Συμβάν με το Α380 της Qantas

  • Thread starter Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Belavia":jdynvsj8 said:
Μπορεί η SQ να λέει ότι αλλάζει τους Α/Κ για προληπτικούς λόγους, αλλά εγώ είμαι λύγο επιφυλακτικός δεν θα καθήλωνα τα 3 Α/Φ και θα έμπαινα στον κόπο και στο κόστος αλλαγής Α/Κ. Κάτι συμβαίνει το οποίο δεν μας το λένε μάλλον για να μην καταρρεύσει η Rolls Royce.

http://news.in.gr/world/article/?aid=1231066985

Y.Γ. Παρατηρήστε στο άρθρο τι φωτογραφία βρήκαν να βάλουν, στο μουσείο πήγαν……. :)

Θα συμμεριστώ τήν επιφυλακτικότητά σου διότι 12 κινητήρες δέν είναι πατατάκια που τα αγοράζεις με ένα ευρώ και δέν μπαίνουν μ'ένα "κουμπωματάκι" κάτω από τα φτερά τών αεροπλάνων.

Και μπορεί μέν να μήν τούς αγόρασε η SQ αλλά να τους έδωσε η RR βάσει τής εγγύησης (και εφ'όσον θα πάρη πίσω τους παλιούς) αλλά η τοποθέτησή τους στα αεροπλάνα δέν είναι τζάμπα-ακόμα και οι Σιγκαπουριανοί τεχνικοί πρέπει να πληρώνωνται,χώρια τα εκφυγόντα έσοδα από την καθήλωση τών αεροπλάνων γιά κάτι εβδομάδες...

Επίσης δέ,μιά απορία βασανίζει τό μυαλό μου (που τραγουδούσε και η Γλέζου στό Κύτταρο):άν,όπως ψυλλιαζόμαστε,υπάρχει κάποιο κατασκευαστικό "θεματάκι" με τους συγκεκριμένους κινητήρες,πώς συνέβη και αυτό το "θεματάκι" δέν το είχαν δεί στην RR κατά τίς δοκιμές ανάπτυξης τού κινητήρα;

ΥΓ.Η φωτό στό in.gr είναι all the money όχι μόνο ώς ένδειξη τής περί τά αεροπορικά ασχετοσύνης τού συντάκτη τού αρθριδίου,αλλά και τής βλακείας του που έκατσε και έψαξε τόσο πολύ να βρή αυτήν την συγκεκριμένη,νομίζοντας ότι είναι σχετική με το θέμα.....
 
Επίσης για τα θέματα αυτά (διαφυγόντα κέρδη, απρόβλεπτα κόστη κλπ) λογικά δεν γίνονται μηνύσεις αλλά αγωγές.
 
άσχετο με το συμβάν της QF αλλά σχετικό με το Α380:
Την Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010 το δοκιμαστικό A380 με τα χρώματα της Airbus εκτέλεση promotion flight Πάνω από τις Πυραμίδες της Αιγύπτου.
Το αεροσκάφος μετέβη στην Αίγυπτο στα πλαίσια της αεροπορικής έκθεσης AVEX International Airshow που διεξάγεται στο διεθνές αεροδρόμιο του Sharm El Sheikh.
Με αφορμή την επίσκεψη του αεροσκάφους στην Αίγυπτο το Α380 επισκέφθηκε και το αεροδρόμιο του Καΐρου προκειμένου να ελεγχθούν οι υποδομές του αεροδρομίου για την εξυπηρέτηση του Α380.
Φωτογγραφία εδώ: http://www.11aviation.com/aeronea.pl?id=342

αλά ματά από ότι έγινε με την Qantas αυτό πως το αφήσαν να πετάξει πάνω από αρχαιολογικό χώρο... :D (LOL)
 
Περισσότερες λεπτομέρεις για την πορεία αποκατάστασης των Α380 της Qantas (θα στηθεί αερογέφυρα μεταφοράς των κινητήρων σε εργαστήρια της RR) αλλά και τη γενικότερη εκτίμηση ότι συνολικά έως και 36 κινητήρες των QF, LH, SQ ίσως να χρειαστούν upgrade δίνει η Sydney Morning Herald.
:arrow: http://www.smh.com.au/travel/travel...rs-for-a380-hospital-line-20101115-17uf8.html
 
Το πρωτότυπο άρθρο της Sydney Morning Herald όπου πραγματικά γίνεται λόγος για την απίστευτη τύχη που το α/φος δεν ανατινάχθηκε στον αέρα
:arrow: Sydney Morning Herald

Επίσης το reuters αναφέρει ότι στάλθηκε technical memo στις αεροπορικές σχετικά με την αδυναμία σβησίματος του κινητήρα και τι την προκάλεσε ενώσε άλλο άρθρο αναφέρει ότι θα χρειαστούν αντικατάσταση καμμιά 40αριά κινητήρες. Τέλος, κι ένα γράφημα με τίτλο Engine Oil Fire Theory (κάντε κλίκ πάνω στον κυκλωμένο κινητήρα).
 
