sky express ... the airline of Crete

  • Thread starter Thread starter LGIR27
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
H εταιρία πάντως διέκοψε τα 2 εβδομαδιαία δρομολόγια που είχε από Κω για Θεσ/νίκη μέχρι νεωτέρας :cry:
Πλέον το Jetstream κάνει μόνο το Ηράκλειο-Κω και επιστρέφει. Ο λόγος άγνωστος μέχρι στιγμής.Πιθανοί πάντως είναι είτε η χαμηλή πληρότητα ή ο μεγάλος χρόνος δέσμευσης του αεροσκάφους (3 ώρες πάνε-ελα χώρια το ground time στα 2 αεροδρόμια) σε συνδυασμό με τα μόλις 3 JS41 και το άνοιγμα της εταιρίας σε ''άγονες'' και πολλούς άλλους προορισμούς. Ίδωμεν...
 
Καμιά έκπληξη!
Δεν είναι ούτε το πρώτο, ούτε το τελευταίο (φοβάμαι) δρομολόγιο που καταργεί!
Ο σχεδιασμός των δρομολογίων γίνεται στο πόδι ή τσιγλουνεύονται τα λεφτά για μια αξιοπρεπή διαφημιστική καμπάνια;
Να υπενθυμίσω ότι ο Αραξος ναυάγησε γιατί (ανάμεσα στα άλλα) η διαφήμιση ήταν ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ και δεν υπήρχε ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική!
Τα 120 ευρώ μπορούσα να τα πληρώσω εγώ ο εργαζόμενος, όχι όμως ο φοιτητής. Κι έτσι οι φοιτητές αναγκάζονται να κάνουν ταξίδι 12+ ωρών Ηράκλειο - Πάτρα (ή το αντίστροφο).
 
Η εταιρεία γενικά προχώρησε σε αναδιαρθρώσεις/αναδιατάξεις του δικτύου.

π.χ. κατήργησε το (να υποθέσω τρελά ζημιογόνο) HER-CFU (που γινόταν ελέω του αγόνου CFU-PVK-EFL-ZTH) και πλέον θα εκτελεί το ATH-ZTH και το άγονο-τρενάκι θα ξεκινάει από εκεί.
Προς το παρόν δε φαίνεται να πουλάει θέσεις από την ιστοσελίδα της (δε φαντάζομαι να σας κάνει εντύπωση) αλλά οι πτήσεις φαίνονται και στο real-time του ΑΙΑ (3 φορές τη βδομάδα).

Arrival today
Zakinthos SKY EXPRESS SEH501 03/09/2010 15:00

Σχετικά έξυπνη κίνηση με δεδομένο πως το HER-CFU το χειμώνα θα βαράει (περισσότερες) μύγες από το ATH-ZTH. Ακόμα πιο έξυπνη θα ήταν αν πουλούσε και το ATH-EFL-ATH
 
Κάτι μου λέει ότι πάει για κλείσιμο και η γραμμή Ηράκλειο-Καλαμάτα. Ηδη περιορίστηκε σε μια πτήση την εβδομάδα και η Ιστορία της SEH λέει ότι αυτό είναι προάγγελος της κατάργησης της γραμμής.
Εκτός από τα άγονα, φαίνεται ότι είναι βιώσιμες μόνο οι γραμμές προς τα νησιά του Αιγαίου.
 
Οι νεότερες πληροφορίες λένε τελικά ότι το Κως-Θεσ/νίκη θα επανέλθει από Νοέμβρη.Ο λόγος της διακοπής ήταν η μη διαθεσιμότητα αεροσκαφών.Για να δούμε,κρατάω μια επιφύλαξη πάντως. Ευκαιρίας δοθείσης να πω ότι στο ίδιο δρομολόγιο η Aegean έκανε μεγάλο σεφτέ φέτος το καλοκαίρι με πολύ καλές πληρότητες με A320 ενώ κάποιες μέρες έβαλε και Α321(Πέμπτη και Σάββατο)!!Ενώ αναγκάστηκε να προσθέσει και 3η εβδομαδιαία με Avro(κάθε Κυριακή).Και το αναφέρω κάνοντας ενα ολοφάνερο συνειρμό μιας και στην ουσία ανταγωνιζόταν τη Sky express(είχε προγραμματισμένα κάθε Τετάρτη και Σάββατο..).Ο οποίος ενισχύεται ακόμα παραπάνω καθώς το Σάββατο υπήρξε και 3ος (!) ανταγωνιστής,η Astra η οποία έδινε τη δυνατότητα κράτησης μέσω του site της !
Ποιός ξέρει πραγματικά...
 
