Καραμήτρος Air
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/07/2014
- Μηνύματα
- 786
- Likes
- 1.121
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Στο αδερφό σαιτ έχουν ανεβάσει το χρονικό των γεγονότων με βάση τη προκαταρκτική έκθεση.
Μακάρι να μην επιβεβαιωθεί τελικά το χειρότερο σενάριο που είναι αυτοκτονία πιλότου μαζί με δολοφονία όλων των υπολοίπων επιβαινόντων αλλά με βάση αυτή την προκαταρκτική έκθεση φαίνεται πάρα πολύ πιθανό ως ενδεχόμενο.
Μακάρι να βρεθεί μετά την πιο ενδελεχή έρευνα κάποια άλλη αιτία και να μην έχει όντως συμβεί αυτό.
For reference, per the preliminary report:
UTC time Event
07:49:12 Tower asks whether crew needs full runway length; crew affirms
08:03:45 Crew told to line up on RWY
08:07:33 Take-off clearance given
08:08:33 V1 speed, 153 knots IAS
08:08:35 Vrot reached
08:08:39 liftoff
08:08:42 maximum airspeed (180 KIAS), fuel cut-off from both engines with a 1 second gap
??:??:?? One pilot asking the other «why did you cutoff», the other denies
08:08:47 RAT begins suppyling hydraulic power
08:08:52 ENG 1 fuel cutoff switch reverted to RUN
08:08:54 APU inlet door opens
08:08:56 ENG 2 fuel cutoff switch reverted to RUN
08:09:05 Mayday call
08:09:11 EAFR recorder stops
Air India (AI171) AMD-LGW 788 Accident News and Reference Thread - Airliners.net
Μακάρι να μην επιβεβαιωθεί τελικά το χειρότερο σενάριο που είναι αυτοκτονία πιλότου μαζί με δολοφονία όλων των υπολοίπων επιβαινόντων αλλά με βάση αυτή την προκαταρκτική έκθεση φαίνεται πάρα πολύ πιθανό ως ενδεχόμενο.
Μακάρι να βρεθεί μετά την πιο ενδελεχή έρευνα κάποια άλλη αιτία και να μην έχει όντως συμβεί αυτό.
For reference, per the preliminary report:
UTC time Event
07:49:12 Tower asks whether crew needs full runway length; crew affirms
08:03:45 Crew told to line up on RWY
08:07:33 Take-off clearance given
08:08:33 V1 speed, 153 knots IAS
08:08:35 Vrot reached
08:08:39 liftoff
08:08:42 maximum airspeed (180 KIAS), fuel cut-off from both engines with a 1 second gap
??:??:?? One pilot asking the other «why did you cutoff», the other denies
08:08:47 RAT begins suppyling hydraulic power
08:08:52 ENG 1 fuel cutoff switch reverted to RUN
08:08:54 APU inlet door opens
08:08:56 ENG 2 fuel cutoff switch reverted to RUN
08:09:05 Mayday call
08:09:11 EAFR recorder stops
Air India (AI171) AMD-LGW 788 Accident News and Reference Thread - Airliners.net