Ryanair

Χε, το δεύτερο λογικά. Όπως και στην προηγούμενη παραγγελία άλλωστε, αλλά εκεί ήταν πιο εύκολο να τους τα δώσουν τσάμπα γιατί είχε γίνει λίγο μετά την 11η Σεπτεμβρίου.
 
~60% discount (give or take) και υποψιαζομαι "includes" προβλεψη για MAX.....
not bad for...airbus
 
Χειμερινό τουρισμό ήθελε το Φάρο, τα μιλήσαν, τα συμφωνήσαν και ως συνήθως οι Ιρλανδοί ζήτησαν κι άλλα, δεν τα πήραν κι ακύρωσαν :twisted:
Portugal’s national tourist board has hit back at Ryanair in a row over funding after the carrier accused it of rejecting a growth plan for Faro airport.

Turismo de Portugal accused Ryanair of cancelling winter flights to the Algarve after it refused to stump up additional cash and “regardless of funding [already] made available”.
:arrow: http://www.travelweekly.co.uk/Artic...ls-faro-flights-in-fall-out-over-funding.html


Στο μεταξύ, φοβερή σύμπτωση, πριν 2-3 μέρες μιλούσα με τον solro για το πόσο αδιαφόρετη σποτερικά είναι η FR κι ότι εγω προσωπικά πλέον διαγράφω όταν τη βγάλω κατα λάθος και αναρωτιόμασταν πώς με τη λιγδίαση που έχουν δεν έχουν κάνει αεροbillboard τα α/φη τους. Να λοιπόν που θα έχουμε απ' ότι φαίνεται ενδιαφέροντα πράγματα να κυνηγάμε, 300+ α/φη είναι αυτά...
...The low cost airline is selling what it claims is the “largest and cheapest” form of outdoor advertising in Europe by offering for its 300-plus aircraft to be painted with the branding of another company.

Planes will continue to have Ryanair’s logo on the tail fin but companies can buy advertising on other parts of its aircraft, including the tips of the wings and the main body of the plane...
:arrow: http://www.telegraph.co.uk/finance/...yanair-to-sell-advertising-on-its-planes.html
 
Η ιστορία με τις επιδοτήσεις έχει παραχοντρύνει. Μιλάμε γιά μεγάλη παπάτζα. Αντιλαμβάνομαι το κόνσεπτ, όταν μιλάμε γιά αεροδρόμια και περιοχές που δεν έχουν αεροπορικές συνδέσεις. Αλλά το Φάρο;;;; Χειμώνα Καλοκαίρι, ο επιβάτης έχει πάρα πολλές επιλογές. Γιατί να πρέπει να επιχορηγούνται πτήσεις της ryanair?

Σχετικά με τη διαφήμιση, είναι όντως περίεργο που άργησαν τόσο, μιάς που στις αρχές είχε πολλά αεροπλάνα βαμμένα σε χρώματα εταιρειών (πχ jaguar).

Και από τα δύο αυτά θέματα, αλλά και από τη ληστεία με τις αποσκευές (όπου μια βαλίτσα κοστίζει πιό πολύ από το εισητήριο), επιβεβαιώνεται κατά τη γνώμη μου το γεγονός ότι σαν αεροπορικό μοντέλο η ryanair δεν "στέκει". Και προσπαθούν να το κάνουν να στέκει με χίλιες μύριες πατέντες οι οποίες και αυτές δεν μπορούν να σταθούν σε βάθος χρόνου.
 
KGP":3hw36ej3 said:
~60% discount (give or take) και υποψιαζομαι "includes" προβλεψη για MAX.....
not bad for...airbus


Ακριβώς στο τελευταίο συμφωνούμε. Με μια τόσο μεγάλη έκπτωση, η Boeing όχι μόνο θα βγάλει ένα πάρα πολύ μικρό κέρδος από την πώληση, αλλά θα χάσει πιο 'λογικούς' πελάτες, λόγω της μαζικότητας της παραγγελίας. 200 NG με παραγωγή το μήνα περίπου 30, μιλάμε για σχεδόν επτά μήνες παραγωγή ίσα ίσα για την επιβίωση. Και όλοι οι άλλοι πάνε επτά μήνες πίσω.

very good for airbus!!!
 
