και δείξει μας ενα πράμα που ειναι δωρεάν στις μέρες μας ... Αν βρεις έστω και μία επιχείρηση που δίνει κάτι δωρεάν ... Πες το και σε μας !
H FR θα λάβει για κάθε σκέλος από/πρός Ρόδο 112Ε. Πραγματικά μιλάμε για ΤΗΝ επιδότοση. Χωρίς κέρδος δεν πετάει κανένας, δεν καταλαβαίνω πώς το εννοείς αυτό, αλλά οι περισσότερες αεροπορικές έρχονται χωρις επιδότηση και βγάζουν μια χαρά φράγκα αν κρίνουμε απ' τα δρομολόγια. Είναι ηλίου φαεινότερον ότι σε 1116 αφιξαναχωρήσεις της Ryan τα 112Ε είναι γελοίο ποσό τόσο για κέρδος όσο και για κάλυψη πιθανών απωλειών λόγω χαμηλών πληροτήτων κτλ. Αν δεν τις απέφεραν κέρδος οι επιβάτες πολύ απλά δεν θα ερχόταν.

Μένω εδώ, το βλέπουμε διαφορετικά το θέμα. Ούτε θα σε πείσω, ούτε θα με πείσεις, ούτε βλέπω να ενδιαφέρει γενικά οπότε αν θέλεις με πμ...
 
Εισιτήρια Ryanair φθηνότερα από το site της Ryanair (?)

Μαλλον κάτι τετοιο ισχύει (μάλλον=> επειδή δεν ολοκλήρωσα την κράτηση)
Επιτρέπεται να πω ταξιδιωτικό site? (είναι εξωτερικού)

Αναφέρει πάντως στην κράτηση
This price includes promotions
************* discount = -€ 9.00

Την έκπτωση τη βγάζει σε όλες τις πτήσεις - και άλλων εταιριών - αλλα θεωρούσα οτι στη Ryanair δεν παίζει πιο κάτω

Τελικά ισχύει η έκπτωση αλλά μόνο με τη δική τος κάρτα, με οποιαδήποτε άλλη έχει extra κόστος >9€
 
Ελπίζω μόνο να μην εννοείς το wegolo. Το είχα δει και μου είχε φανεί ενδιαφέρον, όταν προσπάθησα να ψωνίσω κάποια στιγμή οι τελικές τιμές που μου παρουσίασε ήταν εκτός πραγματικότητας και σίγουρα όχι lo. Έκτοτε το διέγραψα.
 
Top