SAS

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Τζιζας :puke:
 
Η απώλεια του κόκκινου από τους κινητήρες είναι το μεγαλύτερο λάθος τους. Αφαιρείς αυτό που σε κάνει να ξεχωρίζεις οπτικά και το οποίο σου δίνει μια ταυτότητα. Θα συμφωνήσω ότι ήταν αχρείαστη αλλαγή και θα μπορούσαν να καταλήξουν σε κάτι πιο ουσιαστικό.
 
Απείρως καλύτερο και το είχαν ήδη έτοιμο...
 

Attachments

  • Screenshot_20190919_192739.jpg
    Screenshot_20190919_192739.jpg
    363 KB · Προβολές: 3.392
Σε πιάνει κατάθλιψη όταν βλέπεις το επετειακό του LN-RGI και μετά βλέπεις το νέο.
 
Η εμπειρία μου στη < business class > της SAS.

Πτήση ΑGP-ARΝ
Στο lounge της AGP μου αρνήθηκαν την είσοδο ( η σύμβαση με τη SAS καταργήθηκε πριν 2 χρόνια) .
Στο Α320 γεμάτες και οι μεσαίες θέσεις στις 3αδες καθισμάτων .
Το φαγητό σερβιρίστηκε σε ένα μοναδικό χαρτοκούτι , ταμπουλέ με κομματάκια κοτόπουλου αχταρμάς με τη σαλάτα , πλαστικά μαχαιροπήρουνα και πλαστικά ποτηράκια ( σκανδιναυική οικολογική συνείδηση ).
Η επιλογή ποτών ικανοποιητική.
Από καφέδες μόνο γαλλικός.
Επιτρέπεται μόνο μια χειραποσκευή ( είχα 2 , αλλά δε μου δημιούργησαν πρόβλημα, αν και το αεροπλάνο ήταν γεμάτο).
Στην πραγματικότητα πρόκειται για την premium economy κατηγορία και όχι τη business.
 
Στην ουσία, η SAS εντός Ευρώπης δεν έχει πια business class , και η ίδια στην ιστοσελίδα της δεν το πουλάει ως business , αλλά ως SAS Plus (που στα longhaul αντιστοιχεί σε premium economy). Αν κοιτάς εκεί τις κατηγορίες, βλέπεις εντός Ευρώπης SAS Go και SAS Plus, στα longhaul SAS Go, SAS Plus (premium economy) και Business.

Και πραγματικά είναι κάτι σαν economy plus ή premium economy, όχι business.

Και ναι, πρόσβαση σε lounge υπάρχει μόνο όπου υπάρχει SAS ή Star Alliance lounge, όχι όμως σε contract lounges.
 
Από το καλοκαίρι 20 αρχίζουν να πετούν τα Α321LR και πρώτη η νέα πτήση της
BOS-CPH SK928 17:30-06:55 6/εβδομ.

Η διαμόρφωση θα είναι 22Β 12 plus 123 econ. Σύνολο 157 επιβάτες
θα έχει 3 α/φ.
 
Ελπίζω να μην έχουν την PLUS, που έχουν στα υπόλοιπα narrowbodies του στόλου: 3-3 με κανονικό seat pitch 30".
 
Η διαμόρφωση της Business είναι παρόμοια με την διαμόρφωση της Aer Lingus (2-2 επόμενη 1-1) η οποία όμως δεν έχει premium economy.

https://www.youtube.com/watch?v=l_s5t_H94N8

Η διαμόρφωση της Plus είναι (3x3) και τo διάκενο θα είναι μεγαλύτερο -μάλλον με την ίδια καμπίνα με την οικονομική, έτσι και αλλιώς παράπονα των Αμερικανών επιβατών είναι ότι η Plus των A330 (2X3X2 διαφορετική καμπίνα) δεν έχει μεγάλες διαφορές από την οικονομική, το φαγητό είναι το ίδιο, στα ποτά έχουν μεγαλύτερη ποικιλία, και έχεις πρόσβαση στο lounge.

Η διαμόρφωση του α/φ και άλλων εταιρειών είναι παρόμοια, της TAP είναι 16 Business (2X2+1X1) 48 Plus (3x3) ίδια καμπίνα με τις 107 Economy (3x3).
Η διαμόρφωση του α/φ της Air Astana είναι 16 Business (2X2+1X1) 12 My seat (3x3) διαφορετική καμπίνα με τις 150 Economy (3x3).
Μέχρι στιγμής μόνο αυτές οι 3 εταιρείες έχουν Premium Economy.
 
Top