gonso":v30zjl3r said:
...Και από τα δύο αυτά θέματα, αλλά και από τη ληστεία με τις αποσκευές (όπου μια βαλίτσα κοστίζει πιό πολύ από το εισητήριο), επιβεβαιώνεται κατά τη γνώμη μου το γεγονός ότι σαν αεροπορικό μοντέλο η ryanair δεν "στέκει". Και προσπαθούν να το κάνουν να στέκει με χίλιες μύριες πατέντες οι οποίες και αυτές δεν μπορούν να σταθούν σε βάθος χρόνου.
Οι αριθμοί όμως είναι αμείλικτοι, το μαγαζί -ακόμη και σε βάθος χρόνου- βγάζει τρελά λεφτά με το επιχειρηματικό μοντέλο που ακολουθεί. Το να θα συνεχίσει να αντέχει νομίζω ότι το απαντήσαν και οι ίδιοι θεωρώντας πώς υπάρχουν ακόμη περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης αφου έθεσαν ως στόχο τους 110.000.000 επιβάτες/χρόνο έως το 2019 ενώ και οι χρηματιστές θεωρούν τη μετοχή τους καλό χαρτί και προτείνουν buy (πηγή).
 
Βγήκε η αναφορά των Ισπανών για τα περιστατικά που οι Ιρλανδοί δηλωσαν χαμηλά καύσιμα και ζήτησαν προτεραιότητα για προσγείωση
A report by air accident investigators in Spain has concluded that Ryanair operates flights with minimal fuel which “leaves none for contingencies below the legal minimums”.

The investigators noted that Ryanair’s practice of operating at the limit of fuel requirements means it saves money.

But they say this is leading other airlines to follow suit and putting airports at risk of facing “simultaneous emergency declarations for lack of fuel”.

...

CIAIAC examined incidents at Alicante in May 2010 and Valencia in July 2012 when Ryanair crew issued “Mayday” warnings and requested emergency landings because of low fuel reserves.

The report makes a series of recommendations, including that Ryanair modify its flight plans and operations manual and require its crews to “speak slowly and clearly enough so that they may be easily understood”.

It criticises the “inadequate decision-making” of a young flight crew in the 2010 incident and their failure to speak “slowly and distinctly” when communicating with air-traffic controllers.
:arrow: http://www.travelweekly.co.uk/Artic...be-prompts-call-for-aircraft-fuel-levels.html
 
Χαιρετώ την παρέα σας!
Θέλω να ταξιδέψω με την ryanair, και έχω μια φωτογραφική τσάντα την οποία λόγω κόστους και ευαισθησίας θέλω να την πάρω ως cabin baggage. Το επιτρεπόμενο μέγεθος που δίνουν είναι 55cm x 40cm x 20cm στα 10kg. Αν είναι μεγαλύτερη σαν εναλλακτική λένε "placed in the hold of the aircraft for a fee of £60/€60".
Η τσάντα μου είναι στα 48x38x26 και 10kg.
Πήρα τηλέφωνο σήμερα (+ 44 871 246 0002), και μου είπε ότι είναι πολύ αυστηροί με τις διαστάσεις. Όταν την ρώτησα τι ακριβώς σημαίνει το "placed in the hold of the aircraft" μου είπε ότι την τσεκάρουν κανονικά και πάει στο χώρο τον αποσκευών.
Ξέρει κανείς να μου πει αν όντως υπάρχει θέμα με τους 6 πόντους παραπάνω; Και όντως στην εναλλακτική τη βάζουν στο χώρο αποσκευών; (έτσι όπως το έχουν γράψει δεν καταλαβαίνω αυτό).
Ευχαριστώ πολύ!
 
Το πρόβλημα ειναι δηλαδή τα 6cm του φάρδους. Κοίταξε, μπορεί να σου πούνε να τοποθετήσεις τη τσάντα στην ειδικη υποδοχή για τον έλεγχο των χειραποσκευών. Τα 20 cm δεν είναι ακριβως 20, ειναι παραπάνω. Αλλά πόσο ακριβώς δεν ξέρω.
"Ζουλιέται" η τσάντα; Αν ναι, - και δεν ειναι παραγεμισμένη για να χαλάσει ο εξοπλισμός - τότε δεν έχεις πρόβλημα (βάλε και κανα φακο, σώμα στη τσέπη μεχρι να μπεις στο αεροπλανο και είσαι οκ).
Αν δεν ζουλιέται τότε θα μπορούσες να τη δοκιμάσεις στις υποδοχές εκ των προτέρων (πχ να πας μέρες νωρίτερα αν μενεις κοντα στο αεροδρόμιο ή πριν την πτήση και ανάλογα να αποφασίσεις - πχ αν δεν χωράει, βαζεις τον εξοπλισμο σε σακούλα :shock: και την τσάντα στη βαλιτσα και μετά την πτήση ξανατοποθετεις τον εξοπλισμό στη θέση του).

Στην εναλλακτική ΚΑΙ τη βάζουν στο χώρο αποσκευών ΚΑΙ όπως λες πληρώνεις fee.
 
Top