Αυτό που προσωπικά με εξιτάρει στη Sky είναι η εσωστρέφεια της. Βάζει, βγάζει προορισμούς, μπαίνει, βγαίνει απο άγονα, δίνει και παίρνει το όνομα της απο μεγαλύτερα α/φη άλλης ιδιοκτησίας ωστόσο πολύ λίγος κόσμος ξέρει ή/και την ξέρει. Προφανώς και είναι επιλογή τους και έως τώρα δείχνουν να δικαιώνονται αφού ούτε του πεταματού μπορείς να την χαρακτηρίσεις αλλά ούτε και noticable (μου διαφεύγει το ελληνικό τέτοια ώρα, sorry). Τη δουλειά τους την κάνουν, κέρδη προφανώς έχουν και οι άνθρωποι ίσως γουστάρουν μέχρι εκεί...

Για τα δρομολόγια απο Αθήνα προς Ιόνια που αναφέρει ο Jerry, ναι μεν είναι καλή η αγορά για τη SEH αλλά ενέχει και ένα ρίσκο. Η απορία μου πάντα ήταν τι σχέσεις διατηρεί η Sky με τις 2 μεγάλες. Καλές? Κακές? Αδιάφορες?
 
Ακριβώς αυτό το άγνωστο είναι,όχι που φοβίζει,αλλά εξιτάρει! Με αποκορύφωμα φυσικά το ανύπαρκτο site της τουλάχιστον όσον αφορά τα δρομολόγια που υπάρχουν και μπαινοβγαίνουν (και το ψιλοπαλιό όσο να πείς σύστημα κρατήσεων) και μας αναγκάζουν να ψάχνουμε τρόπους να μάθουμε τι γίνεται.
 
Δυστυχώς κύριοι ξεχάσατε να πείτε ποιός είναι ο εργοδότης στις άγονες γραμμές και κάθε πότε παίρνει τα χρήματα που δικαιούται η εταιρεία η οποία επιδοτεί επί μήνες τώρα όλες τις άγονες περιμένοντας να εισπράξει.
Η γραμμή της Κω Θεσσαλονίκης είναι και αυτή σαν άγονη.Δεν κόπηκε λόγω έλλειψης αεροπλάνου αλλά λόγω έλλειψης επιβατών αφού στην γραμμή μπείκε η Αιγαιου με 320,άρα????????Το χειμώνα θα ξαναρχίσει...Η μοίρα των μικρών εταιρειών...
Η Καλαμάτα θα γίνεται και το χειμώνα σε συνδυασμό με Ζάκυνθο Κεφαλλονιά Πρέβεζα και Κέρκυρα με επιστροφή.
Η Σάμος θα γίνεται και στην συνέχεια Ικαρία Λήμνος Θεσσαλονίκη και επιστροφή.
Οι διοικούντες προσπαθούν γιά το καλύτερο σε πολύ δύσκολους καιρούς.....
Και μιά πληροφορία που μπορεί να διασταυρωθεί..Δεν έχει ματαιωθεί ούτε ένα δρομολόγιο μέχρι τώρα από τις άγονες...Πως σας φαίνεται?
Πληροφορίες λένε ότι ψάχνει γιά δύο Β737.Ξέρει κανείς κάτι??Μάλλον γιά CHARTER τα θέλει...
Α.. ξέχασα.Της κόψανε κλήση γιά παράβαση στην Θεσσαλονίκη επειδή έβαλε στην γραμμή Σκύρου Θεσσαλονίκης α/φος JS41 30 θέσεων αντί JS32 18 θέσεων!!!!!!!!!!!!!!!.Η παραφροσύνη στο μεγαλείο της.Καλό έ...
 
eagle!":1chh84md said:
Δεν κόπηκε λόγω έλλειψης αεροπλάνου αλλά λόγω έλλειψης επιβατών αφού στην γραμμή μπείκε η Αιγαιου με 320,άρα????????Το χειμώνα θα ξαναρχίσει...Η μοίρα των μικρών εταιρειών...
Προς αποκατάσταση της αλήθειας :

Η Α3 πέταξε το SKG-KGS μόνο το "βαρύ" καλοκαίρι (Ιούλιο/Αύγουστο) 2 φορές τη βδομάδα [Πεμ/Σαβ] με 320 και ώρα 06.10 από SKG (όχι τόσο βολική).
Το Σεπτέμβριο παρέμεινε μόνο η πτήση του Σαββάτου με τελευταία πτήση στις 25/9.

