Συρρίκνωση δρομολογίων της ΟΑ

  • Thread starter Thread starter ivan_the_pilot
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φίλε takis ειλικρινά δεν σε καταλάβαινω...

Συνεχίζεις ένα θέμα στο οποίο έχεις άδικο...

Στο επισημαίνουμε και το παίζεις παρεξηγημένος... Αφού ρε φίλε γράφεις "κουφά" τι θέλεις να κάνουμε, να μην σου απαντήσουμε??

Μήπως θα ήταν καλύτερο να σκέφτεσαι πριν γράφεις αντι να παρεξηγήσε??
 
Μπορει και να χεις δικιο το αφηνω...ολα καλα :wink:
 
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως η μείωση δρομολογίων αναφέρεται στην περίοδο 15/9 έως 25/10. Δηλαδή όσο είμαστε ακόμη σε ισχύ "θερινού προγράμματος". Δηλαδή από τις 26/10 τι να περιμένουμε;

Το πιο σουρεαλιστικό αυτό τον καιρό με το πρόγραμμα των ΟΑ είναι πως από τις 14/09 και μετά φαίνεται μόνο η πρωινή πτήση για FRA (αφού η δεύτερη κόβεται) αλλά σύμφωνα με τα "προηγούμενα δεδομένα", όταν εκτελείτο ως ATH-FRA-SKG-ATH, οπότε ένας επιβάτης μπορεί να κλείσει να πετάξει FRA-SKG αλλά δε μπορεί να κλείσει SKG-FRA. Και αυτό συνεχίζεται και για το ανενημέρωτο (ακόμα) χειμερινό πρόγραμμα
 
Κοψε απο εδω κοψε απο εκει κοψε παραπερα, να δουμε τι θα μεινει στο τελος! :wall:
 
Δηλ.η ολυμπιακή κόβει δρομολόγια γιατι χάνει επιβάτες επειδή δεν κάνει codesharing με μεγάλες εταιρίες στο εξωτερικό όπως η Α3? αυτός είναι ο μόνος λόγος? Γιατί αν είναι έτσι τότε θα πρέπει να κόψει, πέρα από τα δρομολόγια της Γερμανίας, και αυτά της Ιταλίας, της Γαλλίας, του Λονδίνου, της Μαδρίτης κτλ. επειδή δεν έχει αρκετούς μετεπιβιβαζόμενους επιβάτες, τουλάχιστον το χειμώνα, γιατί το καλοκαίρι είναι η ανταποκρίσεις με τα νησιά που την σώζουν(?)..
Μήπως χάνει επιβάτες επειδή έχουμε έναν φαυλο κύκλο που δεν σταματάει ποτέ;κακοδιαχείριση, αγενές πλήρωμα,απεργίες (τεχνικοί,μηχανικοί,ιπτάμενο προσωπικό, και σε αυτούς προσθέτουμε και τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίες για τους οποίους δεν ευθύνεται η ΟΑ αλλά πληρώνει τα σπασμένα λογω πρότερης κακής φήμης), γερασμένα α/φη, ατέλειωτες καθυστερήσεις, ακυρώσεις δρομολογίων για..τεχνικούς λόγους, απουσία μάρκετινγκ κτλ...

Εγώ δεν λέω ότι έτσι είναι συνέχεια..λέω ότι το κακό έχει ρίζες πολύ βαθιές στο παρελθόν, και τώρα είναι σαν τον βοσκό που φώναζε κάποια στιγμή αλήθεια για τον λύκο και δεν τον πίστευαν..δυστυχώς όμως πάλι ήρθε φέτος να επαληθεύσει την κακή της φήμη με τις ακυρώσεις δρομολογίων και την ταλαιπωρία των επιβατών λόγω έλειψης α/φων και προσωπικού, με αποτέλεσμα η διαρροή προς άλλες εταιρίες να γιγαντώνεται συνεχώς..άρα ποιος μου λέει ότι τα τώρα ζημιογόνα δρομολόγια που ισχυρίζεται η διοίκηση, δεν ήταν κερδοφόρα αλλά βάλανε τα χέρια τους και βγάλανε τα μάτια μόνοι τους..π.χ. το δρομολόγιο Θεσ/νίκη-Λονδίνο, έχει από τις πιο βολικές ώρες και πολλές φορές καλύτερες τιμές από τα αστρονομικά εισιτήρια της ΒΑ. Μέχρι πρότινος η αγορά έδειχνε ότι οι Έλληνες πετούσαν με ΟΑ και οι Άγγλοι με ΒΑ..και όσες φορές έκανα το δρομολόγιο αυτό από το 99 και ύστερα, κάθε χρόνο σχεδόν, η Ολυμπιακή είχε καλές πληρότητες..και μετά ήρθε η U2....Δεν ξέρω τελικά αν πρέπει να πιστέψω τις δημοσιεύσεις ζημιογόνων δρομολογίων ή να πιστέψω όσους λένε ότι πλασματικά είναι αυτά για να απαξιώσουν και να ξεπουλήσουν την εταιρία όσο όσο..που βρίσκεται η αλήθεια;..
και πάλι έχει κρατήσει στα θετικά της η εταιρεία το κέτερινγκ,την άνεση στα α/φη,την ασφάλεια στις πτήσεις-και το πλήρωμα καμπίνας δεν πάντα αγενές ή αδιαφόρο..ίσα ίσα που τα τελευταία χρόνια έχω δει μεγάλη βελτίωση στη συμπεριφορά..αλλά μάλλον είναι αργά..
 
