Συμβάν με το Α380 της Qantas

  • Thread starter Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Συμβάν με το Α380 της Quantas

Η QF παρατείνει την παραμονή των 380 της στο έδαφος για τουλάχιστον ακόμη 72 ώρες λόγω ανακάλυψης διαρροής λαδιών σε 3 κινητήρες.
:arrow: Reuters

Απ' την άλλη, η Singapore, με τους ίδιους ακριβώς κινητήρες δεν βρήκε τίποτας και επανέφερε τα 11 Α380 της σε υπηρεσία.
:arrow: Reuters

Aπο τις εξελίξεις του συμβάντος νομιζω ότι διακαιώνεται ο flesland (και το χαιρέκακο γελάκι του :twisted: ).
flesland":3vcxp5t2 said:
Το πρόβλημα είναι στο Α380 ή στην Quantas άραγε.. :twisted:

Ειδικός δεν είμαι αλλά η απλή λογική καθιστά λιγάκι δύσκολο να έχει πάρει η Qantas όλους τους ελαττωματικούς κινητήρες...
 
Δεν έχει πάρει όλους τους ελαττωματικούς, έχει πάρει τους ισχυρότερους RR Τρεντ που υπάρχουν αυτή τη στιγμή εγκατεστημένοι σε Α380 (80.214 lbs T/O thrust).
Η αύξηση της ισχύος έχει πάντα συνέπειες στο κόστος συντήρησης και ενίοτε στην αξιοπιστία.
 
Re: Συμβάν με το Α380 της Quantas

OA701":2dc6cft2 said:
Η QF παρατείνει την παραμονή των 380 της στο έδαφος για τουλάχιστον ακόμη 72 ώρες λόγω ανακάλυψης διαρροής λαδιών σε 3 κινητήρες.
:arrow: Reuters

Από το ίδιο άρθρο εγώ θα συγκρατήσω τις παράπλευρες απώλειες για την Rolls Royce, η αξία της οποίας έπεσε κατά £1.2 δισεκατομμύρια (~ €1,39 δισ.) από την ημέρα του συμβάντος...

"This latest grounding extends the period of uncertainty and is certainly not good for Rolls stock, which has seen 1.2 billion pounds wiped off its value since the initial blowout," said Nomura analyst Jason Adams.
 
Mην ξεχνάμε όμως πως το αεροπλάνο είναι καινούργιο και σίγουρα δεν θα λείπουν και αυτά.Και με το 747 αν θυμάστε οι παλιότεροι αντιμετόπιζε αρκετά προβλήματα με τον JT9D. :wink:
 
Re: Συμβάν με το Α380 της Quantas

OA701":z0orzjty said:
η Singapore, με τους ίδιους ακριβώς κινητήρες δεν βρήκε τίποτας και επανέφερε τα 11 Α380 της σε υπηρεσία.
:arrow: Reuters
Παρόλα αυτά, φαίνεται ότι και η Singapore τελικά καθηλώνει αεροσκάφη μετά από οδηγίες της RR...
http://www.travelmole.com/stories/1145080.php?mpnlog=1&m_id=_rdbs~dT_
 
Νέο Airworthiness Directive εκδόθηκε χθές απο την EASA το οποίο δίνει και μια ποιό ξεκάθαρη εικόνα για το τί συνέβη.

“Analysis of the preliminary elements from the incident investigation shows that an oil fire in the HP/IP [high pressure/intermediate pressure] structure cavity may have caused the failure of the Intermediate Pressure Turbine (IPT) Disc."...
..."this AD requires repetitive inspections of the Low Pressure Turbine (LPT) stage 1 blades and case drain, HP/IP structure air buffer cavity and oil service tubes in order to detect any abnormal oil leakage, and if any discrepancy is found, to prohibit further engine operation"

όλες οι λεπτομέρειες στο άρθρο του Aviation Week
 
Μπορεί η SQ να λέει ότι αλλάζει τους Α/Κ για προληπτικούς λόγους, αλλά εγώ είμαι λύγο επιφυλακτικός δεν θα καθήλωνα τα 3 Α/Φ και θα έμπαινα στον κόπο και στο κόστος αλλαγής Α/Κ. Κάτι συμβαίνει το οποίο δεν μας το λένε μάλλον για να μην καταρρεύσει η Rolls Royce.

http://news.in.gr/world/article/?aid=1231066985

Y.Γ. Παρατηρήστε στο άρθρο τι φωτογραφία βρήκαν να βάλουν, στο μουσείο πήγαν……. :)
 
Εχω ξεραθεί στο γέλιο με τη φωτό που έβαλαν οι αγράμματοι στην είδηση
http://news.in.gr/world/article/?aid=1231066985

:thx: :thx:

(για τους λιγότερο ενημερωμένους: Πρόκειται για το ιδιωτικό 707 του Τζον Τραβόλτα. Ο ηθοποιός χαιρετάει από το παράθυρο).
 
Αχαχαχααχααχχ καλά δεν την παλεύουν μία. Και να πεις ότι ήταν και κανένα αεροπλάνο που να το χάνεις εύκολα :lol: Η σοβαρότητα που δείχνουν πάντως για τα θέματά τους φαίνεται από τέτοιες γκάφες...
 
Tι αεροσκάφος είναι αυτό ;
Comet μήπως;
 
Top