dimitris chatz
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 02/07/2010
- Μηνύματα
- 129
- Likes
- 0
mm..last but not least...
ο ''έξυπνος''
ο ''έξυπνος''
θα συμφωνήσω με τον συνάδελφο..dimitris@swiss":1lgvsew7 said:Σχετικά με το uncontained engine failure -χωρίς να είμαι εμπειρογνώμονας- δεν νομίζω να φταέι τόσο πολύ το σύστημα λίπανσης και αυτό διότι επείδη πάντα οι RR είχαν και έχουν ένα θεματάκι με σύστημα λίπανσης. Για αυτό λοιπόν το λόγο έχουν εμπνευστεί οτι η πίεση λαδιου θα μετρήται ως Δπ δηλαδή αμέσως μετα την έξοδο από την αντλία πίεσης και σε σύγκριση με την επιστροφή απο το 4o έδρανο ολίσθησης. Επίσης έχουν πάρει σαν Low Press ένδειξη σαν Δπ από την παροχή πριν από τα ρουλέμαν και από την επίστροφή μετά από αυτά. Οπότε κατά την γνώμη μου ίσως να μην φταίει το σύστημα λίπανσης αφού θα είχαν ενδειξη οτι κάτι πάει λάθος, και θα έσβηναν την μηχανη.
Ισως να φταίει το case cooling, HPT/LPT ACC ( High Pressure Turbine/Low Pressure Turbine Active Clearance Control).
Φυσικά και είναι μονο εικασίες και τιποτα άλλο.
-Αυτά που γράφω για την λίπανση δεν αφορούν το σύστημα λίπανσης αλλά την περιοχή του bearing sump. Το sump συμπιέζεται για να μπορεί να κρατάει το νέφος του λαδιού που ψεκάζεται στο bearing εκεί που πρέπει. Αν χαθεί αυτή η συμπίεση/παροχή του αέρα στο sump χάνεται και η λίπανση. Το όλο σύστημα επίσης δεν παρακολουθείται/ελέγχεται απο το πιλοτήριο.
Τα συστήματα case cooling αν δεν λειτουργήσουν σωστά δεν προκαλούν ποτέ καταστροφική αστοχία στον κινητήρα. Μόνες συνέπειες είναι πρόωρη φθορά πτερυγίων/rub strip και μεγάλη κατανάλωση καυσίμου. Αυτό που μπορεί να προκαλέσει μεγάλη ζημιά είναι δυσλειτουργία του internal cooling πτερυγίων και δίσκων. Αυτό όμως δεν ελέγχεται απο βαλβίδες/διακόπτες ούτε μπορεί να ελεγχθεί αν δουλεύει σωστά παρα μόνο μετά την αποσυναρμολόγηση του κινητήρα.
Second Qantas jet in engine scare
A Qantas airline jumbo jet has been forced to return to Singapore because of an engine problem.
The Boeing 747-400 turned back shortly after take-off from Changi Airport, airline officials said.
Engineers reported on Nov 6th, that the intermediate pressure turbine disk of engine #2 had failed.