Από το σημερινό Aviation Week & Space Technology, μια ενδιαφέρουσα διάσταση :

Rolls May Have Known of Trent 900 Failure Risk

Rolls, which has said very little publicly, revealed a week after the incident that a component failure in a Trent 900 caused an oil fire that led to “the release of the intermediate pressure turbine disk.” It says that it will address the issue through inspections and by “the replacement of the relevant module according to an agreed program.”

However, Aviation Week has learned that 15 of the 16 engines on Lufthansa’s four A380s already incorporate an upgrade that addresses the risk of oil leakages. According to industry sources, the Lufthansa engines are equipped with new casings around a bearing that is strongly suspected as the source of the oil leak. Earlier versions of the Trent 900 did not have that casing. Three of the four Lufthansa A380s were delivered well before Nov. 4 and only one of the engines on its first A380, which was delivered in May, does not comply with the latest standards and needs replacing.

Another hint that the problem may have been identified much earlier is that Rolls is pulling engines from A380s in final assembly to help Qantas, in particular, to replace earlier versions. Given that A380 engines spend a long period on wing before delivery, because aircraft must be ferried for cabin-furnishing, it would suggest enhancements were introduced at least several months ago. It is not clear so far, however, why Rolls did not order the replacement of earlier versions for in-service aircraft. One industry official believes the manufacturer seriously underestimated the extent of the problem.
 
Σοκαριστικό. :?
 
Οπως λοιπόν αναρωτιόμουν κι'εγώ στίς 11/11,η RR το είχε δεί το "θεματάκι" και είχε ενεργήσει δεόντως ώστε οι επόμενοι κινητήρες στην γραμμή παραγωγής να είναι βελτιωμένοι.

Ωστόσο,άς μήν βιαστούμε να χαρακτηρίσουμε άν το γεγονός ότι δέν είχε φροντίσει να αλλάξη τους προηγούμενης "κοπής" κινητήρες είναι "σοκαριστικό".Κι'αυτό γιατί και σε άλλες περιπτώσεις οι κατασκευαστές δέν μπορούσαν να φανταστούν την έκταση και σοβαρότητα ενός προβλήματος-και δέν έφταιγαν αυτοί,αφού δέν μπορεί κανείς να είναι μάντης και να προβλέπη τα πάντα που θα μπορούσαν να συμβούν στο Σύμπαν.Τώρα βέβαια εντοπίστηκε και διορθώθηκε αυτή η αστοχία-και ευτυχώς δεν χρειάστηκε να θρηνήσουμε θύματα γι'αυτό.Οπως επίσης τώρα πλέον,σε οποιοδήποτε καινούργιο μοντέλο κινητήρα,θα λαμβάνεται υπ'όψιν και θα εξασφαλίζεται ότι παρόμοιο πρόβλημα δέν πρόκειται να ξαναεμφανιστή....
 
θα συμφωνησω 100% με τον φιλο hastaroth! Παντα θα υπαρχουν τετοιου ειδους περιστατικα διοτι δυστηχως δεν μπορουν να προβλευθουν τα παντα. Το αεροσκαφος ειναι ενα ενα απο τα πολυπλοκοτερα πραγματα που εχει εφευρει ο ανθρωπος και περναει τα ''σκληροτερα'' και εκτενεστερα tests ωστε να μπει σε παραγωγη ΑΛΛΑ ειναι μια μηχανη,ουσιαστικα ειναι χιλιαδες εξαρτηματα που πετουν σε κλειστο σχηματισμο!!! 8)

Απο τα χιλιαδες χρονια ιστοριας του,ο ανθρωπος πεταει τα τελευταια 100, μια σταγονα στον ωκεανο δηλ. ακομη μαθαινουμε πολλα πραγματα και κατι τετοια περιστατικα μας δινουν να καταλαβουμε και ισως να θυμηθουμε ξανα τι εστι πτηση με μια συσκευη βαρυτερη απο τον αερα με ταχυτητες που πλησιαζουν και ξεπερνουν αυτη του ηχου σε υψη που η θερμοκρασια και η πιεση ειναι τοσο ακραιες που δεν μπορουν να υποστιριξουν την ζωη. Χιλιαδες εξαρτηματα και συστηματα οπως οι κινητηρες πρεπει να δουλευουν με τεραστια ακριβεια για χιλιαδες ωρες και κυκλους πτησεως! Και ολα αυτα λιγα μονο εκατοστα μακρια απο την ανετη θεση μας!
 
Top