Αν και κινδυνευω να βγω οφ (σικ).. Η συρρικνωση των δρομολγιων δεν ειναι αποτελεσμα μονο της καταστασεως που επικρατει τα τελευταια χρονια στην εταιρεια. Το λεω γιατι αυτο διαφαινεται οτι αυτο παει να περαστει! Η καταστροφη της εταιρειας αρχισε το 1981/1982.. Απο ενα σημειο και μετα, καμμια κυβερνηση δεν αναλαμβανε το πολιτικο κοστος μιας ιδιωτικοποιησης / αναδιοργανωσης και ετσι φτασαμε εν ετει 2008 με την κατασταση να εχει παει στο απροχωρητο.

Απωτερος σκοπος ειναι βεβαια η ιδιωτικοποιηση της εταιρειας. Διαφωνω ομως με τον τροπο που επιχειρειται. Με τον τροπο αυτο διασυρομαστε διεθνως, αφου γινομαστε θεμα καφενειακης κουβεντας για τα κομμενα δρομολογια, τις καθυστερησεις, τα χαμενα σλοτ κλπ. Στο βαθμο που εχει φτασει η σηψη δεν βοηθαει ο ακρωτηριασμος του κατω ακρου. Χρειαζονται ολικες αλλαγες και αναδιαμορφωση / αναδιοργανωση της εταιρειας. Το να κοβονται συνειχεια δρομολογια, αφηνει μια ασχημη εντυπωση στον πελατη. Οταν θα τελειωσουνε οι ζυμωσεις και το νεο σχημα / νεα εταιρεια ειναι ετοιμη και αρχισει το προγραμμα της,. οι πιο πολλοι θα την συνδεουν με την σημερινη (που και σιγα μην αποβαλλει τα κουσουρια της!!!!) και θα συνεχισουν να την αποφευγουν.

Αφου η κυβερηνηση πηρε την αποφαση να την κλεισει / να την αλλαξει, ας το κανει αλλα με τη μικροτερη δυνατη ζημια..
 
Είναι πια οφθαλμοφανέστατη και κατάπτυστη η μεθόδευση κατά της ΟΑ. Ας την πουλήσουν σε ιδιώτη αφού τόσο το επιθυμούν (αν και προσωπικά διαφωνώ, θα έρθουν μαύρες μέρες αν γίνει κάτι τέτοιο) αλλά ας σταματήσουν να τη διασύρουν με τις ενέργειές τους...
 
Για να την πάρει ιδιώτης,θα πρέπει να πληρώσει και τα χρέη της.Αυτό που θέλουν,είναι να την πτωχεύσουν,και να χαρίσουν όνομα,λογότυπο,και slots .
 
Μιλώντας καθαρα με την ιδιοτητα της επιβατιδος, ελπίζω λόγω της συρρικνωσης να μη μεινω Τελ Αβιβ ξεκρεμαστη μέσα στον Σεπτεμβρη, επειδη κάποιος αποφασιζει ότι το δρομολογιο ATH-TLV δεν ειναι συμφερον, αλλα ζημιογονο....
Παρακολουθω τη συζητηση σας με πολυ ενδιαφέρον και τα επιχειρηματα των περισσοτερων απο εσας μου φαινονται πολύ λογικα, κοντα στην πραγματικοτητα. Εν τέλει όμως, αυτο που δυστυχως διαπιστωνω ειναι οτι μολονοτι ειμαι φανατικη της ΟΑ, σε μελλοντικα ταξιδια θα αναγκαστω ισως να την έχω δευτερη επιλογη, αφου ο φοβος ακυρωσης-συρρικνωσης θα υπερτερει των πολλών πλεονεκτηματων της.
 
Top