Παρόλα αυτά, η Sky express έκοψε την πτήση από 1/9, όταν δηλαδή η "ανταγωνίστρια" περιόριζε το δρομολόγιο σε 1 πτήση την εβδομάδα. Έτσι δηλαδή, τον Οκτώβριο, ούτε θα υπάρχουν τα περίφημα 320 της A3 στη γραμμή, αλλά κανείς. Οπότε, επέτρεψέ μας να πιστεύουμε πως η εταιρεία σταμάτησε για άλλους λόγους (προφανώς τη "φάγαν" οι 5/6 πτήσεις τη βδομάδα στο SKG-LXS-JIK που εντελώς συμπτωματικά ανέλαβε από 1/9).

Προφανώς από 31/10, που έχουμε χειμερινό πρόγραμμα και αρκετά άγονα περιορίζονται σε συχνότητες θα υπάρξει χώρος αλλά μη λέμε και ό,τι θέλουμε

eagle!":1chh84md said:
Α.. ξέχασα.Της κόψανε κλήση γιά παράβαση στην Θεσσαλονίκη επειδή έβαλε στην γραμμή Σκύρου Θεσσαλονίκης α/φος JS41 30 θέσεων αντί JS32 18 θέσεων!!!!!!!!!!!!!!!.Η παραφροσύνη στο μεγαλείο της.Καλό έ...
Η εταιρεία τι είχε δηλώσει στο διαγωνισμό σαν κανονικό αεροσκάφος και τι σαν εναλλακτικό? Νομίζω πως ο διαγωνισμός είναι σαφής στους όρους του.

Δυστυχώς οι διοικούντες κάνουν ό,τι μπορούν, αλλά δε φτάνει. Κάποια πράγματα είναι πικρές αλήθειες, ιδιαίτερα όσον αφορά το website (κύριο τρόπο να αγοράσει κανείς εισιτήριο, αφού για λόγους οικονομίας δεν παίζει πουθενά αλλού και πρέπει να αναζητήσεις αρκετά για να βρεις συνεργαζόμενο πρακτορείο) :
:arrow: Το schedule είναι ανύπαρκτο Έχω στείλει και email παλιότερα και μου είχαν πει πως χρειάζεται χρόνος να "συντονιστεί" με τη βάση...
:arrow: Το booking engine είναι άβολο και το κυριότερο, κάθε φορά που η εταιρεία παίρνει μια γραμμή, αργεί να ενημερωθεί. Δε γίνεται να έχουν πάρει το άγονο δρομολόγιο SKG-LXS-JIK από 1/9 και ακόμη να μην υπάρχει η δυνατότητα κράτησης, ειδικά από μία εταιρεία που δε φαίνεται σε καμιά άλλη μηχανή αναζήτησης.
:arrow: Η εταιρεία φάνηκε να έχει μία ομαλή ανάπτυξη με μετρημένες κινήσεις, παρόλα αυτά κατά τη γνώμη μου εδώ και καιρό έχει φτάσει σε τέλμα. Όσες προσπάθειες ανοίγματος νέων δρομολογίων έκανε απέτυχαν παταγωδώς (και κόπηκαν κακήν κακώς): βλέπε HER/TIA, HER/AXD/OTP, HER/GPA. Ευτυχώς που βρέθηκαν τα άγονα και η "άταχτη" Athens...
 
Συμφωνώ 100% με τον jerry σε όσα γράφει και επαυξάνω ,όπως ανέφερα και παραπάνω, ότι τον Ιούλιο και Αύγουστο έβαλε και 3η με Avro λόγω της αυξημένης ζήτησης προφανώς που προέκυψε από τη διαφήμιση της Κω φέτος στη Β.Ελλάδα.Άρα η Sky άργησε να αντιδράσει σε αυτό αν και το πρόγραμμα της Aegean είχε ήδη ανακοινωθεί από τον περασμένο Φεβρουάριο.Να σημειώσω επίσης ότι το ίδιο δρομολόγιο το είχε κρατήσει όλο το περσινό καλοκαίρι όπου και πάλι η Aegean συνέδεε τη Θεσ/νίκη με Κω κάθε Κυριακή και Πέμπτη.
Μένει να δούμε τι θα κάνει η Sky στο χειμερινό της πρόγραμμα τώρα όπου σιγά σιγά μετά τα μέσα Οκτώβρη θα αρχίζει και πάλι η ζήτηση για Β.Ελλάδα από Κω και πέριξ νησιών λόγω 28ης Οκτώβρη όπως και καπάκι των επερχόμενων δημοτικών εκλογών όπου πολλοί κυρίως στρατιωτικοί και λοιπά επαγγέλματα θα θέλουν να ανηφορίσουν...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top