Που θα μπορούσα να στειλω feedback για πτηση μιας και δεν έστειλαν ερωτηματολόγιο στο app?
Σε εσωτερική πτήση με 6 ατομα business, ολα κι ολα, πέρα απο το σνακ και ενα μπουκαλάκι νερο δεν ρωτήθηκε κανεις αν θέλει να πιει ποτό ή κατι άλλο.
Και μια εσωτερική business που φτανει να κοστίζει 225 ευρω. Θεωρώ οτι κάποιοι ερασιτέχνες χαλάνε όλη την εικόνα. Η υπεύθυνη καμπίνας ειχε άπλετο χρονο (τουλάχιστον 30 λεπτά) να ρωτήσει και να προσφέρει ποτά αλλα εξαφανίστηκε.
Η Aegean παει να κανει καποια βήματα να την πάρουν στα σοβαρά και να ξεφύγει από την κατηγορία καλύτερης περιφερειακής αλλα κάποια παιδάκια την πανε πισω.