Όχι, δεν το έκαναν για την κυβέρνηση. Το έκαναν για τους Κυπρίους και όσους έχουν δεσμούς με το νησί. Διοργανώνουν ένα PR event, προσκαλούν τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ( ο οποίος αντί να ασχοληθεί με τα πραγματικά προβλήματα της χώρας, πάει και κάνει τον κομπάρσο στη φιέστα του Γρύλλου) και μετά το κάνουν infomercial: παίζει στις ιστοσελίδες, στα δελτία ειδήσεων, στις εφημερίδες, στα σοσιαλ κλπ. Ο Κύπριος διαβάζει/ακούει/βλέπει την είδηση και λέει: «Α, κοίτα, η Sky Express βάφτισε ένα από τα αεροπλάνα της με το όνομα της χώρας μου. Η Aegean δεν το έκανε ποτέ αυτό και τη χρυσοπληρώνουμε. Την άλλη φορά που θα πάμε Αθήνα, θα παμε με αυτούς». Δεν το λέει ακριβώς έτσι, το λέει στην κυπριακή διάλεκτο, σε περίπτωση που αναρωτηθείς και για αυτό.
Όταν επιτευχθεί ο στόχος (να γίνει viral η ειδηση) το αυτοκόλλητο φεύγει, γιατί πολύ απλά δεν έχει νόημα να είναι εκεί. Διότι, σε αντίθεση με την ονοματοδοσία, η αποκαθήλωση του sticker δε θα καλυφθεί ειδησεογραφικά.