sky express ... the airline of Crete

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
τώρα εξετάζουν το ενδεχόμενο να ανοιξουν βαση στη θεσ/νικη με 5 JS41 και να πετάνε σε μικρά νησια(μηλο,συρο κτλ..) και στα βαλκάνια (σόφια,τιρανα,βουκουρεστι)..προσωπικά δεν μπορώ να με φανταστώ μεσα στο JS41των 30 ατόμων μια ωρα και 40 να πεταω προς βουκουρέστι χωρίς να με πιάνει κριση...θα μου πεις που να ταξιδευα με ντορνιε-228..δεν τα παω καλά με ταμικρα ελικοφόρα..δυστυχώς..
 
Καλησπέρα,
Σύμφωνα με την εφημερίδα "Κόσμος του Επενδυτή'' η Sky Express φιλοδοξεί να εξελιχθεί σε περιφερειακό παίχτη με σεβαστό πτητικό πρόγραμμα (στόχος τα 600 δρομολόγια το μήνα για το προσεχές καλοκαίρι).
Οπως επισημαίνει ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος της εταιρείας, αποφασίσανε να προχωρήσουν στην αγορά 2 μεγαλύτερων αεροπλάνων (30 θέσεων) τα οποία μαζί με τα μικρότερα (18 θέσεων) θα εξυπηρετούν εκτός από τα 2 νέα δρομολόγια (από Ηράκλειο για Καλαμάτα και Πάτρα) και νέες γραμμές προς Τίρανα, Σόφια και Βουκουρέστι, μέσω Θεσσαλονίκης ή και κατευθείαν από Ηράκλειο.
Στόχος της εταιρείας είναι μέχρι το 2010 να διαθέτει 5 αεροπλάνα των 30 θέσεων.
Μακάρι τα καταφέρουν και να μη μείνουν μόνο σε δηλώσεις....
 
Τα αεροσκάφη της είναι δηλαδή αγορασμένα είναι καποιο είδος Lease?
 
Νεοτερα λοιπον απο την Sky Express.
Eτομαστειτε για 2 B737 που αναζητουνται στη διεθνη αγορα.
Η ιδεα των RJ εγκαταλειπεται προφανως,λογω αυξημενου επιχειρησιακου κοστους.
Δεν ειναι τυχαια η αυξηση της χωρητικοτητας αυτων της Aegean. ;)
 
Πολυ ωραια αν μας εδινες και καποια πηγη ακομα καλυτερα :D
 
eagle1":3kfl994b said:
Νεοτερα λοιπον απο την Sky Express.
Eτομαστειτε για 2 B737 που αναζητουνται στη διεθνη αγορα.
Η ιδεα των RJ εγκαταλειπεται προφανως,λογω αυξημενου επιχειρησιακου κοστους.

γιατι δεν παιρνει της Αιγαιου?...εκτος αν ψαχνει για 737ΝΓ..τα ελικοφορα των 18 και 30 θεσεων τι θα γίνουν?
 
Για να έχουμε και κάποιο ίχνος σοβαρότητας, και επίσημα έχει ανακοινωθεί οτι φέτος η SE θα φέρει 2 Jetstream 41, το ένα λένε οτι θα παραληφθεί εντός Μαρτίου, αλλά εγώ θεωρώ πιο ρεαλιστικό το χρονοδιάγραμμα να πλησιάσει το καλοκαίρι. Μάλιστα το ένα θα έχει callsign KOS...
Στην παρούσα δεν υπάρχει σκέψη για 737...
Όσο για τα AVRO...
Εδω το 2010 η Aegean θα διώξει τα 2, για ποιο λόγο να αρχίσει να τα παίρνει η Sky Εχpress. Πιο λογική κίνηση αν κάποια στιγμη πάει προς μεγαλύτερες χωρητικότητες, θα ήταν κάποια ATR.
 
Οι πηγες μου αφορουν ανθρωπους που δουλευουν στην εταιρεια και αυτοι κατι παραπανω ξερουν...
Τα ελικοφορα θα διατηρηθουν και υπαρχει η σκεψη,ολοκληρος ο στολος τους στο μελλον να αποτελειται απο JS41.
Φυσικα μεχρι να δουμε τα B737 να προσγειωνονται στο Καζαντζακης,συμφωνω οτι πρεπει να κρατουμε τις επιφυλαξεις μας!
 
eagle1":1ouekkef said:
Τα ελικοφορα θα διατηρηθουν και υπαρχει η σκεψη,ολοκληρος ο στολος τους στο μελλον να αποτελειται απο JS41.

eagle1":1ouekkef said:
Νεοτερα λοιπον απο την Sky Express.
Eτομαστειτε για 2 B737 που αναζητουνται στη διεθνη αγορα.
Αυτά τα δύο λοιπόν πως μπορεί να συνδυάζονται...

Εκτός και αν εννοούμε οτι θα έχουν μονο JS 41 ελικοφόρα και τα 737 απο jet...

Πάλι βέβαια χλωμό το βλέπω ακτός και αν είναι πάλι κάποιο πείραμα σε στυλ Finnaval...
 
Γνωρίζει κάποιος πότε θα έρθει το πρώτο BAe Jetstream 41 (το site αναφέρει για Μάρτιο..) και τι δρομολόγια θα εκτελεί?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top