Σχόλια για Α3

  • Thread starter Thread starter idle descent
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν έχεις άδικο απλά μέχρι στιγμής είναι εντός χρονοδιαγράμματος (παραδόξως είναι η αλήθεια)
 
Φουρτούνες για την εταιρεία στα Βρετανικά ΜΜΕ. :D
Χάθηκαν αρχικά τρία γατάκια που μετέφερε η εταιρεία από την Ελλάδα στο Παρίσι για λογαριασμό ζευγαριού Άγγλων αλλά τελικά βρέθηκαν και μεταφέρθηκαν απο προσωπικό της Aegean στην καμπίνα και παραδόθηκαν στο ζευγάρι.
Λόγω θερινής ραστώνης η ειδησιογραφία είναι φτωχή.

"Three rescue kittens are 'lost in transit' after being flown out of Greece by British couple"
Three rescue kittens 'lost in transit' after being flown out of Greece

"Couple tell of ordeal when kittens went missing after being left in plane hold"
Couple tell of ordeal when kittens went missing after being left in plane hold
 
Καλός ο διαγωνισμός για 2ημερο στη Ρίγα, αλλά μέχρι να το μάθουμε έγινε η κλήρωση....
 
Ο διαγωνισμός διαφημίστηκε σε tv και social media αμέσως μετά το τέλος του αγώνα και χθες το πρωί εστάλη και ενημέρωση μέσω e-mail.
 
Απο instagram. Έχουν printed menu σε domestic flights. Οκ εξηγεί τι περιέχει αυτό που σου προσφέρουν άσχετα αν δεν έχει επιλογές αλλά είναι πιο χρήσιμο για το τις διαθέσιμες επιλογές σε ποτό.
Τώρα που θα προσφέρει και πραγματική business class ίσως έχουν προχωρήσει σε κάποιες αλλαγές.
Screenshot_20250921_200909_Instagram.jpg
 
Θα ήθελα να μοιραστώ το χθεσινό μου στορι. Έκανα κράτηση για 1 Οκτωβρίου, μετα πήγα να την αλλάξω για σήμερα. Μέσω app και website ζητούσε 50 ευρω αλλαγη και διαφορά ναύλου, έστειλα στο instagram και μου το άλλαξαν σε 2 λεπτά και δωρεάν οπως ειχαν ανακοινωσει
 
Που θα μπορούσα να στειλω feedback για πτηση μιας και δεν έστειλαν ερωτηματολόγιο στο app?
Σε εσωτερική πτήση με 6 ατομα business, ολα κι ολα, πέρα απο το σνακ και ενα μπουκαλάκι νερο δεν ρωτήθηκε κανεις αν θέλει να πιει ποτό ή κατι άλλο.
Και μια εσωτερική business που φτανει να κοστίζει 225 ευρω. Θεωρώ οτι κάποιοι ερασιτέχνες χαλάνε όλη την εικόνα. Η υπεύθυνη καμπίνας ειχε άπλετο χρονο (τουλάχιστον 30 λεπτά) να ρωτήσει και να προσφέρει ποτά αλλα εξαφανίστηκε.
Η Aegean παει να κανει καποια βήματα να την πάρουν στα σοβαρά και να ξεφύγει από την κατηγορία καλύτερης περιφερειακής αλλα κάποια παιδάκια την πανε πισω.
 
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ! τους καίνε τα κακά σχόλια και βλέπω ότι απαντούν, δεν χάνεις κάτι.
 
Που θα μπορούσα να στειλω feedback για πτηση μιας και δεν έστειλαν ερωτηματολόγιο στο app?
Και ερωτηματολογιο να εστελναν, οι ερωτησεις και οι προεπιλεγμενες απαντησεις δεν ειναι ουσιωδεις.

Σκρολάρεις μεχρι τη μεση που εχεις 3 επιλογες κατω απο το
"Συμπληρώστε την Φόρμα Επικοινωνίας και στείλτε μας τις προτάσεις σας, τα θετικά σας σχόλια ή οποιοδήποτε αίτημά σας."
 
Top